Jump to content

Lipsa putere


popi3333
 Share

Postare recomandată

sunt in posesia unui golf 4 1,9 tdi 101 cp cutie automatica,problema mea este puterea motorului ,nu mai trage ,ajunge maxim la 120 km /h,in pante abia depasesc si pe cei cu scuterele,nu scoate fum de nici un fel,credeam ca este turboul blocat sau ceva de genul acesta cum am mai citit la alte postari dar acum nu mai cred asta cu toate ca poate gresesc,am facut o scanare cu VAG-UL inainte de a scoate mufa de linga filtrul de aer ,banuiesc ca acolo este debitmetrul,si acestea sunt logurile:

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AXR.lbl

Part No: 038 906 019 DF

Component: 1,9l R4 EDC 0000AG 1237

Coding: 00001

Shop #: WSC 01317

VCID: 5EB971AEF045

1 Fault Found:

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

------------------------------------------------------------------------

mai sunt citeva cu fault dar sunt de la central si clima.

mentionez ca dupa ce am scos mufa merge mult mai bine si la plecare de pe loc acum se vede ca are putere ,am mers si cu 160 foarte putin datorita ploii,dar acum se vede diferenta foarte mare ,si la plecari de pe loc si in depasire etc ,

chiar miine aveam de gind sa dau jos turbo-ul la un service pt curatare ,as avea nevoie de sfat ,ce sa fac ,sa il mai dau jos ,sa cumpar debitmetru nou,este debitmetru sa vreun vacum ,ce se poate intimpla in caz ca o sa mai merg cu mufa scoasa deoarece asa merge aproape cum ar trebui sa mearga .

golflp.th.jpg

nu este motorul meu dar mufa aceasta am scos-o

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa fi sigur fa un log in mers ,sa ai debitmetrul conectat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation deci inainte de a da jos turbo cauta de ce nu ai vacum :)

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gmggmg

Tocmai ti-am dat o sugestie in alt topic.

liviuplaton

Eu as incerca un log in mers fara MAF, bineinteles dupa verificarile mentionate de cristian.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai fara MAF, ECU inlocuieste cu o valoare fixa, ceva de genul 550. Deci de ce sa faci logul fara MAF, la ce ajuta? Daca MAF-ul e problema se vede in log.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca atunci cand a scos mufa de la MAF a functionat mai bine rezulta ca MAF-ul (conectat) citea o valoare mai mica decat 550.

Si ma gandeam ca cu MAF-ul conectat nu reuseste sa faca un log cat de cat ok, ca nu-i "trage" masina. Si ori are MAF mort ori are o pierdere mare de presiune ori nu are vacum ori....toate la un loc.

Parerea mea...

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare la tot poporul..E cam tarziu, dar pana acum am cautat solutia pe forum, cam 4h, fara succes. Am o Bora, motor AJM (an 2000, 116CP), pana aici totul normal. Problema a aparut cand am rectificat chiulasa din cauze foarte evidente, respectiv pierderea lichidului de racire. Dupa rectificare, motorul nu mai are putere, se comporta ca un SDI. La tester nu da nici o eroare, in schimb ce am observat e o valoare inferioara fata de cea normala - Intake air pressure indica aproximativ aceeasi valoare care urca foarte putin pana la 999.6 de la turatie 900 pana la 2900 ramane constant, pe urma la o turatie mai puternica incepe sa urce concomitent cu turatia, pana pe la 1500 aprox. (testul facut in stationare, nu in treapta a 3-a cum e normal si la 3000 de ture). Am inlocuit furtunasele de la vacuum, am inlocuit debitmetrul cu unul nou, la fel; am inlocuit si supapa N75 cu alta noua, la fel; si am incercat sa schimb si senzorul de la intercooler din nou cu rezultate negative ( si semicuzinetii cand era desfacut motorul, normal.. ). Mi-a zis mecanicul ca urmeaza sa desfacem Turbo sa il ducem la curatat, dar eu nu cred ca e nevoie din moment ce a functionat foarte bine inainte sa pornim operatiunea. Nu merg cu masina subturat deloc, am un stil sportiv de condus, deci nu prea are cum sa fie Turbo de vina. Nu stiu ce mai poate fi..daca aveti ceva idei, le primesc cu bucurie..Va multumesc daca cititi acest post..

Modificat de Titrov
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un log in mers ar fi fost cel mai concludent. Insa sfatul e ca si cel al mecanicului tau. Curata turbina. La fel am patit si eu. Mergea bine si dintr-o data nu mai mergea. Curatarea turbinei a fost rezolvarea. Asta in cazul in care motorul a fost facut ca lumea.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe tester nu da nici o eroare, deci log...nu prea am cu ce sa postez.. :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vb de eroare - faci un log in mers si vedem ce valori iti ies.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am fost inca la cativa "mecanici cu tester", dar rezultatul..: Nu apare nici o eroare, injectoarele si turbo lucreaza la parametrii normali, fiind facute testele in mers, nu mai e problema cu turbo (conform rezultatelor testerelor), dar in continuare motorul nu "sare"; cerandu-le acestor oameni loguri cu parametrii indicati de tester, au zis ca nu au ce sa faca din moment ce nu este nici o eroare! :dry: Maine fac din nou ceva experimente deoarece vad ca nimeni nu stie ce se poate face. O sa verific mufa de la actuator, in speranta ca problema vine de la actuator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care mufa de la actuator ? poate furtunul de vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunele de vacuum le-am verificat si schimbat care era cazul, acum merg pe varianta mufelor. Am vazut o poza cu in care era un actuator daca nu ma insel, cel putin asa rata, care avea si o mufa..Scuze daca gresesc, dar in lipsa asistentei service, incerc sa fac si eu ceva sa nu stau degeaba..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul tau, e pe vacuum, de aia iti zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buba mea:

In talpa maxima. pe la 4000 de ture imi da masina putin in nas, ramanand mai anemica decat inainte. Dupa o repornire totul revine la normal, pana la acea turatie si tot asa.. Asta cu mufa de la supapa EGR scoasa

Cu mufa de la supapa EGR pusa, masina imi ramane fara vlaga mult mai devreme, pe la 2500 de ture daca o tin asa timp prelungit sau in talpa maxima, undeva dupa 3000 de ture.

Vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut si tu o scanare si un log in mers ? - sa vedem daca EGR-ul are ceva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il fac astazi dupa modul cum scria colegul aryes13 in topicul acela de la inceputul sectiunii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La golf-ul meu V plus tdi, uneori imi taie puterea când depășesc 3000 de turații(cel mai des în a5-a treapta), după o repornire își revine.

Insa ceea ce este ciudat ca nu mi se întâmpla mereu (numai cand are chef masina :icon_cheesygrin: )

Dupa lungi plimbari pe la tot felul de "mecanici" am pus pentru a nu stiu cata oara tester-ul pe ea si nu am constatat nici o eroare.

Tipul de la service dupa mai multe verificari mi-a spus ca debilmetru de aer nu este bun si trebuie schimbat, a constatat acest lucru observand ca nu functioneaza in parametrii obisnuiti.

Mai mult turbina are un fluierat la retur (care nu este normal), el spunandu-mi ca daca schimb debilemtru se va remedia si aceasta problema.

Voi ce parere aveti? :question:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti intra in Limp Mode - si trebuia sa ai stocata eroarea....

Trebuie sa faci un log in mers, ca sa vedem de la ce ai problema asta - ori geometrie murdara ori altele.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun gasit tuturor!

sunt nou venit pe forum, ma confrunt cu simptome de lipsa putere la motor 1.9 tdi pd 85 kw . un coleg de serviciu mi-a facut log-uri in mers pe care le atasez mai jos....poate cineva , va rog , sa se uite peste ele si sa-mi spuna ce si cum?

LOG-01-001-010-011-gigi.xls

LOG-01-003-010-011-gigi 2.xls

LOG-01-003-010-011-gigi3.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te multumesc raspunsurile primite la loguri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles ca nu este vorba despre nemultumire..doar ca simptomele mele se potrivesc perfect la acest topic...asadar nu doresc sa supar pe nimeni..doar sa ma integrez si eu in aceasta comunitate

Modificat de gigitepus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

a reusit cineva sa rezolve eroare asta? " 65535 - Internal Control Module Memory Error

37-00 - Faulty"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut tuturor.

As dori si eu un sfat pentru un vw passat motor 1.9 tdi AHU.Recent i-am reconditionat turbina,iar anul trecut segmentat motorul.Problema este de la reconditionare incoace a turbinei,in ture joase motorul e mort,pedala la fund ,nimic pana nu ajunge undeva la 2000-2300.De la aceasta turatie trage foarte bine.Nu stiu spre ce sa ma indrept actuatorul turbinei sau valvula egr?cum pot verifica actuatorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

fa niste loguri in mers si vedem unde e problema. Actuatorul sau egr-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!