Jump to content

Passat B5 ARL cu faruri custom bixenon cu DRL si stopuri LED


C o s m i n

Postare recomandată

Repet, Cosmin in data de xx Ianuarie 2010: " ba io nu mai fac nimic la masina, ca la o revanzare oricum nu isi scoate banii" :))

Link către comentariu

Bueey, tu ai un fix? :))

Poate n-o mai vand, na. :)

Link către comentariu

Ca o alternativa la acele huse inestetice, nu gasesti un set de banchete din piele la dezmembrari? Eu am gasit cu 1000 ron + ale mele din plus la schimb, dar nu dispuneam de lovele si sau dat.

Link către comentariu

Aici n-am gasit nimic bun. Iar eu chiar sunt pretentios la ele. Daca buretele e prea moale sau deformat, poate sa aiba piele noua. Tot degeaba.

Iar cu incalzire... mai greu.

O sa astept momentul potrivit si se va rezolva.

Cu ocazia asta am aflat ca am scaune confort Recaro. Desi le-as prefera ceva mai sport...

B_U_T, e stick usb. Dar se poate si pe CD (daca impartim cei 16Gb de muzica ;) )

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Dupa ce saptamana trecuta "mi-am dat examenul" in sudura torpedoului :), am continuat cu alte subansambluri-problema.

De mult timp ma deranja ornamentul din extremitatea consolei schimbatorului. La cate Passaturi B5 (5.5) am urmarit, toate aveau aceeasi problema. Se pare ca e inca un "bug" de proiectare. Ornamentul din partea soferului sta foarte departat de consola (la mine avea cam 1cm distanta in partea de jos), ba mai mult, uneori il gaseam pe jos.

Clema de sustinere din plastic era rupta la mine, fiindca oricat m-am chinuit sa aliniez ornamentul, a preferat sa se rupa clema.

Am modificat pozitia acesteia si am sudat urechea lipsa, sa poata sustine perfect ornamentul.

Rezultatul: Sta mai bine decat cea din dreapta. :))

Asta doar asa ca un moft de... perfectionist. :blah:

dsc01400a.th.jpg

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu

Chiar asa, la cate Passat-uri am umblat, am constatat ca toate au aliniat ornamentul asta ca naiba - inclusiv la al meu. Urat e ca, daca te apleci sub bord, imediat iti sare in ochi. Acum e perfect la tine.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Sa vedem daca te conving acum sa vorbesti cu mine... :lol:

Tocmai am scapat de pocnetele din usi, de scartaitul ce aparea la deschiderea lina a lor si de putinul joc ce il aveau.

Cum? Simplu: am pus 2 balamale inferioare noi. Le-am vopsit in culoarea caroseriei si le-am uns si "plimbat" bine pana au fost jos.

Acum... parca e alta masina. Nici un joc, nici un scartait, nici un pocnet. :wub:

dsc01418j.th.jpg dsc01417y.th.jpg

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina si pot spune ca este mai dotata decat a mea care e un B5.5 pur-sange :icon_cheesygrin:

spune-mi si mie te rog ce marca de amortizoare ti-ai pus? Sachs de ce nu ti-a placut?

Link către comentariu

Sunt amortizoare modificate. Cele Sachs mi se pareau prea moi. La cate denivelari avem pe "potecile" din minunata tara, era cam periculos. De stabilitate nici nu mai zic.

Link către comentariu

balamalele alea nu au un surub care se baga dinauntru si unu dinafara?cum naiba le ai scos pe amandoua?

Link către comentariu

Am desfacut ornamentul de plastic de la picioare, am scos surubul balamalei ce intra din interior in stalp, am desfacut surubul inferior de pe usa, am inchis usa, am scos roata, demontat plasticele din aripa, scos si cele 2 suruburi ramase la balama si montat noua balama fara sa mai deschid usa. Au urmat reglajele fine pana la perfectiune.

De mentionat ca atunci cand motezi noua balama, masina trebuie lasata cu fuzeta pe un lemn, sa stea ca si cum ar sta cu roata la loc. Nicidecum ridicata pe cric, pentru ca tensioneaza caroseria si nu mai poti regla corect usa.

O singura problema a aparut: surubul din interior la usa stanga a cazut in stalp, apoi in prag. Si dus a fost. Inca n-am gasit o metoda sa dau de el si sa-l scot afara. In praguri fiind plin de ceara, nu zdragane, probabil e stramtorat undeva. N-a fost problema ca noua balama avea suruburile ei, insa ala imi sta pe creieri si nu stiu cum sa-l scot...

LE: am reusit. Am fost la dezmembrari sa studiez o caroserie "cheala" de Passat si surpriza a fost mare cand am vazut ca surubul nu are unde sa plece de-acolo. Asadar cu un magnet l-am scos fara probleme. :Driver:

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
... Mai urmeaza un proiect interesant (o automatizare disponibila pe unele modele B6) dar ramane o surpriza pentru viitorul apropiat. :beerchug:

Dupa cum am promis, revin cu noutati. Am terminat proiectul. A iesit minunat. :D

Asadar... va prezint probabil singurul Passat B5 (sau B5.5) cu functia MIRROR DOWN. ;)

Nu este sistemul OEM, ci un sistem cu microcontroler ce memoreaza pozitia oglinzilor si comanda pe CAN controller-ul de oglinzi al masinii. Alimentarea oglinzilor e executata de sistemul existent pe masina in functie de comenzile primite de la noul procesor.

Panoul de control cu cele 4 butoane e construit de mine din plastic. L-am proiectat sa incapa EXACT in locul gol de deasuprea panoului de sigurante. Evident ca peste el vine capacul ce acopera totul, nefiind necesara interventia zilnica asupra setarilor. In viitor o sa urmeze inscriptionarea butoanelor.

Din butoane se poate seta timpul de coborare/urcare al oglinzilor si timpul de offset necesar eventualelor diferente intre coborare/urcare.

In fiecare buton exista cate un LED care semnalizeaza prin impulsuri lungi secunde si prin impulsuri scurte 0.1 secunde. Astfel e usor de aflat timpul de coborare al oglinzilor. Acesta se poate seta in pasi de 0.1 secunde, iar timpul de offset in pasi de 0.05 secunde. Setarile odata efectuate, raman memorate, chiar si la scoaterea bornei de la acumulator.

Momentan sistemul e setat la 0.9 secunde, asa mi s-a parut cel mai ok, sa pot vedea ceva si in spate, nu numai langa usa.

Cand comutatorul de oglinzi e pe pozitia L, la introducerea in marsarier se activeaza ambele oglinzi.

Cand comutatorul e pe pozitia R, la introducerea in marsarier se activeaza doar oglinda dreapta.

Cand comutatorul e pe pozitia rabatare (am buton de oglinzi cu functie de rabatare) la introducere in marsarier nu se activeaza oglinzile.

Aceste 3 situatii se pot observa usor in filmuletul atasat, in ordinea expunerii lor.

Va atasez cateva imagini si filmuletul mentionat.

Mirror down pe Passat B5

post-8441-1285433216_thumb.jpg

post-8441-1285433249_thumb.jpg

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu

Deci, ai reusit sa il faci si e asta. E foarte tare ! Oricum, cel mai tare proiect.......urmeza.

Link către comentariu

Da, multumesc tuturor de aprecieri. :)

De atunci am avut ceva drumuri de facut si inevitabil parcari cu spatele. Pot spune ca e... ceva de vis. :D

Ai oarecum senzatia ca masina interactioneaza cu tine, stie cand ai nevoie de oglinzi si ti le pune la dispozitie.

Cel putin pana ma voi obisnui e super senzatia cand le vezi ca se misca singure, tac si-si fac treaba in timp ce tu esti concentrat la volan.

Sa nu mai spun de privirea uimita a celor care sunt atenti la masina in timp ce fac manevre... :lol:

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
  • Administrator

Ce mah, ai facut burta si nu te mai poti intoarce cand dai march-arierre??? :D

Bravo ma nene, frumos lucrat!

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu

Sunt curios cand vei vinde masina cate ore ii vei explica noului propietar ce ai modificat la ea si cum sa le foloseasca..:D Felicitari,esti un exemplu demn de urmat!

Link către comentariu

Woow ..asta chiar e cea mai tare modificare pe care ai facut-o. Am ramas cu gura cascata cand ma uitam la filmulet, e foarte tare .De multe ori ma gandeam daca nu se poate face asa ceva, e utila si nu stiam ca exista in dotare la b6.

Lucrat frumos curat nu se vede nimic ..Bravo!

Link către comentariu
Sunt curios cand vei vinde masina cate ore ii vei explica noului propietar ce ai modificat la ea si cum sa le foloseasca..:angry: Felicitari,esti un exemplu demn de urmat!

ce exemplu mai,fii serios,tre sa fii nebun sa te apuci sa faci ce face cowboy ul nostru.:D))))

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!