Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

Cineva m-a întrebat cât sulf poate să conțină maxim un ulei. Ar fi bine să răspund aici! Un maxim acceptat este 0,1% pentru mașini cu Dpf și 0,15% pentru mașinile non Dpf. Dar revin cu chestiunea cenușii, Wolf sintetic are 0,18% sulf și dă încărcare redusă pe Dpf iar Mol Dynamic Sprint are 0,05% și încarcă puternic DPF-ul. Testat de mine. Dacă aveți Dpf neapărat trebuie să monitorizați incărcarea cu cenușă. Dacă nu aveți vcds sau nu aveți chef de măsurători optați pentru LM 1052 sau 1621 ( Scooter Semisintetic-in mare este același ulei cu 1052) și nu vă mai legați la cap cu altceva. Mie cu LM am un consum mai redus. 

Momentan folosesc Shell Advance VSX, mai ieftin decât Liqui Moly până în prezent se comportă destul de bine, încărcare pe dpf la fel de redusă ca și LM. Ce nu îmi place la el este faptul că mi-a crescut consumul de când îl folosesc. 

Încă o dată, atenție ce motorină folosiți! Înainte de a spune că nu sesizați nici o îmbunătățire schimbați motorina. Eu cu Efix am obținut cele mai bune rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat si eu pentru prima data ulei de la LM si prima impresie dupa 400 km e foarte buna. Parca e peste catrol, k-classic sau cel din mol (doar astea am folosit). Ultimele doua plinuri am mers fara ulei iar acum dupa ultimul am bagat LM iar efectul sa facut simtit dupa aproximativ 50-70 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gabi_74 ce ai postat tu acolo, e vechea fisa tehnica. Cea noua si curenta e cea postata de Liviu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fișa tehnică este de pe site-ul Liqui Moly. Am vorbit cu cineva care folosește de ani mulți 1052 și nu a constatat nici o modificare perceptibilă a produsului de-a lungul vremii. Prin urmare nu știu de ce sunt diferențele acelea. Pe motor-talk am găsit tabelul acesta. Este postat de mulți ani, este posibil ca datele de pe automoly.ro să fie eronate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Eu folosesc acum Repsol Moto Sintetico 2t. Ce parere aveti? Dupa Mobil 1 Racing 2t, Mol Dynamic Sprint 2t, Mannol Plus 2t si Mobil Extra 2t, cu asta pare cel mai silentios motorul si puterea pare ok. Nu stiu ce sa zic, insa, in legatura cu depunerile.  Atasez si fisa tehnica.

RP_MOTO_SINTETICO_2T_EN_tcm14-55977.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Alh nu ar trebui să creeze probleme, sulful este în zona sigură. Dar să știi că nu este sintetic chiar daca are denumirea de sintetic. 

Ca să vezi cum stă treaba cu depunerile trebuie să îi dai foc într-un pahar cu gura îngustă. De ars toate ard cam la fel însă vezi ce se depune pe pereții paharului. Dar pentru asta îți trebuie să o faci cu mai multe uleiuri să ai termen de comparație. Sau bagă la cineva care are dpf și măsoară-i încărcarea cu cenușă de ulei :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din păcate am vorbit cu persoana care are magazinul cu uleiuri Ravenol și a zis ca Ravenol Scooter 2takt, semisintetic bidonul argintiu,nu se mai importa în România. Are în schimb varianta la bidon auriu full sintetic,sau bidon galben mineral,așadar am renunțat și am comandat LM 1052,sper sa fi făcut alegerea Bună. 

Trofin Liviu, uleiul LM 1052 folosit de tine arata așa bidonul?

ulei-universal-semisintetic-liquimoly-2t-api-tc-1052-1l-930.jpg

Modificat de gabi_74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e cel bun. Liqui moly 1052. Și eu am comandat azi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Pe viitor o sa incerc sa folosesc si eu uleiul asta. Voi unde l-ati gasit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gabi_74 cu o pagina în urmă am pus o poză cu ultima mea comandă. 

Acum monitorizați și consumul, ar trebui să îl scadă. Nu mult firește, dar eu zic că la un calcul rapid își cam scoate banii.

@Radlog mai toate magazinele de piese auto ți-l aduc pe comanda. La mine l-am găsit cu 43-45 lei. Nu merita luat de pe net chiar dacă este mai ieftin decât dacă luați și altceva.

Modificat de Trofin Liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am spus cu niște posturi în urmă, doza optimă se stabilește prin încercări. Este unanim acceptată proporția de 1:200 dar poate mașina ta se mulțumește cu mai puțin. Când băgam Wolf se simțea perfect cu 1:300. Cu LM parcă cere să bagi mai mult, am mers cu 1:150 și avea mai multă vigoare. Inclusiv la Shell am observat același fenomen. Am fost sfătuit de oameni care se pricep că cel mai bine să merg cu doza minimă care produce efecte. Care este aceasta numai prin încercări poți afla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal, ce părere aveți de ravenol scoter fullsintetic ? Cel semisintetic nu se mai găsește prin România - cel din poza pagini anterioare pusă de @gabi74...

http://www.ulei-ravenol.piese-autonext.ro/ulei-motor-ravenol-scooter-2t-full-sintetic-jaso-fd-1l

ceva păreri ? Sunt diferențe mari între semisintetic si fulsintetic ? Am văzut ca sulf este <0.04....!!!??? 

Nu știu ce sa aleg între Ravenol scoter 2T fulsintetic si LM 2T 1052 ?

AF0DB3B0-DC3C-4AC8-9071-D7D34F963210.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa adaugi ulei 2t in motorina iti trebuie unul semisintetic.

Mergi pe LM cu incredere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Blaguta B Mai ai Dpf pe mașină? Dacă da, mergi pe ce mergem și noi. LM 1052 

Nu am folosit și nu cunosc pe nimeni să îți spun ceva de Ravenolul acela.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am DPF ...multumesc de sfat.

Dar eu tot cred ca am ceva pe partea de presiune ...regulator rampa ..!!?? ma deranjează acel ralanti fluctuant la pornire ...si nu știu sa interpretez foarte bine măsurătorile cu VCDS...știți cumva pe cineva care știe sa le citească (adică ma refer la faptul ca treb sa fie cumva niște limite de valori pe presiune si care ar fi ele , cum se vede de exemplu un regulator care nu mai lucrează cum trebuie?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 - 1624 (LM) nu e mai bun decat  1052 (LM) ?

2 -  In Buc. pe unde gasiti LM ca eu nu am vazut nicaieri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Blaguta BMergi pe topicul dedicat, și eu fac la fel.

@SSorin Nu îl ține nimeni pe raft, întrebi la magazin dacă aduc LM și le ceri după numărul de produs. Întreabă pe Mihai Onu l-a găsit el mai ieftin în București. Nu exista LM 1624, despre ce este vorba?

 

Modificat de Trofin Liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit că este absolut același ulei. Nu am avut curiozitatea să verific asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Trofin Liviu apreciez maxim efortul depus pentru a clarifica oarecum discutiile acestea interminabile despre uleiurile 2T.

Momentan folosesc Mol Dynamic sprint 2T pe un AFN pentru ca este ieftin si nu are DPF

Pe a doua masina 2.0 TDI CBAB cu DPF inca n am avut curaj sa bag altceva decat aditivi de la LM.As dori sa incep un tratament continuu cu LM 1052,dar as mai avea nevoie de o ultima parere si anume,daca in continuare DPF ul tau agreeaza acest 1052 de la LM.Singura mea grija este Filtrul de particule,in rest stiu ca ar face doar bine motorului.

Multumesc!

Modificat de Emy_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Emy_  După ce am experimentat și eu ca și tine diverși aditivi, amestecul de LM 1052 + Adizol T6 mi-a adus cele mai bune rezultate. Discuțiile despre ulei 2 timpi m-a ajutat să leg niște prietenii, mai sunt ca mine care folosesc. Ei fac kilometri mai mulți decât reușesc eu să fac și văd că nimănui nu îi cade nimic. 

Unii au rămas pe Liqui Moly, alții bagă cu rezultate foarte bune Shell Advance VSX, Wolf sintetic are și el fanii săi, Mannol 2 takt plus văd că a început să fie utilizat. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!