Jump to content

Ce trebuie verificat cand cumperi o masina SH?


lautrec
 Share

Postare recomandată

şi eu am schimbat tragger şi far(avea cleme rupte) la maşină. A avut un accident pe colţul dreapta faţă al maşinii şi doar aceste 2 componente au necesitat înlocuire...Verifică să nu existe suduri pe caroserie, aia e mai grav...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin minte acum cam 5 ani la servici avea unu un 320 maxim de frumos  :) eh vine intr-o zi cu airbag-ul pocnit pe dreapta. Eu nedumerit dau sa ma uit sa vad unde-i lovitura, cum de mai merge masina etc etc. Ei bine pe bara fata avea o mica crapatura pe colt, indoitura, nimic mai mult, masina mergea si a mers fara probleme in fiecare zi pana si-a reparat-o.

 

Si la fosta am avut airbag-urile fata sarite, asa am luat-o (un pic teapa), si tragerul si piesele de pe fata era cele originale, cu etichete pe trager si asa mai departe. Totusi cred ca un far a fost inlocuit, din ce mi-am dat seama tot asa fisese lovita prin coltul barii.

 

Daca a fost inlocuit tragerul parerea mea e ca au sarit si airbag-urile, daca vrei sa te lamuresti cauta pe mobile.de acelasi tip de masina insa cele "damaged" poate gasesti una usor lovita in fata sa vezi daca are airbag-urile pocnite sau nu. 

 

Tot asa cu cainii era pe opel club unu care l-a luat pe autostrada cu un astra si a avut dauna totala airbaguri sarite etc.

 

Sunt destule masini dauna totala aduse in RO si luate la pila facute ca noi, cel putin la coaja, ce se vede :) Din ce stiu eu tragerul ala e din fier masiv si are roul de a prinde diverse piese din fata pe el, like faruri radiatoare intercooler depinde de masina, tare greu imi vine sa cred ca ii din plastic 

 

uite un exemplu, iar acestea pot continua: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a4-avant-2-7-tdi-dpf-multitronic-miesbach-parsberg/176511024.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=9&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&damageUnrepaired=ONLY_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&withImage=true sau altul aici, nici nu zici ca a fost lovit :)) il indreapta imediat baietii http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a4-2-0-tdi-dpf-88kw-attraction-avant-schlo%C3%9F-holte/184571278.html?lang=en&pageNumber=3&__lp=9&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&damageUnrepaired=ONLY_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&withImage=true

Modificat de stefan85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ce parere aveti despre un Golf 5 Variant 1.9 TDI Confortline din 2009 cu 7500 euro?

Masina este bine dotata (xenon, scaune incalzite, senzori parcare spate, climatronic, computer bord afisaj mare, jante aliaj originale pe 16, 12 airbags-daca le-am numarat eu bine, roata rezerva dimens. normala aliaj) si are 147.000 km. E a unei cunostinte (deci incredere) si arata foarte bine. Multumesc!

Modificat de Daxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Taxa plătita? Dacă da, atunci mi se pare un preț foarte bun. Mai ales că este cunoștință.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Sunt tot felul de anunturi pe internet : " cu 30-40 lei oferim istoric de service". Dai seria VIN a masinii si vezi ce a avut masina, defecte, reparatii, Km reali atata timp cat a trecut pe la reprezentanta. Eu nu as avea incredere intr-o cunostinta mai mult decat intr-un samsar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar Ebi am o intrebare ptr tine.

 

Sunt multi care iti arata cartea cu istoricul servicelor facute la masina si multi gasesc  pozitiv ca toate sunt stampilate cu aceiasi stampila etc etc, dar ai auzit vreodata pe cineva sa caute sa se convinga ca acel garaj exista cu adevarat???

 

Sunt o mie si una de posibilitati de a insela pe cineva si nu de putine ori vine de la acei la care te astepti cel mai putin!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu un istoric service se verifica o carte care ti-o prezinta vanzatorul / samsarul.

Nu conteaza stampile sau alte cele.

 

corespund intrarile si operatiile efectuate? atunci cartea aceea are cam 80-85% sanse sa fie reala.

pt restul de 15% trebuie experienta in citirea stampilei de reprezentanta. Adica sa stii cum sa deosebesti o stampila autentica de una contrafacuta.

 

insa, deocamdata, doar si [ne]potrivirea istoricului - carte service este un argument in achizitionarea sau nu a unei masini!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un moment data, pentru fostul VW al familiei, "cineva" ne oferea stampila de reprezentanta pe carte contra sumei de 500.000 lei vechi si contravaloarea a 2 ore de manopera pe care le factura pe dealer. Deci... treaba cu istoricul de service, e relativa.

 

:RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

insa, deocamdata, doar si [ne]potrivirea istoricului - carte service este un argument in achizitionarea sau nu a unei masini!

Eu am luat o mașină ce avea carte de service ”modificată” din Germania. Pentru că mașina era bună, piese recent schimbate, întreținută bine, am luat-o. Nu regret. Faptul că nu se regăseaua intrările în service cu istoricul din carte... m-a durut mai puțin. O mașină servisată bine într-un service de încredere, de cartier, poate prezenta mai puține probleme decât una în reprezentanță. Acest argument mi se pare interpretabil, eu unul nu l-aș lua în seamă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@66RRR:

:)

eu am spus: "deocamdata".

de asemenea, decizia de achizitie nu sta 100% in istoric sau carte service [sNaKeyy confirma].

e doar un argument.

restul ar fi: starea masinii, o scanare vag-com, un test pe drum, o testare mecanica/tinichigerie... Evident, nu cumperi o masina doar pt ca are istoric bun sau unul care sa coincida cu brosura service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In alta ordine de idei, ca de la asta s-a plecat, masina la pretul acesta (7500 euro), daca are taxa nerecuperata, e foarte buna. Daca s-a recuperat taxa si te va mai duce pana in 1000 euro, atunci e doar bine. Golf-ul meu 2008, aceeasi motorizare si cam aceleasi dotari, cu 90.000 km, nu l-as da fara 8500 euro (taxa nerecuperata). :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă e 2009, cred că este Euro 5, așadar taxă mică. Repet, prețul este bun. Mergi și verific-o. Chiar dacă e a unui cunoscut, dacă prezintă multe probleme (remediabile de altfel), la bucșe, bascule, rulmenți, discuri etc, mai scazi la preț.

Modificat de sNaKeyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e din 2009  nu este Euro 5!! adica altfel spus nu este recunoscuta in romania ca Euro5,   Euro 5 intra in vigoare dupa Ianuar 2011  sursa aici stiu ca este o chestie tampita  dar la noi in Romania legea se respecta mai corect ca in Germania...mai ales cand statul are de incasat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

S-a schimbat ceva in lege in ultimele 6 luni? Eu an adus 1 passat b6 facut in 04.2009 si a iesit euro 5.

Mai este o modalitate f.f.f. simpla de a afla ce euro este! GABIVVX

Trimis de pe al meu GT-S7562

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rune- nu cred ca lucrurile stau asa cum spui tu. Mie peste doua saptamani imi soseste un passat b6 .2.0 tdi motor cbab Euro5. Daca ar fi sa ma iau dupa spusele tale masina ar iesi euro4 la R.A.R. ,insa chiar acolo am intrebat si mi-au spus ca iese Euro5 sigur. Masina este fabricatie 03.2010

Modificat de kelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie Rune ce stie. Treaba e ciudata. Si eu am cautat dupa un Passat 2.0TDI CR dupa 2009, adica cel cu facelift la interior si am fost socat sa vad ca sunt exista si euro4. Acuma nu stiu daca e o greseala din partea celui care a pus anuntul insa nu cred doarece la o simpla cautare pe mobile.de alegand sa fie dupa 2009 si euro4 apar destul de multe masini. Exemplu: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-passat-variant-2-0-tdi-chrompaket-dsg-top-zustan-hamburg/188771088.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=49&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25%2C4&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxPrice=10000&negativeFeatures=EXPORT&emissionClass=EURO4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Euro 5 la diesel a aparut incepand cu 01 07 2009, dar nu la toate marcile.

Modificat de dydu_kuf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate masinile care apar pe piata ca masini noi ( model nou creat) dupa 1 Sept 2009  trebuie sa respecte norma de poluare Euro5, Pentru masinile/modelele care sunt  pe piata la 1 Sept 2009 nu trebuie sa respecte  Euro 5  decat cel tarziu in 1 Ianuarie 2011.

 

Deci o masina care a fost produsa in August 2009 si imatriculata in oktombrie 2009 nu exista obligatia sa  respecte norma Euro 5, deci constructorul poate vinde acel model pana in 2011 fara a avea obligatia sa il modifice ptr a respecta norma euro 5, dar dupa 1 ian 2011  este obligat.

 

Cam de aici apar aceste diferente, si cred ca depinde putin si de locul unde mergi sa imatriculezi prima data masina, deoarece cred ca legea este interpretata direrit in diferite colturi ale Romaniei.

 

Se poate cere undeva la VW  un certificat de omologare al masinii unde gasesti toate informatiile necesare asa ai ceva in mana, o intrebare la Gabi   e si asta o idee buna.

 

In Germania norma Euro este foarte importanta ptr stabilirea impozitului anual , in Romania din pacate nu cunosc.

 

@ dydu_kuf  cred ca e o greseala de tipare  este vorba de 01.09.2009.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In alta ordine de idei daca Nea Caisa de la R.A.R. s-a trezit cu fata la cearceaf sau nu e nimic in scrumiera masinii , iti poate face o bucurie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bingo kelu ai pus scrumul in scrumiera!!

 

Trecerea de la o norma la alta este posibila!!!  stati nu dati cu pietre ca inca nu m-am explicat.

 

Din cate stiu in Germania este posibil sa schimbi o masina  ce are Euro 3  in  Euro 4 montand un filtru de particule  si  facand un nou control technic ...etc , deci RAR ul este , cred, aproximativ identic cu TÜV ul in Germania , deci o schimbare  de norma Euro  ar fi teoretic posibila.....acum cum spune Kelu depinde de marimea scrumierei......poate ma insel asuprat integritatii RAR ului scuze.

 

Da kelu daca masina este produsa in 2010   deci un an dupa intrarea normei, si masina respecta cerintele acestei norme  atunci este mai mult ca sigur un EURO 5  de aceea  statul a dat o marja de un an si ceva ptr ca constructorii  sa aiba timp sa puna in aplicare cerintele normei EURO 5 , unii constructori actioneaza mai rapisd altii mai lent...cert este ca multi au deja in sertare planurile ptr Euro  7   sau euro 8 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum am ceva emotii cand o veni masina si fac identificarea. Este vreo procedura in caz ca iese Euro4 sa contest sau sa cer reexaminare? Ca scrumiera nu este foarte mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E limousine..so are un portbagaj generos...pe langa torpedou sau cotiera... just joking.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Trecerea de la o norma la alta este posibila!!!  stati nu dati cu pietre ca inca nu m-am explicat.

 

Din cate stiu in Germania este posibil sa schimbi o masina  ce are Euro 3  in  Euro 4 montand un filtru de particule  si  facand un nou control technic ...etc , deci RAR ul este , cred, aproximativ identic cu TÜV ul in Germania , deci o schimbare  de norma Euro  ar fi teoretic posibila.....acum cum spune Kelu depinde de marimea scrumierei......poate ma insel asuprat integritatii RAR ului scuze.

 

montarea DPF n-o facea sa treaca la o norma superioara, doar avea niste avantaje la unele chestii cum ar fi taxe, acces in centrul oraselor, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce trebuie sa verific la un golf 4?ce model e preferabil de cumparat 1.4 16v sau 1.6 16v?

Ce ma sfatuiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 . Cel mai bine o duci intr-un servis sa ii faca o verificare ( tester, accidente, mecanica, compresie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv changed the title to Ce trebuie verificat cand cumperi o masina SH?
  • lupo_bv a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!