Jump to content

Sfaturi pt achizitie Golf 4 / Bora


bazil
 Share

Postare recomandată

daca are scaune ca si cel din poze sunt faine si ca aspect si ca design dupa recaro, de alea am si eu:. black/anthracite cloth sport seats, plus volanul sport indica faptul ca are pachetul piele pe volan/schimbator/maner frana de mana.

merita sa o vezi macar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.....in Bulgaria. :bom:

Modificat de snack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costyserbanescu

salut pt rostov . ai perfecta dreptate si eu dupa ce am cumparat masina am bagat in ea cam 3000 ron dar am schimbat filtre si consumabile dar nu piese majore . faptul ca trebuie sa mai bagi ceva bani in masina dupa ce o cumperi ca sa fi tu impacat ca merge bine cred ca vine de la sine . pana la urma nu e masina noua . acest topic nu e un topic pro/contra intre mine si rostov dar vrem sa ii spunem omului toate amanuntele ca sa stie la ce sa se astept . numai bine :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma scuzati ca nu am raspuns...va multumesc pentru sfaturi si intradevar am luat in calcul eventualele cheltuieli pt intretinere...problema e ca taxa aceasta ma baga iar in ceata.Am gasit la un oarecare prieten de familie,un italian, un Golf 4 1.6 benzina 75 000 km anul 2002 la un pret de 2 600 de euro...insa acum cu noua taxa nam nici cea mai vaga idee cum se calculeaza...exista vre-un calculator pe internet in care as putea avea incredere? As renunta la ideea de diesel pt benzinarul asta pentru ca acei 75 000 km sunt reali si suna mult mai bine decat 340 000 cam ce as prinde in ro de bani astia....taxa inainte ajungea undeva la 500 de euro si ma incadram in bani cu drum si tot insa acum nu stiu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...am gasit acolo calculatorul....acum sunt nevoit sa imi cupar masina din strainatate si partea frumoasa e ca italianul , ,, prietenul de familie'' sa razgandit in privita cu vanzarea masinii...am insa un mecanic in italia care imi cauta o masina pentru mine in cerintele si posibilitatile mele....insa m-am cam saturat de romania...si sper sa nu jignesc pe nimeni insa si de ungurii care ne conduc tara.Cand Transilvania era sub dominatie austro-ungara romanii abia prindeau un ziar tiparit in limba romana trimise de prin tarile romane si noi acum le oferim posturi in conducerea tari...frumos.

Modificat de Panzercraft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna! Am si eu nevoie de un sfat in ceea ce priveste achizitionarea unei mk4 sau bora (prefer mk4).

Anul acesta prin august am achizitionat un mk4 1.6 16v azd din germania de la o cunostinta, masina super (138000 km revizii la zi, volan reglabil inaltime adancime, scaune cu reglaj inaltime adancime, oglinzi heliomate, trapa bidirectionala, esp, ac manual,etc, masina super model edition - asa scrie pe praguri - merge impecabil motorul, schimbat bucse spate/fata.... ce sa mai ---- bibelou de masina) numai ca problema generala este generata de sotia mea - nu o poate conduce. Nu mai stiu ce sa ii fac. Nu reuseste sa se acomodeze cu ea - ii moare motorul tot timpul - la drum lung, scurt, oras, in fata blocului, oriunde. Nu reusesc sa o obisnuiesc cu ea si gata. De asta ma gandesc sa achizitionez alta masinuta - tot mk4 daca se poate dar cu cutie automata sau un diesel 1.9 tdi. Ceva sa nu se opreasca motorul.

Sunt dispus sa o dau pe asta la schimb sau sa o vand numai sa gasesc ceva si pentru draga mea sotie.

Ma puteti ajuta cu vreun sfat ceva? Merita sa achizitionez o masina cu cutie automata sau diesel? Ce variante am pt mk4 cu cutie automata? (tin sa mentionez ca la un motor diesel 1.9 tdi se descurca minunat la sofat).

Multumesc!

Craciun Fericit tuturor!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cum lauzi masina nu te-ai gindit sa schimbi nevasta ? :) ...GLUMEAM :))

Mai bine te chinui cu ea , eventual un instrunctor bun si o invata sa conduca o benzinara...

Si mie mi-a fost greu sa conduc un benzinar de 75CP dupa ce am mers pe diesel de 130CP :)

Faza 2 : vreo 2 saptamini am oprit motorul de 10ori pe zi cind am schimbat masina...diferenta a fost acceleratia pe cablu si cea "electronica" cu lagul aferent...

Masina cu automata cam greu la un pret acceptabil, plus ca majoritatea sint pe motorizari mari...

Parca e pacat sa schimbi o masina buna pe una trasa la loto de pe piata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off, biata sotie.Pai daca ii cumperi un diesel, ce faci cu turbina? Crezi ca se va adapta la cerintele unui tdi? Nu vreau sa fiu rautacios dar am observat ca femeile au tendinta de a conduce ma turat ca barbati (un lucru benefic la diesel).

Pina cumperi o alta masina incerca cu un relanti turat.

Pentru diesel cuplu e mare si masina merge in relanti singura, deci nu moare motorul.Dar un diesel sub 300 000 de km, mai rar gasesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa specifici "nu gasesti de vanzare" :P.

Sarbatori Fericite. :santa[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda. Chiar nu stiu ce sa fac. Greu de tot. Am zis ca astept sa treaca sarbatorile si daca nu se poate atunci caut sa schimb masina. Sper sa iau ceva banisori pe ea si poate gasesc alta la pret asemanator. Deja am inceput sa caut ceva cu cutie automata.

Merci de sfaturi si mai astept altele. Daca stiti o masinuta buna astept pm.( suma undeva la 4500e)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vorbeste cu cineva sa ti faca relantiul sa tina la 1 000 de ture, sigur asa e ok pt sotia dvs. Si asa nu mai e nevoie sa schimbi masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Benzinarele parca nu au relantiul reglabil...

Mai degraba reglezi nevasta :)

Serios invat-o sa conduca...o sa-i prinda bine cind va fi nevoita sa conduca alte masini...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@badutjvg - de cat timp incearca sotia ta sa se obisnuiasca cu masina? daca e doar 2-3 sapt, eu zic sa mai astepti, dupa 1 luna ar trebuii sa se descurce.

totusi motorul de 1.6 105 cai nu e chiar slab. ce ar face pe o dacie sau un tico de 0.8 :)

Modificat de RazvanBlade
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut !

recunosc , mi-am prins urechile in acest forum....multe subiecte , jdemii de pagini....milioane de pareri...scade valoarea masinii pina le citesti pe toate , ca sa te dumiresti.....

spun din capul locului ca sunt inginer auto , dar tocit , sufleteste si tehnic , pe bancile unui constructor francez....si nu renault....aproape 12 ani...dupa atatia ani de munca , nu-mi permit sa imi iau , la acest moment , decat un G4 1.6 / 2002 /EURO 4 / BK.. 126.000 KM .....si acum vine greul.....fratii mei in ale masinilor...ce e cu atitea topic-uri cu zgomote , soareci , scartiiieli , turatii ,pica geamul ,etc... ALV/ALG.......???. eu nu am atitea manuale de service cate topic-uri sunt aici....ce sa inteleg...ca m-a luat dracul sa-mi iau masina nemteasca...?...ce sa fac...?...ca mai am timp sa ma razgandesc ...?...sunt probleme cu aceasta motorizare/masina/varianta ?. ce sa caut la ea ...?..de ce sa ma pregatesc pe viitor..?.alta treaba...: cat era taxa si cat va fi dupa ian 2012..?..poate cineva sa-mi zica cert ?...masina a fost adusa din germania , am verifcat-o la VW...acum un an era ultima consemnare in reteaua VW , 70.000 KM , revizie standard...a fost adus-a cu aripa jumulita , far , capota , grila ....reparata acolo unde am cunostinte si am verificat....este ok...1..deci...ce ma sfatuiti ?...ca mi s-a ridicat parul ce am cetiti aici , si nu sunt ginecolog de meserie.....da-ti-mi 3 randuri sa ma lamuresc , ca mi s-a ridicat o ceatza....cu multe multumiri....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saut, aici este un forum unde dscutam despre problemele intalnite, deci sunt toate problemele intalnite la un loc. E normal sa te sperii la inceput dar iti zic sigur ca nu faci o greseala in a alege un Golf 4 sunt masini destul de solide si ele au problemele lor cum si altele au. Si eu m-am speriat un pic la inceput si chiar incepusem sa visez din problemele citite, dar am zis sa stau calm ca imi zice masina cand are probleme sa nu le mai caut eu degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci....macar prima reactie a fost ....linistitoare.....sa nu iau rudotel.....as mai avea cateva intrebari de junior in ale VW....ce inseamna variante de motorizare cu sau fara " pd "..?....care este codul de motorizare pt al meu break 1.6 16 v..?.( ca sa pot sa sortez posturile care fac referire la aceste co=duri motor ) ......care este taxa veche / noua pt masina asta ?...care este o media de consum normala oras / ext pt motorul asta , la o talpa normala...?...din ce cetesc p-aici , trb sa umblu cu piese la mine ? ( clapete , butoane , macarale , lambda , senzori , etc ) ..?...ce este cu acele observatii despre consumul de ulei ( anormal de mare ) la motori\zarile pe benzina..?..sunt constient ca nu iau o masina " fata mare " , dar parca se discuta despre alt brand....mi-au placut masinile in care te urci , ture.....si drum.....enjoy the road..!1!....nu sa stau sa ascult toate zgomotele ciudate.....si , apropo...poate cineva sa-mi dea , fie si pe PM , o diagrama consum/putere/cuplu pentru aceasta masina/motorizare ?(dee , defect profesional ) ...cu multumiri si respect....!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PD e la diesel nu benzinara.

cod motor gasesti in CIV ... 1.6l 16V sint o caruta :)

Consum : functie de trafic , conditii drum, talpa etc... oras 9-12 , extern 6-10 :) ....normal 10-11 cu 6.5-7

Fara piese dar nu strica un strict necesar de scule ca oricine se respecta :)

Consum ulei : sint si la alte marci gen Opel...a mea de ex pot merge 8000 in oras fara consum...dar papa un 200ml la 800 extern calcata la 3500-4000rpm...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tazmanbrasov, sti cum ii cu masinile...in functie de noroc. poti nimeri una care sa fi fost ingrijita si sa fie acuma in conditii bune sau....sa ai ghinion.

eu am avut un golf 4 1.6 si sincer in 2 ani jumate nu am schimbat absolut nimic!! bucse,ulei,filtre alea se exclud.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnule Tazmanbrasov-diferenta intre vw si altele o simti de la inceput cand platesti mai mult pe ea pt. ca are sigla aia pe masca fata....apoi vei vedea ca este o masina care ,ca si alte branduri are calitati si defecte.Partea incontestabil de buna este ca ,caroseria e galvanizata,are ceva ani garantie si la 10 ani vechime arata bine in comparatie cu altele.Mai sunt chestii tehnologice care altele nu le au,vw le are in standard.Se lucreaza usor la ele,avand in vedere ca sunteti inginer mecanic o sa va faca mare placere sa surubariti pe la ea....Piesele sunt ieftine si se gasesc de cele mai multe ori produse de firma care furnizeaza pt. fabrica(ex. bielete directie TRW).Fiind foarte multe pe piata se gaste in dezmembrari aproape orice piesa,sunt multi utilizatori,exista sprijin macar cu o parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!