Jump to content

Lipsa putere


popi3333
 Share

Postare recomandată

Furtunasul de vacuum scos din n18 l-ai înfundat ca sa nu mai traga aer fals pe acolo? Nu era mai simplu sa scoti din egr?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boca Gavril Ion

nu am infundat deloc. este refacut traseul cu totul. nu mai am nici acel T (teu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai da quote. Verifica daca ciuperca de la actuatorul.turbo tine vacuum sau nu ai vreun traseu spart.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna seara,

Masina mea VW Bora 1.9 TDI 4motion AJM 115 cai/85kw nu trage.
Recent am schimbat turbo si ma asteptam sa traga altfel, chiar eram bucuros cand s-a stricat pt ca ma asteptam sa fie mult mai sprintena cu noul turbo. Se pare ca m am inselat.
Masina nu scoate fum, nu consuma ulei, motorul se aude bine. Masina merge, dar nu are putere, se tureaza dar nu te lasa in scaun deloc, si nu e sprintena deloc. Cand am schimbat turbo, mecanicul mi-a zis ca a anulat EGR pt ca nu functioneaza.

Luni am fost la un alt mecanic si mi-a facut un test cu VCDS. Pe motor nu am nicio eroare, insa el a spus ca ar putea fi de vina senzorul de presiune admisie (MAP cred eu), localizat pe tubul care merge la intercooler.
A vrut sa dea bara jos si farul ca sa ajunga el si nu am putut sta luni, cu ocazia asta ma documentez putin.

Mai devreme am facut un test in mers in a 3-a 3000 RPM si rezultatul e mai jos. EGR este anulat.

Ma puteti ajuta cu o parere cei care au mai intampinat asa ceva?

@Al Bundy ai poate vreo idee ?

Multumesc,

N

log1.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Postează in aria corecta, nu la Passat b6

2. Cu mecanicul trebuie sa faceti log in mers, sa identificati problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@F l o r i n eu cred ca am postat unde trebuie:
 
 Home  / Tehnic /  Performance & Technical  / TDi Forum  / Lipsa putere 

Merci, dar nu ajuti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in asta ai postat? Scuze....mie mi-a parut in b6.

Totusi, daca ai citit si punctul 2....dar nu ai inteles despre ce e vb...imi pare rau ca nu te ajuta...... sau poate ai ramas doar la pct 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update 1 - schimbat senzor MAP - nicio schimbare.

Maine dimineata fac un log in mers.
In afara de grup 11, ce alt grup trebuie sa mai monitorizez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3, 10, 11

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut am si eu o problema asemanatoare , lipsa putere , nu am nici o eroare pe vcds , ia furtunul care intra in turbo de aer se umfla dar foarte putin .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou, atasez logul facut cu masina in mers. 

Ma poate ajuta cineva sa interpretez valorile ?

Mi se pare ciudat ca la MAF am valori de 800 + iar specified value ar fi trebuit sa fie intre 200 - 400.

Bora EGR.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti explica care parte nu e ok ?

 

NU MAI DA QUOTE POSTĂRII ANTERIOARE!!!

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Viteza a3a ,de pe la 1600/1800 rpm apesi acceleratia 100% pana pe la 3500/4000 rpm

Apoi postezi log-ul in topicul dedicat

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci @EEXCALADE

Am iesit mai devreme cu masina si am facut un log conform intstructiunilor tale.

La final am mai facut un log pe BS011 la 1400 RPM in loc.

Orice feedback este apreciat.

Multumesc,
N
 

 

luni bs011.CSV luni-2.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina aproape inexistenta. Verifica vacuum,actuator....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua!

Masina este un Golf 2014 1.6 105 EUro 5.
La accelerare usoara, in jur de 1800-2000rpm simt o usoara pierdere de putere.
La accelerare normala, masina se comporta normal, dar cand revine un zona de 1800 iar simt acea pierdere de putere.
Detin VAG-COM si un adaptor bluetooth pentru monitorizat DPF-ul. Regenerarile se fac in jur de 250km mers mixt.
Nu stiu unde sa caut pentru a gasi un indiciu, inainte de a merge la un service.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut!

Am urmatoarea problema cu un passat 2.0 tdi BMR 2008.

 

In urma cu ceva timp, masina a inceput sa intrerupa scurt in accelerare.

In urma diagnozei, am vazut ca unul dintre injectoare (4)  avea valori usor marite si o eroare intermitenta pe altul.

Am dus masina la cineva pentru înlocuirea oringurilor si din ce mi-a spus mi-a intarit si mufele de pe cablaj.

 

Surprinzator cand am luat masina, aceasta nu mai întrerupe,  insa a ramas cu o sechela. Nu mai trage. 

Sub 3000 rpm este lesinata efectiv, iar peste, incepe sa traga dar tot nu cum ar trebui.

Simptomul acesta il are in urma demontarii/remontarii injectoarelor intrucat inainte, masina tragea foarte bine , incepand cu 2000-2200 rpm.

La putin timp dupa ce am luat masina si am remarcat ca nu mai trage, a sarit furtunul gros din egr. M-am gandit ca aceasta a fost cauza, ca nu a fost fixat bine. L-am pus la loc cum trebuie insa nu si-a revenit.

De curand am vazut ca furtunul ce intra in actuator era iesit jumatate. L-am împins la capat, niciun rezultat. 

Ma gandesc ca poate la montaj a fost omis/incurcat ceva , avand in vedere micile scapari amintite mai sus.

Poate aveti vreo idee ce s-ar mai putea intampla la o astfel de operatiune , astfel incat masina sa nu mai aiba vlaga in ea.

Urmeaza sa ii fac si un log in mers saptamana aceasta insa poate poate, s-a mai lovit cineva de probleme asemanatoare si scap mai usor.

 

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@FlorinC

Am mutat postarea aici pentru că topicul pe care ai postat se referă la problemele motorului avute din fabricaţie nu la cele apărute în urma reparaţiilor:)). Aici este un topic mai potrivit cu problema.

Fă logurile de care se pomeneşte AICI şi vedem dacă este de la supraalimentare (probabil că o să ai probleme cu logurile făcute în BS, dar dacă se poate fă-le).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos!

Am reusit sa efectuez log-ul in seara aceasta.

Nu ma pricep, insa din valorile afisate in grupul 010, o mufa pare a fi deconectata

In tr 4 am luat un limp, asa ca nu am mai afisat.

 

 

LOG-01-003-010-011-tr3.xls

Log-GZP-87654321987654321-206344-erori engine.txt

Modificat de FlorinC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru primele două erori, şterge-le şi vezi dacă mai apar. A doua confirmă de ce nu trage maşina şi de ce ai luat limp mode: presiune prea scăzută. Pare o problemă de vacuum. Verifică dacă la N75 sunt bine puse furtunaşele, să nu le fi inversat.

Uite şi o schemă

bmr.thumb.JPG.2df6ec5d95ac125febe648f5702b7e71.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 M-am uitat si la ele, desi nu ma pricep, am incercat prin logica si pareau ok. Schema ta imi confirma ca erau ok furtunasele.

Screenshot_20200901-232125_WhatsApp.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea fi si o pierdere de presiune între turbină si motor pentru că văd că prin MAF trece cantitatea de aer necesară.

Pe partea de vacuum verifică prima dată spre actuatorul turbinei. Scoți furtunasul din N75 si tragi aer cu gura. Trebuie să rămână limba lipită de furtunas. În partea cealaltă așa o verificare minimală, dar neconcludenta pui pe cineva să accelereze si vezi daca cu degetul pe ieșirea din N75 simți ceva vacuum. Mai verifică furtunasul ăla de sus care merge în filtrul de aer dacă este liber când sufli/tragi aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc,  reiau maine verificarile. Poate mi-a scapat ceva.

 

Ps: am gasit si un filmulet interesant 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am mai văzut filmuleţul. Eu am adaptat explicaţiile de acolo la sculele care se găsesc prin ogradă, gen plămâni pe post de pompă de vacuum:D. Dacă ai scula aia este floare la ureche să găseşti problema. Dar trebuie să ţii cont de particularităţile motorului. Ar fi intersant dacă poţi să dai test la N75 şi să pui aici valorile. Dacă poţi faci un test în basic settings gr.011 ar ajuta şi ăla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!