Jump to content

Probleme cu rugina Golf 5 / Jetta


valenstein
 Share

Postare recomandată

Se observa ca este ros, a avut un contact mecanic.

Oricum, chiar si asa, nu trebuia sa se exfolieze vopseaua la modul acesta (cruste de uscare cojite) si nici sa apara rugina, daca s-ar fi respectat toate tratamentele.

Pana la urma este fabricata in Mexic...

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • flavius1611

    18

  • loghy

    5

  • alexanderdj

    5

  • mdinisoae

    4

Eu zic ca nu e ros si cel din stanga e cam la fel.

O sa ii fac si celuilalt prag o fotografie sa vezi ca nu e ros nici ala.

Oricum se vede clar ca vopseaua a fost umflata pe dedesubt si intr-adevar am mai tras si eu de vopseaua din partea dreapta.

Sent from my iPhone 4 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca e acea crusta de uscare ce semnifica?

Sent from my iPhone 4 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am vazut CC la Skoda la vopsire,magazioneru mi-a zic ca era tot ruginit pe la praguri si aripi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o forografie facuta la o alta Jetta tot din 2010 aceeasi problemapost-24530-13352851714477_thumb.jpg

Iar asta e facuta la pragul meu din stanga.

post-24530-133528520602_thumb.jpg

Sent from my iPhone 4 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( Ca naspa.. nu credeam ca poate sa apara asa ceva la o masina noua, mai ales la un brand ce se lauda cu o caroserie complet galvanizata :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate la astea noi nu mai este galvanizata. Mai stii? Masinile din grupul VW aveau garantie 12 ani la coroziune.( cel putin a mea din 2001 si este impecabila) Si daca era sarita vopseaua trebuia sa se vada tabla alba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este exact unde arunca roata, deci eu cred ca o s-o faci pe banii tai(mai ales uitandu-ma la ce au patit colegii cu G5 asta iarna cu usile). Chiar sunt curios de reprezentantele grupului vw din Ro cu privire la aceasta problema.

In alta ordine de idei: oricat de rau imi pare pt tine, nu pot decat sa ma bucur ca la skoda nu se intampla asa ceva.

Sa ai bafta cu reprezentanta si sa ne spui si noua cum a decurs toata povestea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt sigur ca mai multe masini noi au probleme cu rugina,si e nasol pentru ca nu mai se fabrica calitatea de mai demult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MEXIC, MEXIC, MEXIC.... :mad:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat ca deja a inceput sa rugineasca,La caddy am o portiune langa manerul de la laterala cu vopseaua sarita de cel putin 2 ani,se vede tabla dar inca nu are urme de rugina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Skoda/Seat scrie clar si pe certificatul de garantie:

- 12 ani la perforarea caroseriei prin coroziune

- 3 ani la vopsitorie

Ma gandesc ca la VW ar trebui sa fie cel putin la fel ..... deci pe langa acea garantie 12 ani la perforarea caroseriei , mai este si o alta garantie de 3 ani la vopsea.

Iar in lista de dotari standard la VAG scrie clar: Caroserie complet galvanizata

Deci eu unul as merge si as insista foarte mult cu garantia ! Nici nu ma gandesc sa repar ceva pe banii mei. Ce se intampla daca revopsesc pragul drept si apare la pragul stang peste un an ? Sau la aripa spate , sau la portiere pe interior ... poate este o greseala de fabricatie la toata caroseria si trebuie neaparat folosita acea garantie 12 ani !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare porcarie. In locul tau, as incerca sa vad si care este starea usilor in partea de jos. Eventual aripi. La mine in fata blocului, pe locul care are in mijloc un canal, am vazut masina ruginita intr-un an jumatate cum nu iti inchipui. Ia si asta in calcul. Sper sa o poti rezolva pe garantie. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt incurajari.

inca astept ca cei de la Porche sa ma contacteze pt o programare la ei in service.

oricum sunt total dezamagit de ceea ce se intampla cu marca asta.

@nervoss nu are nici o legatura ce imi spui tu ca acolo arunca roata,ba din contra trebuia ca acolo sa nu se intample lucrul asta.

nici macar prapaditul de logan nu rugineste intr-un an jumate sa fim seriosi.

plus ca v-am aratat mai sus nu numai la a mea se intampla problema asta ci la inca o Jetta luata odata cu a mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa ma uit si eu, nu m as mira sa gasesc si eu :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiu pe cineva cu un Vito care a avut problema cu rugina iar la reprezentanta l-au intrebat de revizii si unde facea service-ul la masina, asa au scapat de el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se pune problema asta la mine.

eu numai la ei am facut reviziile,asa ca sare din schema treba asta cu reviziile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flavius ca o incurajare daca ii pot spune asa,un coleg de servici tocmai a trecut printr-o patanie cu aceeasi problema,in partea de jos a pragului dreapta fata la vreo 15-20 de cm de roata s-a exfoliat pe o portiune de 5cmx10cm tot acel material cauciucat de protectie.Din cate stiu el a dus masina la Midocar Vitan,era in garantie, si s-a refacut acea portiune.(este vorba de Golf VI).

OT: se vede destul de bine prin aceste cazuri si diferite alte probleme care s-au discutat pe forum ca grupul VAG si-a redus cheltuielile de productie dar in halul asta sa ajunga o masina noua cu pretentii sa inceapa sa cada protectia la coroziune e aroganta maxima,parerea mea ca dupa 2004-2005 au inceput sa faca masini si .......atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca e acea crusta de uscare ce semnifica?

Procedura de vopsire neconforma, etape tehnologice sarite, tratament termic inadecvat, materiale proaste calitativ...ca sa enumar cateva din erorile de fabricatie.

De regula se stiu masinile acestea cu erori si se vand la discount mai mare, a fost si cazul tau?

Mai este si o alta posibilitate, dar avand in vedere incidenta crescuta a fenomenului n-ar trebui luata in calcul.

Masinile pot fi avariate in transport si atunci revopsirea/repararea se face cand ajung in RO.

O vopsea nu are voie sa se scorojeasca ca o crusta.

Cand iei o piatra in capota sare vopseaua doar in acel punct, nici vorba sa poti desprinde alte fasii sau macar sa poti agata cu penseta vreo margine.

Imagineaza-ti ca s-ar desprinde cruste de pe capota...

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios daca ti se rezolva pe garantie.

Treaba cu garantia la coroziune de 10/12 ani de fapt se refera la perforare prin coroziune. Adica din interior spre exterior. Asta inseamna ca probleme datorate factorilor externi sunt excluse, probleme cum ar fi vopsea sarita, exfoliata, etc.

Dar daca ai garantie la vopsea 3 ani, ai sanse de rezolvare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este chiar o maxima bulangeala asta. Asa cum s-a zis si mai sus, faptul ca s-a facut ca o crusta inseamna ca tabla aia a fost asa cum a venit ea, s-a dat direct vopsea peste si rugina a fost de fapt pe sub stratul vopselei, eu asa stiu ca se intampla.

Ar trebui sa se faca fara probleme pe garantie daca nu exista urme de lovituri, de exemplu sa fi dat cu pragul in vreo bordura sau ceva chiar in locul ala. Aia 12 ani sunt pentru rugina care apare pe interior, asa este.

Tabla de la conserve...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se observa ca este ros, a avut un contact mecanic.

Oricum, chiar si asa, nu trebuia sa se exfolieze vopseaua la modul acesta

Prag infundat in urma cu 4 ani. Si a avut contact mecanic rau de tot. Vopseaua nu s-a exfoliat, nu a ruginit, exceptie oberv in partea de sus ca a sarit vopseaua unde se imbina cu usa.

Sper sa o repari pe garantie, totusi atatia bani pt o masina, si sa faca asa

post-39592-0-79451200-1335311533_thumb.j

Modificat de DorianR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa sper si eu sa o rezolv pe garantie,dar la noi te poti astepta la orice.

E problema de fabricatie clar,altfel nu era la ambele praguri,si coincidenta la cealalta jetta din acelasi an.

Va tin la curent sa vad daca ma suna astazi astia de la porche cum au promis.

Sent from my iPhone 4 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-au sunat mai devreme de la porche si maine ma asteapta cu masina sa ii faca poze si sa trimita cererea de reparatie catre fabrica.

cel de la telefon mi-a zis ca o sa imi monteze sigur kit-ul pt scurgere suplimentar din cauza caruia se formeaza gheata la usile din fata,dar de praguri nu e sigur.

o sa vedem.

Modificat de flavius1611
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!