Jump to content

Pornire la rece


jmf
 Share

Postare recomandată

VW Golf 4 1595cm3 102CP

Moog, am revenit mai devreme decat ma asteptam.

La -5 grade nu porneste din prima.

Porneste 1-2 secunde mentinand circa 1500turatii, apoi scade brusc la 800turatii, punct critic in care moare.

Inca ceva.La pornire, dupa cateva ore, cand inca e nitel incalzit gen 10 grade, porneste in circa 1400-1500ture, apoi dupa 1-2 sec scade brusc la 800, insa de data asta reuseste sa se mentina, urcand apoi pe la 1100-1200turatii dupa care se descurca si pare normal.Oricum 80% din problema s-a rezolvat prin schimbare clapeta, insa mai are ceva "perfid", care o scade in 800ture unde moare. Acum cel putin la a doua cheie o ia, anterior schimbarii clapetei o lua dupa multe incercari si numai turata din pedala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine se pare ca e mai grav ca la mine.

La prima cheie insec 2-3 porneste sta la 800-1000 si de cind i-am pus ceva benzina de 99 si o zama de curatat injectoarele, nu mai variaza, dar nu-mi place cum merge, nu merge rotund...

Culmea ca timpii de injectie sint mariti, asta o vad dupa consumul instant.

La ~1000rpm cit are la relanti consumul se duce pe la 2.6-3l/h. Culmea e ca daca o acelerez la 2000-2500 consuma mai putin :)) , scade pe la 2-4-2.5l/h.

Daca o las sa se incalzeasca 1-2 min si o pornesc din nou merge bine ...

La mine nu a "murit" pina acum ...

Revenind la problema...pasca masii...nu-i de la clapeta (scump dar stiam ce dracu are) ... senzorul de temp e verificat cu VAG-ul si e ok...da temp sub 0 deci ECU ar trebui sa traga "socul"...

Ceea ce o face partial dar numai pe injectie benzina nu si aer...ceea ce e cam idioata faza...

Parca nu-mi vine sa incerc faza cu rezistenta in serie cu senzorul...asta ar inlatura efectul nu cauza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zebrocksky chiar si daca ii dau cheie mai lung, la fel face in ultimul timp nu am tinut mult pentru ca sunt temperaturi foarte scazute si imi e frica sa nu imi moara si bateria, prefer sa-i dau cheie mai scurta si sa porneasca la a 2-a decat sa raman si fara baterie.

O sa verific si masa de la baterie, sper sa gasesc pe acolo, nu prea ma pricep dar cred ca trebuie sa fie un alt fir in afara de cele cu borne, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica toate firele daca sint prinse bine, bornele de la baterie daca fac contact cum trebuie.

Astea poti sa le cureti cu un smirghel fin, inclusiv borrnele bateriei. Au prostul obicei sa oxideze...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri la amiaza am facut o calibrare a clapetei cu Vag-com-ul iar azi dimineata a fost totul ok cu toate ca in bord aveam -2.0 grade. Am sa vad si maine dimineata daca o fi mai frig si sper sa nu ma bucur asa repede dar cel putin inainte imi facea de ca la un frig de +2 grade in jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca acum cu toate ce ai facut a pornit "brici" la -2 grade,deja nu mai intra in calcul clapeta,senzorul de temperatura exterioara,s.a.m.d.Singura variabila care mai poate afecta daca e MAI frig este...bateria.Oricum sunt sigur ca esti unul din fericitii care au scapat de problema. ;) Numai bine!

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW Golf 4 1595cm3 102CP

Am pus pornirea la rece cu probleme pe 2 situri:

http://www.sequoia.ilive.ro/new_page_1.htm

Imaginea e buna, sunetul e slab. Pe youtube spune ceva ca filmul ar fi inca in procesare.

Merge filmul?

PS: La mine ar mai fi suspecte etanseitatea tur sau pompa benzina. Cum apare in film, la primacheie motorul o ia la 1100turatii 1-2 sec, apoi cade in 500tur, scutura creste la 1400, scade din nou la 500 si moare. La a doua cheie, cade in 500ture, insa reuseste sa se redreseze si apoi ramane stabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria nu cred ca intra in calcul atunci cand dupa ce dai cheie merge "in 3" sau mai bine zis ca si tractorul. Oricum bateria este relativ noua zic eu ca acum de 1 luna a faut 2 ani si e un Rombat, iar cea dinainte era originala si am dus 9 ani cu ea, asa ca macar 4 ani ar trebui sa duc cu asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce in manual scrie " daca motorul nu porneste imediat se intrerupe procedura de pornire dupa 10 secunde si se repeta procedura dupa cca. 30 de secunde"?

adica sa tii la automat 10 secunde?

si de ce sa revii abia dupa 30 de secunde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de ce sa revii abia dupa 30 de secunde?

Un motiv ar fi, sa se mai raceasca "amaratul" de electromotor. Zic eu...

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motivul e sa nu descarci bateria.

daca mai lesi o pauza isi revine si debiteaza ~aceeasi tensiune si curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare timpita: ce consum instantaneu aveti la pornire la rece dimineata?

La mine se duce ca proasta la 2.8-3l. Am scris si ceva mai sus.

Daca o accelerez la 1500-2000 scade spre 2.2-2.5...

Apropo de baterie poti sa-i pui un multimetru pe ea dimineata inainte de pornire si vezi daca are peste 12.4-12.5V fara consumatori. Si interfata dupa pornire si ar trebui sa se ridice peste 14V.

Rombatul poate sa faca figuri depinde de bafta...unii au mers si 2-3 ani fara probleme altii au schimbat dupa 1an, si nu ma refer la taximetristi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Revin cu o noutate, azi la prima cheie erau -7,5 grade afara,i-am dat o cheie mai lunga si a pornit, de la ce poate fi asta ? De ce sa porneasca doar daca dau mai mult la automat ? Sa fie bateria ? Maine vreau sa incerc cu bateria unui coleg, el abea si-a cumparato si a zis ca mi-o lasa o noapte sa incerc si cu ea.

O sa revin dupa ce inerc si cu o baterie buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce vrei domnu' sa-ti porneasca ca asta vara la mare ? :))

Ce inseamna mult?

2-3-4 secunde e oarecum normal. Banui ca ai 10W40 in motor?

Daca vrei sa porneasca la "sfert" :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In motor am 5W40 si nu sta doar 4 secunde, cam undeva la 8 secunde poate chiar mai mult trebuie sa tin la automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria o poti verifica 12.5V min fara contact pus.

5W e mai subtire e ok. Eu am 10W si merge destul de repede...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria nu stiu cat are si nici nu am cu ce sa o masor, dar o sa incerc cu alta baterie buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi a fost ok dar astept maine dimineata sa vad ca cei de la meteo preconizeaza temperaturi foarte scazute. e pare ca pana acum e totul in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca azi chiar a fost frig(si noaptea foarte tare) :frigbaitata: ...Cum a pornit?(Eu sunt sigur ca a pornit bine :blah_: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ieri am schimbat filtrul de benzina, si am luat imprumut de la un coleg o baterie buna, dar nu e nici o schimbare la pornire, la fel face si cu bateria buna.

Din filtrul vechi, a curs o benzina foarte urata, neagra.

Atasez si poza sa vedeti si voi.

Modificat de Marmonu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asa si trebuie. Credeai ca benzina romaneasca e fara mizerii? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi a 3-a zi -8 grade si a pornit normal pentru o perioada rece, adica nu a fost ca si vara un mers rotund frumos....dar nici nu a mai facut ca si tractorul. Vad maine dimineata ca se preconizeaza -12 la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand o pornesc dimineata se aude ca scartie ceva exact cand dau la automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am descoperit ca daca este mai frig de 1 grad sau mai cald de 9 porneste la prima (sfert), in rest doar la a doua. 2.0 Benzina AZJ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!