Jump to content

mk2 G60 vs mk2 16V kr, care trage mai bine?


mkll8v
 Share

Postare recomandată

Unu la mana am dat-o in provocari online doi la mana si scuze de offtopic chiar sunt curios unde ti-ai masurat tu Dasher timpul pe 400m avand in vedere ca in Romanica nu exista nici o instalatie de masurat timpii la modul corect.

Mkll8v tot ce ai inteles pana acum ai inteles corect, cu o mentiune compresorul de G nu are viata scurta atat timp cat este ok fizic , este intretinut corect si nu este fortat la limita cu fulii mult mai mici.

Si inca un amanunt nu lipsit de importanta, daca nu ma insel costurile de exploatare recte piesele de schimb sunt mult mai scumpe la G decat la 16v desi de multe ori piesele in sine sunt aceleasi.

Modificat de G60
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • G60

    10

  • mkll8v

    9

  • iZOTOPE

    7

  • szrobik

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

e timpul masurat la Pitesti cu celula, daca ajung cu bine la tulcea unde se pare ca va fi cronometrat la fel ar trebui sa de cam la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce relevanta are timpul scos de tine cu topicul dat? tu ai un 16v carburat pe o coaja de mk1, si topicul e legat de mk2.

si pana sa se poata face comparatie intre PG si KR pe ACEEASI caroserie, sa vedem cine stie un PG care sa mearga bine, nu sa exceleze, nu sa traga senzational, ci doar sa mearga de aia 160 de cai.

comparatia are relavanta daca se iau in consideratie 2 sasiuri originale, cu greutatile de fabrica, cutiile de fabrica, nu altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"comparatia are relavanta daca se iau in consideratie 2 sasiuri originale, cu greutatile de fabrica, cutiile de fabrica, nu altceva.".....corect...asta am cerut ceva mai sus...sa comparam doua mk2 stock...oricum multumesc tuturor care ati scris in acest topic...mi-ati imbogatit cunostintele :sick: ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de offtopic ! Dasher uita de timpul de la Pitesti, alea erau fantasme nu realitate, am fost acolo si m-am amuzat teribil de timpii declarati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vlad WPL-UL

am si eu un batran scirocco 16 valve ... caut un g 60 in mintiile lui sa il pun la start :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cherry_Bomber
am si eu un batran scirocco 16 valve ... caut un g 60 in mintiile lui sa il pun la start :D

Haha wat about a little PL????? :Driver: :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

traseu tehnic, KR dat fiind comportamentul in ture.

Traseu de viteza, G60 dat fiind cifrele de cuplu / putere net superioare.

De ce oare nu or fi facut astia G60 16V ? Era o combinatie .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au facut :beerchug: :( :icon_cheesygrin: :king: 16v-g60

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au facut :beerchug: :( :icon_cheesygrin: :king: 16v-g60

Care? Limitedu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care? Limitedu?

da Limted-u...din 71buc poate prinzi 1 ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cherry_Bomber

if only it was that easy to find a g60 limited.....they sell for around 10-15000 euro now :icon_thumright: but with 210hp it was the most powerful production vw until the mk4 r32....maybe il get one for christmas :D ...theres me wishing again :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10.000 nu mi se pare mult pt. 1 limited, daca 1 rallye e 7-8000. 1 data am vazut cu 25.000 dar din pacate numai era "original"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vlad WPL-UL
Haha wat about a little PL????? :D :o

nicoriko dc nu vb in romana ca sti foarte bine ^_^ ... si app tot timpu ma ocolesti cand vine vorba sa ne punem la start .... bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare cate din CELE 71 mai sunt pe strazi, sanse ar fi sa dai de unul si sa il iei, sa zicem ieftin, daca are un proprietar mai habarnist, dar .....sanse mici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cele 71 s-au facut doar pentru angajatii VW !! nu pentru public

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nui adevarat...is si la dezmembrari :) :P :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ati deviat total de la subiect ... o dati in fantasme cu masina lu BLR si io mai stiu ce alte 16v, dar aici parca era vorba de masini stock... comparati un 16V stock cu un G60 stock si veti vedea diferenta.. Pacat ca nu mai sunt G60 in stare buna in Romania k ati fi vazut diferenta ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vazut diferenta live de 2 ori cu 4 masini diferite stoc

2 16v SHA,BPR pe vremea aia stoc(acum 5 ani)

2 g60 FUG, MBD tot stoc

Cea intre BPR si FUG a fost cand ne intorceam de la mare si s-au dat pana la capat...din cate-mi aduc aminte BPR-ul a fost in fata 2 masini pana la 200 cam asa...eu eram in spate si am vazut live

Cea intre SHA si MBD din cate-mi aduc aminite, a fost pe 400 de m si tot 16v-le a fost in fata.

De la vorbe pana la fapte..e cale lunga si datele nu-s asa relevante pentru ca greutatea caroseriei de g60 este mai mare.

La noi in Bucuresti nu am mai vazut un g in mintile lui.

Dintre toate g-urile care le-am vazut live pe mk2 sau altceva, cel mai tare mi sa parut FUG-ul si proprietarul spunea ca scoate in jur de 7-7.5 sec 100km/h(bineinteles ca o data ce nu e facuta masurarea profii, nu e relevanta...dar asa ca idee)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e mai grea caroseria la g60, e mai grea masina per total din cauza dotarilor in plus. ca daca ar fi sa-l defrisezi sa-l aduci la aceeasi greutate cu un 8v normal...

ma rog, in romania nu stiu daca exista un g60 in mintile lui si sa fie stock !

si daca exista parca vad ca e la vreun mosulica plictisit asa cum si la resita exista un passat b3 g60 syncro :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba e mai grea...lonjeronul e dublat pe interior si stalpi-s mai mari...prinde un g si fi atent la detalii..

Daca vrea Laur poate pune o poza cu lonjeronu de g in interior si stalpii...

E mai grea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai oameni buni "G60 stock in mintile lui" e un fel de himera din cate bag seama. Datele le-ati vazut diferentele intre cele doua nu sunt de la cer la pamant si singurul scop in viata nu cred ca e reprezentat strict de liniute.

Get over it.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asta era titlul topicului...

Ca sfat, nu stiu ce sa zic...daca asi avea de ales, asi fi in dubiu....tind totusi catre un G(sunt mult mai multe de facut acolo + structura masinii e mai legata) decat un 16v, chiar daca 16v-le mi se pare mai simplu si putin mai ager.

In concluzie sunt invidios pe g-uri :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eugen, etka/SOTE, autodata, vagcat.com da aceleasi coduri de caroserie pt 16v/g60/golf, difera doar codurile de la rallye si syncro :-?

la g60 stiu ca doar aripile difera pt ca au prinderile pt bandourile late ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!