Jump to content

Lipsa putere


popi3333
 Share

Postare recomandată

passat19tdi am avut si eu aceasi problema la octavia , verifica daca iti pleaca ventilatoarele , mie nu imi pleca ventilatorul mare si doar cel mic nu imi facea fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Masina este un Golf, motor ALH; in sarcina crescuta (ex: >3000 rpm, 3-a, la deal) se taie puterea, probabil limp mode...

Am pus VAG-COM-ul si a rezultat eroarea asta, o sterg cu motorul pornit si reapare instant, la relanti.

Proprietarul (taica-miu) zice ca a schimbat pompa de vacuum la sistemul de franare nu demult - e aceasi care furnizeaza vacuum pentru controlul vanelor turbinei?

La prima inspectie vizuala furtunele de vacuum par ok. Am atasat logurile.

Inainte de a desface turbina pt curatare, ce mai trebuie verificat?

post-528-0-06511700-1289581097_thumb.jpg

post-528-0-68702900-1289581116_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometria variabila sau actuatorul agata,trebuie curatata, facuta planeitatea vanelor bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am constatat ca imi bazaie N75. E normal sa zumzaie electrovalva aia? La voi bazaie?

Cand am cumparat masina stiu sigur ca nu bazaia. Am de ceva timp probleme cu o pierdere partiala de putere, la care inca nu i-am dat de capat.(Nu e turbina sau MAF)

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ar trebui facut un log in mers. Dar s-ar parea ca ai probleme cu debitmetrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi am si eu o mare problema.

Am o Bora, 1,9 TDI, ALH, 66KW.

Motorul nu imi mai trage in viteza a 4-a si a 5-a si nici nu trece de 150km/h.

Am inlocuit debitmetrul, iar dupa aceea la pornire, pana trece de 2600 rpm, nu are ablolut deloc forta, si dintr-o data prinde viata. Problema asta e la fiecare pornire, nu si in timpul mersului.

Dar problema nu a fost rezolvata, masina tot nu trage.

Am fost cu masina la un mester si a gasit in intercooler o cantitate destul de mare de ulei. A curatat intercoolerul, l-a pus la loc. Masina tot nu trage.

Are cineva vreo idee cam ce are, sau ma poate ajuta cineva cu problema aceasta?

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi numai voi cu probleme?La mine sta treaba in felul urmator:motor 1.9 AWX 131hp+inca ceva.demaraje ok,dar la viteze mari de peste 120-130Km\h abia mai ajung pe la 180-190.Mentionez ca are momente cand merge cat de cat bine,dar nu asa cum ar trebui.Citeam postul unui coleg care are cam aceeasi problema,dar fara nicio rezolvare.Ramasese sa verifice nush ce senzor de presiune(el are un golf),la mine nici nu stiu unde poate fi acest zenzor si cum ar putea fi verificat.Acest senzor poate avea momente cand functioneaza sau cand nu funct?Altceva nu stiu ce ar mai putea fi,limp nu am luat niciodata(in general merg mai sportiv,schimb pe la 3000rot\min),deci probleme cu turbo nu cred ca sunt.Astept ceva pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristial, in primul rand debitmetrul nou e defect.

In al doilea rand, se pare ca turbina ta nu lucreaza corect. Ori ai o problema de vacuum, ori e murdara turbina. Dar pentru asta trebuie sa faci o scanare si eventual un log in mers, cu cineva care se pricepe.

Cameleonul, ca sa poti elimina din calcul MAP-ul (senzorul de presiune turbo) fa un log in mers in care sa-ti masoare presiunea.

Daca turbina lucreaza bine, de vina pot fi injectoarele obosite.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristial, in primul rand debitmetrul nou e defect.

In al doilea rand, se pare ca turbina ta nu lucreaza corect. Ori ai o problema de vacuum, ori e murdara turbina. Dar pentru asta trebuie sa faci o scanare si eventual un log in mers, cu cineva care se pricepe.

Multumesc pentru raspuns. Daca stii pe cineva care m-ar putea ajuta cu o scanare, reparere turbina, as fi recunoscator pentru un PM. Uleiul din intercooler e de la turbina care nu functioneaza corect?

Modificat de cristial
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi injectoarele obosite n-ar face asa tot timpul?E posibil sa nu mai lucreze in parametri la turatii mari?Si pana la urma acel MAP poate face pe nebunu' asa cand vrea el sau isi da duhul si gata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai dintr-un log putem sa vedem mai multe cauze si sa stim catre ce ne indreptam atentia. Daca nu e turbina sau map-ul se cauta altceva cum sunt de ex injectoarele. La problemele de natura electrica poti avea un defect pe o plaja mica de temperatura sau doar in anumite conditii si sa cauti de sa behai. La partea mecanica diagnosticarea dureaza 1 ora si reparatia 2 zile si la partea electrica dureaza diagnoza 2 zile si reparatia 1 ora. Fa un log cum a spus Cosmin.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut in primul rand. Sunt posesor de passat 131Cp AVF si recomand cu incredere la toti cei care au in posesie TDI-uri pe mecanicul care se ocupa de masina mea de cel putin 3 ani,(service personal+piese pe comanda la preturi foarte accesibile si de calitate, tester) si sunt multumit atat eu cat si cei carora l-am recomandat. PT. CRISTIAL cred ca ti-ar rezolva problema fara probleme, are aparatura de ultima generatie iar asociatul sau este PROFESOR in turbine si cutii automate. Sper sa-ti rezolve problema asa ca am sa-ti las nr de tel 0727253322 Ovidiu si ii spui ca il ai de la Relu cu passatul argintiu. MUlta bafta si sper sa-ti fie de folos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat lipsa de putere! turbina era de vina (infundata), problema care s-a rezolvat cu reconditionarea ei contra a 200 euro! mai trebuie rezolvata problema debitmetrului care nu functioneaza la pornirea masinii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Ridic si eu problema lipsei de putere, dar din perspectiva agrenajelor din cutia de viteze tiptronic. Mai exact, toti posesorii de TDI-uri, semnaleaza prezenta in forta a cuplului dupa 2000-2200 turatii, referindu-ne si la o accelerare mai pronuntata. La mine, bora 1.9 131 cp, 310 nm, nu as putea zice ca se intampla asa ceva, fiind mai exact o crestere liniara a vitezei, fara probleme pana la 200 km/h, deci excludem eventuale probleme ale turbinei. Nedumerirea mea este ca, constructiv cutia este prevazuta cu torque converter lock-up clutch, mai exact este realizat la accelerari puternice un contact direct intre motor si cutie, fara a mai fi folosit torque converter ( analogia ar fi cutia manuala cu ambreiajul cuplat ). Intrebarea mea este daca cutiile automate, in special cele tiptronic, au o modalitate anume de folosire a cuplului primit de la motor, sau cutia mea are ceva probleme.

P.S. Am observat in Vag-Com posibilitatea afisarii cuplului dezvoltat de motor dar si de cutie. Sunt relevante aceste date sau sunt doar estimari facute in functie de mai multi paramatri - turatia motorului, cursa pedalei de acceleratie, turbina, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut am si eu niste probleme la masina din profil , dimineata cand o pornesc motorul parca merge in 2 pistoane , motorul sta la limita sa moara , apas acceleratia dar tot degeaba mort , am scanat cu vag com si imi da urmatoarele erori :

Address 01: Engine Labels: 06A-906-032-AJQ.lbl

Control Module Part Number: 8L0 906 018 Q

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0002

Software Coding: 11500

Work Shop Code: WSC 01236

Additional Info: TRUZZZ8NZ11037074 AUZ5Z0A2062156

5 Faults Found:

17956 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open Circuit

P1548 - 35-00 - -

17938 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1530 - 35-00 - Please Register/Activate

17697 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1289 - 35-00 - Please Register/Activate

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)

P1297 - 35-00 - -

16396 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P0012 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Readiness: N/A

Address 03: ABS Brakes Labels: 8N0-907-379-MK20-E.lbl

Control Module Part Number: 8N0 907 379 D

Component and/or Version: ESP 20 CAN V006

Software Coding: 23049

Work Shop Code: WSC 01236

3 Faults Found:

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)

57-00 - Electric Circuit Failure

01423 - Shareware Version. To Decode all DTCs

27-10 - Please Register/Activate - Intermittent

01434 - Shareware Version. To Decode all DTCs

57-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Address 15: Airbags Labels: None

Control Module Part Number: 8N8 909 601

Component and/or Version: Airbag Front+SeitE 2008

Software Coding: 10102

Work Shop Code: WSC 51454

1 Fault Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-10 - - - Intermittent

va rog daca imi puteti da o explicatie la toate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nedumerire: Ce cauta problema ta pe aria TDI??

Aici ai incercat?

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare,

Sunt incepator in ale motoarelor diesel- probleme turbina... etc.

Dar mi s-a intamplat o belea acum o saptamana (Skoda Octavia 2 1,9TDI, 105cp, din 2006, EU3 - aprox 86mii km), si anume la o accelerare modesta, s-a auzit in clinchet metalic (parca) si apoi a mai mers motorul dar nu mai avea putere, parca aveam 20cp, nu 105. M-am oprit si am sunat oameni mai priceputi. Mi-au zis ca daca la turarea pe loc se suge furtunul gros de langa vasul de expansiune, inseamna ca mi-a crapat turbina (axul ziceau). Cel mai probabil asta s-a intamplat, intrucat tot drumul de 100km pana la Buc (max 1500rot/min) s-a tot auzit un suierat/harait continuu, mai ales atunci cand era un deal de urcat sau la accelerari pentru schimbat treapta). Pana la urma am ajuns la Buc fara s-o ia pe ulei, si sa dau in belele si mai mari.

Acum ma intreb... ce pot face cu turbina? Se poate repara sau trebuie schimbata?

Mi-au zis unii ca la masina mea nu e sigur ce turbina am, Garrett sau KKK !?

Nici eu nu stiu mai ales ca am inteles ca nu se poate vedea asa usor daca te uiti sub capota sau pe sub ea... Mentionez ca este motor EURO3 fara filtru de particule (am verificat daca masina are codul de filtru trecut). Daca este tipul asta de motor e turbina Garrett (motor fara filtru)?? Am inteles ca pt cele cu filtru, ar fi KKK aproape sigur. Garrett reparata m-ar duce la vreo 10 mil dar kkk cica nu se repara, trebuie alta noua, eventual Garrett care m-ar duce la vreo 22mil. Din cauza asta nu stiu ce sa fac si unde sa ma duc !? Cum pot afla ce turbina am si ce solutie imi propuneti?

Mersi mult de sfat.

Modificat de C o s m i n
mutat in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

salutari , am si eu o problema

interventii asupra motorului recente 3 saptamani:

turbina regenerata complet, deci ca si noua, schimbat totul in ea

debitmetru vechi si apoi unul bosch nou ce il aveam disponibil

filtru sport kn curatat de 100km

EGR curatat si repus in fctiune (inainte de interventie era deconectat)fctioneaza in parametri

plan chiulasa + garnitura noua + bucse supape+ semeringuri supape, scaune supape noi si profile supape refacute, practic cam totul nou pe ea

problema care se manifesta e la plecarea de pe loc, parca masina nu mai are putere in ture joase

abia urca in ture pana pe la 1500

are un mic delay ca sa zic asa, o ezitare

exemplu sunt in a 3-a la 1100rpm si apas acceleratia la podea ..ezita foarte mult pana urca in ture, apoi pe la 1700 explodeaza si trage de rupe

tin sa precizez ca inainte de interventii nu aveam probleme in turatii joase, dar aveam probleme cu chiulasa si baga presiune in apa, iar EGR era deconectat, turbina avea joc mare axial

consumul mi-a scazut la 6.6% ..inainte era cam 10%

am facut teste in mers cu diagnoza si totul era in parametri , turbina baga 2.0 bar , maf mergea ok, injectoarele si ele in parametri

aveti idee care ar putea fi problema?

mi s-a spus ca e posibil ca N75 sa fie cam lenesa si sa incerc sa o schimb cu una noua

eventual sa deconectez egr din nou si sa vad daca se schimba ceva

merci de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

fa un log in mers in grupele 3, 10 , 11 , bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

Actuatorul de la turbina a fost schimbat si el? s-a umblat cumva la reglajul lui, ceea ce ai tu se numeste turbo lag si nu este indicat ca de la 1100 sa apesi blana dat fiind ca in timp se va strica din nou axul si iarsi vei avea joc axial

Si eu am cautat raspuns la ceea ce cauti si tu si m-am obisnuit sa nu acelerez brusc pana nu ajung la cel putin 1800 dc nu 2000, mai bine retrogradez o treapta

Dc N75 ar fi defect nu ar trage deloc si ar aparea in principiu pe tester

Dc ai Ford Galaxy nu stiu dc poti conecta VCDS-ul sa faci logul pe 3,10,11, dar banuiesc ca il poti face si cu un testar ford ( cum so numi el)

Poti incerca sa dezactivezi din nou EGR-ul dar mare diferenta nu vei simti la demaraj sau nu va scadea atat turbo lagul incat sa iti traga de la 1100 si din cate stiu nici un diesel nu pleaca bine de la 1100 , majoritatea reactioneaza bine de la 1700-1800 in sus

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

e identic cu sharanul ..deci am facut testul in mers

turbo lag e cel mai probabil. din cate stiu actuatorul nu a fost schimbat ci doar axul cu bucsele din turbo , segmentii etc, sablat si curatat echilibrat

nici eu nu accelerez de la turatiile alea 1100 dar era ca sa va dau un exemplu ..la 1400rpm reactioneaza la fel de lent si tre sa astepti sa urce in ture ca sa prinda viata motorul de pe la 1700rpm cam

e cam evident lag-ul asta, fata de cum mergea inainte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

incearca sa reglezi actuatorul, fa un log, dupa care vezi daca e mai bine si cum arata presiunea, raportat la plaja de turatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu probleme cu turbina Dupa cateva limp moduri am mers cu ea la curatat Dupa curatare la o saptamana iar limp mode Am fost la tester iarasi si pe log in Vag-Com baga numai 1200 mbar Sa fie din cauza turbinei presiunea prea mica sau poate fi si alta cauza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai comanda vacuumatica la turbina verifica sa nu ai pierderi de vacuum la furtune si daca actuatorul turbinei tine vacuumul, sa nu fie sparta membrana.

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!