Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

E vreo problema daca uleiul 2T pe care il pun in motorina e de culoare galbena?

Care e diferenta fata de cel rosu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU stiu daca este vreo diferenta atat timp cat are norma jaso fc/fd.

Inainte cand foloseam Castrol era rosu!Acum pun un ulei de la Kaufland si e galben.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot din acela de la Kaufland am pus.Pui de mult timp ulei galben,ai observat vreo diferenta fata de cel rosu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asta galben pun de aprox 1000 km.Sincer sa fiu nu am observat nici o diferenta majora..in mers.Cu toate ca pare putin mai fluid fata de ala rosu(castrol).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sunt posesor de passat b6, pumpe diuse, bkp.....pana acum un injector picat.....dupa schimbare......trepida ca dracu'.....deh injector nou restul vechi.....masina 2006......am pus 2t castrol rosu in motorina neaditivata(cea mai ieftina de la petrom). Rezultate imediate.....n-a mai tremurat si era mai silentios.....dara de fum n-a disparut inca......eu folosesc 200 gr /plin de 70l. Masina merge ok.....Folosesc amestecul de vreo 6 luni.....dar eu ii dau in gura merge numai pe S (sport).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SPECIALISTU: 280-300ml la un plin de 70ml , eu folosesc ulei 2T de 5 ani si nu am avut probleme. :icon_thumright:Scoate foarte putin fum atunci cand accelerez la 4000 in gol, in sarcina nu.

SPECIALISTU: 280-300ml la un plin de 70L, eu folosesc ulei 2T de 5 ani si nu am avut probleme. :icon_thumright:Scoate foarte putin fum atunci cand accelerez la 4000 in gol, in sarcina nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez si eu 3 fisiere pentru cine vrea sa se documenteze in privinta clasificarii uleiurilor 2T, din ce am inteles eu ar fi cam cele mai bune norme ar fi JASO - FD sau ISO - EGD, care ar fi echivalente, spun asta deoarece acestea ar avea cel mai scazut continut de "ash" (cenusa - fum) in urma arderii. Sau norma NMMA TC-W3 care ar fi cea mai noua si care e ashless si nu are aditivi pe baza de metale, dar nu stiu in ce masura se gaseste pe piata noastra... informati pe pagina lor: http://www.nmma.org/.../oil/tc-w3.aspx (documentatii si liste de uleiuri)

in fisierul "2 stroke oil specs.pdf" se prezinta echivalenta intre 3 standarde, de pe: http://www.7thgear.net/7thGear/

in fisierul "2T_EV0412.pdf" se prezinta tipurile de clasificare JASO, modul de testare si caracteristicile acestora, de pe: http://www.jalos.or....le/jaso_e-1.htm

in fisierul "2T_EV_LIST.pdf" se da o lista de clasificare dupa standardul JASO a uleiurilor de pe piata, de pe: http://www.jalos.or....le/jaso_e-1.htm

2 stroke oil specs.pdf

2T_EV0412.pdf

2T_EV_LIST.pdf

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;toni_d.... multumesc ptr ''masuratoare''....e corecta a ta; am probat azi........am facut un plin de motorina petrom....cea mai ieftina euro5, am luat un amic cu o un mercedes care sa stea in spatele meu si i-am dat......am pus-o pe sport si numai 0-4000 am tinut-o.....nici pic de fum.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

dar ce are? ti-e frica ca se inneaca? :))

da ,tot timpul , de vreo 5 ani :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant e ca noi tot vorbim de motorina Euro 5 - ca de la ea porneste discutia, dar indicele de lubrifiere e aceelasi - 460. In specificatiile "benzinarilor", apare un procent de Biodiesel - tocmai, ca sa ajute la lubrifiere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Chiar nu stiu ce sa zic.....

Pe mine m-a incantat "Tehnologie Low Smoke(LS) - fum redus" si cei din magazin tot pe asta mi l-au recomandat...

Chiar e mai silentios motorul de cand il folosesc si nici urma de fum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am parcurs deja peste 5500 km de cand bag in motorina 1:250 ulei de amestec sintetic si 20 ml Megasel la 40 litri motorina. Sunt incantat de rezultatul valorilor la ITP , de elasticitatea motorului si de faptul ca a scazut consumul cu cca. 0,3 l/100 km. La temperaturile scazute de saptamana asta a pornit impecabil. Sper sa nu se deoache!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi,

Si-a facut cineva ITP-ul folosind acest amestec? Cum a a iesit? Ma "bate" gandul sa procedez la fel... dar acusi am ITP-ul si nu vreau sa-mi schimbe norma de poluare din E4 in non-euro :)).

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Fii fara grija...... ulei 2T concentratie 200 ml/70l motorina si il treci sigur......atat sa fie motorul cald 90grade. In rest o sa fie bine.....amestecul ideal ar fi cam 250-280ml/rezervor, insa tu iti faci itp-ul si nu stiu cat de sensibile sunt aparatele de acolo; asa ca marja de eroare e destul de buna zic eu. Motorina nu conteaza de unde bagi.....ca e 2T-ul care te ajuta.....chiar iti recomand sa bagi cea mai ieftina motorina de la petrom/ rompetrol ca aia e cea mai buna. Bafta!....

P.S. Uitasem...eu am facut itp-ul cu ulei 2T, dar 250 mg/70l motorina euro 5, sincer nu m-a intereseat sa-l intreb pe respectiv care si cum arata noxele......mi-a dat doar itp-ul atat. Masina mea are doar 165.000 km

Modificat de SPECIALISTU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut eu inspectia in 21.02.2012, nici o problema, chiar se mirau cum de nu scoate fum negru la accelerare, de noxe n-au comentat nimic. :icon_thumright:

SPECIALISTU: Total de acord cu tine.

STIMA

Modificat de toni d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Eu azi am scos-o la un cox dupa 200km de mers prin oras cu adaos de ulei 2T catrol, bidon rosu. Ce pot sa zic ca am facut fata alba cand am vazut in retovizoare fum alb ca dupa Aro.. Credeam ca s-a dus turbo, am luat contactul, m-am uitat la motor, totul parea in regula, suna ok, tragea de numa, culmea ca la cox nu scotea atata fum ca la mers normal. Am pornit-o dupaia, nu mai fumega, am iesit cu ea din oras si am mai coxat, ce-o fi o fi, dar nu a mai fumegat. Parerea mea ca acel ulei s-a depus pe cat, teava si s-a ars cand a apaucat sa se incinga calumea evacuarea.

o fi bun, la drum lung, posibil , cert e ca eu nu mai bag asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce zici tu acolo nu are legatura cu uleiul 2T din motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Ok, atunci spune-mi parerea ta

PS: am fost la spalatorie, si am zis la tipul de acolo sa dea cu jetul pe la motor ca era tot prafuit, dar am spus sa dea dor foarte putin, cat sa zboare praful sa nu insiste, asa a facut ca eram langa el. nu stiu daca are legatura.pt ca asta s-a intamplat dupa vreo 10km de mers dupa spalat.

In vara turbina era ok, nu avea joc deloc.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! Ieri am incercat si eu solutia asta cu ulei 2 T in motorina . Am cumparat un litru de ulei Castrol 2T ( bidon rosu ) si am pus cam 150 ml la aproximativ 40 l motorina . Am rulat circa 60 de km si pot sa spun pana acum urmatoarele:

- motorul merge ceva mai rotund , fara unele trepidatii in reprizele de acceleratie la turatii ceva mai joase ( am prostul obicei sa merg subturat in oras );

- pacanitul acela cand motorul este rece si temperaturile sunt spre 0 grade s-a estompat semnificativ si dispare mult mai repede ;

- pe trasee similare consumul este mai mic cu circa 0,5 l ( asta pe BC );

- fumul negru la acceleratii bruste a cam disparut dar nu in totalitate ( apropo, este normal sa ase acumuleze apa in toba ?)

Pana acum cred ca sunt semne bune , dar o sa revin cu concluzii dupa ce fac mai multi km si fac si un drum afara . Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul 2T ajuta cel mai mult la protejarea pompei de inalta si a injectoarelor. Motorina euro 5 este plina de parafine, respectiv substante de curatare. Aceasta motorina nu asigura in nici un fel lubrifierea pompei de inalta presiune de motorina si nici a injectoarelor. Problema picarii injectoarelor si defectarii premature a pompelor de injectie vw este cauzata de aceasta lipsa de lubrifiere, care este redata prin adaosul de ulei 2T in proportie de 250-300 ml / rezervor 70l. Exista filtru de motorina inainte de pompa de inalta presiune, insa cand pui motorina euro cinci si nu exista suficienta lubrifiere se creaza span (unde nu mai e nici un filtru) care ajunge in capul injectorului pe care il blocheaza si se arde.

Deci concluzia: ulei 2T si scapi de injectoare si pompe schimbate (in special Passat B6).

Tu ai avut fum ptr ca ai pus prea mult ulei sau ai motorul ''carpa''. Completezi ulei si motorina in acceasi proportie. (@ marius1982.11)

Modificat de SPECIALISTU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Folosesc si eu 2t de ceva timp dar ma gandesc la urmatoarea chestie: mai demult am avut un motor jawa de 350 si foloseam acest ulei in amestec cu benzina, ptr. lubrifierea motorului, dar stiu ca acest ulei nu ardea odata cu benzina ci era eliminat pe esapament si ma intreb daca in amestec cu motorina nu se intampla la fel si uleiul ajunge prin turbo si catalizator, dar fiind proportia de amestec mult mai mica nu se elimina pe esapament.

Ma gandesc si eu asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

SPECIALISTU,am o facultate de chimie terminata, cred ca am invatat sa masor si eu 200ml la viata mea,acuma daca pompa de motorina m-a mintit aia e alta treaba.

nu stiu cat de 'carpa' e, cert e ca injectoarele(diuzele) nu au mai mult de 30k. la ce te referi cand zici "carpa"? Uzat? nu as zice, pt ca ulei nu manca...si de mers merge foarte bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!