Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

Bravo Rune! :icon_thumright:

Eu cred ca in 84 de pagini s-a discutat cam tot ce se putea discuta despre acest ulei.

Folosesc aceasta mixtura de 10 ani si o voi folosi atat timp cat voi detine un diesel.

Masina mea porneste foarte usor, la prima cheie, indiferent de anotimp si aici nu-i meritul exclusiv al uleiului 2T, dar sa mai discutat si asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu 3 curiozitati:

1. regenerarile se fac mai rar cu FC sau cu FD (regenerari mai rare banuiesc ca inseamna cenusa mai putina)?

Eu nu-mi dau seama la mine cand isi face regenerarea. Si folosesc MOL Sprint 2T.

 

2. pe alte forumuri vad ca folosesc si MOL Dynamic 4T. E bine sau rau? Ca Sprint 2T vad ca apare foarte greu pe-aici. Dynamic 4T e tot timpul pe stoc.

 

3. Hexol pana la urma e mai bun sau mai rau decat MOL? Ca am depistat un magazin care aduce si uleiuri Hexol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu cauti mobil extra 2t? Intr-un clasament postat de rune iesea dupa ravenol la cenusa rezultata, numai ca se gaseste mult mai usor si la un prrt acceptabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu 3 curiozitati:

1. regenerarile se fac mai rar cu FC sau cu FD (regenerari mai rare banuiesc ca inseamna cenusa mai putina)?

 

 

 

La acest punct cred ca este foarte dificil sa obtii un raspuns exact  deoarece  responsabil cu regenerarea este si starea generala a motorului, si aici ma refer clar la reglajele motorului precum si la uzura motorului.

Deci daca vei incerca sa compari date de la comportamentul la nivelul regenerarilor a mai multor motoare cred ca v-a fi foarte dificil sa ajungi la un rezultat plauzibil.

O idee ar putea fi de a incerca cu acelasi motor sa mergi un  timp definit ( ori numar de km)  si sa repeti acest lucru  fara adaos de ulei, cu uleu 2T FC si cu ulei 2T FD, sa notezi numarul de regenerari si apoi  sa le compari,  dar trebuie sa fii atent ptr a elimina orice variabilitate , deci trebuie sa incerci mereu sa alimentezi de la aceiasi statie, sa faci cat de cat acelasi traseu, sa ai cat de cat acelasi conditii meteo ( temperatura)....

 

Deci  destul de complicat ptr a ajunge la un raspuns plauzibil...

 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu cauti mobil extra 2t? Intr-un clasament postat de rune iesea dupa ravenol la cenusa rezultata, numai ca se gaseste mult mai usor si la un prrt acceptabil.

Mi-a scapat informatia asta.

Pe mine ma interesa sa fie mai bun. Deci Mobil e peste MOL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4t e pentru 4 timpi, ulei de motor moto, tipul clasic de se pune in baie de ulei, nu in carburant. Si eu zic ca e foarte ok un Mobil extra 2t

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ravenol 2T/FC vinde cineva in Bucuresti?merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au pe stoc nici ei nici importatorul. (am facut eu comanda)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In plus bidonul din imagine e cel mineral JASO FB.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

De ce nu cauti mobil extra 2t? Intr-un clasament postat de rune iesea dupa ravenol la cenusa rezultata, numai ca se gaseste mult mai usor si la un prrt acceptabil.

Mi-a scapat informatia asta.

Pe mine ma interesa sa fie mai bun. Deci Mobil e peste MOL.

Gasit Mobil in oras. Cand termin MOL-ul (sau poate si intre timp) o sa trec pe Mobil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai DPF,te asteptam cu procentele de incarcare/km ,Mol vs Mobil. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luminati-ma va rog. Am un CC din 2010, de 140cp, trebuie sa pun ulei 2t in motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai alege intre posibila incarcare a DPF-ului mai rapida si salvarea pompei de motorina si a injectoarelor ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cecelin, ai motor euro5. In mod normal o motorina buna ar fi suficienta, insa, e mult mai safe sa adaugi decat sa nu. Foloseste ratie aditivare mica (pana in 1:200) cu norma jaso fc (ex. Mobil1 2T). Vei iesi mult mai castigat in urma folosirii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu merg cu 200 ml la ~50l. Poate mi se pare, insa parca isi face regenare mai des decat fara ulei. Dar pare ca motorul se aude/simte mai bine.

Merg cu bidonul galben de la Kaufland, norma FC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu la 1.6 TDI CR pun 200 ml la un plin (Mol Sprint 2 T), am aprox 3000 km de cand il folosesc, motorul e silentios oricum fiind CR , nu pot face o diferenta daca e mai silentios acum, in rest se comporta foarte normal, regenerarile ca si pana acum, nu am observat sa si faca mai des(oricum merg mult la exterior si nu mi dau seama cand isi face regenerarea). Pun preventiv in principal pentru a proteja sistemul de injectie: pompa de injectie, injectoare etc(se stie de problemele pompelor de injectie la motoarele CR de la motorina euro 5 care e mai "uscata" si nu lubrefiaza cum trebuie, in timp apar problemele bine stiute. Doresc sa testez si Mobil 2T, dupa ce termin Sprint 2T.

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai s-au mai convins 2 amici cu CR (fara DPF) si au inceput sa foloseasca si ei. Dupa primii km m-au sunat razand: parca-i alt motor. :lol:

Ei au bagat 1:200. Respectiv 400ml la 80L motorina. MOL Sprint 2T.

Unul din ei tocmai a facut ieri ITP-ul.

La testul de fum, inginerul de statie a refacut testul de fum de 3 ori si tot de atatea ori reintrodus sonda in esapament ca nu-i venea sa creada cum o masina Euro3 de 12 ani, nu atinge nivelul minim al opacitatii fumului.

Va dati seama cu ce zambet de satisfactie m-a sunat sa-mi relateze. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mercedes.

Bmw nu avea CR acum 12 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!