Jump to content

Lipsa putere


popi3333
 Share

Postare recomandată

Cod motor AWX....1.9 tdi 96kw 130 cp.    da este un cod uite in poza.

 

post-129856-0-26317400-1426009132_thumb.

 

 

Voiam sa te mai intreb ceva,din filtrul de are ieste tubul care duce in turbo,pana la turbo se mai desparte o bucata mica de tub care intra in motor,ce piesa este aia?trebuie curatata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tubul mic ce se uneste cu conducta de admisie in turbo este pentru gazele din motor, sa fie reciclate in admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

verifica totusi sa nu mai ai pe undeva scapari de vacuum totusi. Sa nu fie defecta si piesa ce o aveai in portirera. De ce ar fi stat acolo daca cea de la motor era praf?

In ETKA spune ca e doar un fitting, deci ar trebui sa fie doar o teava simpla.

Verifica daca poti tine cu gura vacumul pe acel fitting si daca se misca actuatorul in timp ce faci vacum.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

buna seara am si eu o problema, astazi am observat la dupa ce depasesc viteza de 100 km/h masina mea nu mai are putere, dupa ce opresc masina simnt cum intra turbo am sprint dar cand ajung la 100 moare si pana nu opresc motorul parca merg cu masina bunici, poate sa ma ajute cineva? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Search dupa "limp mode".Daca o sa ai rabdare si chiar vrei sa afli informatii,acolo vei gasi tot ce ai nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai fara sa imi arate nimic in bord e "limp mode?" o sa caut, ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
fireblade900

salutare,

sper sa ma poata ajuta cineva si cu problema mea care e comuna pe aici, mai exact simptomele masinii sunt urmatoarele:

in treapta 1 si 2 se comporta ca o bestie indiferent de turatie si sarcina(bineinteles ca dupa 2000 rpm e mai agresiva), daca schimb in treapta 3 cand masina e la 4000rpm si nu e in sarcina se comporta bine si in treapta data dar in treapta 4 la 3000rpm ii da in nas(limp mode),si nu se mai tureaza deloc. daca nu o urc la 4000rpm in treapta 2 pentru treapta urmatoare, ii da in nas la treapta 3 in jur de 3000rpm. deci ca un rezumat:

    treapta 1 - orice turatie, orice sarcina - comportament ideal

    treapta 2 - orice turatie, orice sarcina - comportament ideal

    treapta 3 - daca  e data la 4000rpm si nu e in sarcina - comportament ideal doar daca o tin turata peste 2500rpm

                   - daca e data la turatii mici, e in sarcina, turatii mici - limp mode si nu depaseste 3000rpm-120kmh

    treapta 4 - daca e data la 4000rpm si tinuta in turatii mari fara sarcina comportament normal (foarte rar pot ajunge aici)

    treapta 5 - nu mai tin minte cum mergea bine...

 

PS de vreo 2 ani am observant o problema la pedala de franare si citind aici pe forum am gasit rezolvare ,renumitul stut avea joc la pompa de presiune vacuum, si deci am schimbat pompa, nici inainte de problema cu stutul nu tragea mai tare de 160kmh, dupa schimbarea pompei ajungeam si la 190kmh indiferent de sarcina dar a inceput din ce in ce mai des sa intre in limp mode (intr-o perioada de 2-3 luni). am schimbat MAF, filtre, curatat EGR si turbo, schimbat furtunasele, sensor presiune turbo(eroarea cu senzoru o dadea la un log in mers, dar nici dupa schimbarea lui nu s-a rezolvat)

mentionez ca nu mai am posibilitatea sa fac testari VAG.

astept orice sugestie

multumesc

 

salutare

avand problema mentionata mai sus intr-un post anterior am schimbat pana la urma si valva N75 dar problema persista...

 

PS. dupa schimbarea valvei N75 nu mai am fluctuatii la turatiile motorului, dupa schimbare nu am sters posibile erori stocate(nu am acces la VAG), mi se pare ca se aude mai ,,rotund'' motorul pana intra in limp mode, dupa aia parca se aude cam...infundat, nu mai pierde din viteza asa repede la deal/sarcina cand e in limp mode(parca are ceva caluti in plus fata de situatia cu valva veche)

 

imi puteti da si alte pareri pe unde sa mai verific/ eventual probleme asemanatoare si rezolvate. la VAG o sa am acces prin iulie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fireblade900

caz rezolvat.  se numeste supapa incalzire si reglementeaza circulatia lichidului de racire din radiatorul de pe filtrul de motorina si cum la mine valva are membrana sparta si pierde vacuum,am anulat furtunu(i-am pus surub in cap) de vacuum sa nu mai piarda.

acum e o adevarata bestie.

 

PS. verificati si valva asta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua , am si eu o problema ( aparuta azi in timp ce aceleram pe autostarada ) am ramas fara putere , am citi aici pe forum ca poate fii debimetru , am testat cu mufa scosa nu am simtit mare diferenta , dar dupa ce am pus mufa inapoi ,cu motorul pornit nu se mai stinge " check engine" si scrie "emissions workshop" ,motorul este 1,9 TDI , passat 2004.

Ma poate ajuta cineva? multumesc

Modificat de trexelus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometrie care a agatat/murdara, ai luat limp mode(citeste totul in topicul despre loguri/turbina).

NU are treaba debitmetrul(MAF)iar eroarea trebuie sa o stergi cu un vag com/vdcs(ai pornit cu mufa scoasa=eroare stocata).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc , tocmai mi-am comandat un vag com , duminica la 13:00 imi ajunge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut.

Recent, am observat ca puterea motorului a scazut drastic. Pante care le urcam cu a 5-a, acum imi moare motorul intr-a 3a. Am tot cercetat si am ajuns la concluzia ca trebuie sa fie ceva legat de sistemul de alimentare cu aer.

1.Am scos senzorul de temperatura de la debit-metru si am pus altul nou. Motorul tot nu avea putere.

2. Am verificatfiltrul de aer, furtunul de la inter-cooler, valva n75 si furtunasul de la egr(cel de la admisie) face vacuum, putin ce-i drept. EGR-ul este plin de murdarie(ulei,funingine) la exterior. 

3.Am pus vagcom-ul, si am observat ca egr-ul este la 4%. 

18:19:32 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)
  819 /min  Engine speed 790-870
  340.0 mg/str  MAF (specified) 230-310
  485.1 mg/str  MAF (actual) 210-350
  4.8 %  EGR duty cycle 40-75%

Acest log, este facut cu motorul la cald. Din cate am inteles eu, EGR-ul meu e blocat pe inchis, 4% insemnand ca este aproape inchis de tot, iar cand este inchis EGR-ul, inseamna ca recicleaza multe gaze si baga putin oxigen, iar cand este deschis, baga mult oxigen. corect?:D

De mentionat ca, nu mereu imi face figura asta motorul(sa nu aiba putere). Cand pornesc masina dimineata, fiind temperaturi foarte mici, masina are putere, se infinge. Dupa vreo 8-10km, dupa incalzirea motorului, puterea scade drastic dupa cum am mentionat mai sus. Uleiul si filtrele nu au 10mii km si sunt curate si la nivel.

 

Modificat de Paullica
completare pentru lamurire
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mutat aici postul tău pentru că problema este lipsa de putere şi nu EGR, asta urmează să determini, dar nu aşa cum ai făcut tu.

Oricum interpretezi greşit ceea ce-ţi arată VCDS. Ceea ce se vede acolo reprezintă cantitatea de aer prescrisă, cantitatea de aer care este măsurată de debitmetru şi 4,8 reprezintă faptul că pentru regimul respectiv de funcţionare, în funcţie de harta EGR, ECU  a hotărât că trebuie să fie închis (valoarea aia nu arată starea reală a EGR ci comanda pe care ECU i-o dă). Dacă EGR este închis atunci intră numai aer în motor, deci invers decât crezi tu.

Ca să te lămureşti dacă problema este în zona EGR, MAF, TURBO, citeşte topicul acesta şi fă ce scrie acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.

Am un passat b5.5 2001, 131 cp. Acum 2 saptamani am circulat vreo 4 litri pe rosu. Am alimentat la o benzinarie de la care nu am alimentat niciodata. Am ajuns acasa dupra vreo 5 km si totul ok. Dupa vreo 2 zile, pornesc masina, si dupa vreo 10km, dupa ce motorul s-a incalzit bine, am observat ca masina nu mai trage deloc. De atunci, in fiecare dimineata cand urc la volan, masina trage normal dar dupa vreo 10 km, nu mai trage deloc.

Am verificat asa: EGR-ok (are vacuum, valva se misca);  MAF-ok(am montat unul de pe alt passat b5.5 care era functional); am verificat daca n75 are vacuum si are, iar tija se misca. Am verificat filtrul de aer (era imbacsit asa ca l-am scuturat putin); am scos mufa de la senzorul de pe tubulatura intercooler(f 90 sau ceva de genu) si mi s-au aprins martorii de ABS si frane. Dupa ce se incalzeste motorul bine, masina nu trage nici cu furtunul de la vacuum EGR scos, nici cu MAF-ul sau senzorul ala de de intercooler scoase. Am circulat aprox 40 km. cu vitezele 1,2 si 3 cu turatia la 4500-4600 si nimic. Nu scoate fum deloc dupa ce se incalzeste, nici la relantiv nici la turatii de 4500(am oprit si am pus o sticla de plastic sub teava de esapament si am tinut-o la 4500 ture timp de 5 minute, si pe sticla nici un strop de funingine)

Am pus VAG COM si, dupa ce am sters erorile rezultate dupa deconectarea celor mai sus mentionate, o eroare persista: 18062 - Please check DTC memory of instrument cluster P1654-35-00. Am trecut pe testarea pe grupuri. Toate sunt in parametrii care mi-i arata VAG-ul, doar urmatoarele 3 sunt inafara: 

1. Grupul 11: charge pressure control: la spec.intake pressure 1071 la relantiv si creste cand accelerez dar la Actual intake pressure e blocat pe 2983,5 si nu scade/creste cand accelerez.(si trebuie 2200-2600). Cand am scos mufa de la senzorul ala de pe tubulatura de la intercooler, presiunea a scazut la 991 dar tot blocata a ramas.

2.Grupul 9 daca nu ma insel (ala cu air system) : la fel, spec. intake press. variaza cand accelerez dar actual intake press. blocat la exact ca mai sus 2983,5. (si trebuie intre 2200-2600)Cand am scos mufa de la senzorul ala de pe tubulatura de la intercooler, presiunea a scazut la 991 dar tot blocata a ramas.

3. Consumul de motorina la relantiv e de 1,2%.

Avand in vedere ca turbina cupleaza dimineata cu motorul rece sau dupa o pauza de cateva ore, si masina trage bine, si avand in vedere si cele 3 depasiri de parametri de mai sus, oare ce doamne e defect, ca am tot citit pe net de imi trebuie ochelari acum:D

Oare sa fie de la filtrul de motorina cum mi-au sugerat altii? Dar ce e cu presiunea aia mare blocata atunci? Unde anume se formeaza acea presiune, sau ce senzor o masoara? Se poate sa fie de la senzorul de pe tubulatura intercooler?

Modificat de Paullica
Greseala gramaticala+ adaugare detalii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aceasta dimineata am verificat iar masina cu VAG COM, toate bune. Presiunea a disparut, si se misca dupa acceleratie, atat la grupul 10 cat si la 11. Doar ca dupa un timp de acceleratie, s-a dus iar la 2983,5 si acolo a ramas. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor sunt nou pe forum si am o problema cu un pasat 1,9 tdi 131 cp dimineata la rece merge in suturi si tot odata lipsa de putere nu se acelereaza opresc motorul si repornesc si merge daca ma poate ajuta cineva.multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ma ajutati si pe mine cu o parere : un Audi a4 b5 cod motor AJM 115 cai, PD, acelasi ca pe pasat b5, am schimbat turbina (reconditionata) si injectoarele recent si problema ar fi ca in treapta 1 si 2 nu trage normal, parca nu ar avea turbo, daca fac pedala scurt ca la Dacia cu carburator cum se facea pe timpuri isi revine, deja din treapta 3 merge fara probleme.Precizez ca mecanicul unde am schimbat turbina avea masina fix ca a mea si am inlocuit pe rand de la el senzori, electrovalva la turbina si nimic, nu i-am dat de capat am pus si testerul VCDS si nu da nici o eroare in final m-a lasat cu ea asa cica sa vedem ce se mai intampla, mai precizez ca EGR are bagat pe furtunasul ala subtire o bila de rulment, practic e anulat. Orice parere e binevenita si va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reglaj tija/verificat cantitate vacuum la actuator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara! Am o problema cu o skoda octavia 2001, atunci cand accelerez brusc (cu pedala pana in podea) masina ramane fara putere, simt ca nu mai trage si nici turbo nu se mai aude. Daca o opresc (de tot) si o pornesc merge foarte bine. Astazi am intrat intr-o depasire si dupa ce am finalizat depasirea, masina nu mai tragea, abia ajunge la 80-100 km si turatia creste foarte greu. Stie cineva ce ar putea sa aiba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara suparate DACA citeai putin pe aici vedeai cauza!!

Probabil geometrie blocata/lipsa vacuum.

Fa un BS pe grupurile 003/011, log in mers pe 003/010/011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat furtunele si pompa de vacum si sunt ok. Apoi daca geometria turbinei ar fi blocata nu ar mai merge cand o accelerez treptat. cand accelerez treptat trage foarte bine si se aude si turbo cum lucreaza ;)

 

NU mai cita postul anterior.

Citeste te rog regulamentul si respecta-l!

 

Marian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai verificat??

Pana nu o sa faci ce ti am spus o sa scriem degeaba!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, ar trebui sa o duc la un tester. Le-am verificat doar cu mana. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de problema mea, cand masina tragea bine la rece si la cald era in "limp mode", iar pe vag imi dadea pres spec de 2900 blocata am rezolvat problema.

Desi nu imi arata eroare pe senzorul MAP, acesta era devina. Pe langa presiune, mai masoara si temperatura pentru a compensa dilatarea aerului. Mie nu imi era defect tot senzorul MAP ci doar filamentul ce masura temperatura, astfel incat cu motorul cald, citea o presiune foarte mare si nu imi mai pornea turbina.

Ce chestie si cu senzorii astia, defecti desi pe tester nu apar defecti la scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!