Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

 Multumesc frumos pentru raspunsuri ! Am intrebat deoarece vreau sa folosesc si eu ceva pentru aditivarea motorinei si nu sunt decis daca cu aditivi sau ulei 2t. Mie personal imi este mai usor sa procur un aditiv de la un producator cunoscut si la un pret bun ( vreo 20 si ceva de lei flaconul cu care aditivezi 250 litri de motorina ). Totusi, daca uleiul 2t e mai ok, (am vazut si Hexol la 10 lei/l dar nu scria nimic de norma jaso), atunci merita efortul sa caut unul de calitate (Mobil, Mol).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca si aditiv daca este bun, vezi cum merge, uleiul nu il folosim pe post de aditiv, este pentru a ajuta sistemul de injectie preventiv cu putina ungere, motorina eur5 este cam uscata.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ceva vreme am adus în atenţie un articol unde sunt rezultatele unui studiu despre îmbunătăţirea ungerii motorinei, scopul principal al acestui topic

http://vwforum.ro/topic/57554-adaugare-ulei-2t-in-motorina/?p=2444323

După cum se vede acolo un ulei 2T (mă rog cel care a fost testat acolo) este undeva pe la jumătatea clasamentului deasupra unor aditivi cum ar fi Power service care se găseşte şi pe la noi, dar sunt şi aditivi cu performanţe mai bune. Aşa că trebuie văzut cam ce fel de aditiv punem (aditivii au şi alte roluri decât uleiul 2T şi bineînţeles că ei vor fi folosiţi preponderent pentru scopurile pentru care au fost fabricaţi cum ar fi curăţarea injectoarelor, prevenirea gelifierii motorinei, etc.) şi să nu cerem de la uleiul 2T mai mult decât poate face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi inceta sa mai pun ulei 2t atat timp cat este frig afara. Am observat cu scaderea temperaturilor masina mea incepe sa porneasca mai in 3 cum se zice. Porneste urat pentru 1 secunda, apoi isi revine la mers rotund. Partea mai nasoala e ca e puturoasa la plecarea dupa loc cat e rece. Mi se intampla des sa mi se opreasca motorul sau sa tremure de parca as avea dusa volant. Dupa ce nu am mai pus ulei au revenit toate la normal. Azidimineata la -7 grade a pornit impecabil si nu mi s-a mai intamplat sa tremure la plecarea dupa loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

efectul 2T este anulat de Power Service? Adica daca pun PS degeaba mai pun 2T ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred, eu pe timp de iarnă mai folosesc coctailul ăsta :D (dacă intri la link-ul din semnătură, dacă treci cu mouse-ul pe balonul ăla din ultima coloană apare cu ce am alimentat de fiecare dată). De fapt pun periodic PS pentru curăţarea injectoarelor (fiind în ameste cu 2T pun mai puţin decât doza recomandată), dar nu am observat prea mari diferenţe. Sunetul cam la fel, parcă un pic mai vioaie, consumul cam la fel, pornirea parcă un pic îmbunătăţită. Oricum nu diferenţe notabile.

 

LE

Mă refer la PS gri, despre ăla alb am mai scris mai demult că la mine nu am observat nimic deosebit, oricum dacă foloseşti motorină de iarnă de la un peco ok nu cred că vei avea probleme cu gelifierea motorinei nici la minus 40 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu face figuri. Dar aș băga ceva și pentru injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E adevarat ca eu nu pornesc motorul fara sa fie preincalzit de sirocou, dar n-am observat sa porneasca mai rau de cand e mix.

Planetaro, sa nu fie altceva la tine acolo. Iar uleiul 2t doar sa amplifice efectul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm. Nu stiu ce ar putea fi. Am o mica banuiala la injectoare de unde si consumul mai maricel dar iarna imi "ia" cheia din mana si la -20 de grade. Am mai patit si anul trecut la fel si ma sfatuit cineva de pe aici sa nu ii mai bag ulei in anotimpul rece. Eu atunci am dat vina pe uleiul prista de proasta calitate. Anul asta am patit cu hexol. E posibil sa faca numai la o anumita tempera? De exemplu la -2 grade a pornit balbait pentru 1 secunde. La -7 a pornit fara reprosuri. Acum ma duc sa bag masina in curte si o sa fac un filmulet cum porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vara bag 2T + PS (bidon gri), iar iarna bag 2T + PS (bidon alb)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu bujiile cum stai? O parchezi de fiecare data in acelasi loc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornirea cu defect nu e de la ulei.

 

Ca o paranteză, am pus niste carton pe cca 3/4 din suprafața radiatorului, consumul a scăzut cu minim 1 litru, iar motorul se încălzește mai repede. 

Acopera tot cu o foaie de policarbonat, cum am avut eu pe Octa; Daca e cazul iti dau dimensiunile :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai atunci cum se explica pornirea la mine? Am ulei in ea porneste pentru o secunda in 3 (nu e chiar asa rau) si imi moare motorul la plecare de pe loc mai in forta. Nu am ulei, porneste impecabil si nu mai e nevoie sa o turez mai tare la plecare de pe loc. O fi  a mea mai cu mot si e pretentioasa. Bujiile sunt schimbate (cu Beru), g62 schimbat pe Hella. Pompele de motorina sunt bune, nu am probleme dupa mai multe zile nepornita. 

 

Edit. O fi de la motorina de la SOCAR ? Sau de la uleiul Hexol? Inainte cu mobil nu am patit asa dar nici nu au fost temperaturi scazute.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am continuat sa pun si nu am avut nicio problema dar nici schimbari nu am observat ; voi continua sa pun pt a protectia sistemului de injectie ;

P.s : planetara, ai putea incerca mai intai sa schimbi motorina, apoi uleiul ; sau chiar amandoua odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Planetara, eu am facut masuratori cu Golful inainte si dupa ce am pus ulei in motorina. Culmea ca a fost aceeasi temperatura in ambele zile, am plecat la aceeasi ora spre job si  am vazut fum pe zapada din spatele masinii (acelasi loc de parcare) pe cind cu ulei nu a mai dat nici un puf iar zornaitul matinal al motorului a fost estompat, se auzea ca uns :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu e vorba de fum sau zgomot. Am zis mai sus ce ma derajneaza.  Acuma nu va inchipuiti ca face urat masina. Altii nici nu sesizeaza. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici pornire fara ulei. O sa fac un experiment adaugand iar ulei, daca se repeta fenomenul e clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Planetara

 

am citit o discutie pe Dieselschrauber Comunity despre un Passat al unui tip care nu era multumit de pornire, a schimbat saracu injectoare distributie senzori volant si tot ce a putut pe la motor , era inebunit de problema cu pornirea,  ei bine dupa vreo 2 ani la lasat demarorul si clar a trebuit schimbat... dupa ce la schimbat ii venea sa planga de bucurie ca  minunea s-a produs...adica inlocuirea demarorului a rezolvat si problema cu pornirea.

 

Dupa cate se stie motoarele de 1.9 TDI daca nu ating 280 rpm injectia nu este data la liber, deci nu porneste, ei bine la el se vede ca atingea tarziu cele 280 rpm  si pornirea era ceva mai brutala urmata de anumite neregularitati.

 

Nu vreau sa te trimit sa iti schimbi demarorul, deoarece cred ca nu e ieftin... dar cel putin vreau sa stii ca ptr o pornire "frumoasa" e nevoie si de o baterie buna precum si de un demaror ce functioneaza corect ( nu mai vorbim si de altele necesare ptr o pornire buna)

 

Scuze de offtopic

 

@Camcas

Eu sunt de parere ca impuritatile ce trec prin filtrul de motorina distrug mult mai mult dusele decat 200 ml de ulei la un rezervor, dar este numai o parere personala!

 

Sarbatori fericite!

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Ca o paranteză, am pus niste carton pe cca 3/4 din suprafața radiatorului, consumul a scăzut cu minim 1 litru, iar motorul se încălzește mai repede. 

Acopera tot cu o foaie de policarbonat, cum am avut eu pe Octa; Daca e cazul iti dau dimensiunile :)

 

 

Chiar te rog!

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite că astăzi la -13grade după o noapte şi o zi nepornită a pornit şi a mea puţin bâlbâit (preţ de 1 secundă), dar atât. Numai că ultima dată am alimentat doar motorină Rompetrol de iarnă fără ulei că nu-l aveam la mine (aproape jumătate de rezervor), aşa că nu pun asta pe seama uleiului, mai sunt şi alte cauze (avans retardat la pornire poate şi altele).
 

Dupa cate se stie motoarele de 1.9 TDI daca nu ating 280 rpm injectia nu este data la liber, deci nu porneste, ei bine la el se vede ca atingea tarziu cele 280 rpm  si pornirea era ceva mai brutala urmata de anumite neregularitati.

Îmi cer scuze pentru offtopic, dar aduc un argument în sprijinul la ce a scris Rune. Am ataşat un log cu pornire grea la cald unde se vede clar cam când începe să injecteze motorina (rpm şi timp).

 

Aşa că cei care aveţi probleme cu pornirea faceţi mai întâi un log pe canalul 001 pe timpul pornirii să vedeţi dacă se injectează motorină. Dacă logul seamănă cu cel ataşat vă daţi seaman că mai puţin contează ce este în rezervor.

LOG-01-001-004-012-1.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baterie noua, motorina numai Rompetrol, plus 2T, la -9 grade, pornit (dupa 3 zile pauza ) perfect fara zgomot cu mers rotunt, lasat 5 min pana am cojit-o de zapada, era bocna.Se cunoaste bine adaosul de ulei mai ales la pornirile astea reci, fara trancaneala de diesel, vara nu prea se observa.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neata oameni buni!

 

Primiti cu uratul?

 

Lupo m-ai spart cu logul asta!!

 

In primul rand poate fi o scula buna ptr a demonstra ca uleiul 2T aduce ceva la pornire facand o comparatie intre un log cu ulei si unul fara.

 

Dar cred ca acest tip de log ar trebui implementat la topicul cu pornire greoaie si nu numai.

 

Acest log  mai este excelent ptr Identificare daca problema vine de la baterie, demaror, bujii incandescente, avans:

 

 

  • Daca bateria (coloana O) scade sub 9.5 V (valoarea este luata de pe un alt site specializat) semnifica ca este de schimbat, se vede in randul 17, 18 .
  • Daca problema vine de la demaror  se poate citi valoare rpm in coloana C randul 17, 18 unde se vede clar ca motorul nu atinge cele 280 rpm necesare pornirii
  • Activarea bujiilor incandescente coloana M
  • Timpul de incalzire al bujiilor incandescente in coloana N
  • Momentul inceperii injectiei in grade,"avansul"(atentie diferente intre VEP  si PD)
  • Timpul injectiei in grade, fereastra de injectare (atentie diferente intre VEP  si PD)
  • Probleme de senzor temperatura, daca temperatura nu este aprox temp mediului la pornirea  rece.

 

La anul si la multi ani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Este filmat in dimineata aceasta, masina din semnatura.

Motorina Petrom standart + ulei 2T(Hexol rosu) la -13grade.

Bateria Rombat Premier din decembrie 2009, a stat pe Golf 2 luni si din februarie 2010 pe Passat.

 

La Multi Ani!!!

Modificat de toni d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu Luciane , ai inteles gresit, nu a fost cu rea intentie.

Suntem oameni seriosi,  ce naiba. ;)

 

Scuze daca a sunat altfel, oricum alta rezolutie nu am . :)

Telefonul, daca are semnal e bun, restu neinteresant....

Modificat de toni d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici acolo, dar ma rog... Dar dacă ai șterge localitatea, ar fi fain.

Totuși până si jegul meu de telefon filmează full-HD.

Ontopic, a început să se topească zăpada pe la noi, sunt curios dacă o să se simtă și la pornire. Rezervorul e aproape full (să nu se faca, condens), este și ulei 2t. Dacă e și suc în baterie, tre' să meargă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!