Jump to content

Cateva intrebari


ALEKS
 Share

Postare recomandată

vetifica delcoul, fisele si bujiile sigur din aprindere este

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi i-am cumparat bujii noi.... daca tot la fel face, o sa ma uit dupa niste fise... cu delcoul e mai complicat un pic :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin cu o intrebare:

Se potrivesc lampile spate (cele interioare si cele exterioare) de pe Passat B4 variant pe Passat B4 limuzina? Sunt aceleasi piese cu acelasi cod (facand abstractie ca unele sunt fumurii altele clare)?

Variant:

2cia3ph.jpg

Limuzina:

2ur42ed.jpg

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca au acelas cod trebuie sa se potriveasca

cat despre cele fumurii cred ca sunt pe passat-uri din 96 (kombi sau berlina ) ..e o observatie pur personala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta era intrebarea, nu stiu daca au acelasi cod si sunt aceeasi piesa.

Intr-adevar cele fumurii cred ca sunt de pe Passat-uri mai recente si in special modelele GL (Grande Luxe).

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea vad sa se potriveasca.

Dupa cum observ eu cele de variant sunt in unghi drept in partea de sus , iar cele de limuzina , sunt rotunjite ,parerea mea e ca nu se potrivesc, codurile nu le stiu.

Stima Adrian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele exterioare sigur nu se potrivesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare: ce pot face să-mi vină aer cum trebuie pe gurile de aer din mijlocul bordului? vine ceva dar puţin doar la viteză mare a ventilatorului. am climatronic şi am schimbat filtrele de cur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca este intepenit sistemul de actionare a paletelor ce dirijeaza fluxul de aer pe gura centrala. E doar o parere, eu asta as verifica in prima instanta.

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin cu o alta intrebare: Ce piesa este cea incercuita cu rosu si ce piesa vine montata in locasul incercuit cu verde?

De mentionat ca imaginea reprezinta compartimentul de sub banchetele din spate.

10gl2tw.jpg

Multumesc,

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ce mufa este aceasta? Poate stie cineva. E situata langa ansamblul proiector-catadioptru-semnalizator din partea dreapta a masinii cum te uiti de la volan. Ce se monteaza la aceasta mufa?

j0e9v4.jpg

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt proiectoarele de ceata

post-25908-1252828256_thumb.jpg

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la proiectoarele de ceata. Acelea sunt deja montate pe mufele lor. Asta e ceva mai groasa si mai mare in dimensiune. Nu am mufa simetrica si pe partea cealalta.

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi pentru "dual horn" (ce-o fi insemnand si asta, nu stiu, la ce ar servi 2 claxoane)? Am vazut prin manualul service ca unele modele au dual horn. Alta idee nu am.

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut si la mine acea mufa dar faza e ca la mine e pe albele parti..si pe cine am intrebat nu stia sa imi zica dar maine o sa merg cu masina pana la un service sa-mi schimbe partea mecanica de la cheie si o sa-i intreb pe baietii de acolo de la ce e mufa respectiva daca stiu sa-mi zica..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primu rand scuzati de dublu post

am o intrebare in legatura cu bateria masinii...daca este vreo problema daca pun o baterie cu amperaj mai mare adica de 100...in locul celeia existente care e pe duca, adica sa nu fie afectat alternatorul sau electromotorul la pornire..astept pareri bune sau rele :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema cu bateria sta in felul urmator : fiecare baterie e caracterizata de o rezistenta interna . in functie de capacitate si direct proportional ,alternatorul furnizeaza o tensiune constanta (14,2 v) daca bateria este descarcata va aparea un curent de incarcare de la alternator catre baterie , valoarea lui in amperi va fi direct proportionala cu gradul de descarcare si rezistenta interna a bateriei deci implicit de capacitatea bateriei . Deci daca pui o baterie cu capacitate mai mare curentul de incarcare va fi mai mare . In cazul tau bateria stock cred ca este de 70 ah si vrei sa pui de 100 Ah . parerea mea este ca poti sa o pui linistit , s-ar putea sa fortezi un pic alternatorul in cazul cand bateria este complet descarcata , si sa ai toti consumatorii electrici in functiune ( clima faruri ventilatoare geamuri etc ) .Cred ca singura problema in cazul tau este sa aiba loc pe masina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci de raspuns...m-am uitat si este destul loc...dar asta ramane ca dupa ce merg cu masina la RAR sa o schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am si eu o problema cu bagatu in viteza 1....cateodata intra fara nici o problema dar uneori refuza sub orice pret sa intre...chiar daca fortez putin...chiar daca calc abreiaju de 2-3 ori...chiar daca bag in a 2-a prima data si dupa aia sa bag in 1-a....dar am oprit o data intr-o panta cu botu in jos...si nu stiu daca doar mi s-a parut dar parca a intrat foarte foarte usor in 1-a...si ma gandeasc ca ar putea fi din cauza uleiului dar acum va spun sincer ca m-am saturat sa tot merg cu masina pe la baietii de la service....dar o s-o fac pentru ca nu am de ales daca nu imi dati voi vreo indicatie sau ceva, ca si asha mi-am propus sa ii schimb uleiu inainte de-a veni iarna si daca tot o duc sper sa rezolv si cu vitezele si sa nu ma coste prea mult :-s..... deci care crede-ti ca e problema? si cum poate fi rezolvata cel mai ieftin bine inteles :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu bagatu in viteza 1....cateodata intra fara nici o problema dar uneori refuza sub orice pret sa intre...chiar daca fortez putin...chiar daca calc abreiaju de 2-3 ori...chiar daca bag in a 2-a prima data si dupa aia sa bag in 1-a....dar am oprit o data intr-o panta cu botu in jos...si nu stiu daca doar mi s-a parut dar parca a intrat foarte foarte usor in 1-a...si ma gandeasc ca ar putea fi din cauza uleiului dar acum va spun sincer ca m-am saturat sa tot merg cu masina pe la baietii de la service....dar o s-o fac pentru ca nu am de ales daca nu imi dati voi vreo indicatie sau ceva, ca si asha mi-am propus sa ii schimb uleiu inainte de-a veni iarna si daca tot o duc sper sa rezolv si cu vitezele si sa nu ma coste prea mult :-s..... deci care crede-ti ca e problema? si cum poate fi rezolvata cel mai ieftin bine inteles :D

daca intra usor in vitezele celelalte nu e de la ulei. cel mai probabile e din timonerie, acele "matze" de la maneta la cutie. ele pot fi reglate putin asta daca nu e rupt ceva la ele. bafta si asteptam solutia daca ai gasit-o!

acum problema mea: acu ceva timp mi s-a rupt racordul flexibil si dupa doua tentative de a pune unul cum trebuie (mecanicii de azi), am reusit sa pun pana la urma. Dar de atunci urla toba foarte tare si trepideaza pana la cea finala. Nu sufla pe nicaieri, nu se atinge nicaieri, cea intermediara am pus-o noua pt ca mi s-a spus k sunt duse sitele din ea si tot asa. Acum dupa un drum la iasi la viteze ceva mai mari huruie si mai tare. Dati-mi va rog soluttii ca mor de nervi:d!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutari sunt nou pe aici si mi-am luat de curant un passat intermediar.

as vrea daca are cineva un manual de service.

probleme pe care le are: nu merge turela - este electrica.

face un carait cand bag in viteza 4 si nu e de la ulei ca-i schimbat recent.

face un zgomot daca virez pe loc sau la viteza mica - ca niste pocnituri se aud.

o schema cu semnele de la distributie , in special pe roata dintata care antreneaza delcoul.

ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta aici sigur vei gasi ce-ti trebuie volkswagen.msk.ru

cu viteza a 4 a s-ar putea sa fie sincronul

cu directia pot fi mai multe cauze identifica zona unde pocneste, poate fi de la pompa, caseta ,arc ,telescop etc

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Si eu sunt nou, da' hai sa nu incep cu o intrebare, ci cu un raspuns. Intrebarile, vin ele...

Cam ce am gasit legat de testul pe afisajul vitezometrului:

P 1. Distance Pulse number - 3735, all countries with the U.S. and GB :))

P 2. Country code - 1, all outside the U.S. and GB

P 3. Speedometer / Tach - not used for diagnosis

P 4. Number of cylinders

P 5. Test segment LCD display

P 6. Pulse from the speedometer (speed sensor) - 4 pulses per revolution wheels

P 7. Engine revolutions per minute.

P 8. Version of the program - a description of how to position 3

... cred! :)

Si acum problema mea:

Dimineata, cand e rece, nu vrea sa porneasca ventilatorul de aerisire... si e cam nasol ca nu pot sa dezaburesc parbrizul. Cand se mai incalzeste, merge linistit, dar la ce folos?

Am un manual de la Bentley Publishers cu ceva date tehnice dar sistemul HVAC m-a bagat in ceata.

Am o diagrama de la Heating and ventilation system si mai jos inca una, Manual A/C. Nu bat nici cum... sunt mai multe variante?... una vad ca are filtru de praf si polen, cealalta nu are. Una are ventilatorul vertical, cealalta il are orizontal. Trebuie sa ma mai uit.

Din ce am gasit cu google, pe un forum american era cineva cu o problema asemanatoare si una din incercari era sa verifice A/C pressure switch si Pressure relief valve. E o idee?... erau mai multe incercari pt. solutii dar se complica treaba si nu a mai spus daca a rezolvat, iar alte raspunsuri erau legate de pachetul de rezistente pe ventilator. Nici n-am mai verificat viteza a patra sa vad daca se exclude.

Are cineva ceva idei legat de treaba asta?

Modificat de em7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut domnilor...caut suport pahar pentru fata si consola cu frana de mana cotiera ,complet..modelul cu piele pe maneta de frana .Am cautat prin toate dez din zona ..daca stiti cv ,aveti voi de dat..anuntati-ma si pe mine p'aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

cine are un passat benizina de 1.8 sa imi spuna cum imi dau seama dupa delco daca e bine pus la semn ca am schimbat cureaua de distributie si parca trepideaza motorul putin la relanti. inainte nu pornea deloc apoi am mai dat la rola dintata de la delco un dinte inainte si pornea dar se oprtea. apoi inca un dinte si mergea dar nu tragea , iar apoi inca un dinte si merge ok zic. dar as vrea sa stiu exact in ce pozitie tre sa fie senzorul din delco relativ la fantele care il comanda in momentul cand motorul este la OT.

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!