Jump to content

Cateva intrebari


ALEKS
 Share

Postare recomandată

de obicei stopurile vin set...adica interior si exterior.

sunt sanse ca cele interioare sa se potriveasca cu toate ca e putin probabil..

oricum merita incercat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu o intrebare. am vazut pe net un filmulet(pun link-ul mai jos sper sa nu fie nici o problema) in care un passat b4 in locul ceasului ii afisa consumul instant si ma intrebam daca nu cumva am si eu aceasta "optiune" si eu nu stiu, pentru ca din cate stiu modelul pe care il am este full option cu climatronic, scaune piele, etc.

voi ce stiti despre dotarea aceasta? am observat ca limbile de la ceasurile care afiseaza consumul instant sunt portocali, posibil sa fie doar o remarca proasta de-a mea.

astept lamuriri.

Link:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai vazut bine ce ai vazut! :offtopic:

acolo chiar arat consumul in momentul ala.

parerea mea este ca daca si tu ai acelas tip de model sunt sanse sa fie identic si la masina ta si sa nu sti sa schimbi afisajul de pe dispaly...

dar poate o sa te lamureasca alti colegi care stiu mai multe... :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare. am vazut pe net un filmulet(pun link-ul mai jos sper sa nu fie nici o problema) in care un passat b4 in locul ceasului ii afisa consumul instant si ma intrebam daca nu cumva am si eu aceasta "optiune" si eu nu stiu, pentru ca din cate stiu modelul pe care il am este full option cu climatronic, scaune piele, etc.

voi ce stiti despre dotarea aceasta? am observat ca limbile de la ceasurile care afiseaza consumul instant sunt portocali, posibil sa fie doar o remarca proasta de-a mea.

astept lamuriri.

Link:

Daca ai MFA ,adica maneta din dreapta ce-a cu care pornesti stergatoarele , osa vezi in capat un buton pe care scrie MFA .Apasand pe acel buton o sa-ti apara ,consum ,temp. motor, km parcursi ultima cursa etc.Uite si o poza sa te ajute.

post-32190-1264776198_thumb.jpg

Modificat de mabial
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am MFA, dar ma mira faptul ca la dotarile pe care le are masina....nu are si aceasta optiune inclusa :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am MFA, dar ma mira faptul ca la dotarile pe care le are masina....nu are si aceasta optiune inclusa :icon_thumright:

si eu am dotari full dar nu am aceasta optiune. Dar la mine mai e si din 94...Nu i-au pus nici macar kilometraj electronic la al meu ;)

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este din 94 cu MFA ,GT-urile au MFA.Pai daca nu are MFA ,nu e full :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Full option nu a existat... sunt CL - de baza, GL - family si GT - sport (in EMEA), iar la fiecare se poate renunta la dotarile standard clasei pt. altele mai bune la cerere. Unele au pt. ca s-a cerut. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu am stiut,cu toate ca era cam evident ;).Buna observatie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lista de dotari este inscrisa in portbagaj (la limuzina) langa roata de rezerva, sub forma unor coduri. Acolo se poate observa ce dotari a avut masina cand a iesit de pe poarta fabricii.

Intr-adevar si eu am vazut CL-uri cu AC sau chiar climatronic.

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este din 94 cu MFA ,GT-urile au MFA.Pai daca nu are MFA ,nu e full :)

pai a mea e GT si nu are MFA. Nici pe dotarile din fabrica nu scrie(am vazut pe ETKA punand seria de sasiu)

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva daca se poate monta pe a mea MFA si ce implica asta? merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci cum zicea m7 mai sus

... iar la fiecare se poate renunta la dotarile standard clasei pt. altele mai bune la cerere.
asta o fi sigur,daca zici ca si al tau e GT.Cat despre MFA,din ce stiu se poate,dar nu stiu si ce implica asta. Modificat de mabial
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea a GL... iar GT-urile au MFA din fabrica. Doar daca au existat probleme cu computerul/maneta si a fost schimbat cu ceva "mai ieftin" fara MFA. Alta explicatie nu-mi vine in minte.

Daca mufele sunt la fel, mai putin numarul de terminali, probabil nu se intampla nimic. Asta trebuie sa ti-o spuna careva care a mai demontat manete MFA si non-MFA. Vezi la un electrician auto, ca pana azi cred ca au mai invatat si ei cateceva pe la nemtesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi Colegi! Stiti cumva de ce nu imi functioneaza geamul dreapta fata nici de pe usa dreapta nici de pe usa stanga :vaidecapulmeu: si nu-mi se inchide usa decat daca o inchide pe cea din dreapta, atunci mi se inchid toate usile.Daca inchid de la sofer, atunci mi se inchid toate mai putin dreapta fata

Multumesc!

Modificat de Sorin Paul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca e o boala la modelul asta , cand da frigu' si mai e si un pic de umezeala intepenesc usile...problema este la chederul din afara , in partea de sus acolo ingheata si nu trebuie fortata usa ,ca se poate rupe manerul..trebuie in prealabil apasat chederul cu degetele , pana se dezlipeste

alta problema care am intalnit-o si eu si un coleg a fost imposibilitatea inchiderii usi... dupa ce am dat cu spray de dezghetat in ' broasca" si-a revenit

azi am dat cu silicon de bord lichid pe chedere la indicatiile vanzatorului de la magazin ...revin maine cu rezultatul

Multumesc pentru idee :icon_thumright: am sa incerc la masina mea exact ca a ta cu motor de 110CP motor AFN

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acutatorul meu lucreaza dar nu coboara destul tija de inchidere si nu se ridica indeajuns pentru a se deschide sau se inchide usa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acutatorul meu lucreaza dar nu coboara destul tija de inchidere si nu se ridica indeajuns pentru a se deschide sau se inchide usa.

am patit si eu cu usa din dreapta dar la mine nu se mai deschidea. nu urca destul butonul de zăvor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu patesc la fel (cand e mai frig afara, cu minus, mai ales daca a nins sau a plouat) usile intepenesc, abia se deschid, nu trebuie fortat...dar am probleme si cu actuatorul care nu lasa sa se ridice tija de blocare a usilor destul de mult pentru a se debloca usa, parca-l trage inapoi, ca si un arc, degeaba invart de cheie (inchis-deschis)....solutia?, poate la vara, cand o sa desfac fata la usa si o sa mai ung pe acolo sau cum fac acum, las sa bata putin soarele sau daca deschid usa din dreapta, intru pe acolo pornesc motorul si las sa se incalzeasca in masina pe recirculare si apoi se deschide usa fara probleme (in cazul meu ce-a din stanga)...oricum nu mai fortez de maner, deja sunt patit.

Probleme de genul asta se intalnesc si la masini mai noi din gama Vag (am vecini cu GolfIV, etc...care abia intra in masini dimineata...pe racoare!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata ce erori am primit eu :

1. La ABS:

00257 (N101) / 00265 (N102) / 00259 (N99) / 00267 (N100) / 00274 (N134) / 00276 (136) / 00273 9N133) / 00275 (N135) / 00532 supply voltage B+ / 00290 (G46)

2. La climatronic:

01272 positioning motor for central flaps (v70)

3. La airbeg:

00588 airbeg igniter drive side (n95)

00532 supplay voltage B+ signal to low - intermitent

Poate cineva ma lamureasca care sunt cauzele si cum se remediaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu patesc la fel (cand e mai frig afara, cu minus, mai ales daca a nins sau a plouat) usile intepenesc, abia se deschid, nu trebuie fortat...dar am probleme si cu actuatorul care nu lasa sa se ridice tija de blocare a usilor destul de mult pentru a se debloca usa, parca-l trage inapoi, ca si un arc, degeaba invart de cheie (inchis-deschis)....solutia?, poate la vara, cand o sa desfac fata la usa si o sa mai ung pe acolo sau cum fac acum, las sa bata putin soarele sau daca deschid usa din dreapta, intru pe acolo pornesc motorul si las sa se incalzeasca in masina pe recirculare si apoi se deschide usa fara probleme (in cazul meu ce-a din stanga)...oricum nu mai fortez de maner, deja sunt patit.

Probleme de genul asta se intalnesc si la masini mai noi din gama Vag (am vecini cu GolfIV, etc...care abia intra in masini dimineata...pe racoare!)

sal. eu am rezolvat, cred, problema intepenitului usilor. am desfacut fiecare usa si broasca in parte si am bagat vaselina siliconica din belsug. si pe manere si pe tijele din usa si in broasca. am prins cateva dimineti racoroase si am deschis usile fara probleme. AAA! dupa fiecare spalare iarna, de-acuma ung chederele cu antigel! solutie garantata|!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, sunt nou pe forum, si nou posesor de Passat B4 motor de 1.8 CL din 95, as dorii cateva sfaturi, ideei, pana acuma nu am avut VW...nu ma pricep la masinile astea...as dorii sa stiu cam cat consuma...si una alta...sfaturi...va multumesc!!!!

piesele cum sunt...intretinerea...si alea alea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Ciprian Caraba! Bine ai venit printre noi! Sa o stapanesti sanatos si cati mai multi km fara evenimente!

Si eu sunt inca nou posesor, dar dupa primele impresii, pot sa-ti spun urmatoarele (mentionez ca e a 4-a masina personala):

In functie de istoricul masinii (carte service, piese schimbate, intretinere de catre fostii proprietari), masinile au diferite graduri de uzura, sa nu uitam ca masinile au cca. 15 ani si in consecinta trebuie schimbate, mai multe sau mai putine piese, unele din ele fiind consumabile.

Tot legat de uzura masinii si a pieselor, a consumabilelor care sunt importante in consumul de combustibil al masinii, nu e de neglijat nici stilul de condus al fiecaruia si traseul parcurs zilnic, conditiile de drum (iarna/vara), in consecinta consumurile difera si ele la aceeasi tip de masina si motorizare.

Despre piese, ce sa zic, unele sunt mai scumpe (mai ales originale la reprezentanta), altele mai ieftine (se mai gasesc fabricate de alte firme sau chiar second hand) depinde de importanta piesei, precum si de buzunarul fiecaruia.

Oricum te sfatuiesc sa citesti topicurile de pe acest forum, fiind ca vei obtine multe informatii folositoare (eu unul recunosc ca am primit informatii folositoare si pe aceasta cale le multumesc tuturor) si pentru unele detalii poti sa dai un ochi si pe acest site http://www.autoevolution.com/volkswagen/.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

Despre piese, ce sa zic, unele sunt mai scumpe (mai ales originale la reprezentanta), altele mai ieftine (se mai gasesc fabricate de alte firme sau chiar second hand) depinde de importanta piesei, precum si de buzunarul fiecaruia.

...

Alea de

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Original = VW + Contractori ... si restu'

Deci, ceea ce cumperi sunt piese facute de altii dupa specificatiile date de VW si ca urmare fiecare isi baga reducieri de costuri pt. a genera profit cat mai mare, reducand din acele specificatii pana la limita, cand nu mai merge. De aici si calitatea in diferite conditii de folosire.

Legat de distributie... ea, in mod normal, se schimba in functie de felul in care conduci. Acele curele se fisureaza mai repede cu cat stresul mecanic e mai mare. Daca ai Contitech, despre care se zice ca ar fi cel mai bun producator pt. distributie, poti merge si 150.000 Km dar in cazul in care nu turezi motorul peste 3000. Daca ai un stil mai agresiv de condus, atunci sa te astepti sa le schimbi ceva mai devreme si asta in conditia in care au fost montate bine de la inceput. Mecanicii, pot fi ei laudati ca cei mai buni, dar de multe ori lucreaza dupa ureche. Putini se documenteaza, un manual de reparatii fiind intre cateva sute si cateva mii de EU, ceea ce la preturile practicate de ei nu e o investitie prea mare, si prefera sa-l lase pe client in plop si sa incaseze banu'... dar asta e, traim in Romania si... restu' cum zice Mirciulica.

La am mea, am vazut si eu cum arata pompa originala si cea noua... difera f. mult. Sper sa nu am probleme, ca cea originala a trecut de 170.000 Km.

Prin zona, un drum pana in Germania e 100-150 EU cu cineva care merge special cu oameni ce isi cauta masini. Presupun ca ai dreptate, 100eu e o investitie mai sanatoasa pt. piese importante, numai sa ai idee ce sa cumperi din start.

Intrebare, la voi, pompa de directie face un sunet ascutit cand se vireaza la maxim?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!