Jump to content

Lipsa putere


popi3333
 Share

Postare recomandată

 

On 8/3/2023 at 5:21 PM, R Z F said:

salut,merge sudata

Salut,

Cred ca asta este ultima solutie care mi-a ramas...

La toate magazinele la care am solicitat o oferta de pret mi-au raspuns ca nu o mai au pe stoc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru link🙏

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Dacă te ajuta, încearcă sa vezi dacă tija de la actuatorul turbinei funcționează corect, la mine asta a fost, deci el când e sus trage foarte mult aer iar dacă nu se mișcă nu trage deloc și asta înseamnă că e blocat 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare, detin un VwT6 Biturbo 2.0 TDI, masina s-a oprit in mers, o pot porni dar moare imediat. Pe diagnoza am eroare pe EGR (am schimbat EGR cu unul original), aceiasi problema, am pus blindaj la egr si  motorul nu se mai oprete, insa daca incerc sa plec de pe loc, se opreste (fara cod de eroare). 

 

1. Cand accelerez furunul de la intercooler nu se umfla. 

2. Daca scot blindajul de la egr, motorul se opreste dupa 5/10 secunde.

3.Fara blindaj la egr si senzorul de temp de pe catalizator scos, sta la relantii dar nu pot pleca de pe loc. 

4. Verificat toate furtunele de vacum + furtune. 

 

Unde poate fi problema? 

Mulțumesc. 

PScreenshot_20240215_002101_Chrome.thumb.jpg.34478c856e4086c855889b4c67be1d46.jpg

 

20240213_161926.jpg

Modificat de FCV2005
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut! Tot caut de ceva luni o rezolvare pentru problema masinii mele (nu am gasit un topic pentru aceasta problema). Am o Skoda Octavia 1, "mostenita" de la tatal meu, motor 1.9 tdi 90 CP (cod motor: ALH) si de cateva luni are o problema care e destul de deranjanta. Cand pornesc masina si plec de pe loc cu ea (indiferent daca apa este la 60 sau a fost deja incalzita pana la 90), timp de cateva minute, aproximativ 2 3 minute, se plafoneaza la 40 de km/h si 2000 de ture. Pur si simplu apesi pedala de acceleratie la podea si nu urca turometrul. Dupa aceste 2 3 minute de condus normal (de obicei in treapta a 2 a sau a 3 a) pur si simplu se simte cum isi revine, dar nu treptat, ci instant. Am fost si la diferiti mecanici, dar mi au spus ca nu stiu ce are. Initial unul din ei s-a gandit la EGR dar am aflat ca masina are egr off de la fostul proprietar si de asemenea calculatorul modificat (nu apare check-ul si are niste cai in plus). Baiatul respectiv a spus inainte sa afle lucrul asta, sa il schimb. L-am schimbat si problema a ramas aceeasi. Nu ma pricep asa mult la masini dar am zis sa incerc si aici pe forum. Parerile despre posibila problema au fost impartite. Am auzit de la EGR, "clapeta de acceleratie" si multe altele. De asemenea a incercat cu tester si nu a aparut nimic pe el. Chiar nu pot sa imi dau seama ce ar putea fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva erori stocate are? Cu asta ar trebui să începi, cu o scanare de erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce mi a spus mecanicul nu are. O să încerc să mai pun testerul odata pe ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva mai multe detalii despre cum se comportă motorul atunci cînd este plafonat: se schimbă sunetul motorului, scoate fum, etc. În afară de aceste simptome ai avea nevoie de un vcds ca să faci nişte loguri să vedem parametrii live atunci cand pune probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciun alt simptom. Nu se schimba sunetul nu scoate mai mult fum. Pur si simplu e ca un om dimineata. Merge mai greu si dupa un timp destul de scurt isi revine. Doar se plafoneaza si se simte apoi cum isi revine, asa cum am spus, instant. Cand o sa am timp o sa incerc cu un vcds cu toate ca, daca nu ma insel, a incercat si mecanicul la care am fost ultima oara si nu i a aparut nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Doar cu  diagnoza in mers pe canalele 3, 10, 11 pt inceput. si verifca daca totusi clapeta de shut off de pe EGR se misca usor., e cea care e actionata de actuatorul pneumatic.

Dar daca spui ca asta se intampla instant si dupa aceeasi perioada de timp pare sa fie ceva din logica softului. 

Si la rece face asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!