Jump to content

Lipsa putere


popi3333
 Share

Postare recomandată

Am gasit cred problema,actuatorul nu se misca nici la pornire ,nici in ture.Am scos furtunasul de la el si am tras cu gura,nici o miscare.in schimb a iest un pic de ulei.A.m sa il dau jos,sa il curat si atunci o sa vad daca se misca usor sau nu.Exista cumva posibilitatea sa ramana vanele din turbina blocate?Cat de usor trebuie sa se miste acuatorul?Este de ajuns un vacum facut cu gura ca sa il miste?Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

actuatorul se misca putin mai greu, deorece are o membrana de cauciuc in el. Geometria in schimb,trebuie sa se miste foarte foarte usor. Cu gura poti sa probezi actuatorul daca e blocat sau are membrana sparta. Si da, vanele se pot bloca suficient de tare incat vacuumul nu le poate deschide/inchide oricat de tare ar fi el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,multumesc.O sa dau jos actuatorul si atunci o sa vad daca el nu merge sau vane blocate,putin probabil,are 2 luni de la reconditionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,daca stie cineva pozitia actuatorului turbine cu motorul oprit.am vazut ca la pornire tija trebuie sa se retraga spre membrana si apoi sa se miste inspre turbina in functie de turatii.La mine nu se ma imisca pentru ca este in pozitie tras la maxim cu motorul oprit si apoi logic nu mai are incotro sa se retraga.este normal?sau este reglat gresit din tirantul tijei?multumesc.

Actuatorul se misca,era plin insa cu ulei,membrana nu este sparta,geometria se misca foarte usor.ulei am o banuiala,anul trecut s-a facut segmentarefar sa se schimbe si semeringurile de la supape si prin epuratorul de gaze ajunge ulei in furtunul de admisie turbina de unde printr-un furtun de vacum in valva si apoi in actuator.Ramane problema de la postul anterior cu pozitia tijei.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca e trasa la maxim inseamna ca e blocat actuatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare tuturor, am o problema la golf 4 tdi ALH, masina nu mai trage, o calc si abia se tureaza indiferent daca sunt sub 2000 sau peste.. foarte greu ajung la 3000. Nu mai are forta deloc asa din senin. Masina are 182.000 km reali, nu a fost umblat deloc la turbina, am schimbat o data debitmetrul (acum 6 ani) de atunci nu am avut nici cea mai mica problema. Poate e de mentinut ca folosesc si ulei 2T in amestec cu motorina poate e infundat ceva din cauza asta.. dar nu prea cred ca are legatura. Motorul se opreste brusc si scutura toata masina.. asa ceva nu a facut niciodata. In + se prinde si ledul de la temperatura motorului si palpaie.. Va rog sa imi spune-ti ce parere aveti, daca ati mai intalnit acest caz, sa stiu cam la ce sa ma astept.. Maine merg sa o scanez. Multumesc anticipat

Modificat de Dan.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cati km pui ulei 2t?Pana sa folosesti ai avut vreo problema?Pune un aditiv de curatare si da-i o forja fara ulei poate-si revine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...golf 4 tdi ALH, masina nu mai trage, o calc si abia se tureaza indiferent daca sunt sub 2000 sau peste.. foarte greu ajung la 3000. Nu mai are forta deloc asa din senin.

...Motorul se opreste brusc si scutura toata masina.. asa ceva nu a facut niciodata.

Din ce spui cred ca e lipsa de vacuum. La o eventuala scanare e posibil sa ai eroare de Deviatie negativa. Fa un test in mers si sigur se va elucida problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau, fiind vb de Golf4 - actuator-ul defect. Trebuie verificat daca iti ajunge vacuum, in capsula actuatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am legat intai de vacuum pentru ca Dan facea referire si la oprirea oarecum defectuoasa a motorului. Trebuie verificat daca vacuum ajunge la intrarea in N75 si N18.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, motorul se opreste tare urat si inainte se oprea frumos fara tremurat. Maine o sa fac un log in mers de dimineata si sper sa se rezolve problema apoi.. ce face acel actuator? am auzit de el dar cum nu am avut niciodata treaba cu el.. nu stiu ce este si nici nu m-am prea interesat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai face lucrul cel mai important: comanda pozitia geometriei variabile a turbinei, deci turatia, deci cantitatea de aer pe care o baga suplimentar in cilindrii, deci puterea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am legat intai de vacuum pentru ca Dan facea referire si la oprirea oarecum defectuoasa a motorului. Trebuie verificat daca vacuum ajunge la intrarea in N75 si N18.

exact... numai ca e mai usor de depistat problema, daca se pleaca invers, de la actuator, N75, pompa tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost astazi la servis si am rezolvat problema, am scapat extrem de usor. in spatele motorului, in fata stergatoareleor.. este un "manunchi" de furtunase si cablui.. ei acolo este unul care se ramifica in doua si unul dintre ele era scos.. l-am pus la loc infipt bine si masina si-a revenit. Merge bine fara nici cea mai mica problema. Pierdea pe acolo presiune. Va multumesc de sfaturile date si clar se putea sa fie orice din ce ati presupus, bine ca am scapat asa ieftin.. Multumesc pentru sfaturi :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

of of, tu nici macar nu ai tras o privire? bine ca scapasi ieftin :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba dar dar nu mi-am dat seama ca erau multe furtunase acolo.. si in plus..nici nu m-am gandit k din cauza unui furtunas de nici 5 mm diametru scos, masina reactioneaza asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna,

Azi am avut o problema si cred ca un limp mode, debimetru fault sau pe la turbo si vacum ceva nebuni.

Va explic ce am facut.

Ieri am vrut sa curat carcasa filtrului si filtru de aer + sa verific furtunele vacum etc.

Am curatat tot carcasa cu pistolu si cu 5bari etc, dar am astupa intratea in debimetru de pe capacul filtrului de aer cu o carpa. Problema ii ca dupa ce am pus totul la loc am porni motorul si plecat injur de 400 metri pana ce am vazut dintro data ca nu mai vrea sa traga motoru. Am dat cu spatele, intors si mers la locul cu scule. Am desfacut tot scos capra si am plecat direct acasa, injur de 2 km.

Azi am scos din parcare si am duso putin pe autoruta. La pornire am boservat ca tremura motorul si trebuia acelerat mai tare la plecarea de pe loc altfel tremura toata masina.

Ajuns pe autorouta i-am dat bice si in a 6 la 140 si peste 3000 tur/min ma pus in nas, masina nu mai accelera, am coborat la 80km/h si nu se mai accelera in nici o viteza. Am iesit si mers direct la Norauto unde am cumparat un spry de contacte electronice.

Am desfacut filtru de aer, debimetru de pe furtun si da cu spry pe toate partile curatat putin cu o carpa. Am repetat operatiune pana ce am crezut ca ii ok.

Am pus totul la loc si iam dat talpa pe autoroute, am mers 3 km cand am ajuns in a 5 iara ma pune in bot. Am mers la prima iesire dupa care am oprit motorul si l-am pornit din nou.

AM intrat iara pe autoruta si mergea bine, iam dat si 180 fara probleme. Treptele 1 si 2 palpaie ESP de numa deci cred ca sia revenit dar tot nu trece ca si inainte la turati mici parca in a 3 si a 4 dureaza sa urece daca ii sub 1500 tur/min. Si cand apas aceleratia parca nu raspunde cum raspundea inainte ca si la benzinare instantaneu.

Nu stiu ce sa fac.

Am fost acum la 22.00 la o tura prin oras si parca trage mai greu. merge de mers dar nu ca si inainte. pfff nu pot dormi cand stiu ca nu merge masina cum trebuie. Ba cand am pornito parca tremura si ocscila si motorul.

Sa fi fost de la debimetru problema? Sa remediat?

Sa fie de la turbo? Ceva problema de vacum?

Pedala de frana se intareste mai redpede de cand a dat iarna (la a doua pedala ii mai tare la a treia ii beton). dar inainte tragea de numa chiar daca se intarea pedala.

Ce sa ii mai fac? AM de facut 2500 km peste 3 zile si ma gandesc sa nu am probleme.

Have a good time

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă zici că se întăreşte şi pedala de frână, verifică bine furtunaşele de vacuum să nu ai pierderi pe undeva, eventual înlocuieştele pe toate. Dacă ai scăpări de vacuum atunci nu mai merg bine nici electrovalvele de la turbo nici cele de la EGR. Pune şi vagcom-ul să vezi ce dă şi ar fi bine să faci şi un log în mers (logul îl postezi aici http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/page__st__4120#entry1992973 şi-ţi spun colegii care este problema).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Vacumul era asa si inainte sa imi bag mainile in filtru de aer deci nu cred ca de aici vine problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

salut!de curand am cumparat o skoda octavia 1 motrizarea 1.9 tdi 110 cp motor ahf.masina merge ok am schimbat consumabilele si distributia.am o problema la ea.dupa 3000 de rotatii in treptele 3,4 simt o usoara franare o pierdere de putere...am facut testul vag si nu a dat nimic adica totul pare ok.am cumparat un aditiv de curatare si am mers pe autostrata vro 20 de minu cu treapta a 4a la 3500 rotatii.acum se simte o diferenta parca trage o idee mai bine si motorul e mai silentios la relanti.turbina are un sunet frumos nici prea tare nici prea incet.nu stiu care ar putea fi cauza.injectoarele sunt bune nu sunt diferente mari pe testul vag si sunt sub limita(asta mi-a spus mecanicul).va rog imi puteti da un sfat cu o eventuala problema a masinii mele?va multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate ai povestit aici se pare ca ai luat Limp Mode. Ca sa afli de ce motorul iti intra in Limp Mode va trebui sa faci niste loguri in mers. Posteaza logurile facute+ scanarea sa vedem ce erori ai stocate si abia apoi iti putem spune ce sa faci mai departe. Pana atunci putem doar presupune... Gasesti aici pe forum ce inseamna limp mode si in ce conditii apare , gasesti si cum se fac log-uri in mers. Trebuie doar sa citesti putin....

Topicul cu limp mode e de pe aria Passat B5 dar e acelasi lucru ca la Skoda (limp mode-ul)

Succes

Sent from my iPhone4S using Tapatalk

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

multumesc pentru raspuns.zilele astea o sa-i fac din nou testul vag si o sa ii fac log in mers.masina are 180.000 de km si banuiesc ca si asta isi spune cuvantul.ea porneste bine chiar si saptamana trevuta cand au fost -20 de grade a pornit bine nu are nici o fluctuatie a relantiului la rece sau in alt moment.o sa fac testul acela si o sa-l postez va multumesc pentru ajutorul dat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

salut!acum cateva minute am fost la masina si m-am uitat sub capota pe la turbina poate vad ceva ruginit sau neobisnuit.actuatorul de la egr merge bine adica opune rezistenta cand apas pe el dar se apasa usor.urmarind furtunul de la ieesirea din egr spre intercooler am vazut o mufa chiar deasupra intercoolarului adica pe furtunul acela gros.i-am dat cu spray de contacte si mirarea a fost ca am gasit acea piesa slaba se misca cu totul.am stranso si parca sunetul turbinei este unui mai pronuntat.si parca se accelereaza mai usor.intrebarea mea este:cumva putea sa traga aer fals pe acolo?maine-poimaine o sa-i fac testul vag si un log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai reusit sa apesi pe actuatorul egr? Acesta se afla in interiorul egr-ului si poti ajunge la el doar daca scoti furtunul...dar nici atunci nu il vei putea apasa. Tu probabil vorbesti de valva shut-off care e responsabila de oprirea motorului fara trepidatii.

Legat de piesa de la intercooler probabil vorbesti de senzorul Map. Nu sunt sigur, nici eu nu stiu unde e situat senzorul Map la Skoda. Dar la Bora,Golf se afla pe intercooler.

Daca zici ca se misca tare atunci mai mult ca sigur ca iti scapa aer pe acolo.

Data viitoare fa niste poze la ce umbli ca sa-ti putem spune la ce lucrezi...caci din cate vad esti incepator. Nu prea cunosti piesele si ce fac acestea.

Asa macar inveti cate ceva. De aia suntem aici: sa te ajutam :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

da despre acel actuator este vorba de langa egr.sunt incepator de 3 saptamani am masina aceasta si inainte am avut o dacie...o sa fac poze si o sa le pun pe site savedeti despre ce este vorba.acea piesa era foarte slaba avea un joc de un centimetru.o sa revin cu pozele.va multumesc mult pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!