Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

Total de acord cu b92! Mai mult am citit ce scriu si colegii de pe alte forumuri! E mai mult decat interesant si util! In continuare s-a mai potolit consumul..am ajuns pe la 7 si ceva mediu! Pe viitor o sa incerc sa scad doza si sa vad ce efect o sa am! Apropo de efecte:fiecare avem masini diferite! De la combustibil, la ulei, la stil de condus, la starea pieselor si filtrelor...sunt multe variabile si tot atatea simptome si manifestari! Oamenii vin sa isi expuna experientele si cei care citim sa fim recunoscatori pentru timp, efort si curaj! Eu unul multumesc tuturor care au avut ceva de spus prin experientele lor practice!

Si mai e un aspect! Eu care am pus acum 6 ani...si altul care acum si-a luat un diesel nou, cu alfel de motor ca acum 6 ani, el unde sa se informeze?...care e interesul sa inchid topicul?! Apare elementul de noutate, apar alte tehnologii, apar alte standarde de ulei.

Am vazut la petrom ulei Hexol, 1 litru verde, la 10 Ron dar nu am gasit nicio mentiune privind Jaso! E de incercat? In continuare merg pe Mol Sprint Dynamic 2T- doar 20 Ron, cu Jaso Fc Fd!

Modificat de albertinobuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan & Albert,

 

Acest tip de useri tip " Revine " sunt prezenti pe aici deoarece voi ii sustineti prin faptul ca ii bagati in seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am bagat si eu in... standby. Lasati-l. Daca mai revine, ne suparam.

 

Referitor la consum... nici nu m-as fi gandit la uleiul 2T, dar de o vreme a crescut. Si simtitor. O  sa scad doza.

Momentan am ajuns la 1:200. Incerc 1:350.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o paranteză, am pus niste carton pe cca 3/4 din suprafața radiatorului, consumul a scăzut cu minim 1 litru, iar motorul se încălzește mai repede. Asta pentru drumuri scurte, cum am eu.

Încă mai am mobil 2t, nu simt diferențe intre el si sprint/hexol. Important e să fie lubrefiat sistemul de injecție, cum s-a mai precizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Buc nu am gasit nicaieri Mobil Extra 2T, asa ca am comandat pe Net. 26 ron/L

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai niciun dedeman in capitala? Ma mir...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E aproape imposibil deci sa nu aiba minim un bidon de Mobil extra 2t. In Piatra erau cateva braturi de bidoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat prin benzinarii, Cora, Auchan si multe magazine de piese auto. La Dedeman nu am ajuns ca e cam departe de mine.

Asa ca am comandat 2 L si l-am primit acasa gratis in cateva ore. (uite ca mai exista si astfel de firme)  ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta, alegerea a fost una inspirata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate mi se pare mie, dar pare putin mai fluid decat uleiul 2T de la Kaufland.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmine, ti-a crescut cosumu ca a dat frigu in motor :D

Nu ca asa e de cand inca era caldut afara. Dar n-am facut legatura. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La acelasi stil de mers cu cat a crescut?  Eu deocamdata n-am simtit diferenta sesizabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apreciez ca vreo 0,7%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu la golful 3 am vazut ca a crescut  consumul ca si la tine (peste 0,5%).

 

SSorin - la Dedemman e tot 26 lei/l (26,5 daca imi aduc bine aminte).

           Mobilul, de departe se amesteca cel mai bine cu motorina - eu pun uleiul peste motorina intr-un bidon de 5l - motorina se face rosie instant; la celelalte se vede un pic uleiul cand intra in motorina

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun gasit stimati colegi!

Revin cu ceva impresii dupa vreo 400km parcursi cu mixul- mentin cam 200ml la plin..sau pana in 250ml ulei 2T oricum. 

 

Dupa ce am scazut un pic din plin( aprox 15litri) si am realimentat pentru plin, Petrom Standard, motorul s-a ofuscat imediat la pornirea de a doua zi dimineata. Imediat aplic tratamentul- vreo 50ml..- si viata revine la normal. Cu consumul m-am linistit..am facut Focsani- Buzau, cu a-4-a la 2000-2200 rot/ min cu vreo 4,8 % mediu, ceea ce e chiar mai bine ca inainte. Nu m-am grabit, eram si un pic obosit. La fel, am motorul linistit, calm, raspuns in pedala bun si uniform. 

Am mai multa incredre dimineata sa-l accelerez ca nu se supara PD-ul. Inainte imi era mila de el pana ajungeam la serviciu. Acum zboara!

 

@Lucian M-am gandit si eu la cartonul in fara climei. Pe distante scurte cred ca ne avantajeaza. 

 

Readuc in atentie elasticitatea motorului acum. La turatii mici nu mai trepideaza. Pot porni cu usor in acceleratie din a 3a sau a 4a , cu un usor zgomot de subturare la 1100rot/min, insa imediat ce urc motorul toarce frumos. Inainte nici nu puteam pomeni de asa ceva. Cu a5a in depasire nu mai am deloc emotii. Nu mai simt nevoia sa retrogradez. Acum 1500-1700 e o turatie mai mult decat eleganta pentru sunetul motorului. Dupa ce schimb la 2500 cade direct intre 1900-2000. Inainte trebuia sa merg cam 2800-2900 ca sa ajung la 2000 dupa schimbare. Acestea sunt impresiile mele si sunt specifice masinii din proprietate.  De ce spun asta? Pentru ca sunt anumite probleme pe care mixul minune nu le poate repara! Calitatea generala a combustibilului, a filtrelor si uzura motorului si a lichidelor, calitatea componentelor in miscare, stilul de condus, inclinatia drumului si cate si mai cate. Astfel se influenteaza efectele, fie se simt, fie nu apar modificari sau chiar se poate inrautati comportamentul motorului.  

Pe viitor o sa fiu atent la consumul de ulei de motor.

 

 

Din punctul meu de vedere acum am un motor asa cum trebuie. Acum se aude mai mult trenul de rulare si ma pot intelege cu nevasta la drum! :D

 

Masina e O2 FL, 2009, 75.000km la bord, fara DPF, 1.9TDI PD BXE, euro4, 105cp, 77kw. NO DPF! 

Ulei 2T MOL Sprint dynamic, 20 ron litrul.

Modificat de albertinobuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul 2T amastecat in diesel  mareste/imbunatateste cifra cetanica a dieselului, si de aici cifra cetanica mai mare explozie mai buna, citeste ceva despre detonatii la explozia diesel.

 

Pe alta parte uleiul 2T nu arde complet la explozie si o parte se infiltreaza in canalele segmentilor, si aici din nou are un efect benefic asupra  compresiei,

 

Calitatea exploziei este cheia si lacata motorului diesel, si ca explozia sa fie ce calitate  trebuie sa ai un motor cu  o compresie buna si motorina de calitate ( 55 cetani)

 

Cu cat cifra cetanica scade ( 1%  benziana in diesel scade cifra cetanica  3-4 unitati  si aici sunt probleme la statiile de PECO ce alimenteaza cu aceiasi cisterna diesel si benzina fara a curata intre)  cu atat motorul devine mai galagios datorita detonatiilor cauzate de cifra cetanica scazuta.

 

Fa un experiment pune la un rezervor plin 1 L de ulei, si compara apoi punand la urmatorul rezervor in loc de ulei pune 1 L de benzina, si sa ne spui cu ce merge mai bine motorul.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus cam 200ml ulei 2T Mobil la aproximativ 25litri de motorina omv max motion. Deocamdata nu reusesc sa vad vreo imbunatatire, astept sa consum motorina, sa pun motorina fara ulei apoi sa repet amestecul si abia atunci cred ca imi voi da seama daca e ok sau nu sa pun ulei. O sa revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica 1:125. E mult. Mai baga cel putin 25L de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a spus pentru inceput sa pun ceva mai mult sa vad cum e, apoi la urmatorul refuel sa nu mai pun ca sa imi dau seama daca aduce vreun plus.

Modificat de redline1619
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.

Eu am pastrat acelasi raport de la inceput, sa nu am probleme la dpf/catalizator.

E adevarat ca au curs cateva sute de km pana am vazut diferenta, dar e bine si-asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Sarbatori fericite tuturor !

           

          Totusi, de ce o solutie special creata pentru aditivarea motorinei care creste cifra cetanica, curata si care are si rolul lubrifierii (Wynns; Liqui Moly, etc) nu vi se pare cel putin la fel de eficienta precum adaugarea uleiului 2t ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt destui aditivi speciali, dar cel mai comod si ieftin ramane 2T, cu 1l botezi 200l de motorina. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot si eu sa confirm avantajele uleiului 2T in motorina. Alh-ul meu e mai putin zgomotos la rece si la cald, sunetul e mai "rotund", la consum nu am remarcat nimic diferit, fum nu scoate. Am folosit initial Mol Garden 2T, pentru motocositoare& co, din vara si pana acum am mers fara ulei, iar acum am inceput sa folosesc din nou ulei, dar Mol Sprint 2T si pot spune ca se simte deja diferenta, dar se va inbunatati sigur situatia la urmatorul plin. Am pus cam 250ml de ulei la cei 30l de motorina din rezervor. Inteleg ca un raport de 1:200 ar fi ok, deci cam asta va fi raportul la urmatorul plin, pana acum folosisem 1:100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!