Jump to content

Passat B5 ARL cu faruri custom bixenon cu DRL si stopuri LED


C o s m i n

Postare recomandată

Asa e Dbk. :)

Nici eu nu puteam explica mai clar.

Si tot intr-un viitor nu foarte indepartat o sa vina si un FMIC pe langa o turbina mai sanatoasa si atunci voi bate pe la 200.

Si revin cu poza, dupa cum am promis. Situatia aseara:

- motorul nou in stanga, motorul vechi in dreapta si... pacientul pe... canal :)) dsc01459h.th.jpg

In continuare motorul vechi va suferi o "sapuneala" si un jet de apa la 150 de bari astfel incat toate furtunele si accesoriile ce le voi monta pe noul motor sa fie lacrima.

In plus schimb si rulmentii de la visco (ce se afla in suportul de accesorii). Faceau putina galagie si daca tot e jos, ar fi pacat sa nu-i schimb.

Rulmentul de la fulia compresorului de clima e cam galagios dar... nu stiu daca se poate inlocui.

Ma mai intarzie putin noul kit de ambreiaj ce va ajunge doar marti dupa-masa la reprezentanta.

Cu ocazia asta am constatat ca am tot disc de 240mm ca si ASZ-ul de pe quattro si AVF-ul.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu

Daca ai facut pasul asta insemana ca nu vrei sa mai vinzi masina niciodata. Bv e o treaba buna cea ce faci. Mult succes in continuare. Mai asteptam poze,pe masura timpului disponibil cu evolutia transplantului.

Link către comentariu

Noul motor e gata echipat (mai trebuie capacul de culbutori). Asteapta doar kitul de ambreiaj, rulmentul de la priza si urmeaza "fuziunea" cu masina.

Apoi distributie noua, ulei motor si filtre noi, ulei servo nou, antigel nou si furtune de vacuum noi. Totul OEM din reprezentanta.

"Diferenta" dintre cele 2 poze mi-a luat 2 zile. Probabil s-ar fi putut si mai repede, dar am vrut neaparat ca fiecare colier sau brida de plastic, fir, furtunel, s.a.m.d. sa fie la locul lui, sa nu se vada vreo "urma" de mana romaneasca. :D

post-8441-1287471098_thumb.jpg

post-8441-1287471113_thumb.jpg

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu

Ai un psihic de fier....sa iti vezi masina asa...2 motoare in curte....si sa poti dormii noaptea.

Imi place ca ai vopsit blocul :frigbaitata:

Link către comentariu

Multa bafta cu masinuta in continuare mane, abea asteptam sa o vedem cu motorul cel nou montat si ready for the road. Arata excelent Passatul si modificat cu gust. Totusi sunt de acord cu colegul B U T, la ce a zis in legatura cu montarea interiorului din piele de pe A3! Dar am si vazut ca te-ai obisnuit cu interiorul gri.

Link către comentariu

A venit si ambreiajul, l-am montat pe motor si motorul pe masina (in sfarsit). Dupa 3 ore de chin (multumita furtunelor din spatele motorului) a intrat totul la loc.

Maine fac toate conexiunile si ii dau cheie.

Tine-ti-mi pumnii sa fie totul bine. :)

post-8441-1287519081_thumb.jpg

post-8441-1287519099_thumb.jpg

Link către comentariu

Pai masina asta o sa mearga acuma pe acelasi ecu modificat si cu aceeasi cutie ca inainte doar ca motorul este altul ca si mecanica...o sa mearga bine fara sa modifici softul?

Intreb dar nu stiu daca a mai intrebat cineva, nu prea imi dau seama daca totul e la fel ca si electrica la ora asta.

Am inteles ca vrei sa iti ramana aceeasi turbina deci se va potrivi acolo dar cand va veni una noua va merge bine ca prindere pe traseul de evacuare.

Diametrul esapamentului ar trebui sa fie la fel?

Oricum Bafta! vad ca toata lumea e increzatoare ca va iesi bine ...

Link către comentariu

Suntem alaturi de tine ! Asteptam un mass mesage, cand porneste OZN-ul.

Link către comentariu

Gabriel, inca nu stiu cum o sa mearga cu softul actual. Si banuiala mea si experienta prietenilor tuneri spun ca va trebui modificat softul. Asta e cea mai mica problema.

Electrica e identica. Au trebuit schimbati si senzorii de pe noul motor, fiindca la astea longitudinale au cabluri mai lungi. Mufa de injectoare e identica iar conexiunile in ea idem.

Altceva nu mai e modificat pe partea de electrica.

Turbina actuala VNT15 are aceeasi prindere ca si VNT17. Difera cuplajul la partea de admisie dar deja am cotul cu mufa exact cum am nevoie. Deci... doar banii pentru noua turbina ma mai impiedica s-o montez.

Diametrul esapamentului e la fel. Sincer, nu inteleg nici macar de ce admisia au facut-o mai mare, din moment ce in chiulasa sunt aceleasi gauri, iar iesirea din turbina (pe partea de admisie) e mult mai mica decat ditamai traseul ce l-au montat mai departe. Ori... daca tot au gatuit in atatea locuri admisia, nu vad ce rost mai au tubulaturile pompoase.

In alta ordine de idei, zilele trecute mi-a fost dat sa studiez un BMW 535 pe la 220CP si in mod surprinzator avea diametrul tubulaturilor de pe admisie la fel ca la fostul meu motor de 115CP stock. Asadar... se poate.

O sa revin maine dupa ce l-am pornit. :D

Link către comentariu

Chiar la prima cheie n-o sa porneasca pentru ca s-a golit toata instalatia de alimentare. Dar la a 3-a, a 4-a tot va porni.

Asadar... se face. :D

Link către comentariu

Are aceeasi cutie dupa cum spune...Ziceai de 535 ?benzina? sau diesel, 535 diesel e biturbo, admisia e la fel si la motor de 2,5 si la 3,0 si la 3,5 daca e diesel...

Link către comentariu

dacă bmw-ul e benzină aspirat ( şi bănuiesc că aşa este, din moment ce are doar 220 cai din 3.5 - e39 cred ...), e normală dimensiunea admisiei.

Modificat de vw11wst
Link către comentariu

Calin, masina mea avea deja CV in 6 trepte.

BMW-ul in discutie era diesel si din cate am vazut, avea un singur turbo (poate n-am fost eu atent).

Ideea era ca mi se parea destul de "firava" admisia pentru atata putere.

Link către comentariu

ala acolo in pozele de mai sus e intercoolerul?

de ce e in dreapta?

lasand asta, asteptam CHEIA....

hai!!

Link către comentariu

Cheia: :D

Motor dupa inlocuire

A pornit exact cum am spus: dupa ce am dat la automat de 3-4 ori cate 5-10 secunde. Pana s-a amorsat instalatia de alimentare.

Ce as mai putea spune in afara de faptul ca sunt... de-a dreptul INCANTAT. In video pare destul de galagios. In realitate nu e deloc asa. Cand l-am pornit prima data, nu-mi recunosteam masina.

Nu mai spun de FELUL cum merge si cum trage. :cool:

Desi am fost avertizat ca o sa am probleme in functionare... NU E ASA. Motorul merge fin, fara batai, fara intreruperi, in caroserie nu se simt DELOC vibratii, iar de tras... RUPEEEEEE. Si am abia o amarata de VNT15. Cum va fi cand voi pune VNT17 si FMIC? :)

Eram cu un amic in masina cand am iesit in teste. Era curios sa vada cum merge masina care a stat "imprastiata" o saptamana in curte. S-a speriat cat poate fi de turbat motorul. :D Nu am cuvinte. E ALTA MASINA.

Va pun si o poza cu starea lui dupa ce i-am dat prima cheie. Inca nu avea bagat antigelul, dar eram nerabdator sa-l aud. Am vrut sa si filmez dar mi s-a blocat telefonul si eram in criza de timp.

Se vede foarte frumos cum am schimbat TOATE furtunele de vacuum. La unele am schimbat chiar si traseul. Optimizat fata de fabricant. Acum pot spune ca am o instalatie de vacuum ETANSA.

post-8441-1287596214_thumb.jpg

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu

Bravo ! sa il stapanesti sanatos ! Esti tare rau. Cred ca e printre cele mai tari proiecte prezentate pe vwf.

Link către comentariu

Tot respectul, pentru munca depusa. Imi place ca esti tipicar si ai pus tot la loc cum trebuie, poate si mai bine. Spor la treaba si multi kilometri cu noul motor.

Link către comentariu

Felicitari! Galagios in interior sau exterior? Rontaitul exterior il recunosc dar la interior mi se pare destul de tacut. :lol: Poate datorita antifonarii superioare a B5-ului fata de mk4.

Link către comentariu

Felicitari Cosmin ai facut o treaba de nota 10!

Noul motor functioneaza cu softul celui vechi sau i-ai pus alt soft?

Link către comentariu

Felicitarile mele Cosmine, Esti un adevarat meseriash :bom: Ma bucur ca iti functioneaza fara probleme insa tot o tin pe a mea ca e necesar un soft adecvat , respectiv un AVF cipuit :zzzzz: Sa o porti sanatos milioane d ekm fara probleme si saptamana viitoare sa imi dai si mie o tura :lol: Spor la alte proiecte indraznete gen : trapa, 4 motion, bi-turbo si nu in ultimul rand, coupe :blah_:

Link către comentariu

Multumesc de aprecieri baieti. In cursul zilei de azi mai vin cu un mic upgrade. :D

RedFighter said:
:P Spor la alte proiecte indraznete gen : trapa, 4 motion, bi-turbo si nu in ultimul rand, coupe :lol:

Ejnebun? :Driver:

Iar imi dai idei? Daca am facut-o si pe asta, ce mi-e sa mai pun si un 4 motion? :lol:

Oricum diferential si cardan am... cel mai important.

Cosmin_TDI, noul motor functioneaza cu softul vechi. Urmeaza si o modificare de soft intr-un viitor nu foarte indepartat. Dar as prefera, dupa ce schimb si turbina.

Aseara dupa ce am postat am mai iesit la un test, ca parca nu-mi venea a crede. Insa prima reactie, si a 2-a, si a 3-a... a fost din nou: UAAAAAAAUU... :lol:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!