Jump to content

tornado red mkv 1.4 tsi 170 magarusi


vali_devill

Postare recomandată

Azi,drumetie.buc-vulcanii noroiosi-nehoiu-baraj siriu-brasov-cheia-valeni-buc.

Papat super la popas magura,dupa buzau,tochitura de pui cu mamaliguta,ou,branzica poate sa te scoale dupa boala.

Babuinul se simte ca la km 1,am facut 500 km,consum 7,4 persoane si numai drum virajat si serpentine,mers sportiv la distractie.

I love this baboon.

post-34488-13628587416903_thumb.jpg

post-34488-13628587710354_thumb.jpg

post-34488-13628587965553_thumb.jpg

Brgds

Link către comentariu

La cati km a mai ajuns ?

Ar trebui sa te sponsorizeze astia de la vw ca prea le faci reclama ...

Link către comentariu

Ne apropiem de 137k km...nu am ce reclama sa le fac,sunt doar extraordinar de multumit de produsul lor.

E genul de masina care ma face sa o pastrez pana la remat!

Brgds

Link către comentariu

Salut :)

Cand mai toata lumea care are TSI se confrunta cu careva dintre problemele specifice acestor tipuri de motoare, se pare ca la tine pare a fi mai fiabila ca un 1.9TDI ALH sau 1.6mpi ...Chiar imi pare bine ca mai sunt si situatii din acestea total pozitive.

Nu de alta dar ne dai o mica speranta ca poate poate avem noroc unii dintre noi si se poate si asa cu un TSI(cum ar fi de altfel absolut normal).

Iti doresc toate cele bune si multi km inainte cu babuinul :icon_thumleft:

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu

Nu prea am auzit de 1.4 TSI de 140 si 170cp care sa fie stoc ca si putere si sa aibe probleme.

Link către comentariu

De cel de 140 las ca am auzit eu inca destule...insa despre cel de 170 intra-adevar nu prea am auzit nici eu, e adevarat sunt mult mai putine ca si cele cu putere mai mica.

Link către comentariu

Motorul de 140 este aproape identic cu cel de 170 :)

Link către comentariu

Babuinul merge brici...am cochetat odata cu ideea de soft,dar sunt prea fricos.eu am masina ca sa merg cu ea,nu sa stau pe la diversi garajisti...desi cunosc cateva softate fara nici o problema.

Poate cand va fi o a doua masina,sa intervin asupra fiabilitatii babuinului.

Dar pana atunci,noi bagam kilometri...ne pregatim de litoral pe bicicleta!

Brgds

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Sa stergem praful pe aici,ne pregatim de itp.am facut o constatare si am pregatit 2 bucse brat in carcasa de aluminiu,lemforder,si 2 brate inferioare spate,de fapt o bucsa era terminata,dar nu se schimba separat.asa ca am luat pentru ambele parti,sa fie treaba o singura data.

Astea le-am luat moog.

Maine ma duc la montaj.

Curios a fost ca desi inspectate vizual si la levier,se vedeau uzate,pe strada nu troncanea nimic.

Ne dam cu parerea dupa...

Brgds

Link către comentariu

Dar se simtea un usor tangaj al spatelui pe denivelari?

Plimbat babuin...A vazut cam multe meleaguri frumoase :))

Link către comentariu

Daca aveai semirigida cu 2 bucse, fii sigur ca resimteai (macar sunetul daca nu si feelingul). E mult mai complexa cea independenta, de aici si comfortul mai ridicat... Dar si cand "decartezi" sa schimbi la ea, mai ales daca ai mers off-road sau nu ai schimbat ceva la timp si astfel socurile se rasfrang la restul pieselor...

Lasa ca la cati bani NU ai bagat tu in piese, la masina asta, te incadrezi la "nu se mai fac masini ca pe vremea bunicului" :)

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

@nervoss: nici un semn,ruliu,tangaj,nimic.poate fiind suspensie sport nu se prea simte,zic si eu...

@circoloco: ma declar mega multumit,sa tot iau 2 bucse din 140 k km in 140 k km...

Stiu eu unii la al3lea set de bucse la km mai putini...sunt super multumit.

Acum sunt la schimbat,ca nu mai aveam rabdare.

Brgds

Link către comentariu

Din cate am auzit cele originale tin mult mai mult.. daca astea tin macar jumatate din cat au tinut cele din fabrica tot este foarte ok.

Link către comentariu

Asa o fi,nu zic nu,dar la pbn o bucsa era 370lei,iar eu am luat lemforder cu 160 lei.

Inca odata se confirma jaful la drumul mare practicat de pbn.

Brgds

Link către comentariu
Master_Blaster

O sa vezi si calitatea, aia oem a tinut 140k (si nici nu a inceput sa bata sau ceva) asta sigur nu o sa tina la fel de mult.

Link către comentariu

E posibil,dar...piesele oem sunt facute tot de x producator ce pune stanta vw.eu le-am luat tot de la x dar cu stanta lui,nu face vag bucse in house.parerea mea care este...brgds

De batut nu batea,dar s-a rupt cauciucul...

Veche

post-34488-13638667213143_thumb.jpg

Noua

post-34488-13638667529071_thumb.jpg

Am mai schimbat astea pe spate

post-34488-13638668999545_thumb.jpg

Era gata iesita

Totul decurge conform planului

post-34488-13638670702224_thumb.jpg

Link către comentariu

Apropos de piesa oem vs aftermarket,cea aftermarket a venit cu emblema si codul polizata de pe ea.post-34488-13638732464137_thumb.jpg

Modificat de vali_devill
Link către comentariu

Asa am patit si eu cu caseta de directie ne-am uitat la ea sa vedem care sunt diferentele si singura diferenta era stanta vw/audi unde era polizata si data o pensula de vopsea. 

 

De ce se intampla asta? Deoarece producatorul fabriaca sa zicem bucsa respectiva pt vw, ei fac doar o linie si doar polizeaza. 

Producatorii care nu au contrat cu vw numai fac chestia asta.

Link către comentariu
Master_Blaster

Diferentele nu sunt vizuale, vorbim de structura cauciucului si a procesului de fabricatie temperaturi aliaje bla bla. Diferenta e ca piesa oem trece printr-un proces de verificare al calitatii mult mai pretentios. Calitatea se va vedea in timp. Piesa nu este sub standard adica sigur va functiona exact ca cea originala si in parametrii care trebuie dar e posibil sa cedeze mai repede. 

Link către comentariu

Tu vrei sa spui ca rebuturile ajung sa fie piese AM iar cele mai bune ajung sa fie Oem?

Link către comentariu
Master_Blaster

Nu nu sunt rebuturi doar nu sunt testate ca alea oem. E f probabil ca VW sa aibe niste teste specifice diferite de cele ale producatorului din moment ce VW cunoaste mai bine piesa adica exact la ce este supusa pe masina facuta de ei. VW Golf e un tot si e facut de VW care stie mai bine ca oricine care este standardul necesar pentru piese. 

Link către comentariu

Eu vad asa lucrurile, VW cand dezvolta o masina face blueprint pentru fiecare piesa astfel in schemele piesei pe langa datele de design apre si un test plan pentru piesa respectiva, test plan care trebuie sa fie urmat a.i piesa sa fie incadrata ca si admisa de VW. Toti producatorii care fac produse After Market AU LICENTA DE LA VAG pentru piesele pe care le produc, dar o data cu aceasta licenta producatorul piesei AM are dreptul de a altera schita initiala a designului ca sa iasa mai bine la pret. Lucrul acesta este adevarul gol golut, asa se procedeaza in toate industriile unde sunt disponibile piese AM.

Asa ca daca comparam o piesa OEM cu una AM nu este corecta nici din punct de vedere al pretului si nici al fiabilitatii. Produsele AM sunt pentru un cost de intretinere mai mic dar care introduce alte probleme pe care piesa OEM nu le are. Sa nu fim copii si sa credem ca piesa OEM costa duplu fata de una AM doar din simplu motiv ca este comercializata sub titulatura VAG. Intr-o economie in care pretul de productie si concurenta intre produse este foarte mare este destul de dificil sa jonglezi cu marje de profit atat de mari. Ganditi-va macar ce profit face VAG in fiecare an, NU este foarte mare, si asta din cauza ca pretul componenetei OEM este ridicat pentru a compesa anumiti pasi tehnologici.

Link către comentariu

Toate bune si frumoase,am plecat multumit,totul este maimutesc,deci happy baboon!

Brgds

Link către comentariu

lasa treburile cu AM SI OEM de cand masina ta e babuin? :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!