Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

Fiecare face cum doreste, nu sunteti obligați sa puneti ulei 2t in motorina. Eu nu am probleme de când folosesc acest mix, am trecut de 20k km cu ulei 2t, iar fără el motorul e mai zgomotos. Fum nu da nici cu ulei, nici fără. Injectoarele cică au ieșit bine la diagnoză, asa au zis colegii.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinand cont cu cat creste costul/km, e pacat sa nu pui. Poate dai masina nevestii sau altei rude/prieten peste 2-3 ani si e pacat sa stii ca ai renuntat candva la 2T.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, din contra..chiar nu am remuscari dinastea...daca as avea probleme cu injectia, primul gand mi-ar veni de la folosirea uleiului..a mea oricum nu dadea cu fum nici inainte si nici dupa remapare la orice turatie i-as da talpa..si injectoarele + turbina sunt in parametrii super ok ; plus de asta nu am auzit pe nimeni la 1.4 TDI sa aiba probleme cu injectoarele ( chiar si cu motorina de tractor ) ; l-as fi folosit dupa cum am spus si in primul meu post pe acest forum doar daca motorul devenea mai silentios ; normal ca nu este nimeni obligat dar am spus ca va voi tine la curent ; si mi s-a parut frumos si de bun simt sa va spun ca la al meu 1.4 TDI nu s-a simtit nicio diferenta in mersul motorului ( desi ma asteptam sa nu se simta, pt ca nu prea am vazut explicatia logica pt treaba asta ) , cu toate ca stiu ca nu acesta este rostul uleiului 2T, ci de a face ungere ; oricum, eu personal am fost dat peste cap de atatea teorii si uleiuri si problemele discutate aici incat chiar nu ma mai intereseaza sa imi bat capul cu normele / calitatea / pretul etc..cu siguranta daca as fi avut o masina euro 2 sau de conceptie veche as fi folosit cu incredere intrucat explicatia cu sulful pare destul de plauzibila ; succes !

 

p.s : intrucat tot am dat banii pe un bidon de 1L il voi mai folosi pana se termina ca " e pacat de el " :)

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul in 3 capace e prea zgomotos ca sa simti vreo diferenta.  :icon_geek:

Glumesc. Fiecare face cum crede de cuviinta.

 

Si aici vad ca a ajuns la 20ron/1L de MOL Sprint 2T. Cu toate astea am luat 2L sa fie pe stoc. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca este foarte zgomotos..si da..e posibil..

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am folosit MOL 2t pana acum dar sa terminat si inteleg din discutiile din forum ca nu este indicat FDul la motor cu DPF ESTE UN 2.0 CBDB 2009 ce ulei 2t sa iau si unde il gasesc in Bucuresti?merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FC, găsești la Mol, Kaufland. Sau magazine cu unelte agricole/motociclete

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am folosit MOL 2t pana acum dar sa terminat si inteleg din discutiile din forum ca nu este indicat FDul la motor cu DPF ESTE UN 2.0 CBDB 2009 ce ulei 2t sa iau si unde il gasesc in Bucuresti?merci

Mobil extra 2t - gasesti (cel mai ieftin) la Metro sau Dedeman. Pe el scrie FC/FD, dar am vazut ca se face mai rar regenerarea decat cu Aral-ul FC pe care l-am folosit inainte

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai s-au mai convins 2 amici cu CR (fara DPF) si au inceput sa foloseasca si ei. Dupa primii km m-au sunat razand: parca-i alt motor.  :lol:

Ei au bagat 1:200. Respectiv 400ml la 80L motorina. MOL Sprint 2T.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am probat MOL Sprint 2T pe distante  insumate de aprox 1500km .Amestec 1:200 (50 ml / la fiecare 10L motorina) .Nu am observat nici o diferenta,doar ca incarca mai repede DPF-ul. Adica 0.15%/1km.

O sa verific procentajul de incarcare fara 2T.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mama lui de DPF...

Incearca si cu niste Hexol rosu, poate se schimba datele. La mine n-are ce sa se incarce, le alternez si eu dupa cum le gasesc. Discutam maine, cand ne intalnim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar ca orice lubrefiant suplimentar prelungeste viata componentelor.Mai caut Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic .Peste 10-15 ani o sa plangem dupa masinile fabricate pana la DPF. :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam ai dreptate, normele eco vor fi din ce in ce mai drastice. Chiar ma gandesc cu groaza la ce masina voi lua dupa octavia, ma gandesc la faptul ca va fi si mai ticsita de electronica si motorul va deveni tot mai intesat de filtre, din dorinta de a-l face cat mai envirorment-friendly. Cu toate ca un mic razboi face pagube mediului mult mai mari decat ce se intampla in aceeasi perioada cu esapamentul masinilor dintr-un oras mare.

Nu incerci cu un ulei pentru barci? Ala cica are cel mai mic cintinut de cenusa, deci teoretic infunda mai greu DPF-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Lucian sunt curios cum iti porneste dimineata , cu temperaturile astea pe minus !!!

La mine , la sudisti , inca suntem pe plus .

 

Astazi am facut plinul ( 46,2 l ) si vreau sa fac un experiment pe pielea mea pt cei din familia " Toma Necredinciosu " ! Nu am bagat 2 T si vreau sa vad daca ....... imi porneste iar greu , consuma mai mult , trage mai greu .... fata de cum era cu uleiul  2 T .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am probat MOL Sprint 2T pe distante  insumate de aprox 1500km .Amestec 1:200 (50 ml / la fiecare 10L motorina) .Nu am observat nici o diferenta,doar ca incarca mai repede DPF-ul. Adica 0.15%/1km.

O sa verific procentajul de incarcare fara 2T.

Eu pun 1:250. La aproape 1000km facuti de cand am pus Mobil am vazut ca DPF-ul se incarca cu max 0,02%/km. Ieri seara m-am uitat dupa un drum de 235km si aveam 3,8% (plecasem de la 0% si 1km de cand isi  facuse regenerarea).

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.Peste 10-15 ani o sa plangem dupa masinile fabricate pana la DPF. :beer:

  Eu pling deja.. dar fac tot posibiliul ca E3 ul meu sa ma mai tina pana apar masinile electrice pe piata, in asa fel sa trec direct fara a mai avea experiente cu DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu plang dupa un ASZ la care dupa 180 mii km rulati  nu "stiam" decat unde e busonul de ulei.

b-66-six

Ca sa calculezi coeficientul de incarcare/km trebuie sa imparti cantitatea incarcata (grup 68,1,Shoot Loading Value) cu distanta parcursa de la ultima regenerare (grup 73,2, Dactualance Since Regeneration) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Lucian sunt curios cum iti porneste dimineata , cu temperaturile astea pe minus !!!

La mine , la sudisti , inca suntem pe plus .

Am ajuns de mai bine de o ora de la Bacau (montat tempomat la jetta lui tata) si am dat sa pornesc motorul masinii mele- era temperatura scazuta, 1 grad sau 0,5, nu mai retin. A  dat rateu. Mai las un pic, pornesc, o ia din loc rapid, insa parca erau piulite libere in el. Cred ca din cauza ca am lasat-o cu botul in deal sau nu i-a dat ragaz sa incalzeasca mai mult bujiile. Adica am pornit-o la 4-5 secunde dupa ce am pus contactul. Pa drum am observat ca avea un zgomot oarecum ciudat, care a disparut dupa un km si ceva. Nu cred ca e de la ulei, ci de la temperaturile scazute si faptul ca nu am lasat-o sa se incalzeasca decat vreo 10 secunde. De acum, minim 30-40 secunde va fi lasat la relanti, inainte sa scot masina din curte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar nu are legatura cu uleiul de amestec.

4-5 secunde sunt suficiente pentru bujiile de la motoarele astea. Sunt bujii rapide.

Da, eu niciodata nu plec de pe loc cu ea rece , fara sa mearga minim 20-30 secunde (chiar si vara)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Na, eu am lasat-o sa curga la vale, apoi am pornit usor pe drum. Stiu ca nu am facut bine, mai ales pe temperaturile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

b-66-six

Ca sa calculezi coeficientul de incarcare/km trebuie sa imparti cantitatea incarcata (grup 68,1,Shoot Loading Value) cu distanta parcursa de la ultima regenerare (grup 73,2, Dactualance Since Regeneration) 

pai asa am facut; la 68,1 aveam 3,8%, iar la 73,2 aveam 235km; rezultatul 0,01617

Intamplarea a facut sa plec de acasa imediat dupa ce isi facuse regenerarea - aveam 0% si 0km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La DPF stai foarte  bine! Daca pui 2T sa vezi daca creste procentajul

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai a zis ca a pus Mobil 2T.

Modificat de madhorsefuzzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salut !

Lucian sunt curios cum iti porneste dimineata , cu temperaturile astea pe minus !!!

La mine , la sudisti , inca suntem pe plus .

Am ajuns de mai bine de o ora de la Bacau (montat tempomat la jetta lui tata) si am dat sa pornesc motorul masinii mele- era temperatura scazuta, 1 grad sau 0,5, nu mai retin. A  dat rateu. Mai las un pic, pornesc, o ia din loc rapid, insa parca erau piulite libere in el. Cred ca din cauza ca am lasat-o cu botul in deal sau nu i-a dat ragaz sa incalzeasca mai mult bujiile. Adica am pornit-o la 4-5 secunde dupa ce am pus contactul. Pa drum am observat ca avea un zgomot oarecum ciudat, care a disparut dupa un km si ceva. Nu cred ca e de la ulei, ci de la temperaturile scazute si faptul ca nu am lasat-o sa se incalzeasca decat vreo 10 secunde. De acum, minim 30-40 secunde va fi lasat la relanti, inainte sa scot masina din curte.

 

 

e de la uleiul de motor, zgomotul e in general de la tacheti, daca ai 5w40 incearca 5w30 sau chiar schimba marca

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze Sergiu dar  eu cred ca trebuie sa te ocupi in continuare de motoarele pe benzina si sa te lasi de sfaturi la adresa dieselurilor.....si daca inca nu ai inteles inca 5W40  si 5W30 au aceiasi vascozitate la  rece atunci schimba "marca"...

 

Cat despre alte sfaturi  la adresa uleiului 2T  incerca sa iti procuri un diesel mai intai, si apoi.....poate vei intelege despre ce este vorba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!