Jump to content

mk2 G60 vs mk2 16V kr, care trage mai bine?


mkll8v
 Share

Postare recomandată

Daca vrei sa crezi bine, daca nu, nu...putem sa ne contrazicem pe coduri o vesnicie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • G60

    10

  • mkll8v

    9

  • iZOTOPE

    7

  • szrobik

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

problema cu greutatea cred ca o poate rezolva artur daca este amabil sa ne spuna care este greutatea lui trecuta in talon, cat despre titlul topicului "care trage mai bine" este evident ca iti trebuie si o referinta(400m, 2km, maxim, etc) asa ca totul este relativ :)

sfatul meu este sa te gandesti foarte bine ce vrei, ce ai nevoie si cel mai important ce poti sustine financiar pentru ca toti visam, unii mai mult altii mai putin, insa ceea ce poti si practic sa faci de cele mai multe ori nu este nici macar pe aproape de vis.

mult succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in talon e fix pix :)

eu am 928kg, si un baiat cu 16v (fosta masina) avea 968 in talon, si cantarita a lui era 1100. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia vezi , aia asa ceva in lonjeron? ca eu nu am.

post-1474-1242302871_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform talonului am 1105 kg la gol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform talonului am 1105 kg la gol

poftim realitate, pe langa 980 ale mele evident un G60 e mai greu putin;

izo: ce avea el pe masina, cate suduri in plus sau mai stiu eu ce nu se incadreaza in categoria "stock", este foarte clar ca g-ul putin mai greu decat 16v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu va mai agitati sa-i explicati, ca omu' o tine p-a lui si gata. daca nu pricepe ca traversele fata, lonjeroane, frane, bla bla duc la 1100 kile, lasati-l in pace si gata.

vezi ca si la modelele americane botu difera pe dinauntru, nici p-asta n-o stiai si nici in SOTE nu apare.

ia da-ne si noua printscreen sa vedem ce zice vagcat si etka la tine.

Modificat de danmoise
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si caroseria lui LAUR tot de g60 este ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa fac niste poze la caroseria aia de g60 sa se lamureasca treaba :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asteptam..sunt curios

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am avut ocazia sa vizitez un atelier de preparat masini pentru rally, drag, etc in Ungaria. Avea mesterul la modificat pe langa Audi 1.8T, Mazda 2.016v turbo, Subaru sti 2 buc si un BMW 5.0L un motor 2.0 16V de VW...aspirat. Internele erau schimbate, axe cu came racing, electronica standalone, admisie, etc. Am discutat de una de alta si spunea ca dupa ce termina se asteapta ca puterea sa fie intre 190 si 200cp.

Un PG cu 1 bar in capul pistonului si cu alte cateva modificari trece de 200 cp.

Al meu cred ca are undeva la 210 cp si chiar nu imi e frica de nici un 16v aspirat.(KR sau 9A).

M-am dat si cu Corrado VR6 si cu Golf 2 VR6 si nu m-am facut de rusine.

Acum sa fim sinceri pana la urma tot despre legile fizicii este vorba si la G60 si la 16v. Chiar credeti ca se poate indesa mai mult aer KR sau 9A?

Dati-mi un G60 stock si 30 de min de reglaje si nu ar fi nici o problema sa faca un 16v. Conditia este compresorul sa fie OK!

Cat despre Eaton... este foarte bun ca nu trebuie intretinut...dar ca si randament nu se apropie de un G60. Daca as trece de la G60 as trece numai la turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai ceva dreptate... :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

:offtopic:

Am avut ocazia sa vizitez un atelier de preparat masini pentru rally, drag, etc in Ungaria. Avea mesterul la modificat pe langa Audi 1.8T, Mazda 2.016v turbo, Subaru sti 2 buc si un BMW 5.0L un motor 2.0 16V de VW...aspirat. Internele erau schimbate, axe cu came racing, electronica standalone, admisie, etc. Am discutat de una de alta si spunea ca dupa ce termina se asteapta ca puterea sa fie intre 190 si 200cp.

Un PG cu 1 bar in capul pistonului si cu alte cateva modificari trece de 200 cp.

Al meu cred ca are undeva la 210 cp si chiar nu imi e frica de nici un 16v aspirat.(KR sau 9A).

M-am dat si cu Corrado VR6 si cu Golf 2 VR6 si nu m-am facut de rusine.

Acum sa fim sinceri pana la urma tot despre legile fizicii este vorba si la G60 si la 16v. Chiar credeti ca se poate indesa mai mult aer KR sau 9A?

Dati-mi un G60 stock si 30 de min de reglaje si nu ar fi nici o problema sa faca un 16v. Conditia este compresorul sa fie OK!

Cat despre Eaton... este foarte bun ca nu trebuie intretinut...dar ca si randament nu se apropie de un G60. Daca as trece de la G60 as trece numai la turbo.

:offtopic: intrebare daca as face o modificare la fratii nostrii in ungaria dintr-un kr 16v cum as scoate oare mai mult cu turbo sau compresor ?despre cel din urma am auzit k e cap sensibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca Stefan sau G60 e in masura sa-ti zica exact cum sta treaba. Eu nu stiu ce poate un G60 sau KR, pt ca nu am asa ceva.

Parerea mea este ca nu merita investitia pe 16v, mai bine cumperi un 1.8 20vt cum a facut si BLR.

Dar bineinteles, daca vrei sa lasi motorul omologat, merge si turbo pt 9A sau KR, ce ai tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi-ar face deosebita placere ca doar cei care au experienta proprie sau contact direct cu cei care au experienta proprie sa isi exprime parerile. adica tu daca habar n-ai, mai bine taci, nu iti mai formula pareri, chiar daca esti liber sa o faci si ai dreptul.

sa isi exprime pareri pro si contra nico, stefan, laur, ei au experienta necesara pt a avea o parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si postul tau in momentul de fata la ce ajuta? sau cu ce ajuti? puteai sa dai report la postul meu cu motivul : offtopic.

Am condus golf2 G60 care avea kompressorul obosit. Deci nu ma pot pronunta 100% daca trage mai bine un G60 decat un KR. Oricum, avand in vedere kompressorul, mi-as pune banii pe G60.

Multumit Mr.Moisa?

Modificat de ~TURBO~
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

speram sa scap lumea de pafaristi, dar sunt prea incapatanati. si vezi ca e un simplu compresor, nu kompressor.

la noi au fost mai multe G60-uri care au trecut prin toate etapele de fulii, axa, chip, eaton, si toate au demonstrat 2 lucruri: ca fac poc sau ca nu merg bine. si nici tu si foarte probabil mai nimeni de la noi nu o sa dea undeva la 2000 de euro ca sa faca treaba bine, asa ca toate o sa faca poc sau o sa mearga prost, si intre timp 16v o sa se mentina.

si incearca te rog sa nu imi mai pocesti numele, si sa scrii corect in romana, ca nu esti de peste granita, oricat de mult ti-ar placea tie.

Modificat de danmoise
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Well Ive had the opportunity of owning a pretty strong KR here in romania and i took on many a 200hp car and stuck right next to them includin octavia RS, Mk4 V6 4motions and you can even ask Eugen about the night i took on a 200hp+ mk5 TDI 4motion....

and currently my car back in south africa is running a custom 2l 16v with 83.5mm pistons, 20v rods, 053c crank, the head is fully ported and polished along with 260' cams, standalone engine management, full 63mm exhaust system and a 76mm induction with BMC..it makes 101.3kw and 169nm on the wheels....

Pic of said motor:

DSC_0037.jpg

Ive have also built and owned a 16v turbo that made a healthy 260hp and 340nm on the wheels on normal petrol and it was a handfull...

Pic of my old motor:

motor.jpg

My current ABF motor in the wolfsburg edition is in the most part stock apart from headers, exhaust and an induction but from what i have seen a stock abf makes inbetween 93-96kw on the wheels and between 180-200nm torque...as for what i have run up against so far..alfa 156 GTA and a few more and lets just say they are behind me untill the end of 3rd gear...

Pic of said motor:

DSC09120.jpg

the power it makes ON THE WHEELS is what matters as alot of people seem to quote the power on the motor...and i am yet to be in a DECENT gladder car...

Modificat de Cherry_Bomber
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca matali Mr.Moisa/e sunteti ceva enginer de la VW care le stiti pe toate, dar mai bine lasati "pafaristi" in pace. Deoarici nu e frumos ca matali sa dai sfaturi, idei, cand aveti doar un simplu diji2.

Un singur G60 are 225.0 Nm si 117.8 kW. Daca calculam greutatea in + (bineinteles vb de o caroserie de G60), nu prea vad ce ar face un 16v KR stock.

Dar cum pe la "voi", mai toate golfurile au cutiile tunate, nu prea are rost aceasta comparatie.

Modificat de ~TURBO~
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, cu conditia sa ai un g60 de aia 160 de cai stock, altfel ai o pocnitoare decomprimata, de care atarna un compresor si 100 kile in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in fine cred totusi k un kr ramane kr si sparge topurile daca il ajuti putin !!!si nu va mai certati fratilor k n-are rost mai bine faceti motoare de 300 hp :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi place ca sunteti aprinsi baieti :P ca sa ii raspund omului de mai sus care intreba ce e mai bine compresor sau turbo, raspunsul corect e turbo.

Mai scrieti ca imi place :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

rog moderatorii sa inchida acest topic, multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!