Jump to content

Lipsa putere


popi3333
 Share

Postare recomandată

Darius ilioni

salut, sunt incepator in vcds, si de o perioada am dat de o gramada de probleme la masina si nu stiu exact de unde vin, da in nas, taie puterea , se intampla deobicei dupa 2500 3000 de ture , cade acceleratia , parca si moare , nu mai inteleg nimic si de unde vin toate , am facut niste loguri , nu stiu daca am pus ce trebuie, nu-s profi dar o sa le atasez sa va dati cu parerea si eventual sa imi dati niste sfaturi mai exact ce ar tebuii sa inregistrez.. dar va rog mult sa ma ajutati ca nu stiu ce sa-i mai fac , uneori merge bine in vitezele mai mari am reusit sa o duc in 5000 de ture , le voi atasa   , pentru logul de MAF .\am uitat sa activez turatia motorului, dar dupa 300 se intampla sa ceara 950 si sa primeasca 750 din cate am reusit sa imi dau eu seama

LOG-01-IDE00021_&2.CSV LOG-01-IDE00190_&1.CSV LOG-01-IDE00201_&4.CSV LOG-01-IDE00201_&8.CSV LOG-01-IDE00347_&2.CSV LOG-01-IDE00021_&5.CSV 

Modificat de Darius ilioni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Darius ilioni

Am mutat aici postarea ta pentru că problemele tale s-ar putea să nu aibă legătură neapărat cu topicul de acolo şi aici putem analiza mai multe aspecte.

Logurile sunt destul de greu de interpretat, dar să le luăm pe rând.

Am văzut că ai mai postat problemele pe alte topic-uri dar hai să le punem cap la cap aici.

  1. În primul rând postează codurile de eroare pe care le ai acum.
  2. Pentru turbină/egr/maf fă un log în care să ai neapărat următorii parametri în acelaşi log: Engine speed (G001), Charge air pressure specified value (G016), Charge air pressure: actual value(G017), Air mass: specified value (G026), Actual air mass (G145) şi ar mai trebui doi parametri pe care să-i cauţi: nivelul de apăsare al pedalei de acceleraţie (se măsoară în procente de la 0 la 100%) şi Duty cycle pentru N75 (se măsoară în procente de la 0 la 100%). După ce selectezi parametrii ăştia faci log în mers, dar alegi un drum astfel încât să poţi face câteva reprize de accelerare de la 1500 la 4000 rpm (sau până unde o vrea ea să meargă)cu pedala de acceleraţie lipită de podea fără să mişti piciorul, în tr. 3 şi tr. 4. Eu cred că problemele tale nu vin de pe partea asta pentru că presiune face turbina, chiar face suprapresiune uneori, cantitatea de aer nu-mi dau seama dacă este ok pentru că lipseşte turaţia. De asta trebuie puşi parametrii în acelaşi log pentru a-i studia în acelaşi context
  3. image.thumb.png.4af195c1eba79f212602260ad3bcd3b9.pngimage.thumb.png.8c385af45b1cc63e59e0318085a46931.png
  4. Compensările pe injectoare par ok
  5. Pe partea de alimentare cu combustibil fă un log în mers cu parametrii pe care i-ai selectat în logul LOG-01-IDE0021&5  dar la care să adaugi şi apăsarea pedalei de acceleraţie şi să faci logul în condiţiile descrise la celălalt log (câteva reprize de accelerare de la 1500 la 4000 rpm (sau până unde o vrea ea să meargă)cu pedala de acceleraţie lipită de podea fără să mişti piciorul, în tr. 3 şi tr. 4.)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Darius ilioni

Imi intra in limp mode, uneori parca moare cand o calc in viteze mai mici, check engine nu se aprinde niciodata , am eroare de high pressure in rampa p0088 dar o da doar uneori si at intra si in limp mode , si eroare pe o sonda de amestec prea bogat, in a 5-6 am reusit sa ii dau capat, la relanti  o pot tura fara nici cea mai mica problema , chiar si in a 4-a am reusit sa ii dau capat, dar a , 2, a3-a cum o calc cum o ia dracu urca ce urca bum, ma pune in bot , scad turele si mai si tremura cateodata .. aia nu inteleg, de ce pe loc ma lasa sa o turez pana la capat, apropo, la kickdown puternic da cu fum , si din ce am urmarit pe loguri, cand ma pune in bot si taie accelerația de parca dau intr-un zid , si presiunea in turbo scade fata de aia cerută , tin sa Menționez ca recent s-a montat pompa bosch cp3 pe ea si masina e resoftata, dar o sa fac si loguri in mers cum ai spus, am doar pe advanced measuring blocks si nu stiu exact ce sa pun ca sa se poate interpreta bine tot, am sa caut parametrii de i-ai spus tu si o sa fac in a 3-4 cum ai spus

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Darius ilioni

si am revenit cu logurile, nu stiu daca am gasit exact tot ce ai zis tu dar sper sa fie ok. in ambele loguri in vit a 3-a mi-a taiat pe la 3000 si ceva scazand turatia, a trebuit sa o bag in a 2-a ca daca acceleram trepida foarte urat , in a 4-a m-a lasat sa urc in jur de 4000 in amandoua logurile, in primul log mi-a dat limp mode p0088, in cel de presiune combustibil in vit 4 pe la 4000 am lasat de acceleratie ca venea un giratoriu pe unde am fost .

 

 

log vit 3-4 maf turbo etc.CSV log presiune comb vit 3-4.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe partea de turbo ai ceva suprapresiune spre sfârşitul logului, dar nu este aia cauza pentru limp sau pentru lipsa de putere

image.thumb.png.9b841993cc925d499b1063d66e013b12.png

 

În schimb pe partea de combustibil se observă (chiar în plaja 3000-4000 rpm unde simţi că ai probleme) că înalta presiune când este prea mică (săgeţile verzi), când este prea mare (săgeata roşie) unde probabil că ai şi primit eroarea şi a intrat în limp. De ce, asta nu ştiu. Maşina trebuie inspectată de cineva care chiar se pricepe la CR.

image.thumb.png.e8db46e4bb4e41f72a80bfd61fb739fc.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Darius ilioni

Deci pe turbo maf egr sunt ok valorile ? Eu am observat ca in logurile din viteza a 3-a cand cade in bot scade si presiunea actuala in turbo si aeru... nu pot sa inteleg de ce vitezele mai mari ma lasa sa le duc , sa nu influențeze cumva suprapresiuna aia mica si presiunea in rampa ? Intreb pentru fa habar nu am , baieti care au pus cp3 , nu sunteti pe aici sa ma luminate si pe mine ? eroare de amestec bogat oricum am primit... da probabil ca e de la presiunea pre mare de combustibil, in ideea ca daca tragea aer fals sau ceva se vedea pe log , nu ?, se vede pe primul tabel cel in viteza 3 cum la turbo si aer cade dintr-o data , atunci e momentul cand cade in bot

Modificat de Darius ilioni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare! Masina din semnatura Audi A4 B7 TDI 170 BRD 2007 intra in limp mode pe autostrada. In oras mai rar. Doar o data am patit. Imi da P0299 underboost. Zica ca cere 2.4 bari si are doar 1.8. Am pus pe ea un N75 nou Pierburg, turbo a fost refacut acum 3 ani și a fost dat jos de pe mașină și verificat acum câteva săptămâni și este în regulă. De asemenea, a fost înlocuit senzorul MAP (G31) cu unul nou original VW / Audi. Mai are si un EGR nou Continental-VDO.

Săptămâna trecută am făcut un test de presiune al pompei tandem și are in jur 10 bari la 4000 rpm. Deci, pompa era bine pentru moment (testul este la cele cu doua axe cu came 10.5 bari la 4000 rpm) . Ce am mai obervat forte ciudat este ca daca scot mufa de la capsula vacumatica de pe turbo G581 nu da cod pe ea. Ma gadeam ca ar trebui sa dea cod de "Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit: Implausible Siglnal", dar nu da.

 

Astăzi am schimbat filtrul de aer și combustibil. Surprinderea mea a fost culoarea motorinei care a ieșit din filtrul de combustibil: negra și amestecata cu ulei. Mașina da in bord, de asemenea, „nivel scăzut de ulei” la fiecare 3000-4000 km în ultimul an sau cam așa ceva.

 

Credeți că pompa tandem e pe duca și asta îmi oferă P0299 și limp mode?

Sincer mașina nu trage de 170 CP, mai mult cam de 120-130 CP. Pompa tandem oiginala este VW Audi Bosch (undeva la 1600 de lei)? Aș putea să iau aftermarket Bosch? Un alt brand pe care l-am găsit este Pierburg cam la acelasi pret (800-900 de lei). Dezmembrari nu as cumpara ca sigur au toate peste 200.000 km.

 

PS: Eu am schimbat solenoidul N75 8EO 906 627C situat in partea din fata a motorului intre motor si radiator. Aveti idee daca mai este unul pe masina si daca da unde este? Eu am mai gasit in ETKA pe seria de sasiu inca o piesa si  anume 1K0906283A. Aceasta din urma nu am idee unde este pe masina.

 

 

motorina1.jpg

motorina2.jpg

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Schimba pompa tandem ca tie iti merge cu amestec mare de motorina cu ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P0299 - problema la vacuum/N75/intercooler/tubulatura/actuator/turbo

Motorina neagra - pompa tandem/oringuri/chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am condus masina pe autostrada a dat 2-3 limpmodeuri si dupaia zici ca avea toti 170 de cai. Tragea foarte bine in toate treptele si  raspundea foarte bine la acceleratie.

Ma gandesc sa merg la cineva primul lucru sa ii faca un test de leakuri cu fum. Oricum pompa aia tandem nu e OK, la ce culoare are motorina din filtru, desi face 10 bari.

 

Am citit azi o chestie interesanta pe un forum aici . Ziceau ca era o pana de contact la mufa de la G581 (turbocharger boost position sesor). Parea prea simplu si ieftin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut,sunt nou pe forum si nu gasesc unde va pot intreba problema mea separata si incerc aici, sper ca poate sa ramana, am un passat B5 97 1,9tdi 110 cp si pe vcds cand am verificat injectoarele doar 3 imi aparau mi sa parut dubios asa ca m am uitat ce si cum am verificat daca toate primesc motorina si da primesc dar pe tester doar 3 valori vad, pe langa masina nu trage cum ar trebui, am condus alt passat tot de 110 cp si diferenta a fost destul de mare si nu stiu ce sa fac, am scimbat multe furtune de intercooler cniar si intercooleru dar tot la fel nici o scimbare si nici fum negru nu da masina, actuatoru turbinei lucra bine, turbina verificata, nu are uzuri mari e buna, deci ma gandesc ca poate fi cv din injectoare?daca testeru tot arata doar 3 in loc 4 valori ma gandesc ca este ceva in spatele lui, daca cineva are cv ideie ce poate avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nici o problemă pentru că îţi arată numai 3 injectoare. La modelele mai vechi de TDI compensaţiile sunt date numai pentru injectoarele 4, 2 şi 1 în comparaţie cu injectorul 3. Ar fi mai interesant ce valori îţi apar acolo.

Dacă ai vcds pe lîngă compensaţiile pe injectoare ar mai trebui să verifici avansul (grupul 000 în Basic settings şi log în mers în Measuring Blocks pe grupurile 001 şi 004) şi să faci nişte loguri în mers (în Measuring Blocks pe grupurile 003, 010 şi 011) şi pe loc (în Basic settings pe grupul 003 şi 011). Pe aria TDI (vezi şi secţiunea DIY & FAQs (TDI)) sunt topic-uri în care se discută mai pe larg despre fiecare problemă în parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 14.12.2021 at 0:08, lupo_bv a scris:

Nu este nici o problemă pentru că îţi arată numai 3 injectoare. La modelele mai vechi de TDI compensaţiile sunt date numai pentru injectoarele 4, 2 şi 1 în comparaţie cu injectorul 3. Ar fi mai interesant ce valori îţi apar acolo.

Dacă ai vcds pe lîngă compensaţiile pe injectoare ar mai trebui să verifici avansul (grupul 000 în Basic settings şi log în mers în Measuring Blocks pe grupurile 001 şi 004) şi să faci nişte loguri în mers (în Measuring Blocks pe grupurile 003, 010 şi 011) şi pe loc (în Basic settings pe grupul 003 şi 011). Pe aria TDI (vezi şi secţiunea DIY & FAQs (TDI)) sunt topic-uri în care se discută mai pe larg despre fiecare problemă în parte.

Salut, doar azi am putut sa fac masuraturile si alea doar cele in loc sunt aici cateva, sper sa fie ok asa cum am trimis

LOG-01-003-010-011.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-004-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rând nu mai da quote postării anterioare. Este inutil și neregulamentar, răspunde direct.

 

Referitor la loguri mai trebuie lucrat puțin la ele astfel:

- logul în mers: trebuie să găsești o porțiune de drum unde sa poți calca la podea accelerația în tr3 si tr4 de la 1600-1700rpm până pe la 3500-4000rpm, fără  să miști piciorul de pe accelerație (firește dacă apare ceva neprevăzut siguranța primează). Cel mai bine pornești locul la plecarea de pe loc și îl salvezi după ce termini reprizele si tragi pe dreapta.

- logurile în BS003 si BS011 le-ai făcut ok, dar trebuie repetate pentru că mașina ta face parte din grupul ălora care nu se tureaza singure la 1400rpm si va trebui să o ții tu turata la 1400 rpm pe timpul testului (vezi ca nu este chiar ușor,  trebuie ținută cât mai aproape de 1400, dacă depășește o anumită valoare da eroare si se oprește testul

- testul în BS004 este bine ca l-ai făcut, se vede că N108 lucrează.

 

Ar mai trebui:

- o poză (printscreen) cu grupurile 001, 004,013 din Measuring blocks, la ralanti

- o poză cu grupul 000 din Basic settings

 

Cu toate datele astea corect culese sper sa putem stabili o cauză.

Are vreun cod de eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare dragi colegi am și eu o Octavia 2 1.9 bxe și am observat ca nu mai trage cum trăgea fum nu scoate am făcut un log cu debitmetru ei și unu cu un altul dacă puteți sa ma ajutați cu ceva as fi foarte recunoscator

LOG-01-003-010-011test 3.CSV LOG-01-003-010-0test2.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare la toată lumea !

Am și eu o problema la masina mea de o luna de zile imi facea figuri la tras imi intra in limp mod si se plafona la 3000 de ture  110 imi taia pedala  am duso la mecanic acum de curând am făcut niște investiti la motor am dus turbina la retificat cei de de acolo au spus ca nu are nimic  iau făcut o curățare am adus-o la Mecanic am montato iam schimbat și egereul  am testat-o la fel moarta la tras am verificat furtune vacuum furtune turbo cele de pe interculer nimic totul ok am schimbat modul de vacuum și-a revenit masina mânca asfaltu la câteva zile iară la fel mia taiat pedala am dus-o iara la mecanic bago pe tester nimic totul ok injectoare turbina am verificat furtunele de vacuum ok furtun interculer ok am turato de a luat-o drq nu are zvâcnire de abia urca de la 100 la 140 moarta am schimbat 4 calculatoare de vacuum din toate tot primul care îl avea la pus merge mai bine am schimbat filtru de motorina la fel de abia se tureaza urca greu am testato si cu mecanicul la turati mari parca nu ai face presiune nu știu care ar fi problema ca te aduce în stare sa pui toporul pe ea sper sa găsesc o soluție am citi pe mai multe forumuri ca ar fi pompa tandem acum nu știu aștept de voi un sfat sper sa ai dau de cap o sa mai iau un calculator de vacuum de la alt pasat sa vad dacă este de acolo ca să știu dacă cumpăr piesa nou sa nu mulțumesc anticipat! Masina este un passat b6 1.9 tdi 105 cp bxe break 

 

Modificat de patrik77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rând te rog să fii mai atent la felul cum scrii (mai pune şi tu câte o virgulă, câte un punct:D). În special ca să înţelegem mai uşor.

Cauze pot fi multe pentru problema ta, studiază puţin topicul ăsta. Ca să te putem ajuta ai neapărat nevoie de un vcds, altfel fără să ştim anumiţi parametri este aproape imposibil să rezolvi ceva. Plus că o să te coste mult mai mult să schimbi piese pe ghicite. Dacă nu, singura variantă ar fi să găseşti totuşi un mecanic care să ştie cu ce se mănâncă vcds-ul ăla

9 hours ago, patrik77 said:

am schimbat 4 calculatoare de vacuum

te referi la electrovalvele care comandă actuatoarele turbinei şi EGR sau la calculatorul de injecţie?

10 hours ago, patrik77 said:

te aduce în stare sa pui toporul pe ea

Asta las-o mai la urmă, oricum se rezolvă mai uşor cu benzină:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salutare care poate sa ma ajute si pe mine cu o nelamurire am un passat b5 1.9 tdi din 2000 cod motor ajm in acte real motorul a fost schimbat si este un motor avb 101 cp .                          totul era normal pana sai schimb distributia si debimetrul de aer, cu cel vechi taia pedala dupa o turatie de 3000 rp acum cu cel nou nu doar ca taie pedala dar nu trage deloc tin sa precizez injectoarele sunt de 115 cp de la motorul vechi cum si toate piesele doar ca acum mia depistat mecanicul care a lucrat la distribute ca nu este ajm de 115 cp ci avb de 101 cp si mia montat acea distributie si acel debimetru si merge mai rau decat cu cele vechi toate furtunasie vacum schimbate noi, egr nou de 3 ani, curatat anul acesta si la tester nici o eroare singura eroare in bord dupa aproximativ 1 km parcurs la o turatie 2000 rp apare un tiuit si mesajul aiberg fault. ma poate ajuta careva sai dau de cap multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avertizarea sonora si mesajul Airbag Fault...are legatura cu airbag ul, nu o sa dispara pana nu o sa stergi eroarea si/sau remediezi defectul.

Pe B5 nu s-a montat AVB...deci, pana la urma, ce ai pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cumparat aceasta masina si mi sa spus ca are motorul schimbat crezand ca e acelasi motor ca si in acte 1.9 tdi 115cp 85k am schimbat distributia si mecanicul a zis ca nu se potriveste la role distributia de ajm a comandat distributia de pe un avb 101 cp si sa potrivit asa a dedus ca am motorul avb 101 cp pe masina

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marinelu

Nu mai da quote postării anterioare

Văd că s-a pus totuşi şi AVB pe B5 începând cu 2001

911371265_10-20-20228-35-44PM.thumb.jpg.5d2bf99796863037d9fc688da8cbb568.jpg

 

 

Dacă nu mai trage maşina după montarea noii distribuţii este posibil ca distribuţia să nu fost montată corect. Altfel ar fi trebuit să meargă măcar ca înainte presupunând că problema este exterioară motorului (turbină, etc.). Eu zic să mergi din nou la service să mai verifice o dată dacă distribuţia este montată ok. Nu este greu, trage motorul la semn şi pune calele de blocare a distribuţiei la pinionul de la axa cu came şi cel de la arborele cotit. Dacă intră atunci este ok. Pentru investigarea problemei ai nevoie de un vcds (sau un alt mecanic care să ştie să diagnosticheze problema), altfel este greu de dat cu părerea aici pe forum.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da este adevarat ce zici sa sti ca si eu am dubi de distributie ca a mai patito cineva cu acest mecanic azi am luat la purificat si  furtunasile de la vacum si am verificat actuatorul de pe turbo nu misca tija de geometrie de pe turbo deloc cred ca am probleme cuvacumu totusi la frana am presiune dar restul e mort mam gandit sa schimb n75 n18 poate de acolo e problema ca nu ridica tija actuatorului dar ciudat este ca in urma cu doua zile tragea de zbura taia pedala la 3000 rp luam contactul si puneam din nou si nu mai aveam probleme nu se mai repeta si ciudat ca la tester nici o eroare 

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog să uiţi de butonul ăla pe care scrie Citare/Quote. Dă click în fereastra în care scrie Reply to this topic, scrie acolo ce ai de scris şi apoi apasă pe Submit Reply. Poţi cita un mesaj dacă este mai din urmă, aşa dacă este consecutiv nu are rost şi este neregulamentar.

 

Înainte luai limpmode dintr-o cauză ce ţine de turbină (probleme geometrie, vacuum, etc). Dar acum dacă nici până la 3000 rpm nu mai trage (şi mai ales şi dacă scoate fum mai mult când te dai la ea şi are ezitări în accelerare, plus sunetul motorului schimbat faţă de cum îl ştiai) problema este în zona motorului. De obicei când apare o problemă după o intervenţie acolo trebuie căutată cauza. Dacă nu a folosit cale de blocare la schimbarea distrubuţiei mai mult ca sigur nu a pus-o cum trebuie. Cel mai bine este să găseşti un mecanic bun dacă ăsta zici că a mai dat-o în bară, probabil că atât ştie.

Referitor la turbo, este posibil să fie şi geometria blocată, dar de asta îţi dai seama numai dacă separi pârghia geometriei de tija actuatorului şi vezi dacă cum se mişcă cu mâna. Sau mai poate fi actuatorul spart. Asta se verifică uşor cu ajutorul unui furtunaş de combustibil: iei o bucată de furtunaş nou, tăiat perfect la capăt, un capăt îl înfigi în actuator şi din celălalt tragi aer cu gura. Dacă limba rămâne lipită de furtunaş atunci actuatorul este bun (adică are membrana bună că altfel poate fi şi el blocat de rugină). Aşa verifici şi actuatorul de la EGR şi cel de la clapeta de shutoff (este tot pe EGR montată) şi bila aia (rezervorul de vacuum) să nu fie crăpată că se mai întâmplă. 

Mai jos ai o schemă a traseului de vacuum. A fi bine să faci rost de un manometru de vacuum şi să verifici începând de la pompa tandem până la electrovalve.

Mai poţi face o verificare: iei vacuum de la intrarea lui N75 (înlocuieşti provizoriu furtunaşul care aduce vacuum-ul în N75 cu unul suficient de lung să ajungă la actuator) şi îl aplici direct pe actuatorul turbinei. Ar trebui ca acesta să se deplaseze până în capăt.

 

ajm vacuum.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 20.10.2022 at 20:32, lupo_bv a scris:

@marinelu

Nu mai da quote postării anterioare

Văd că s-a pus totuşi şi AVB pe B5 începând cu 2001

911371265_10-20-20228-35-44PM.thumb.jpg.5d2bf99796863037d9fc688da8cbb568.jpg

 

 

Dacă nu mai trage maşina după montarea noii distribuţii este posibil ca distribuţia să nu fost montată corect. Altfel ar fi trebuit să meargă măcar ca înainte presupunând că problema este exterioară motorului (turbină, etc.). Eu zic să mergi din nou la service să mai verifice o dată dacă distribuţia este montată ok. Nu este greu, trage motorul la semn şi pune calele de blocare a distribuţiei la pinionul de la axa cu came şi cel de la arborele cotit. Dacă intră atunci este ok. Pentru investigarea problemei ai nevoie de un vcds (sau un alt mecanic care să ştie să diagnosticheze problema), altfel este greu de dat cu părerea aici pe forum.

 

 

 

da este adevarat ce zici sa sti ca si eu am dubi de distributie ca a mai patito cineva cu acest mecanic azi am luat la purificat si  furtunasile de la vacum si am verificat actuatorul de pe turbo nu misca tija de geometrie de pe turbo deloc cred ca am probleme cuvacumu totusi la frana am presiune dar restul e mort mam gandit sa schimb n75 n18 poate de acolo e problema ca nu ridica tija actuatorului dar ciudat este ca in urma cu doua zile tragea de zbura taia pedala la 3000 rp luam contactul si puneam din nou si nu mai aveam probleme nu se mai repeta si ciudat ca la tester nici o eroare           Salutare din nou vreau sa va zic ca am rezolvat in mare parte problema am schimbat electrovalva vacum out si am vacum pe furtunul de actuator la turbina insa partea cea mai rea e ca e blocata geometria turbinei si nustiu ce sai fac nam avut probleme cu turbinele la nici o masina pana acum tija misca dar foarte putin si actuatorul pare sasi faca treaba va multumesc ca miati fost alaturi stima si respect  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!