Jump to content

2.0TDi pornire grea la rece


ANdi B.
 Share

Postare recomandată

ce marca recomandati la senzorul asta daca ar fi sa il schimb

 

 

bosch sau hella?

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oem,eu am montat si AM si a fost ok...totusi masina se opreste in mers ,da eroare daca e senzorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am vb cu cineva la vw nu prea dau senzorii astia erori  se defecteaza si fara erori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cum spuneam injectoarele 2 si 3 schimbate aceleasi valori identic si dupa schimbare (nu luati in calcul zgomotul de fond nu era tubulatura de la filtru aer si de la turbo plus spatiu inchis )

Pornire grea la rece plus simptomele descrise anterior 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un teste de compresie ai făcut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu .. asta urmeaza sa fac mai am de schimbat g 28 daca nu isi revine ...ma mai gandesc la chiulasa  supape .... masina trage binisor sa zic ajunge la 220 si mai mult   nu consuma ulei nu scoate fum .. daca dupa schimbare senzor.arbore nu isi revine  chiulasa jos si vazut ce este acolo ...eu tind.sa.cred ca nu are nimic pe la segmenti ca se oprea aiurea in mers cateodata si cateodata cand pornesc nu imi arata nici o valoare pe injectoare  toate sunt cu 0 opresc si repornesc isi revin cu valori aiurea ...ma gandesc ca e ceva electric 

Deci pornesc pun vcds toate sunt 0 nu misca nimic opresc si repornesc isi revin dar cu valorile care sunt in video

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fă și log-ul ăla pe timpul pornirii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te gandesti la baterie si electromotor are baterie noua de 1 saptamana si electromotor la fel nou tot de 1 saptamana 

O sa fac si logul sa vedem

Curios este de ce cateodata nu imi arata nici o valoare la.injectoare toate sunt 0 0 0 0   fix 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, mă gîndeam la turaţie şi momentul când ECU dă comandă să injecteze motorină.

Mai  fă şi unul pe 001-004-013 (la ralanti, accelerat, în mers)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lupo dupa o zi de stat ....a fost pornita odata 1 minut am gresit logul si logul este facut dupa pornirea de 1 minut  si tot greu a pornit ...este primul log pe care mi lai spus sa il fac 

LOG-01-001-004-012.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cel deal doilea dar nu stiu cat de relevant este cu turatii mari de pana la 4000 ture 

LOG-01-001-004-013.CSV

mai fac unul cu apa la 90 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici trebuia logul pentru că are legătură cu pornirea, dincolo doar cele care se referă la turbină.

Din ce văd maşina are soft-ul modificat pentru pornire grea şi ECU comandă injecţia încă din prima secundă, deci nu din cauză că ECU ar avea vreun motiv să întârzie pornirea. Softul a fost modificat de când este maşina la tine sau aşa a fost?

Se vede că are nevoie de vreo 4sec ca să pornească. Ralantiul este cam instabil. Se observă şi în funcţionare sau doar pe vcds?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se observa si pe vcds relantiul cateodata face foarte repede relantiul (valorile) ..... softul a fost modificat doar in reprezentanta cand sau schimbat injectoarele prin rechemare doar update   banuiesc 

am mai facut trei separat la 90 grade 

LOG-01-001-004-013 accelerare pe loc.CSV LOG-01-001-004-013 in mers pana in treapta 4.CSV LOG-01-001-004-013 relanti.CSV

da scuze acum am vazut unde am postat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in bord nu se observa fluctuatiile daca la asta te refereai doar in vcds 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu de spus unde este buba. Verifică şi compresia şi poate că ar trebui să faci şi testul ĂSTA  Ştiu că ai zis că ai schimbat oringurile dar au mai fost situaţii când nu au fost schimbate cum trebuie. Din testul respectiv îţi poţi da seama cât de cât dacă este o problemă în zona oringurilor

7 minutes ago, iahimmihai said:

in bord nu se observa fluctuatiile daca la asta te refereai doar in vcds 

Da la asta mă refeream, de fapt ar fi şi greu de observat pe acul instrumentului având în vedere viteza cu care se schimbă. Mă gîndeam că poate se simte ca o trepidaţie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite in relanti ...nu misca deloc acul

 

Deci am schimbat la oringuri de m-am saturat..

In relanti nu se simte nimic nu trepideaza nimic  doar in accelerare pe la vreo 1500 ture 

E ciudat viteza cum se schimba cateodata accelereaza si mai tare valorile alea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, acum eu zic că problema pornirii grele, ca să revenim la subiect,  este cumva de natură mecanică. Cu parametrii ăia din primul log nu ar avea voie să nu pornească cum trebuie.

Deci prima dată cele două teste pe care ţi le-am indicat mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar daca era din oringuri imi baga zic si eu motorina in baie dar am pus furtun transparent tur retur nu am nici o bula nimic 

Acum ori o fi chiulasa ...nu stiu axele cu came la modelul asta daca cad  dar axele nu ar influenta pornirea

Iar chiar daca am pornit si o opresc tot greu porneste ....porneste greu pana se ridica apa la 90 grade

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e vinovat sau nu  g28 cu pornirea? personal cred ca nu,altfel pornea greu si la cald

cred ca tre sa te pregatesti sa dai chiulasa jos sa o pui sub presiune...daca faci tu manopera o sa cumperi doar garniturile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, iahimmihai said:

Iar daca era din oringuri imi baga zic si eu motorina in baie ..

 Nu e obligatoriu,depinde care oringuri nu etanseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci daca erau oringurile pornea la a doua pornire la mine nu porneste ok decat cand ajunge temperatura apei la 90  grade ....deci chiar si la cald nu porneste cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut daca dau chiulasa jos verific pistoanele si o schimb din start ca am cam taiat tot de pe lista cu verificatul...mai am senzorul asta sa il schimb si gata 

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa porneste dupa o noapte 

(Ceasul nu este reglat este 9 dimineata imi cer scuze de filmare stiu ca nu este full hd dar se vede )

Al doilea filmulet este dupa ce a mers putin ...am asteptat 10 min si pornire tot greoaie se vede pe ceas timpul

 

M-am hotarat schimb chiulasa o sa iau chiulasa amc fara supape ca sh nu stiu ce nimeresc ...supapele le iau separat ce supape recomandati ?

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitasem sa va spun am schimbat filtru de motorina si pe peretii carcasei filtrului  ulei ..poti sa il iei cu degetul

Acum uleiul ala e din tandem sau din chiulasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Poate sa fie din pompa tandem sau din pelicula de ungere de axul pompei-injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!