Jump to content

Passat B5 ARL cu faruri custom bixenon cu DRL si stopuri LED


C o s m i n

Postare recomandată

Masina e foarte frumoasa,iar cu modificarile aferente e si mai frumoasa iar oglinzile de vis ce sa mai. :icon_thumright:

Link către comentariu

Eu cand am spus ca acest om are ceva in neregula, nu m-a crezut nimeni. :offtopic: Cand ne vedem, sa ma lasi vreo jumatate de ora singur cu masina ta sa vezi dupa aceea ca si eu am sa am mirror down :D Bravos

Link către comentariu

Eu ca sa mai zic? Beton... frumos, excelent.... oricum urmatoarea masina nu o lua dotata ca o sa te plictisesti de ea :) ia modelul Basis al' mai ieftin ca sa ai ce munci la ea :icon_thumright:..

Link către comentariu

Foarte tare noul proiect, felicitari! Cand ii modifici si caroseria la b 5.5, PM ca ti-o cumpar eu, m-ai convins. :))

PS. activai intr-o vreme in topicul: Motorul parca e de tractor, dar acum din filmulet motorul tau se aude foarte bine, cum ai rezolvat-o? Injectoarele cumva?

Link către comentariu

Multumesc inca o data.

Nu i-am facut nimic. Tot zgomotos e. Nu ca ar fi singurul, dar sunt eu prea pretentios. :P

Tocmai de-asta urmeaza cel mai mare proiect - alt motor mai silentios. :))

Link către comentariu

Mie nu mi s-a parut ca ar suna rau, dar tu esti pretentios, asta e clar! Ca sa scapi de zgomot, treci la 1.8T, sau un V5 si gata. :)

Link către comentariu

Si cum nu puteam sta linistit stiind ca am balamale inferioare noi si superioare uzate, le-am schimbat si pe ultimele. :angry:

Desi in usa nu se simtea mare lucru, cand am demontat balamalele am constatat ca erau praf. Pivotii se miscau foarte lejer, semeringurile bucati, si nu mai spun cat sunt de uzate.

Cele noi nici nu le-am putut misca in mana, doar montate la loc.

Acum pot spune ca sunt ca usile noi. Nu joaca nimic iar la deschidere parca franeaza deschiderea/inchiderea prea rapida.

Asa arata balamalele noi, cu pivotii lor si gata montata cea de pe usa stanga.

post-8441-1286385544_thumb.jpg

post-8441-1286385564_thumb.jpg

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu

Cat au costat balamalele?si cam cat a durat operatiunea?in caz ca le schimb trebuie reglata din nou usa?

Link către comentariu

Pe mine nu m-au costat nimic. Pretul de magazin e undeva la 220 lei cele inferioare si 80 de lei cele superioare.

Operatiunea a durat cam 20 minute/usa cu reglat cu tot, daca ai sculele necesare.

Da, trebuie reglata din nou usa, insa doar mai inauntru/in afara. Depinde daca o misti cat timp sta fara balama. Cu usa deschisa la maxim, eu am bagat un cric hidraulic sub capatul ei s-o mentina la nivel cat timp sta in aer si n-a trebuit aproape nimic reglat.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
  • Administrator
Acum pot spune ca sunt ca usile noi.

Degeaba bre ca masina tot 10 ani are. :)

Link către comentariu

C o s m i n e, te invidiez pentru modul in care tratezi masina asta :P

De 15 minute citesc ultimele 3 pagini si nu-mi vine a crede ce i-ai facut... BRAVO!!

In alta ordine de idei, nu e nevasta geloasa ca bagi prea mult in seama masina? :) Eu am probleme de-astea, cum stau mai mult de 30 de minute pe la masina deja incepe show-ul...

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

A venit si momentul mult asteptat: inlocuirea motorului.

Azi am reusit sa scot motorul din sasiu, dar fiind intuneric cand am terminat, n-am mai apucat sa fac poze. O sa fac maine si revin cu mai multe detalii.

Deocamdata doar situatia de dimineata...

post-8441-1287258522_thumb.jpg

Link către comentariu

L-am inlocuit pentru ca... e mai nou, mai putin zgomotos si mai mare (e de 131CP). Plus ca ASZ-urile... toata lumea stie ce motoare reusite au fost.

Motorul meu avea 260.000. Cel nou putin peste 150.

Cu RAR-ul am rezolvat.

Despre inlocuire pot doar sa spun ca te solicita la maxim. :)

Dar rezultatul ma motiveaza sa fac modificarea asta. Atat ca deaocamdata va ramane turbina mea pentru ca VNT17 de A3 e corp comun cu galeria si nu merge montata sub nici o forma pe Passat. :)

Link către comentariu

Bravo tie..e motorul de pe A3-ul pe care il ai la dezmembrari,nu? Daca da de ce nu-i iei si interiorul de piele sa il pui pe Passat..ar da incredibil..Felicitari pt tot ce ai facut inca odata!

Link către comentariu

Iti dai seama cu ce parere de rau renunt la interiorul ala impecabil. Insa e negru iar eu am interior gri.

Nu fac tiganie. Poate cu alta ocazie voi pune mana pe ceva gri.

Link către comentariu

Probabil. Insa cu toate ca atunci cand am cumparat masina nu imi placea interiorul gri, acum nu-mi mai place negru.

Link către comentariu

Cand vad cat de mult ai lucrat la masina, si ce pas mare ai facut, imi vine sa fac si eu ceva la masina.....cred ca o sa o spal :) ,,,dar mai bine nu, ca ploua.

Abia astept sa vad rezultatele.

Sa facem un calcul - masina ta (ca si a mea) era un B5 corcit cu B5,5 - Matematic vorbind, era un B 5,25 - acum dupa transplantul de la Audi A3 Quattro este......cine ne ajuta, ca eu m-am pierdut....

Spor la treaba maine. Daca nu te descurci, sa ma suni :) FREE .... :cool: Fara suparare, dar nu m-am putut abtine....

Link către comentariu

Sa-l conduci sanatos si spor la montare!

Cutia de viteze nu necesita modificari? Banuiesc ca nu e chiar plug&play. Pe parte de soft cum sta treaba? Instalezi softul pentru ARL desi nu ai inca injectoarele? Am urmarit frecvent si topic-ul tau de pe aria TDi si presupun ca urmeaza si schimbul de injectoare.

Link către comentariu

Pai cutia nu o va schimba. Nici nu ar avea cum sa monteze cutia de ASZ pe Passat, pt ca motorul la Passat e montat longitudinal fata de asezarea transversala a ASZ-ului. Cutiile sunt diferite dar "priza" e aceeasi.

Iar injectoarele ti-am mai zis ca sunt aceleasi ca si la ARL :D Singurele diferente intre ARL si ASZ sunt la galeriile de admisie si evacuare, turbina si softul.

Problema e ca,Cosmin nu va putea pune soft de ARL pe Passat, pentru ca s-ar intrerupe comunicarea cu restul de componente ale masinii. Dar sunt sigur ca va gasi el un soft super-optimizat pentru AVF :)).

Eu pronostichez un minim de 180 de cai pe masina lui Cosmin intr-un viitor nu foarte indepartat :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!