Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

Dane ,de aia folosim ulei 2T si nu ulei normal pentru motoarele in 4 timpi ,pentru ca se dizolva foarte bine in motorina.Incearca singur intr-o sticla cu motorina si amesteca ulei 2T ,iar in alta 4T si vezi cum se comporta.Astept rezultatul.

PS: Mersi inca odata pentru stickere,esti un baiat de cuvant,asta stiu sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi dati in cap. Eu mi-am spus doar parerea. Si am spus aceasta parere pt posesorii de motoare noi, euro 5 care citesc acest topic si au in gand sa foloseasca acest tip de ulei.

Nu spun ca nu e bun un agent supliemntar pt ungere, pentru ca oricum motorina din ziua de azi nu mai are comun decat doar numele comparativ cu motorina ce a fost in trecut. Nu mai zic fata de cea non euro.

Dar eu nu stiu sa fi fost emisa vreo atentionare din partea producatorilor ( cum e spre exemplu pentru benzina E10) pentru utilizarea motorinei euro5 in motoare diesel, doar cu exceptia celor vechi, non euro, cu injectie clasica, pentru care se si gasesc aditivi special conceputi pt ungerea sistemului de injectie. Ca si uleiul 2T e tolerat de motor, e normal, repet teoretic motorul diesel ar trebui sa mearga si cu ulei in care s-au facut cartofi prajiti.

Insa, pentru motoarele noi, euro 5 ma indoiesc ca acest tratament al combustibilului e necesar. Nu stiu daca in noile generatii de cr ( desi acest cr a iesit in 1999, pana acum sunt multe generatii iesite si nu poti compara spre exp. generatia a 7-a cu prima generatie) acest adaos face chiar bine, dat fiind presiunile extrem de mari in sistemul de injectie si injectoarele piezo extrem de delicate. Nu degeaba e asa de uscata motorina, e special conceputa pt acest gen de injectoare si cum e si normal materialele din componenta sistemului de injectie sunt adaptate noilor tipuri de combustibili.

Insa, teoretic, orice motor cand e proiectat trebuie facut compatibil si cu combustibilii ce vor iesi din rafinarii in viitorul apropiat, de aceea spun ca si pt motoarele pd acest tratament consider ca nu e obligatoriu.

Pt restul da, sunt de acord cu voi e benefic, cu cat mai vechi motorul cu atat mai benefic.

Iar motorina buna exista si la noi, la firma alimentam de la Rompetrol, avem 10 masini diesel ( vw caddy si mercedes sprinter toate model 2008) si pana acum nu am avut nici un fel de pbme. Iar ca si nr de km, avem cateva masini care fac anual in jur de 100-120.000 km si merg perfect si acum. Avem si masini care merg doar in oras si nici un fel de pbma nici pt acestea.

Masinile ce merg f multi km anual fac transport intern si international, pe caddy avem motoare pd de 105 cai cat si de 140 cai, iar din constatarile noastre nu se comporta diferit masinile cu motorina din vest comparativ cu cea de aici. Desigur, alimentam destul de des si cu sortimentul super diesel in Ro.

Dar, poate ca ar trebui sa va fi intrebat si de unde alimentati cu combustibil.

Nu sunt de acord cu alimentarea de la orice benzinarie si mai ales de la vanzatorii in bidoane, pt ca am vazut multe cazuri in care vanzatorii luau motorina din cisterna ( am inteles ca e si un coeficient de evaporare care e luat in calcul la transport si ei jonglau cumva cu acest coeficient, ma rog nu stiu f bine sa va explic ce si cum ) si atunci, mai mult ca sigur ca vei alimenta cu un combustibil slab adtivat si iti va face probleme la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Dupa ce am urmarit de mult timp topicul si parerile pro si contra, am decis sa folosesc ulei 2T(1:250) pe un Cr.Eu am simtit diferenta imediat, motorul este mai silentios,elastic,a crescut range-ul, a scazul consumul cu ~0.2% la acelasi stil de condus sau mai agresiv.Uleiul este Mobil1 2T si are norma FC.Fiind un motor diesel, uleiul nu are cum sa-i dauneze;insa intreb daca, nu vor fi probleme pe termen lung cu catalizatorul dat fiind ca motorul este euro4?

Cantitatea de ulei raportata la cantitatea de diesel este mica, insa exista sanse ca acest amestec sa fie daunator pt noxe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca la euro4 ar afecta catalizatorul.

Eu mi-as face griji pt motoarele cu norma euro5 ce au filtru de particule.

Acolo e posibil sa afecteze, insa din pacate doar practica va demonstra acest lucru, producatorii nerecomandand utilizarea nici macar a aditivilor de combustibil, ce sa mai zic de ulei 2t.

Asa ca, doar timpul iti va da raspunsul final.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar itp-ul.Oricum se simt imbunatatiri, nu este doar un efect placebo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-am zis celor de la ITP ca am in motorina ulei 2T,rugandu-i sa-mi scoata noxele in februarie a.c. si mi-au zis ca totul in limitele normale, am permanent ulei 2T in rezervor.

Sincer nu cred sa afecteze DPF-ul,am prieten cu CR si nu l-am auzit plagandu-se, el e mai vechi ca mine in ale 2T-ului.

Modificat de toni d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe mine ma interesa sa nu afecteze uleiul 2T in vreun fel catalizatorul sau noxele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu afecteaza cu nimic in rau uleiul 2T,nici catalizatorul, nici DPF ul,nici CR ul din generatia 7,nici PD ul,pe caldurile astea motorul toarce ca cel pe benzina,nu se aud decat ventilatoarele de la AC,nu mai zic de consum care e ca la un polo de 1,4 tdi si masina are 1800 kg goala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am fost cu masina la ITP si nu amspus nimic de uleiul 2t din motorina, noxele au fost bune, totul ok :icon_cheesygrin: nimic de reprosat uleiului 2t in nici-o siuatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concentratia folosita de voi este prea mica sa modifice noxele...iar ultimele 2T lasa putine reziduuri sau chiar deloc dupa ardere...

Unii camionagii chiar de cursa lunga baga ulei ...nu conteaza de care ieftin sa fie... discutam cu cineva de la SHELL de ulei 2T etc, si zicea ca vinde ulei hidraulic la soferi :) de bagat in motorina... pt ei 2T deja e prea scump la cita zama sug alea :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, si uleiul hidraulic e la fel de bun ca cel 2T, din cate am citit pe alte forumuri straine, dar si acela e cam scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caut niste date exacte de la posesori de tdi pd ce au bagat ulei 2t in motorina si au urmarit compensatii injectoare, zgomot,fum. As vrea sa stiu exact ce ulei ati bagat, cat , dupa cati km au aparut ceva diferente vizibile, audibile. Eu am un Ajm cu 242000 km , merg numai cu mol evo , de cand e masina din 2000 doar de la mol s-a alimentat exceptand iesirile din tara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
cristian1968

Am inceput si eu sa adaug ulei 2T in motorina si am facut primii 300km.

Nimic rau de semnalat dar parca nici imbunatatiri nu am simtit.

Oricum o sa continui sa adaug ulei sa vedem ce se mai intampla.

Am pus 1/250, ulei Castrol..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Marius e bun!De asta folosesc eu:).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vineri am facut ITP-ul, cu ulei 2T in motorina.

No problem :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sughita niciun pic dieselurile de la putin ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-era frica sa nu dea vreun firicel de fum, dar a fost cuminte.

Imi zicea ala ca atunci cand ii vine un Ford la ITP tre sa lase usile deschise si sa dea ventilatorul de pe tavan la maxim :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am consumat primul litru de ulei 2T.

Pana acum nu sunt simptome negative.

Din pacate nu am citit valorile injectiarelor sau alti parametrii inainte sa incep sa adaug.

Poate cand imi iau vag-com... ;)

From HTC via Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ssorin, te las sa ii dai o talpa la fordu meu, nu vezi nici gram de fum pana la 5000rpm

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu doar am reprodus ce a zis tipul ala de la ITP, ce am omis sa spun ca era vorba de TDCI (nu stiu daca am scris corect)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.6 tdi cr a incercat cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut :) Detin un Golf 4 1.9 TDI ATD PD si folosesc ulei 2T in motorina de aproximativ un an, aproximativ 300 de ml la un plin, iar dupa aproape 3 litri de 2T pot sa spun ca motorul este mai silentios, scoate mai putin fum, insa consumul nu s-a modificat sesizabil.

De asemenea folosesc ulei 2T si la un Renault 1.9 dCi CR, tot in aceeasi proportie si pot sa spun ca dupa un an se distinge o diferenta impresionanta, motorul e mult, mult mai silentios si consumul chiar a scazut, pastrand stilul de condus dinainte.

Acestea fiind spuse, recomand tuturor folosirea uleiului 2T in motorina, mai ales la motoarele cu norma de poluare E3 sau E2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am incumetat si am pus si eu ulei 2t intr-un caddy 2007 cu motor 1.9 pd, care pe mine ma scotea din minti cu caraitul lui ( bineinteles ca pe utilitate vw nu s-a mai deranjat sa izoleze fonic motorul, nu are nici macar capacul de plastic pe motor).

Deja dupa cativa zeci de km parca parca nu mai caraie asa de tare.

De scos fum nu scotea nici inainte, deci aici nu pot sa ma pronunt.

De consum nici atat, merg multi oameni cu el asadar e mai greu de contabilizat consumul.

Revin cu pareri dupa a doua alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot la Caddy am pus si e mult mai silentios motorul acum. Nici eu la consum nu am simtit mare diferenta.Am facut pana acum 3000 km cu adaosul de ulei.O sa continui sa adaug.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!