Jump to content

Proceduri VCDS


Seby19
 Share

Postare recomandată

salutare , mam jucat astazi un pic cu vag-comu si din greseala am intrat la aplications si am activat ceva de genu CAN transportation mode. Dupa care mi sau stins toate becurile din bord , nici motorul nu mai pornea . Am dat Can transportation deactivate si totul a revenit la normal , mai putin telefonul masinii . Pe ceasuri imi arata ca am telefon se conecteaza cu teleffonul meu dar pe RNS nu merge de loc :( . Cand apas tasta PHONE se pune pe mute RNS ul , O parere ceva ce sar fi putut intampla ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si eu codarea, sa imi arate viteza pe Radio, ma rog eu am RNS 510, dar channel 2 imi da eroare...

Apropo, functia de cornering, nu merge cand farurile sunt pornite, sau drl pe proiectoare? Ca imi merge doar pe faza mica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am aflat ca am si eu un fel de alarma , dar nu am buton pe stalp. M-am inchis azi din greseala in masina si am deschis capota si a inceput sa piuie dar foarte light :lol: , si am o eroare

Address 46: Central Conv. Labels: 3C0-959-799-46.clb

Control Module Part Number: 3C0 959 799 H HW: 3C0 959 799 H

Component and/or Version: 02 KESSY PQ46 R 070

Software Coding:

Work Shop Code: WSC 05311 000 00000

Additional Info: 1K0951605D LIN BACKUP HORN H08 9001 NGS n.mounted

Additional Info: IRUE n.mounted

VCID: 3E773ACB176E

1 Fault Found

01134 - Alarm Horn (H12)

000 - - - Intermittent

Freeze Frame

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 3

Reset counter: 210

Mileage: 124080 km

Time Indication: 0

Date: 2102.14.13

Time: 19:41:14

Ps m-ia revenit telefonul pe RNS, functioneaza perfect :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daniel - faza scurta aprinsa. Cand ai proiectoarele aprinse, functia nu mai merge... normal.

Atti - buton pe stalp, au doar masinile dotate cu monitorizare interioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar in legatura cu Radioul, nu stiti de ce imi da eroare pe chanel 2 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Dupa cum majoritatea stiti acum cam o luna si jumate mi-am montat la masina din semnatura un nou panou de clima, si anume cel de pe CC.

Problema mea este ca acesta nu poate fi accesat cu VAG-COM-ul si da urmatoarea eroare :

Log-GL08RMN-WVWZZZ3CZ7E211503.txt

Panoul in sine functioneaza perfect din toate punctele de vedere dar eu as vrea sa-i debifez senzorul de calitate a aerului deoarece eu nu am asa ceva montat.

Ma poate cineva ajuta cu un longcoding sau in alt mod ?

Mai ales cei ce a-ti facut aceasta modificare .

Multumesc.

O seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vad ca poate fi accesat cu VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ce as putea activa si eu cu un vag-com v10 ( 10.2 parca ) la un Vw Bora, anul 2000, tdi. M-ar interesa si pe mine ceva gen coming home & leaving home, sa mi se stinga proiectoarele cand dau faza lunga, cand pun frana sa mi se aprinda si stopurile de ceata ( poate cer prea mult la ce imi poate oferi mie masina ), rog pe cineva mai in masura sa imi enumere si mie activarile ce le pot face la masina mea. Va multumesc, o seara placuta !!! ( Scuze daca am fost off topic ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina ta , doar inchiderea usilor la 15km/h si activarea alarmei de fabrica (daca ai asa ceva).

Din cele ce iti doresti tu mai sus , se pot face - insa cu montaje suplimentare sau modificari hardware.

Si daca ai cheie briceag - inchiderea geamurilor la apasarea butonului de la telecomanda ... daca ai si trapa se deschide si inchide si aceasta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am alarma de fabrica cred, GT se numeste ( numai stiu seria, o am scrisa in masina ), geamurile mi se inchid cand inchid masina din telecomanda alarmei, le mai pot inchide din cheie daca o bag in usa si mentin pe inchis/deschis atunci mi se ridica / lasa geamurile, am vazut la un prieten pe un opel astra berton ( modelul pana in 2000 ) ce avea coming home, l-am intrebat si mi-a spus ca nu imi trebuie nici un modul, acum dasta am si vrut sa va intreb pe voi ca sunteti mai priceputi. Deci putine activari pot face cu vag-com-ul si putine proceduri suporta masina mea ( anul prea vechi ). Iti multumesc pentru raspuns !

Maine ziceam ca ies si eu sa ma " activez " , alti bani alta distractie ! :icon_cry:

Modificat de meme88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy

Sal.,

Da stiu ca pot intra pe el dar cum sterg erorile?

As vrea sa debifez si senzorul de calitate a aerului dar nu-mi apare pe nicaieri .

Eu nu am astfel de senzor.

O zi buna.

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu o interfata originala, aia posibil sa aiba helpul pentru coding.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am incercat cu una originala ross-tech si nu merge.

Sau poate nu stie baiatul ala sa umble cu ea .

Ce-i drept si lui i sa parut long codingul cam ciudat:

Software Coding: 0000000001

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am alarma de fabrica cred, GT se numeste ( numai stiu seria, o am scrisa in masina ), geamurile mi se inchid cand inchid masina din telecomanda alarmei, le mai pot inchide din cheie daca o bag in usa si mentin pe inchis/deschis atunci mi se ridica / lasa geamurile, am vazut la un prieten pe un opel astra berton ( modelul pana in 2000 ) ce avea coming home, l-am intrebat si mi-a spus ca nu imi trebuie nici un modul, acum dasta am si vrut sa va intreb pe voi ca sunteti mai priceputi. Deci putine activari pot face cu vag-com-ul si putine proceduri suporta masina mea ( anul prea vechi ). Iti multumesc pentru raspuns !

Maine ziceam ca ies si eu sa ma " activez " , alti bani alta distractie ! :icon_cry:

alarma ta, nu e de fabrica - daca e de fabrica, e pe cheia briceag.

CH-LH - numai cu modul suplimentar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am incercat cu una originala ross-tech si nu merge.

Sau poate nu stie baiatul ala sa umble cu ea .

Ce-i drept si lui i sa parut long codingul cam ciudat:

Software Coding: 0000000001

Si de ce nu montezi senzorul de calitate a aerului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Pai stii cat e un senzor denala ?

E aproape 6 mil cu cablaj cu tot.

Adica 4 mil senzorul si aproape 2 cablajul .

Daca stii tu undeva mai ieftin nu ma supar daca-mi spui .

Ca pe e-bay nu gasesc .

Nu prea-mi comvine sa dau pe panoul de climatronic 50 Eur iar pe ornamentul de aluminiu 180 ron iar pe o panarama de senzor sa dau mai mult decat pe astea doua .

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablajul? 3 fire trase de la senzor la unitatea de clima.

G238 senzor calitate aer 75 euro la reprezentanta adica vreo 380 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca se poate coda unitatea fara senzor, mai ales ca toate unitatile de prin 2008 au buton de recirculare automata => senzor de calitate a aerului.

Cea mai buna varianta cred ca ramane cea sugerata de Cristi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista vreo procedura de prin care pot sa scot apelarea vocala de la computer-ul masinii?

Este foarte enervant atunci cand la postul de radio se pronunta nume si computerul se apuca sa formeze din agenda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apeleaza fara sa apesi tu butonul de apelare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sau asa am impresia, desi butoanele de pe volan sunt foarte sensibile si la cata invarteala este in oras este posibil sa le mai ating cu podul palmei.

Oricum, la CD, daca asculti o carte, mai ales in engl. daca pronuntia numelor este frumoasa apeleaza fara nici un buton apasat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are voie sa apeleze fara sa apesi butonul.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat.

Din Telephone, long coding helper, Voice Activated Dial - Disabled.

Mai are si o valoare Partial care nu mi-am dat seama ce face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! ieri am vazut si eu cum e sa ti se opreasca motorul in mers. Eram cu cumnatumio care detine passatu despre care va vorbesc,e un b6 bkp 2.0 tdi 140cai din 2005.

am facut un diagnostic si cele de mai jos au fost erorile si ma intrebam daca e vorba de unu sau mai multe injectoare sau daca e vb de altceva .

Chassis Type: 3C0

Scan: 01 03 08 09 15 16 17 18 19 25 37 42 44 46 52 53 56 62 72

VIN: WVWZZZ3CZ6E037331 Mileage: 174880km/108665miles

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000

01-Engine -- Status: Malfunction 0010

03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010

08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010

09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000

15-Airbags -- Status: OK 0000

16-Steering wheel -- Status: OK 0000

17-Instruments -- Status: OK 0000

18-Aux. Heat -- Status: OK 0000

19-CAN Gateway -- Status: OK 0000

25-Immobilizer -- Status: OK 0000

37-Navigation -- Status: OK 0000

42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000

44-Steering Assist -- Status: OK 0000

46-Central Conv. -- Status: OK 0000

52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000

53-Parking Brake -- Status: OK 0000

56-Radio -- Status: OK 0000

62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000

72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No SW: 03G 906 018 HW:

Component: R4 2.0l PPD1.1 G 9722

Revision: --H01--- Serial number: VWZCZ000000000

Coding: 0000072

Shop #: WSC 00746 572 55043

VCID: E2CF2EBB44DF

3 Faults Found:

17669 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240): Regulation Range Exceeded

P1261 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 12

Reset counter: 207

Mileage: 172445 km

Time Indication: 0

Date: 2012.06.20

Time: 08:02:51

Freeze Frame:

RPM: 1472 /min

Text: 144 Nm

Speed: 44.0 km/h

Load: 73.3 %

Text: 4.750 uF

Text: 13.25 mJ

Text: 6 mJ

Current: 0.000 A

17448 - Supply Voltage A for Injectors: Circuit Malfunction

P1040 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 3

Reset counter: 11

Mileage: 174886 km

Time Indication: 0

Date: 2012.07.14

Time: 18:06:21

Freeze Frame:

RPM: 704 /min

Text: 72 Nm

Speed: 0.0 km/h

Battery Volts: 83.7 V

Battery Volts: 76.7 V

Battery Volts: 80.7 V

Battery Volts: 84.7 V

18578 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A: Open Circuit

P2146 - 009 - Open or Short to Ground

Freeze Frame:

Fault Status: 01000100

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 16

Reset counter: 11

Mileage: 174886 km

Time Indication: 0

Date: 2012.07.14

Time: 18:06:46

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Text: 0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Voltage: 12.32 V

Temperature: 39.0°C

Bin. Bits: 00000111

(no units):

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!