Jump to content

Golful meu Young


fanta

Postare recomandată

  • Replies 260
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • fanta

    87

  • Circoloco

    40

  • kalu

    17

  • rex

    14

Top Posters In This Topic

frumoasa masina; fara incidente si prudenta la sofat;

sunt elemente care imi plac si altele care nu sunt pe gustul meu;

oglinzile retrovizoare daca ai putea sa le schimbi (o singura culoare pe capac);

la interior sa vopsesti si trimurile (usi si bord) tot in alb sa fie in ton cu consola si cotiera;

P.S. in primele poze din pag1 ai manere cu led (de unde si cat?) si schimbatorul (afiseaza si R?)(de unde si cat?)

numai bine!

Link către comentariu

Doamne zgarcit mai esti in poze :blah: .

Pune si tu mai multe poze sa se vaza ce ai mai facut si cum si de ce.

Inca se mai asteapta acele filmulete pe care le-ai promis cu farurile in detaliu ,sau macar poze cu o calitate mai buna .

In rest sint de acord cu tine in privinta vopsitului,pentru ca pe alb nu da bine cromul,asa ca Keep Working and :icon_thumright: safe

Link către comentariu

salut

frumoasa masina :rolleyes: multa bafta la ea...

o intrebare te rog : unde iti este acel numar mic?de ce l-ai schimbat?nu a fost original ?adica cu hologramele de ''ro'' in el?nu de la pol le-ai scos ?

mersi

Link către comentariu

@ rex

Multam frumos.

@ Circoloco

Multam pentru ajutor :icon_thumright: . Da , am vopsit si oglinda semnalizarii si da , se vede si asa.

@ Golf TDI

Multumesc frumos de apreciere. Sper sa fac rost de un aparat foto cat de curand si o sa pun si poze mai multe si filmulete. Le-am desfacut si le-am dus la un service sa le vopseasca. Sunt facute cu vopsea normala , negru mat. Lucioase se vad din cauza geamurilor insa daca te uiti de aproape in interior iti dai seama ca sunt mate. Oricum , efectul e super.

@ kalu

Nu sunt foliate. Asta-i efectul vopsirii oglinzilor din interiorul lor.

@ ali4u

Multumesc frumos. Oglinzile vor ramane asa. Le-am avut albe dupa care le-am facut negre si nu mi-au placut asa ca... Din pacate trimurile nu sunt detasabile si nu vad cum as putea sa le fac albe si sa iasa si bine pana la cel mai mic detaliu. As vrea eu dar nu vad nicio solutie. Manerele cu LED le-am gasit pe net acum un an si ceva insa din pacate nu se mai gasesc. Deocamdata le-am demontat insa urmeaza sa le pun la loc...timp sa fie. Schimbatorul l-am luat de pe TMTuning si costa 170 $ si...da , afiseaza si R. Numai bine si tie.

@ spydy

:offtopic: da , stiu. Ce sa fac , am doar un telefon cu care fac pozele. Sper ca in curand sa fac rost de un parat foto si am sa pun mai multe poze si filmulete.

@ SOUND IDENTITY

Multumesc frumos de aprecieri. Acel numar mic , mi l-a confiscat Politia Rutiera Constanta :icon_thumright: . M-au prins intr-un final. Nu era luat de la ei si am ramas fara el chiar daca le-am zis sa mi-l lase macar amintire :lol: . Nu recomand asa ceva pentru ca ramai fara talon si ce-i drept , ai de alergat ceva , ceva dupa el si pot spune ca sunt un caz fericit ca am scapat doar cu avertisment. Nu e de joaca. Ca sa nu mai zic ca am fost sa fac ITP-ul si nu au vrut sa mi-l faca pana nu am pus numar "normal" pe fata ca sa faca poza. E adevarat ca se vede cu mult mai frumos asa cu numar mic insa numai probleme aduce. Am fost si m-am interesat cum se poate lua legal un astfel de numar si mi s-a spus ca numai daca aduc o adresa de la producatorul / distribuitorul masinii in care sa se specifice ca spatiul destinat placutei de inmatriculare este mic , numai asa pot sa-mi elibereze placuta de inmatriculare mica. Stiu , ai sa-mi spui ca sunt atatia cu placute mici cum de altfel si in Constanta sunt insa ori au spate , ori bani multi.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

si eu zic la fel...500 e un pret mai mult decat ok prt un set pe 19 .daca si anvelopele te mai duc ceva...si jantele nu sunt zgariate...e si mai ok...

ai incercat sa vezi cum dau pe masina?

ce natie sunt jantele?

Link către comentariu

Eu zic ca jantele arata foarte bine si 500 mi se pare putin pt ele :icon_thumright:. Singurele probleme sunt cum te descurci pe drumurile noastre cu jante de 19 si cat sunt de grele jantele.

Link către comentariu

De pret e super ok , dar cu drumurile noastre nu ai sa te bucuri de ele :P

Modificat de l.marian
Link către comentariu

Daca le iei ar trebui vopsite. Asa nu cred ca se potrivesc cu tema masinii. 500E e super bine dar sa te mai duca macar putin anvelopele ca sunt destul de scumpe la dimensiunile astea :). Ar fi marfa sa le faci o proba pe masina dar banuiesc ca le-ai vazut pe net

Link către comentariu

Le-am gasit pe net. Baiatul care le da zice ca sunt in stare foarte buna si anvelopele sunt Dunlop uzate cam 40%-50%. A zis ca nu sunt lovite , zgariate s.a.m.d. Mai zicea si ca una are aproximativ 28 kg. Habar nu am daca e ok greutatea asta. ET-ul nu a stiut sa mi-l spuna. Buza are o latime de aproximativ 5 cm. Astept pareri vis a vis de greutate. Multumesc frumos celor ce mi-au raspuns.

Modificat de fanta
Link către comentariu

Ca si greutate este ok, nici grele, nici usoare dar depinde foarte mult de latimea jantei, dim. anvelopei si ET.

Eu zic sa-i ceri urmatoarele date despre roti:

- producator, poate scrie pe spate...in caz ca sint NO NAME, trebuie sa te gindesti ca ai nevoie sa fie rezistente la dim. asta si in caz ca ai nevoie de a 5-a, sa o ai de unde cumpara.

- dim. janta(latime+ET) si anvelopa ca sa nu ai probleme la montaj...trebuie sa scrie pe spate

Ele pot sa arate bine, sa nu prezinte urme de lovituri, dar din cauza exploatarii sa tremure in mers.De recomandat sa faci un test pe aparatul de echilibrat daca au batai, la dimensiunea asta e posibil.

Link către comentariu

Janta are 28kg sau janta+anvelopa au 28kg?

Sa luam cazul cel mai bun, adica janta + anvelopa = 28kg. Aceasta masa e imensa! Eu am la rotile de vara aprox 21kg, iar la cele de iarna aprox 19kg si simt diferenta la cum trage masina. Pentru motorul tau nu cred ca e indicata o masa asa mare. Gandeste-te ca iti vor scadea caii la roata foarte mult.

In plus mai este si problema potrivirii jantelor pe masina ta. Pune aici latimea jantelei, a anvelopei si ET-ul (cum spunea si colegul VVV) si vedem daca se potriveste sau nu.

Link către comentariu

28 kg este foarte mult pentru 1.4.

Eu am simtit diferenta destul de mare cand am trecut de la ATS DTC Superlight pe 17 la jante OEM pe 17. Raportat in kg inseamana trecere de la aprox 17 kg la aprox 23 kg.

Dupa ce ai toate informatiile poti sa iei decizia de a le cumpara sau nu. In plus, daca le cumperi, trebuie sa le verifici sa nu fi fost sudate sau foarte strambe. La o asa dimensiune pe drumurile noastre este foarte usor sa o strambi sau sa o spargi.

Link către comentariu

Multumesc frumos tuturor pentru ajutor. L-am sunat pe baiat sa-mi spuna ET-ul , latime si greutate exacta si din pacate nu le are acasa. In fine...de data asta mi-a zis ca ar fi pe undeva pe la 25 kg cu tot cu anvelopa. Oricum trecerea de la 17' la 19' ar fi insemnat ceva kg in plus. A zis ca el le-a folosit pe un Audi A4 1.8 si au fost foarte ok. Cat despre zgarieturi , ovalizari , sparturi , suduri...mi-a spus ca nu se pune problema de niciuna din ele. Nu stiu ce sa zic , ce sa fac...sincer. Pe de o parte ma incanta foarte mult design-ul lor si nu in ultimul rand pretul mai ales ca sunt cu tot cu anvelope (care defapt sunt Continental , nu Dunlop...greseala mea) insa pe cealalta parte ma gandesc si la motorasul meu sa nu-l fortez prea tare. Ma gandeam sa-mi puna coletul cu posibilitate de deschidere la destinatar inainte sa dau banii...

image012yd.th.jpg

Link către comentariu

Din experienta mea din ultimul timp cu firmele de curierat, doar una am inteles ca mai accepta deschiderea coletului. Si nu e vorba de firma mare gen fan curier sau cargus... era una mai necunoscuta pentru mine...

Eu am mari dubii ca nu ar fi macar un pic ovalizate jantele... la cat de mic e talonul in poze...

Modificat de Golf TDI
Link către comentariu

No offence dar mi se pare o mare prostie sa pui jante de 19.

In primul rand pentru ca nu sunt pentru drumurile noastre (dar asta tine de stilul de condus al fiecaruia si de drumurile frecventate), in al doilea rand pentru ca sunt mult prea mari si grele pentru un motor atat de mic si nu in ultimul rand pentru ca ar da tare urat o janta enorma in spatele careia sa se vada un "mini" disc de 1.4 de 80 de cai. Iar legat de cauciucurile de pe jante, par uzate complet!

Evident, decizia iti apartine, dar nu vad niciun avantaj in a pune jantele alea pe masina ta, iar legat de pret, la 500euro sigur vei gasi modele mai potrivite.

:) Nu mai e la moda sa respectam dimensiunile din talon?

Link către comentariu

revin si eu sa spun sunt prea grele ptr un 1.4.

eu nu simt diferenta de la tablele pe 15 la cele de aliaj pe 17 ( 21 kg cu tot cu anvelopa) ,insa eu am 1,9 si nici nu prea "ii dau in gura" - ma refer ca nu plec f agresiv.

daca vrei sa maresti talonul...ptr tine ar fi recomandat maxim 18'' , eventual din categoria "ultralight" : ATS DTC Superlight , OZ Ultrallegera s.a.m.d.

analizeaza fiecare detaliu , gandeste-te bine si ia o decizie care sa fie si practica, nu numai de aspect.

Modificat de kalu
Link către comentariu

M-am hotarat si le-am luat. Au "buzele" un pic zgariate si mai trebuie doua anvelope cumparate ca mi-e teama sa le pun asa...sunt cam uzate. Oricum o sa intre la vopsit acum si o sa arate cum sunt si cele pe 17" , adica spite negre si buze albe asa ca pana atunci gasesc eu si anvelope. Sper sa mai prind macar cateva zile sa le pot pune pe masina sa fac ceva poze si sa vad cum se comporta. Daca nu trecem la cele de iarna si asteptam primavara sa le punem odata cu suspensia sport reglabila pe inaltime 120 mm si duritate K-Sport care e cumparata si sta in asteptare intr-un garaj din Suedia urmand sa ajunga prin ianuarie la mine.

3779419833.th.jpg 3787943152.th.jpg

Link către comentariu

Da repede te mai misti :D. Si furtuna sa fie si merita sa pui jantele macar sa te plimbi o zi cu ele :). Eu unul nu as rezista. Sa le rulezi sanatos si la primavara sa fie toate pe masina. Acum va fi ca si Golful din primele poze puse de tine pe topic, cel din state :) Felicitari ! :)

Link către comentariu

Speram si noi ca vei apuca sa la pui si sa faci niste poze. Si deja cred ca suspensia cere stergerea cuvantului "vizual" de la descrierea topicului :P .

Bafta!

Link către comentariu

suspensia de ce tocmaiinprimavara?:vaidecapulmeu:

felicitari ptr jante si sper sa fi facut o alegere pe care sa nu o regreti...:))

Link către comentariu

Multumesc tuturor. N-am rezistat , bineinteles. Incepand de aseara rulam pe 19". Acum astept sa vina iarna si sa treaca cat mai repede ca sa am meniu complet...suspensie + 19". Suspensia o sa ajunga in primavara ca sa nu mai dau bani si pe transport dat fiind faptul ca am facut un efort financiar sa iau si suspensia si jantele + anvelope (caci am schimbat doua dintre ele) in acelasi timp si ca inca mai am investitii de facut. Jantele au trebuit sa fie doar echilibrate si pot spune ca cel putin aseara nu am simtit nicio diferenta intre ele si cele de 17"...si aici ma refer la greutate. Tind sa cred ca greutatea care mi-a fost comunicata inainte de a le lua nu este cea corecta. Singurul "dezavantaj" pot spune ca este acela ca trebuie mers cu o foarte mare atentie , mai ales in oras. Insa ca si estetica se recupereaza acest "dezavantaj". Au ET-ul 30 si o latime de J10 (cred ca nu gresesc vis a vis de latime) si cer neaparat suspensia aceea de care va vorbeam pentru ca pe spate ating cateodata la denivelari. Am sa le tin cateva zile sa ma bucur de ele si trec la cele de iarna. In viraje pot spune ca mai raman aproximativ doua degete intre anvelopa si aparatoarea de noroi insa e ok...nu au atins deloc. Pe spate au 235/35 si pe fata 225/35. Ca si demaraj nu am simtit nicio diferenta. S-au potrivit perfect , fara inele de centrare. Sunt marca Avalanche fabricate in Italia. Oricum...imi plac foarte mult cum arata pe masina insa...vreau pareri. Sa le las asa sau sa le fac spitele negre si buza alba? Multumesc.

001pdd.th.jpg 002yy.th.jpg 003xc.th.jpg 004psc.th.jpg 005cxr.th.jpg

Modificat de fanta
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!