Jump to content

Lipsa putere


popi3333
 Share

Postare recomandată

marshall_balance si eu am avut partea mea de pacaleli dar nu se poate sa-ti curete catalizatorul inainte sa verifice turbina cu o interfata. Refuz sa cred ca o reprezentanta nu are cunostintele necesare. Tot ce au vrut este sa te faca sa platesti iar tu esti foarte intelegator.

Acum ceva timp o ruda a avut pb cu o piesa care a luat foc si a distrus o parte de cablajul dela motor. Ajuns in reprezentanta acestia i-au cerut cam 100 de milioane. Suparat de pret a venit cu un sac si a luat motorul in sac iar masina tractata. In final a rezolvat cu 5 milioane la un alt mecanic. Crezi ca daca ai intrat in reprezentanta nu mai poti iesi? Intereseaza-te de pret la turbina si ai sa vezi ca si chiar acum poti iesi mai ieftin daca mergi la cipos decat la reprezentanta. Poti lua masina si sa instalezi la un alt mecanic o turbina de la cipos care cu siguranta o sa fie mai ieftina si la fel de buna. Cred ca ti-am indicat si o lista cu persoane care te pot ajuta cu diagnoza in Timisioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, dar daca vanele sunt blocate la jumatate cum a fost la mine , si arcul din capsula vacumatica nu avea indeajunsa forta sa iminga vanele la deschiderea maxima?

Tu ai incercat sa apesi cu mana tija de la actuator sa vezi ce putere are arcul ala ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marshall_balance

Da, am garantia ca nu le platesc turbina daca nu-mi rezolva problema, asadar pot sa mi-o puna inapoi cea veche....desi nu cred ca o sa fie cazul, deoarece am impresia ca s-a verificat tot pe masina asta, nu prea mai are ce altceva sa fie. Ei intr-adevar, trebuiau sa dea turbina jos din prima zi cand am mers, dar dupa ce mi-au pus pompa le-am zis exact asta....poa sa-mi faca ce vor, sa o dea jos, etc, dar eu n-o platesc daca nu rezolva problema. Asa ca au testat ei ce au testat la ea, fara sa o dea jos, pana ieri. Anyway, si pe mine ma enerveaza incompetenta lor, ca ar fi trebuit sa-si dea seama mult mai repede care-i faza, dar asta e...

Cat despre pacaleli, eu stiam de la bun inceput cat costa o turbina (care apropo, e la schimb cu turbina veche, altfel pretul merge undeva la 6000 RON), doar pompa aia nu-mi era in plan. Popma am s-o iau si o s-o verific, Asa ca sincer, nu vad cu ce m-au belit...

Modificat de marshall_balance
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu preturile de la cipos dar probabil pe la 450 de euro turbina. In jur de oricum. Eu insist in ideea ca inca poti sa iesi mai ieftin. Doar atat.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neatza Al, Netza la toti vad ca sunteti matinali tare.!! activitate la maxim aici.

Aseara am descoperit ce avea!

Actuatorul era gresit reglat, ori a fost un tip de tuning primitiv facut de fostul propietar ( sau vreun spezialist).

Am gasit pe un alt forum cum se regleaza actuatorul, si sunt 2 variante prima cu vacumetru, si a doua cu VCDS ul.

La mine prima varianta nu a dat un rezultat spectaculos, dar a doaua varianta ma incantat cum merge, trage masina asa cum imi doream.

Bineinteles ca am dat total actuatorul jos si verificat , totul ok apoi am deblocat VTG ul, dar tot nu eram multumit dar aseara am INVINS

Modificat de tengola
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu i-ai blestemat pe inginerii de la VW(mai ales pe aia care au proiectat Sharanul) cand ai dat actuatorul jos ? :lol:

@marshall_balance ..de curiozitate, cat ti-au zis ca te costa schimbatul turbinei ?

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna , inainte de toate tengola te rog sa imi specifici dc poti pe pm , nu aici sa poluam topicul cu modalitatea de reglaj al actuatorului, eu am nou si ma cam chinui cu reglajul, nu prea imi place cum l-am reglat, oricum sper sa dau vineri de cipos ca am drum la bucuresti si ma rezolva cu reglajul

Revenind la subiect din cate stiu eu orice piesa se inlocuieste la reprezentanta se inlocuieste cica cu a ta la schimb dc nu vei plati o suma mult mai mare, astfel nu cred ca vei primi pompa de vacum a ta inapoi cand vei pleca, sau dc o vei primi ai garantie ca a fost a ta si nu e schimbata de baieti cu una care e intradevar defecta? la fel si la turbina nu o primesti, este cu piesa la schimb

asteptam rezolvarea inca

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

He he he Andrusel manca-iar ciuma de ingineri de la VW, dar cand reusesti ceva parca uiti repede.

Dar am intalnit si mai grele. Secretul este sa inchizi ochii cand descaci/montezi actuatorul si merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marshall_balance

Nu toate piesele se inlocuiesc la schimb. Doar anumite piese le accepta uzina inapoi, altele nu. Spre exemplu pana si la turbina, daca cea originala de pe masina nu era Garret, uzina n-o primea la schimb, caz in care normal ca nici n-o schimbam la ei, ca imi iesea prea scump. Popma mi-o dau ei inapoi, nu-i problema, altfel nu o platesc. Turbina e ~4100 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marshall_balance

Rezolvat problema. Pompa tandem veche e la mine si vreau s-o verific, dar sigur e stricata. Nu mi-au dat de nici un fel impresia ca m-ar fi mintit. Inginerul spunea ca si daca nu inlocuiam pompa tanedm acum, tot trebuia inlocuita daca vroiam sa am siguranta ca nu se strica iar turbina. Deci, deoarece sigur o sa fie intrebari: pompa tandem + turbina + schimbat ulei si filtru de ulei + diferiti colieri si alte garnituri si piese mici = 6000 RON. Manopera 650 RON. Piesele sunt scumpe, manopera nu mi se pare deloc scumpa, mai ales ca nu m-au pus sa platesc toate operatiile ce le-au facut ei (curatare catalizator si alte minuni)..

Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu mai ai pb multi ani deacum inainte. Manopera nu mi se pare deloc mare. Daca tu esti multumit asta e tot ce conteaza.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa rezolvat prin schimbarea turbo ului ? no ce are pompa tandem cu turbina mai caut poate voi intelege intr-o zi.. oricum acesta masa este universala la garajele VW pentru un VTG incarcat poc un turbo nou, si apoi ii auzi pe ceilanti vaiiii calitatea masinilor VAG in cadere libera... de unde poate profesionalitatea personajului VAG in cadere libera... mai ales in Romania.

Asta a fost NO COMENT cu fum negru Bravo VW Timisoara. Eu cred ca sefii de la garajele VW ar trebui sa lase angajatii cate o ora pe zi sa citesca pe VWForum .ro asa ca specializare gratis.

Da turbina veche unde este ?

O singura rugaminte deruleaza pana ajungi la prima ta postare , reciteste tot, si spune cati bani , zile si nervi puteai economisi ..te rog nu lua ca o critica ci ca o invatatura

Acum Marshall te-ai vazut in masina si dispari fara sa dai o bere la baieti ?

Modificat de tengola
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo si iti doresc cat mai multe drumuri fara incidente de nici un fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marshall_balance

Nu stiu eu ce are pompa tandem cu turbo...poate puteti voi sa ziceti...dar ma gandesc ca are ceva de la vacuum...ca mi-au zis ca pompa tandem aia e...pompa vacuum. Cat despre specializarea pe forum, total de acord. Turbina veche a luat-o uzina inapoi, de aia m-a costat 4000 RON, ca altfel era 6000+ RON.

Deruland, daca mergeam la cipos de ex, ieseam la un 8-900 euro cu tot cu drum, diagnoza, turbina. Asa, am iesit la un 1100 strict turbina si manopera la ea, iar punand si pompa aia la socoteala, la 1500...overall normal ca sunt nemultumit ca am dat o gramada de bani...dar nu neaparat ca as fi nemultumit pe service...cred ca mai mult pe VW in general....adica masina luata de noua, la ~150.000 km bag banii astia in ea....pai a avut taica-meu un Golf 4, l-a luat la 2 ani si 150.000 km si a mers pana la 300.000 cu ea si n-a bagat atatia bani in ea in toata perioada cat a stat la el...

Oricum, sper ca macar de acum incolo sa n-am probleme mari...

LE: Va multumesc pentru sfaturi si urari...dar ne mai intalnim noi pe-acilea, nu scapati asa usor de mine :)

Modificat de marshall_balance
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Succes batrane si multi kilomi cu sanatate, si ochil la ulei stii tu axa cu came..... nu vrem sa auzim asa ceva

Lucrare standard cica au luat turbina inapoi nu nu asa au indepartat dovada nepriceperii lor , eu pun gatul ca turbo ala nu are nici un palet rupt ci cel mult un VTG blocat, dar asta este VW si-a aplicat techica inca odata in plus cu succes, si ca sa te incurajez nitel exact asa fac si in europa nu tine numaidecat de macanicii romania, ci asta este technica GARETT / VW

Si acum ca nu mai scoate nici unul fum ce facem ?

Modificat de tengola
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca nu aveai informatiile si pana nu te dai cu capul nu ai de unde sa ai informatiile. Nu vreau sa-l ridic in slavi pe Cipos pentru ca nici nu-l cunosc dar stiu sigur ca bate piata la orice legat de turbine vag.

Atata timp cat ai masina vei mai avea pb si e bine sa intrebi pe forum inainte de orice pentru ca sunt sigur ca o sa ai sfaturi competente si chiar rezolvari mult mai ieftine decat in piata. Acuma vei avea garantie 2 ani banuiesc la lucrare ceea ce este forte ok

Sa nu te superi ca ai dat banu sa te bucuri ca ai unde sa rezolvi mai ieftin. O sa te convingi dupa urmatoarea pb iar in privinta diagnozei ai userul cniky in Timisoara care m-a ajutat de multe ori tot fara sa-l cunosc.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marshall_balance

Mersi divinewind

Si acum ca nu mai scoate nici unul fum ce facem ?

Ii dam talpaaaaaaaaaa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

...no ce are pompa tandem cu turbina mai caut poate voi intelege intr-o zi..

Cred ca legatura intre pompa tandem si turbina este circuitul de vacuum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

marshall_balance ma bucur ca ai rezolvat problema. Ce ma sperie pe mine este ca si eu am cam aceeasi problema si mi-am facut o programare la vw. NU TRAGE MOTORUL intra in limp mode dupa un anumit timp; opresc, pun contactul, pornesc isi revine dar.. la fel- limp; 100000 de km, 1,9 TDI PD 105 CP

Am luat-o prin servisurile de cartier si am facut niste teste si-mi da erorile: 16622 si 16497 > G 42 si G 31. Am inlocuit senzorul de pres si temp supraalimentare turbo (ambele in acelasi bloc). Nici o schimbare. Am inlocuit blocul de electrovalve (cel din stanga bateriei) m-am gandit ca o fi ala de vina. Dupa ce l-am inlocuit.. surpriza! mi s-a stins becul din bord fara sa-l elimin din laptop, am mers vreo 30 de km, am intrat pe un drum mai naspa (sa fi fost vibratiile de la drum?!!!) dupa care iar.. LIMP Am scos mufa de la senzorul de pres si temp turbo si testerul imi dadea aceeasi valoare de o pres de 1,8 bari in turbina. Am pus un manometru la blocul de electrovalve, l-am pus pe geam si i-am dat bice, si s-a comportat normal, dar al naibii cat am gonit-o nu mai mi-a intrat in limp. Am dat cu spray de contacte pe unde m-am gandit eu si pe unde nu.

E POSIBIL SA AM UN SCURT PE INSTALATIA ELECTRICA? DE LA SENZOR PANA LA ECU?

Multam anticipat! Astept parerea dvs

PS Am sa fac inca un testar si am sa-l rog pe baiat sa-mi faca salvarea datelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Vin si eu cu o mica problema cu masina mea..motor 1.9 tdi 101cp AXR

Acum 2 zile s-a aprins in mers martorul emissions workshop fara sa fie schimbari ale puterii motorului..asta pe cand era masina la taica-meu..nu stiu daca am Procedat bine...dar toata seara am tinut masina la turatie maxima...si in cateva ore martorul a disparut...peste alte 2 ore masina mea s-a transformat in SDI :))

adica nu intra turbina deloc, abia am reusit sa prin 120 cu masina.....am oprit motorul, am scos cheia, si am repornit-o si si-a revenit miraculos....De atunci nu mai am probleme...Mentionez ca masina a fost condusa 4 luni de catre tatal meu, eu fiind plecat din tara. Sa fie problema lipsei "forjei"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce an e masina ? emissions workshop - e posibil sa fie de la EGR. Dupa aia, a intrat in LIMP, de la "forja".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema!!! Multam lui Al Bandy si lui Laur din Balan pentru sugestii. Am verificat circuitul instalatiei electrice de la senzorul de pres si temp supraalimentare turbo catre ECU. Am vazut ca are un scurt (aparatul de masura bipuia). Am inceput sa merg pe fir si sa trag de cablu.. pana la un moment dat cand a incetat sa mai bipuie si mi-am dat seama ca acolo este buba. Manunchiul de cabluri se atingea cu racordul de iesire din radiator si datorita vibratiei motorului (intr-un timp indelungat cam vreo 5 ani de cand am masina) s-a ros unul de altul. Arata asa cum l-ai fi luat la polizor, Asa ceva nu am mai vazut si nici nu puteam sa cred daca imi spunea cineva. Am mers la un electrician si mi-a lipit firele (erau o gramada de fire polizate si mai mult ca sigur urmau si alte probleme) Am scapat cu un cost de 50 de lei. O caruta de "meseriasi" de cartieri de la mine din Comanesti imi dadeau tot felul de variante de schimbare sau reparare ECU (un cost de 500 de RONI sau 450 de euro). Nu mai spun ca binenteles nu se rezolva si treceam la curatat turbina (300 de roni), EGR-ul (100 de roni), schimbam N 75, senzorul G 42 si tot asa.. si tot pieton eram. Doamne multam!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina e din 2004....pana sa o las pe maini "bune" masina mergea foarte bine... de cand am venit acasa are o gramada de probleme..directia praf, masina trage dreapta, problema asta cu emissions workshop, stergatorul spate a clacat chiar cum l-am pornit :)) nu mai functioneaza cheia..in sensul ca nu mai pot sa inchid masina de la butoane numai din butuc..sper sa le rezolv incet pe toate..

problema cu emissions workshop o voi mentiona prima in vizita pe care o voi face mecanicului zilele ce urmeaza...sa vedem ce zice el..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aseara s-a aprins iarasi martorul galben engine cu mesajul emisssion workshop...urmeaza sa duc masina la niste "experti" sa vad daca rezolva ceva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!