Jump to content

Passat B5 ARL cu faruri custom bixenon cu DRL si stopuri LED


C o s m i n

Postare recomandată

Felicitari Cosmine...sa faci un milion de kilometrii cu el...minim ! :)

LE: aa...stai ca acum am vazut: deci daca iti mai pui si 4motion pe ea esti idolul meu :lol:. Si vin si in cel mai scurt timp la Zalau sa-mi pui si mie :P

LE2: stiu ca o dau rau in diverse...dar nu rezist...ma manaca degetele...si as vrea sa recapitulez ce e necesar pt un 4motion pe passat B5 si B5.5:

- cardan

-diferential central Torsen (ca performanta fiind peste Haldex-ul montat pe platforma Golf...practic Torsen-ul de pe platforma Passat b5&b5.5 este cel mai eficient diferential din respectivele generatii de diferentiale cu patinare limitata)

- diferential spate blocabil electronic (asta are nevoie si de computerul si electronica aferenta). Ma intreb daca oare foloseste senzorii esp (abs) pentru a trimite informatii la computer?

- cutia trebuie inlocuita sau merge adaptata? logic ar fi sa fie inlocuita dar am vazut ca a mea are un capac in spate ce pare sa acopere gaura de unde pleaca dif-ul. Sa fie oare o pregatire din fabrica pt 4motion? :D

- rezervor de passat 4motion

- punte spate de passat 4 motion (100% cu suspensie independenta)

Totusi am vazut ca la passat 4motion bancheta din spate sta undeva mai sus, si parca e pozitionata mai inspre habitacul comparativ cu Passatul normal. Si inaltimea portbagajului e mai mica, "podeaua" fiind undeva mai sus...deci ar fi nevoie si de ceva modificari in caroserie?

Hai ca am deviat rau de la subiectul initial, scuze dc am poluat aiurea topicul tau...inca o data...sa te bucuri de noua "inima" a Passatului tau.

Modificat de dbk
Link către comentariu

Colegul dbk a uitat de un mic detaliu; badge-ul 4Motion. :D

Cosmin, totusi de ce nu ai optat pt un B5.5 AVF 4x4 mai nou in locul masinii curente? :D

Link către comentariu
- diferential spate blocabil electronic (

La ce ajuta fata de un blocant clasic? fara electronica, senzori si alte module. Dupa parerea mea LDS-ul e sfant, pacat ca nu sa pus pe passat-uri.

Link către comentariu
Cosmin, totusi de ce nu ai optat pt un B5.5 AVF 4x4 mai nou in locul masinii curente? :blah:

Daca ar fi sa aleg acum... nu-mi permite bugetul ce as alege. Insa nu ar fi nici B5.5.

La momentul respectiv... asa a fost sa fie. Insa treptat am tot modificat cate ceva, iar acum... nu stiu daca mai merita inlocuita doar de dragul de a avea ceva mai nou. Pierderea ar fi destul de semnificativa.

Stiu, fiecare tigan isi lauda calul, insa acum cu toate optionalele, comportamentul, tinuta de drum si nu in ultimul rand aspectul, chiar sunt foarte multumit de ea. Si decat s-o iau de la inceput cu modificarile (pentru ca nu cred ca s-a fabricat acel B5.5 care sa corespunda cerintelor mele cu dotarile OEM :blink: ), prefer s-o tin pana va fi sa "sar" cateva clase. :drunken:

Cat despre 4 motion, a fost mai mult o idee. Nu pot spune ca am neaparata nevoie de tractiunea integrala. La drumurile pe care le fac eu, nu m-a dezamagit niciodata "simpla" tractiune fata.

Link către comentariu

Ma Caline nu stiu ce e LDS, sincer. Daca te referi la LSD, adica limited slipping differential...pai si Torsen (torque sensitive) e tot un limited slipping differential...numai ca e mecanic. Haldex-ul (speed sensitive) e cu electroniuca multa, insa haldex intervine atunci cand se pierde aderenta. Torsen previne pierderea aderentei. Dar sa nu-i poluam complet topicul lui Cosmin :blink:

LE: da cosmine, iti lauzi calul...dar in primul rand iti lauzi munca si pasiunea...ceea ce e de apreciat. cat despre 4motion, intr-adevar e oarecum un moft...si ar merita doar de amorul artei asa :blah:...sau dc te plictisesti si vrei sa-ti omori timpul

Modificat de dbk
Link către comentariu

Daca ar fi sa aleg acum... nu-mi permite bugetul ce as alege. Insa nu ar fi nici B5.5.

Alo....mai lasa-l in colo de CC :blah_: ...la ala nu prea o sa ai ce modifica. Totusi, la cum te cunosc, sigur vei gasi multe lucruri de imbunatatit.

Link către comentariu

Daca o vinzi, da-mi mie modulul de mirror down :lol: Urmatoarea masina v-a avea sloganul de "bring me women" ? :D

Modificat de RedFighter
Link către comentariu

Bueeey, ce banditi sunteti. :D

A, referitor la asta:

In cursul zilei de azi mai vin cu un mic upgrade. :lol:

Era vorba de oglinda heliomata. Mai trebuie sa fac conexiunile dupa ce fac rost de o schema. Are 6 fire in mufa. Care inca nu stiu ce fac.

post-8441-1287734239_thumb.jpg

Link către comentariu

Eu zic ca are integrat si senzorul de ploaie. :) Oglinda interioara heliomata, din cate stiu eu, vine si cu cele exterioare heliomate. Poate aici mai sunt cateva cabluri.

Intradevar, cu un B5.5 nu ar merita schimbat in momentul de fata pt ca e doar un face-lift nu un model complet nou. Intervine si problema rentabilitatii financiare si cea a faptului ca deja sunt un model+face-lift iesite dupa ... Eu sunt un impatimit al 5.5-ului si probabil ca m-a cam luat valul.

Link către comentariu

Da. Am facut rost de configuratia pinilor. Am uitat sa mentionez ca e oglinda de Audi si se pare ca difera fata de oglinzile de VW. La VW au 3, maxim 4 pini. Senzor de ploaie nu cred sa aiba pentru ca nu are nici un senzor acolo in talpa de prindere.

Asadar este un plus, o masa, un plus de marsarier, un plus de la plafoniera (probabil pentru a nu inchide oglinda cand aprinzi lumina), si 2 semnale de la (sau la) oglinzile laterale care nu stiu ce rol au. Dar poate voi afla. :))

Link către comentariu

Pentru un nou proiect am nevoie de 3 intercoolere cu cuplaje sau partile de plastic rupte/crapate, doar partea de celule sa fie intreaga. Ma poate ajuta cineva cu asta?

Link către comentariu
si 2 semnale de la (sau la) oglinzile laterale care nu stiu ce rol au. Dar poate voi afla. smile.gif

Nu cumva sunt pt a comanda si onglinzile laterale sa se "inchida" (in caz ca si ele sunt heliomate) ? smile.gif

Ca parca mi-aduc aminte ca am vazut pe un A4 B6 o chestie de genu' acesta unsure.gif

Oricum felicitari pt masina si pt modificarile aduse.

Sa stapanesti sanatos noua "inima" si multi km fara reparatii capitale (doar upgrade-uri blah_.gif)

Driver.gif safe

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu

Chiar sa nu o dai pe un CC,cum a zis colegu'Mihai cu ornamentele la geamuri, si gata :) .

Despre modificari, eu cu distributia data jos pt. inlocuit m-a durut inima ca si pe Florin sa o vad si pe a ta asa. :icon_thumleft: si mie-mi place sa mesteres la ia dar nu-mi place sa o vad asa cred ca m-am atasat prea mult de a mea.(masina asta nu e a mea ci a stramosilor stramosilor mei) ;)

Inca ceva, de unde ai sculele(crome-vanadium sunt sigur),chei,torxuri etc. si au costat mult?

Mai exact ce intercoolere ai nevoie? si daca nu sunt prea curios pt. ce upgate?

Daca iti trece prin cap sa o vinzi o sa vezi ca nici CC full nu ti va place asa de mult.(ce este nou aste altceva)

SUPER MASINA

Link către comentariu

Riddler, sa stii ca s-ar putea sa ai dreptate cu oglinzile laterale. O sa studiez problema, pentru ca le am si alea.

xeroxu aba, sculele... le-am cumparat in timp. Chiar n-as putea sa-ti spun cat au fost. Proiectul cu intercoolerele inca e surpriza. Sa vedem daca se va si finaliza. Doar ca nu gasesc intercoolere...

Si nu in ultimul rand, multumesc de aprecieri. :(

Link către comentariu

Am conectat oglinda. I-am pus si siguranta separata in blocul de sigurante.

Inca n-am testat-o decat cu lanterna, dar mi se pare prea putin intunecata. Poate in trafic se va comporta altfel. O sa vad.

Cele 2 fire care merg spre oglinzi, sunt cu tensiune pentru ele. Tensiune ce apare doar cand se opacizeaza oglinda interioara. Cu alte cuvinte, oglinda interioara comanda si oglinzile exterioare, daca sunt heliomate.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu

Da, era oarecum logic principiul de functionare al senzorului cu cele 3 sticle; incertitudinea era la cablaje. Sa inteleg ca ale tale nu sunt si electro-cromatice? :)

Link către comentariu

Cele laterale nu. Si cred ca ar fi aproape imposibil sa gasesc si cu semnalizare, si rabatabile, si heliomate. :blink:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!