Jump to content

mk2 G60 vs mk2 16V kr, care trage mai bine?


mkll8v
 Share

Postare recomandată

buna la toti!

as vrea sa stiu parerea unor cunoscatori sau detinatori de asemenea bijuterii, ma refer la cele din titlul topicului, plusuri si minusuri,in special la motorizare si G-lader, care trage mai bine....samd.

intreb pt ca am auzit vorbe ca nu e mare diferenta intre ele, desi eu as crede ca un G60 ar trebui sa fie mai tare, e totusi o diferenta de cativa cai.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • G60

    10

  • mkll8v

    9

  • iZOTOPE

    7

  • szrobik

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cherry_Bomber

Depends..if you take a good G60 and a good 16v its a close race...the difference being the G60 has more torque than the 16v.....but put a stock g60 up against a mk2 with an abf and its a very different situation....i drive a 16v PL with some mods..and il race a g60 for fun no probs hehe :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"i drive a 16v PL with some mods..and il race a g60 for fun no probs hehe "

nu ai dat de un G60 care trebuie :) .. o sa-ti schimbi parerea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cherry_Bomber

Your just a sad loser rebel boy hahahaha...... so bring me a stock g60 and il race just for the sake of science ;) :offtopic: :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, ar fi interesant "de dragul stiintei", vad ca s-au "aprins" spiritele :huh: , astept si alte pareri... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de starea G-ladder.... marea majoritate de g-laddere sunt obosite si necesita reparatii sau de ce nu inlocuire cu compresoare eaton :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8 8v g60 cod PG : 160HP@5800rpm si 225NM@3800rpm cuplu, 1.8 16v KR 139HP@6300rpm si 163NM@4600rpm cuplu :)

KR-ul nu are nici o sansa fata de PG period.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai aici 2 linkuri cu date :

http://carfolio.com/specifications/models/car/?car=40458

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=16588

Alte informatii mai gasesti si pe doppel-wobber

Din datele seci observi ca acceleratia pana la 100 e sensibil mai buna pt 16v si de asemenea raportul cal putere pe tona ii este favorabil tot pt 16v.

Acum depinde strict de ce intelegi tu sa traga mai tare pentru ca la viteze mai mari problema se schimba

G-ul a fost gandit mai mult spre masina de autostrada si 16v pentru boyracer diferenta de pret la vremea respectiva intre cele doua fiind respectabila.

Asta e o parere personala strict despre modelele stock.

Daca e vorba sa vorbim de modif and shit atunci mi se pare mult mai avantajos ca baza de plecare g-ul: frane mai mari , partea frontala ranforsata, deja pregatit pentru supra-alimentare, injectie electronica deci per total un upgrade tehnologic fata de 16v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Izotope citeste datele si nu uita in ecuatia asta sa incluzi si diferenta de greutate si un alt aspect care da rapiditatea in raspuns 16 Vs 8v , stock g-ul urca mai greu in ture 16v fiind mai exploziv

Modificat de G60
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai postat tu este un filmulet intre doua masini despre care nu cunosti daca sunt modificate sau nu ori in ce stare tehnica sunt deci nu prea cred ca se poate considera ca o "proba" pertinenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cherry_Bomber

Very well said G60..the g60 also has the cable shift gearbox etc the weight plays a big role.....as i said wouldnt mind racing a g60....or a ur car arthur..jus for the sake of knowing :) ....haha.... but g60 did come with all the nice extras i will not deny!!!! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi gasiti voi atunci un g60 sanatos, si un 16v sanatos, si comparati-le eu mizez pe g60 :)

nu uita ca un g60 in toane bune poate ucide si un vr6 stoc..daca se chinuie putin mi mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-ar fi greu sa uit nu de alta dar nu am alta masina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

agent smith
..daca se chinuie putin mi mult!

adica sa aibe vointa!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa nu ne hazardam agentele ai tot pe carfolio.com linkul cu performantele vr6-ului si chiar nu e nimic spectaculos raportat la cele doua masini din acest topic .

Oricum comparatia e in afara subiectului de interes al acestui topic deci sa stick to the subject vorba francezului.

Modificat de G60
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil ca un 16v sanatos sa ucida un vr6 (mk3) sanatos (toate sotck si pe 400 m).

Exemplu este Laur (BLR), care a batut cateva vr-uri si a stat mereu in ceafa unui vr modificat. Daca gresesc sa ma contrazici Laure.

nu scoateti din ecuatie factorul uman

poi gasiti voi atunci un g60 sanatos, si un 16v sanatos, si comparati-le eu mizez pe g60 ^_^

nu uita ca un g60 in toane bune poate ucide si un vr6 stoc..daca se chinuie putin mi mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 16v, aduceti un vr sau un g in mintile lor si vedem diferenta ^_^

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana acum am inteles urmatoarele..: daca nu esti multumit de masina stock si ai bani, atunci e bine sa ai un mk2 g60 ca punct de plecare, pt ca are platforma tehnica pregatita pt sarcini mai mari....

-la viteze superioare am inteles ca g60 trage mai bine...

-la demaraj de pe loc avantaj mk2 16v kr

-intretinere in ce priveste g-lader, am inteles ca are viata scurta.....pe net citeam undeva ca unul reconditionat undeva la 300-400 euro parca

si va rog sa vb de g60 vs kr, daca se poate teoretic despre doua masini in stare buna, sa nu mai comparam daca un g60 mai obosit e luat de un kr mai bun...samd :D :vwrullz:

ar fi misto sa vedem pe viu o intrecere intre masinile in discutie..ambele stock..poate v-am dat un subiect la intrunirea mk1 & mk2 din vara..... :)

multumesc :eek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil ca un 16v sanatos sa ucida un vr6 (mk3) sanatos (toate sotck si pe 400 m).

Exemplu este Laur (BLR), care a batut cateva vr-uri si a stat mereu in ceafa unui vr modificat. Daca gresesc sa ma contrazici Laure.

nu scoateti din ecuatie factorul uman

nu te contrazic valerica,am batut cateva vr-uri,si toate erau foarte in mintile lor,numai ala al lui kiki care avea multe modificari ma batea cu jumate de masina,dar sa nu uitam k eu aveam compresie 9 :icon_cheesygrin:

16v vs g60 hmmm,daca vrei o masina de liniute alegi 16v daca vrei o masina care sa te faca bucuros la drum lung alegi g60,diferente intre ele sunt destule,si sunt multe de luat in calcul cand faci o asa comparatie,poti sa ai cel mai tare g60 daca nu stii sa pleci cu el te bate si un gti 8v de 112 cai,conteaza mult cine este intre volan si scaun,cum iti merge masina este iar un factor important,de ex daca ai o problema la aprindere si nu iti da scanteie pierzi enorm,de tras amandoua trag dar diferenta este distanta pe care face cursa,pe 400 bate 16v sigur dar de acolo in sus eu zic ca se duce g60

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interesanta masinuta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1986 Volkswagen Golf GTI

Kerb weight 907 kg

Maximum power

(DIN) 138.9 PS (137.0 bhp) (102.2 kW) @ 6100 rpm

Maximum torque

(DIN) 168.0 Nm (124 ft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

g60 vs 16v pana la 120km/h sunt aproximativ la fel, de acolo se duce g60. Coef. de elasticitae fiind mult mai buna la g60...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ne dam, dar trebuie sa dai mai mult decat butelia aia jos.aia batrana a scos 14,04 pe 400m si acum e mai usoara ca atunci :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ne dam, dar trebuie sa dai mai mult decat butelia aia jos.aia batrana a scos 14,04 pe 400m si acum e mai usoara ca atunci :D

o fac decapotabila si ne dam ;),nu am zis ca o dau jos sa te fac, ce sens ar avea sa te dai cu saci de cartofi in portbagaj,am 60l de gaz plus cat mai are butelia aia,sunt curios ce ai mai dat jos de pe ea :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!