Jump to content

Lipsa putere


popi3333
 Share

Postare recomandată

Cauta pe cineva cu VCDS sa iti faca niste loguri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand prind timp o pun pe vcds, intre timp dupa ce s-a incalzit astazi masina, si i-am dat putin sa vad a fugit cum nu a facut o niciodata chiar a bagat in scaun a avut cuplu si a rupt aderenta in a2a in mers era putin ud, minunea a tinut putin timp dupa ce am oprit-o  stat 3 ore, m-am dat din nou la ea surpriza era ca inainte am comandat un filtru de motorina de la MANN ca sa il montez sa vad poate am prins motorina naspa, ce e drept am filtru slabut pe masina, sa vad maine cum se comporta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa ai si MAF-ul pe duca,cine stie...fara log in mers doar facem presupuneri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Am un golf 6 1.6 tdi bluemotion 105 cp, 2009. Am cumparat masina la 80000km in 2016. Pana anul asta acum cam o luna cand la recomandarea mecanicul am schimbat distributia(115000km) si o garnitura de la capacul motor, cea de sub injectoare, nu am avut probleme. Din acel moment nu mai trage mașina. Mai mult de 120 km si astia cu greu deabia merge. Am schimbat turbo, ai inca nu mai stiu ce nu am schimbat, degeaba. Am fost in cele din urma la reprezentanta in Austria si mi au spua ca, cablurile electrice de la motor sunt de la un alt motor cel de 2.0 tdi si ca distributia nu trebuia schimbata, dar totuși este bine schimbata. Iei mi au spus ca cv nu e in regula la cablaje chiar daca in bord sau electric nu apare nici un fel de eroare. Sincer nu stiu ce sa mai fac si nu stiu daca cineva sa mai intalnit cu asemenea problema. Multumesc

Modificat de petre_shp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o diagnoza cu erori ne-ar ajuta sa iti zice, sau un log in mers. Pot fi pierderi mici de vacum iarasi un test vacum ar fi indicat.

citeste o pagina doua in urma sa te lamuresti ca dupa spuse ne putem da cu presupusul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sincer nu ma pricem prea bine la detalii. Ce pot sa va spun ca oriunde am fost mi au spus ca nu arata nici o eroare pe calculator și nici in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 12/1/2018 at 11:07 AM, JuL 11 said:

Salutare tuturor,

Am o problema cu lipsa de putere a motorului la un Golf 5 1.9 tdi BXF - 2008.

S-a rupt cureaua de la distributie, au fost inlocuite supapele, culbutorii, kitul complet de distributie. Motorul porneste usor, merge rotund, dar nu are putere. Nu sunt martori in bord, nu apar erori la diagnoza.

S-a reverificat daca distributia e pusa bine la punct, apoi pe rand, turbina, egr, debitmetru, catalizator, pompa vacuum, toate conexiunile, etc. Verificarile au fost facute si in alt service in afara de cei care au montat distributia.

Inainte sa o programez la reprezentanță ( nu sunt sigur ca merita) as dori cateva sugestii, poate ma ajuta cineva de aici cu un log, diagnoza, un test mai aprofundat. Masina va fi in Bucuresti.

Mulțumesc!

Revin cu detalii care poate ajuta si pe altii care se confrunta cu lipsa de putere dupa schimbarea distributiei. Am atasat si logul facut de Florin.

Dupa mai mult de 2 luni de plimbari prin service si verificat cam tot ce se putea, au fost trimise si injectoarele (PD) la verificat. Testul a iesit prost, au fost reconditionate la TDS, remontate si  surpriza...a revenit puterea motorului. Singura explicatie plauzibila ( confirmata si de TDS si de ultimul service ) pare sa fie curatarea neadecvata a injectoarelor cu perie de sarma atunci cand a fost montata distributia. 

O experienta neplacuta si destul de costisitoare, in final s-a rezolvat totusi. Multumesc pentru sfaturi !

g5 LOG-01-003-010-011.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, JuL 11 said:

pare sa fie curatarea neadecvata a injectoarelor cu perie de sarma atunci cand a fost montata distributia. 

in cazul asta banuiesc ca ti au inlocuit duzele,in alta parte nu ai unde freca cu peria si sa dauneze

logul nu prea pare de 1.9 tdi ci  de motor de 2l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

peria de sarma? da' ce credeau aia ca curata? bujii de mobra?:mellow::ceuameni::tuktuk:

PE injectoare sunt gauri cu diametrul de ordniul a 200 de microni. Probabil ca "mecanicii" aia in tinerete faceau petarde artizanale cu injectoare...deci in mintea lorse gandeau ca merg curatate cu peria de sarma. Ultrasunete? ce-s alea?

Eh, lumea a mai evoluat de la U 650

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate indiciile duc spre "peria de sarma", alta explicatie coerenta nu a gasit nimeni. Intradevar, un mecanic "tanar" s-a ocupat de distributie, nu cred ca a fost rea vointa, poate un exces de zel combinat cu nestiinta. Cei de la TDS din cate stiu schimba un kit complet la injectoare, cred ca include si duzele, mai mult ca sigur doar acestea au fost afectate.

Logul poate sa para de 2L, ca sa se compenseze lipsa de putere s-a incercat o resoftare cu ridicare la 120 de cai dar nu s-a schimbat nimic pana la reconditionarea injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegu logul e chiar de 2l am fost eu finut cand am zis ca pare,dar se pare ca nu te ai prins,este scris in stanga sus si ne luam si dupa presiunea ceruta de ecu,nici macar pt 120 de cai ecu nu o sa ceara o valoare de 2450mbari

oricum proasta alegere sa resoftezi o masina care nu scoate caii declarati de producator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

" Colegu' ", multumesc pentru ca esti finut. Logul l-am pus pentru ca l-a cerut Alex BKC, nici macar nu m-am uitat atent pe el, asa l-am primit de la Florin pe mail, e posibil sa fi trimis eronat altul. Cert e ca nu vad de ce mi-ar fi facut o diagnoza falsa, omul chiar m-a ajutat si mi-a recomandat mecanicul care a rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil ti a trimis alt log din greseala,am facut observatia ca logul nu e de bxf fie el si resoftat ca sa nu inducem in eroare alti useri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate s-au amestecat niste loguri si i-am trimis eronat colegului nostru pe mail, la acea data. De fapt, cu aceasta masina s-a facut o comunicare pe mai multe planuri, cu mai multe persoane, etc.... dar e cert ca in urma diagnozei (nu a logului transmis pe mail), a rezultat o suprapresiune pe turbina, dar care nu ar infuenta asa de mult, parametrii de lucru al motorului.

Tot in urma diagnozei s-a stabilit ca masina trebuie sa ajunga la un alt mecanic (nu cei care s-au ocupat de ea in prima instanta), pentru verificare amanuntita - planand suspiciunea existentei unor probleme mecanice care nu se releva la log in mers - sau la verificarea parametrilor reali. Se pare ca asa a fost, avand in vedere ca cineva si-a batut joc de injectoarele acestei masini.

Da... diagnoza fake....? .... ideea era ca nu s-a procedat corect cu aceasta masina, cei care au abordat problema alegand sa efectueze o  resoftare, sperand ca astfel se va remedia problema pierderii de putere - normal ca nu s-a reusit acest lucru.

L.E. - multumesc Ionut ca ai observat, asta ca sa tinem la curent userii. Din pacate info din log nu au relevat nimic la aceasta masina.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

In primul rand salutare la toata lumea.

Am in posesie un Passat 1.9 105 cai  fabricatie 2006, este la mine din 2015 si are o problema de boost in sensul ca trage cat de cat doar dupa 2300 ture. Am incercat sa-i gasesc problema fiind la mai multi mecanici si incercand mai multe optiuni pe care le voi detalia mai jos, dar fara o rezolvare a problemei.

1. In prima faza am facut un log in mers( fiind facut undeva in 2016-2017 nu-l mai am dar nu era cu mult diferit de cel atasat facut dupa toate actiunile de mai jos). Am observat o neliniaritate intre expected si actual pe plaja pana la ~2700 ture. Pana la ~2200 presiunea este sub si de la 2200 pana la 2700 este peste valoarea ceruta de ECU

2. La recomandarea mecanicilor am inceput sa facem unele experimete:

        - verificat furtune de vacuum, etc

        - proba MAF nou 

        - proba cu pompa tandem second 

        - proba EGR nou

        - proba MAP

        - proba bloc vacuum 

        - schimbat oring-uri  injectoare plus un injector care era compensat mai mult, asta a fost decizia mea. Acum compensarea pe injectoarele arata bine.

    Tin sa mentionez ca nu a fost sesizata nici o schimbare

3.  Am decis sa actionam la turbina:

       - curatat turbina in prima faza, mecanicul a zis ca arata destul de OK, nu avea joc, etc.  Nu am sesizat nici o imbunatatire dupa aceasta operatiune.

       - am decis sa trimitem turbina la Cluj la rectificat lucru care s-a si intamplat. Nici o inbunatatire consierabila dupa aceasta operatiune.

4.  S-a verificat soft-ul masinii si intradevar a fost lucrat un pic pe plaja de turatii mici in sensul ca i-a fost marit cuplul pe aceasta plaja. Acuma are softul original.

5. In ultima faza am actionat cu un prieten asupra tijei actuatorului de la turbo, am scurtat-o cu 5 rasuciri de surub. Se observa o inbunatatire dar inca se observa neliniaritatea pe palja 1400-2700

 

Astept sfaturi de la voi

Mersi anticipat

LOG1.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masoara vaccum ul de la tandem la actuator in prima faza...si pune alta turbina de origine,sa nu fie reconditionata si nici umblata la reglaje

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai regleaza tija la actuator, din aproape in aproape pana atingi valorile normale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut băieți,

De vreo 2 zile ma confrunt cu o problema la masina din semnătura,respectiv am lipsa de putere(1-2 secunde), nu conteaza in ce treapta e , în jur la 3500-3700 turatii apoi revine la normal adica merge turbo perfect.

Precizez ca înainte imi intra in limp mode dar am rezolvat prin lipirea stutului de la pompa si furtun inlocuit cel care vine de la servofrana.

Ceva idei? adică sa verific ceva sau trebuie log.

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

O parere va rog? Am eroare pe senzorul map ; l'am dat jos, curatat, a mers ok ~ 20 min apoi intra in limp -> nu mai am putere / turbo si rezoneaza f puternic evacuarea. Problema a aparut de ieri, a dat sa isi revina de 2-3 ori apoi a picat iar in nas ; eu am stage 2 ( turbo hibrid, downpipe, soft custom ) ; oare sa incerc sa schimb senzorul in prima faza? Ma gandesc ca daca era turbina nu isi mai revenea..corect?

am incercat sa sterg eroarea in timp ce motorul este pornit, se aude clar cum incepe sa " fluiere / suga " turbo pt ~ 1 secunda, apoi revine in limp. Log in mers inca nu am facut, se tureaza pe toata plaja dar putere ioc. 

 

L.E : am plecat iar cu ea dupa o pauza de ~ 1 ora, a mers ok ~ primele 15-20 sec.

 

20190706_135015.jpg

 

Screenshot_20190706-135049_Gallery.jpg

20190706_135548.jpg

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor defect sau cablaj pana în Ecu cu probleme. Cel mai ușor e sa încerci cu alt senzor. Este cunoscut ca au probleme la cablaj,exista kit de reparație al acestuia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@F l o r i n ma mai poti ajuta cu un raspuns te rog? Am luat in seara asta  senzorul de mai jos ( urmeaza sa il montez maine ) ; este de pe un golf 4 1.9 131cp ASZ ; din cate am inteles este de 3bari ( cum am eu ) si ar fi plug & play la mine?

 

 

Screenshot_20190707-221841_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, il poti monta linistit, daca este codul care trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

buna seara vin si eu cu o problema acum un an am curatat turbina dupa aceea am observat, cand masina  ajunge la 2700 de ture imi da un sut si dupa aceea isi ia avant  acum nu stiu daca e din cauza curatirii turbinei sau din alte cauze masina este cea din profil mentionez ca are egr off. ma sfatuit lupo_bv sa postez in acest topic .am atasat si un log este un pic cam lung primele 2 accelerari sunt in tr 3 si ultima in tr 4   multumesc 

LOG-01-003-010-011 turbina 20.09.2019.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.

Mi s a rupt racordul flexibil de pe evacuare si masina scapa gaze, se si aude si miroase rău in habitaclu. Nu ar fi asta problemă, o sa il schimb, problema e ca masina nu mai trage la turații mici, sub 2500-2700 rpm abia se mișcă după care trage normal dintr o data.

Poate fi de la racordul rupt ? Sa nu mai citeasca corect sonda lambda gen ?

Am incercat cu mufa de la maf scoasă, nicio diferență (crdeam ca e de acolo).

2.0 tdi bkd

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!