Jump to content

Probleme cu rugina Golf 5 / Jetta


valenstein
 Share

Postare recomandată

eu unu m-am lecuit de garantii VERBALE,DOAR VERBALE,ca faptic nimic.

eu nu am beneficiat in garantie decat de kit-ul de scurgere suplimentar pt usile din fata,restul nimic.

cu ce probleme am avut nu am rezolvat absolut nimic.

pe la nici un producator nu am auzit sa rezolve problemele majore ale unei masini pe garantie,indiferent cine ar fi fost,bmw,opel,renault etc,etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • flavius1611

    18

  • loghy

    5

  • alexanderdj

    5

  • SSorin

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt nou pe forum, acum am vazut chestia cu pragurile. Vreau sa va spun ca asa am patit si eu cu un Jetta af'2007 februarie. ,(nici nu va spun ca era o avere atrunci a aparut, se aducea la comanda, se astepta 3 luni) in doi ani pragul dinspre sofer era varza cu rugina iesita, si in rest bule dedesubtul vopselei. Eram dezamagit total. La reprezentanta primeam raspunsuri ciudate. fiecare plasa responsabilitatea cu o masa mai incolo, in sfarsit am facut reparatia pe cheltuiala mea. La timp scurt am primit explicatia. Jetta era MADE IN MEXICO si calitatea a iesit repede la suprafata.Nu vreau sa dezamagesc pe nici un posesor JETTA, insa eu am trecut pe Golf V, MADE IN GERMANY.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu dezamagesti pe nimeni, doar stiau toti , cand au comandat masina, ca e fabricata in Mexic.ca si Bettle, Bora, Golf variant.

Dar, daca nu scrie Made in Germany ,in opinia ta, e buna de aruncat.Nu cumparati Jetta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stati linistiti ca acuma chiar daca scrie pe orice reper din masina made in germany, posibil tot china sa fie. Neamtu da comanda la chineji sa-i scrie peste tot made in germany. Nu mai este ce a fost altadata. Acuma ca masina este asamblata in germania sau mexic, piesele tot alea sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

piesele cu siguranta sunt de la aceeasi producatori cu care are contract grupul VAG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu excludeti varianta cum ca Made in Germany e mai bun decat Made prin alte parti. Un exemplu concret il stiu de la autocarul pe care il are facultatea unde sunt student. Vara trecuta am fost plecati prin tara, sa vizitam diferite obiective si ei sa faca reclama facultatii ca tot se apropia admiterea. :)

Ne-am luat la vorba astia de eram mai pasionati de masini cu soferul autocarului. Si ne-a scos ochii in primul rand pretul: 400.000 de euro sau putin mai mult.

Ne-a mai relatat soferul pe care ulterior l-am poreclit "nea Schumi" datorita felului in care a urcat cu autocarul ala pana la barajul Vidraru. In fine, cica a costat 400 si ceva de mii de euro pentru ca e fabricat in Turcia. Daca alegeau varianta Made in Germany, era cu vreo 100.000 de euro mai scump. Si diferentele unde sunt? Ne-a zis ca: mai cad perdelele la geamuri ca sunt prinse la misto, unele butoane functioneaza doar de sarbatori(alea pentru pasageri de deasupra scaunelor), scaunele sunt din alt material si mai putin confortabile si durabile, bordul e din alt material si e finisat mai din topor, boxele nu sunt toate si sunt mai proaste decat cele care veneau pe acelasi autocar varianta fabricata in Germania si probabil mai sunt multe alte diferente care justifica o parte din diferenta de pret, dar n-a mai stiut omu' sa ne zica mai multe.

Autocarul e un Mercedes! :) Deci se pare ca mai conteaza si unde e fabricat un anumit lucru, desi n-ar trebui. Materiale mai ieftine si un control al calitatii mai permisiv. "-Ce, se desfac suruburile din bord la gropi? Las-o, ma ca merge asa!". Daca s-ar scadea la pret aceste diferente, ar fi o treaba buna. Dar din moment ce oamenii cer aceiasi bani pe un lucru evident mult mai prost decat ar trebui sa fie, nu mai e bine!

Eu inca sunt curios cat timp VAG o sa se mai bazeze pe renumele obtinut pana-n 2000 si o sa lase sa le scape astfel de greseli colosale! Daca a ajuns loterie si la cumparatul unei masini noi, atunci deja s-a naruit principalul motiv pentru ca isi cumpara lumea masina noua! Nici nu vreau sa ma gandesc cum e sa dai 25.000 de euro pe o masina si sa te trezesti dupa un an ca nu mai porneste, ca te lasa prin Ungaria, ca ii se cojesc pragurile ca la Daciile din '90. Deja mi se ridica parul pe ceafa cand ma gandesc ca aceeasi masina poate e cumparata in Leasing si trebuie sa platesti 34.000 de euro pe ea in total.

Cred ca o sa trecem toti pe Ford-uri si pe frantuzoaice desi nu le suport. Oricum cred ca urmatoarea mea masina va fi o japoneza sau daca raman in grupul Vw-Audi, nu o sa-mi iau masina mai noua de 2005 ca totusi masina o iei ca sa mergi cu ea si sa bagi bani in ea daca vrei, nu sa bagi ca n-ai de ales. Daca vreau sa merg cu amortizoarele curse si cu tijele blocate de rugina, pot sa fac asta! Dar daca imi pica turbina si vreo 2 injectoare, nu mai pot sa merg si o las in parcare si ma urc in taxiul marca Logan care face ca un tractor de terminat ce e, desi are motor pe benzina si trozneste la fiecare viraj si tremura toata masina la 50 de km/h, insa te duce unde vrei! Lasa-ti post-ul asta macar 24h pana sa-l stergeti, macar sa apuce oamenii sa citeasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze de off, dar nici japonezele nu stau pe roze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vorbesc de piese, de motor .....e clar ca toate sunt facute in fabrici VW cine stie unde si nici nu sunt probleme cu chestia asta... insa tabla mexicana nu are calitatea corespunzatoere. De ce nu a dat neamtul din mana Golful? e simbolul industriei auto german si nu risca. Insa nu intodeauna a fost asa. Jetta anilor '80, inainte sa devina Bora a fost fabricat in China, si mai vezi si in ziua de azi pe strada.Am mai citit despre praguri ruginite si pe forumuri nemtesti. Ei au alta explicatie. Umiditatea aerului la cere a fost testata, si pt. care a fost fabricata tabla mexicana nu e ca la noi si din aceasta cauza apare asa repede rugina. nu stiu...poate fi adevarat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj, a participat soferul la tranzactia cu autocarul?ma-ndoiesc, era un simplu sofer care facea glume cu voi.Totusi, are o stea cu trei colturi in bot, si nu scrie sub ea "made in Turkye", pentru scuze.

Asa si Vw , nu cred ca-si puneau sigla pe un rebut.Ma-ndoiesc ca tabla e din Mexic.Sunt subansambluri care vin din Germania.

Eu nu am vazut nici macar pe aerisitoarele din bord, pe consola centrala, care sunt din plastic(le-am desfacut) sa scrie made in mexic, scrie made in germany.Dar pe altceva.

Atat am vazut, pe covorasele de velur, pe capitonajul de la portbagaj si pe mocheta din portbagaj scrie "Made in Mexic"

Dar ce conteaza, am ajuns sa ne contram ,ca "a mea e mai buna si mai frumoasa?"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea este fabricată tot în februarie 2007 şi nu are absolut nicio problemă de exfoliere la praguri. Ba, mai mult, acum doi ani i-am tras o zgarietura in prag unde nu numai ca restul vopselei nu a cazut, dar nici nu a ruginit decât după doi ani. Vara asta sper sa o repar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Am si eu o intrebare pt cunoscatori.

Am reparatul pragul la masina, era infundat. Si la finisaj au dat cu o vopsea cauciucata , cu mici pori proeminenti, ca nisipul.

Problema e ca daca bag unghia in vopseaua asta cauciucata imi intra in ea, sau daca apas tare cu degetul si frec se innegreste.

E normal ? Sau sa ma duc inapoi la vopsitorie.

Vopsitul s-a realizat in cuptor. ( pornit, nepornit nu stiu)

Modificat de DorianR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este o vopsea dura ca pe capota,la prag este elastica ca un mastic este cauciucata,un antifon insonorizant peste care se da un strat de vopsea in culoarea masinii,normal sa fie moale pentru a atenua socul pietrelor sarite,sa nu faca zgomot.Asa este si pe podea.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Deci VW nu mai face caoserii bune din motive de marketing si pret ... daca o fac buna si scumpa multi se orienteaza spre alceva ... daca caroseria tine mult cum ar fi la golf 3 - 4  pana in 2005 oamenii nu mai cumpara altele si fabricantul nu o mai duce bine

 

Tabla de la masini este toata zincata (sau unii ii mai zic galvanizata) stiu sigur pentru ca in prezent prelucrez zeci de tone de tabla care este aceasi ca cea folosita de vw si de dacia (unul din furnizorii dacia este Bamesa care le furnizeaza tabla sub diferite formate din Franta, Italia Grecia etc ... pentru VW unul din furnizori este Voiestalpine cu uzina proprie in Austria)... problema vine de la grosimea tablei si de la grosimea stratului de zinc , in trecut masinile erau facute cu 0.7 - 1 grosime ...acum au scazut la ~0.45mm (Dacia) si ~ 0.6mm (vw)  ... daca tabla este subtire interactioneaza cu orice lovitura si in timp duce la obosirea si exfolierea sratului de zinc + vopsea si de aici vine eroziunea care se respinge cu repeziciune , de altfel am observat ca stratul de antifon de pe masinile mai noi aparute nu mai are aceasi rezistenta la exfoliere ca cel din trecut si stratul este mai subtire , si stratul de vopsea este de asfel mult subtiat fata de trecut

 

Un constructor care se respecta foloseste grosimi ale stratului de zinc de ~320g/mp dar acum ajung sa coboare si pana la 120g/mp ...aceasta acoperire influnteaza enorm modul in care eroziunea apare si repeziciunea cu care se propaga

 

Problema cu pragurile am si eu la un golf 5 estate din 2009 (pe multe elemente scrie made in maroc desi masina a fost adusa din Germania) si am procedat asfel :

 

-Am demontat scuturile de plastic de la roti fata , demontat partial aripa si curatat intens cu turbojetul coltul pragului + aripa ce incepea sa fie serios afectata de rugina , sters cu diluant si mai apoi i-am aplicat un strat de un fel de dizolvant de rugina de la nigril  ... am lasat vreo 30 min sa isi faca efecul de a dizolva rugina si de a stopa propagarea prin pori , apoi am sters din nou rezidurile cu diluant si peste am aplicat un ms-polimer cu functii multiple (aderenta pe suprafete usor umede , si usor ruginite , elasticitate apropiata de cea a cauciucului , rezistenta in timp cu posibilitate de vopsire peste) dupa am montat totul la loc fara vopsire peste (masina e gri iar polimerul este tot gri)

 

Mai jos 2 folo cu coltul prag pasager cu si dupa operatie ... in drapta nu am mai apucat sa fac foto dupa ce am incarcat locul cu polimer ... iesise mai bine decat stangul

 

Am observat de alfel ca constructia est mai slab gandita decat la golf 4 ... constructia favorizeaza infiltatiile si inceputul de coroziune iar masticul folosit la imbinarea elementelor de caroserie este predispus la crapare

post-49114-0-21396500-1381347479_thumb.j

post-49114-0-81179700-1381347490_thumb.j

post-49114-0-03737200-1381347499_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu am ceva pete mici de rugina aparute pe aripile fata. Am fost la o vopsitorie si mi-au ceruti 100 euro de element. 2 aripi, 200 euro.

Presupun ca la tine nu va fi o diferenta foarte mare.

Modificat de maxyone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am comis o "gafa" si m-am ales cu un cadou la portiera spate dreapta si prag...imi poate spune cineva orientativ cat ar costa reparatia? multumesc! http://postimg.org/image/k2ofqmdp9/

http://postimg.org/image/9nb35fsfh/

Intre 700-1100 ron, ai 2 elemente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri! 1000 de lei se pare ca ma va ajunge cu totul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare colegi si un Craciun fericit!Recent a trebuit sa repar haionul datorita ruginii.Rog un posesor de golf 5 sa imi spuna daca la haion in partea inferioara langa sistemul de prindere se afla o gaura mica din fabrica pt scur gerea apei care intra pe langa emblema.Cred ca era o gaura mica acolo si ma tem k mi-au astupat-o cei care mi-au reparat haionul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Acum cand am schimbat rotile de iarna cu cele de vara, am gasit rugina la pragurile spate (si pe stanga si pe drapta) .... trebuie sa intreb la un dealer Porsche daca pot rezolva problema pe garantie.

 

post-13970-0-89082400-1430263860_thumb.j

post-13970-0-32004400-1430263975_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Porsche CZ refuza sa imi repare masina pe motiv ca este vopseaua sarita.

Cum sa le explic ca asta este o problema de fabrica (lipsa unei protectii de plastic ca la Passat sau chiar vopsea + kit de slaba calitate pe buza tablei). Zona aia este chiar in fata rotilor spate, in timp datorita imputitatilor de pe strada (praf, nisip, iarna chiar se da cu pietricele pe strazile secundare) si a lichidelor pentru dezghet sunt sigur ca vopseaua s-a dus si de-acolo a fost doar un pas pana la rugina .(inca este in faza de inceput ..... asa cum se vede si in poze rugina este inceputa de la marginea tablei. 

Poate imi dati o idee pentru o formulare mai pe intelesul astora, eu simt ca inebunesc de nervi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

In zona aripilor, la roti mi-au aparut puncte de rugina, vopseaua umflata. As vrea sa o duc la un tinichigiu sa o refaca. Cum aflu modelul de culoare in caz ca trebuie vopsita in acea zona? Sau ce ma sfatuiti sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il gasesti pe eticheta din compartimentul rotii de rezerva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!