Jump to content

2.0TDi pornire grea la rece


ANdi B.
 Share

Postare recomandată

Se dezamorseaza sistemul de alimentare.

Pune o supapa de unic sens  pe tur  intre tandem si filtru.

Daca nu se rezolva ai de verificat/inlocuit : furtune alimentare,carcasa filtru,oringuri injectoare,pompa tandem,chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma ajuti si cu identificarea furtunului de tur, te rog? 

motorina.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmareste furtunele,cel care merge la pompa tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel din partea de sus a pompei tandem este turul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin pe acest topic. Am pus pompa de sens, aceleasi probleme. Am schimbat bulbul antigel ca aveam eroare pe el, la fel face. Am verificat electromotorul, Nu are nimic. Softul e ok. 

Pana la urma am ajuns sa schimb oringurile la injectoare. Dupa ce am schimbat oringurile cel de pe cilindrul doi a ramas pe 2.99

Am mers cu ea putin mai turat si si-a revenit dar valoarea de 2.99 s-a mutat pe cilindrul 1. Cand accelerez daca o fac brusc, peste 2300 ture vibreaza masina si peste 3000 se simte ca si cum nu ar mai avea gaz dupa care isi revine si tot asa.

La un momentdat am reusit sa le adux toate la valori apropiate de 0 dar cum am piscat putin acceleratia pe loc cel de pe 1 a urcat inapoi la 2.99 si le-a dat si pe celelalte peste cap. Concluzia e ca merge bine cateodata si cateodata ramane la 2.99

Oare trebuie injector nou? Sa nu fie reglate cum trebuie? Mai e vreo sansa sa isi revina?

DSC_0130.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Montajul nu sa facut cum trebuie sau injectorul sa stricat .Ai pus ulei pe injector sau vasilina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A pus cel care a schimbat oringurile. La un moment dat a stat mult la valori mici dar pe urma cand am plecat cu ea iar a urcat.

Ma gandeam ca nu a reglat bine injectorul avand in vedere ca a facut după ochi si nu a folosit nimic sa masoare la cate grade este destrans. 

DSC_0134.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.99 NU se rezolva cu nici un fel de reglaj.Au fost puse suruburi de prindere noi  si stranse la cuplu ?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

La valori de 2,99 injectorul se blocheaza complet....trebuie desfacut si probat pe banc,apoi reconditionat.

Reglajul trebuie facut cu ceas comparator, respectand procedura din elsawin,schimb de suruburi...etc.

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut programare la service. Revin cu detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu detalii legate de injector. 

Dupa schimbarea oringurilor si reglarea lor problemele de la injectoare au disparut. Nu a mai ramas blocat injectorul iar masina nu mai taie gazul in sarcina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

problema cu pornirea la rece persista. Daca scot mufa de la bulbul de antigel porneste perfect. Bublul este nou si nu inteleg care poate sa fie problema... Alte sfaturi care mi-ar putea fi de ajutor daca aveti sunt binevenite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

1. resoftare ECU, remediere hot start

2. sper ca senzorul l-ai pus OEM sau Hella - daca nu, schimba-l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ti ii spui " bulb antigel" senzorului G62, sa stii ca , chiar daca l-ai pus nou este foarte probabil sa fie defect.

eu am schimbat 3 noi pana am gasit unul ok la fosta masina( golf V).

Asculta-l pe Florin. Eu am pus OE sau OEM ( cum s-o zice ..... ;) ), pana la urma.

Verifica si mufa ... firele ... la senzorul respectiv.

Daca nu sta bine infipta ori are un fir intrerupt poate crea probleme.

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nou am pus de la Hella.  Ideea e ca si cel vechi pe alta masina merge fara probleme. O sa fac un hotstart vineri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
Alexandra Florenta

Salutare tuturor,

De aproximativ 7 ani există probleme cu pornirea grea „la rece” a motorului, sunt necesare aproximativ 8-12 încercări la automat pentru a porni. Este vorba de mașina din semnătură.

Țin să precizez faptul că manifestarea este una aleatorie, cu preponderență însă după câteva ore de stat,  cca. 15-20h. S-a manifestat uneori și după un interval temporal mai scurt,  8h, oricum, cert este faptul că pe timpul zilei, după prima pornire greoaie, este totul ok.

Are perioade de o lună în care pornește la prima cheie, greu, dar pornește, însă în ultima vreme sunt tot mai dese episoadele acestea neplăcute cu pornirea din a 10-12-a încercare, atunci când motorul este rece. De multe ori, a fost necesară pornirea mașinii în fiecare zi, în încercarea de a nu avea surpize neplăcute, spun asta deoarece, atunci când stă nepornită mai mult de 24h, este clar, nu o mai pornești cu una cu două.

În speranța de a rezolva problema, am filmat aceste manifestări la pornire. Astfel, voi atașa două link-uri, cu două filmulețe. Primul surpinde a 9-a încercare, când motorul sună aproximativ cum o face la prima încercare, deci în toate aceste prime încercări motorul se aude aproximativ la fel, iar al doilea videoclip surprinde a 10-a încercare, în care motorul pornește în cele din urmă. Fac referire la numărul 9 și 10, deoarece, atunci când au fost realizate cele două videoclipuri, acesta a fost numărul necesar de încercări.

Primul videoclip, care surpinde penultima încercare de pornire a motorului:

 Al doilea videoclip, care surpinde ultima încercare de pornire a motorului:

Acum, în măsura în care vreunul dintre voi are idee care ar fi cauza, vă rog să nu ezitați.

Eu banuiesc că ar fi totuși vorba de alimentarea cu motorină.

De asemenea, precizez că mașina este doar de câteva luni în posesia mea.

Mulțumesc frumos.

Modificat de Alexandra Florenta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parcheaza masina cu botul in jos si spatele ridicat peste noapte si vezi cum porneste, daca porneste bine pompa tandem este de vina.

Poti pune si o supapa se sens pe circuitul de alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e vreun coleg care a rezolvat problema pornirii , poate ne spune si noua cum a facut o!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba oringurile la injectoare, suruburile si un reglaj profi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fostul golf V, am avut si eu o problema asemanatoare si am rezolvat asa cum spune mai sus colegul " calin.g ".

este f important sa schimbati si suruburile care fixeaza injectoarele , chiar daca " ochiometric " arata f bine...

eu am schimbat de 2 ori doar oringurile... degeaba

cand am schimbat oringuri+ suruburi .... am vndut masina dupa 3 ani fara nici un fel de problema pe partea asta.

bineanteles ca trebuie verificate si injectoarele ( eu le-am reconditionat pe banc la Bosch ).

insa, recomandare.... asta sa fie " ultima " speranta :) sa zic asa, veriicati mai intai tot ce tine de partea de alimentare cu combustibil.

daca nu este nici o alta problema, ar putea ca asta sa fie solutia ptr dvs.

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba are pornirea cu surubul?surubul se schimba pt ca se lungeste si se poate  rupe.....sau se poate deteriora filetul in chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 minute în urmă, ionut10a a scris:

..sau se poate deteriora filetul in chiulasa

Doar daca nu e strans la cuplu, altfel nu se smulge filetul din chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, cascadoru said:

la fostul golf V, am avut si eu o problema asemanatoare si am rezolvat asa cum spune mai sus colegul " calin.g ".

este f important sa schimbati si suruburile care fixeaza injectoarele , chiar daca " ochiometric " arata f bine...

eu am schimbat de 2 ori doar oringurile... degeaba

cand am schimbat oringuri+ suruburi .... am vndut masina dupa 3 ani fara nici un fel de problema pe partea asta.

bineanteles ca trebuie verificate si injectoarele ( eu le-am reconditionat pe banc la Bosch ).

insa, recomandare.... asta sa fie " ultima " speranta :) sa zic asa, veriicati mai intai tot ce tine de partea de alimentare cu combustibil.

daca nu este nici o alta problema, ar putea ca asta sa fie solutia ptr dvs.

Cine ti-a spus ca se reconditioneaza injectoare de 2.0 tdi te-a mintit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se fac mai multe demontaje/montaje se poate strica filetul

Bobanu ....2.0tdi pd are montate mai multe Marci de injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT: Comentariile de după postul meu, nu reprezintă o soluție de remediere a problemei care face obiectul topicului sa că,  nu cred ca-si au rostul. 

58 minutes ago, ionut10a said:

Ce treaba are pornirea cu surubul?

Stimate coleg, are mare treaba șurubul ăla cu INJECTORUL care, are mare treaba cu " pornirea la rece ", dar îi las pe mai știutorii mei colegi sa rezolve aceste mistere ale pornirii la rece.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!