Jump to content

Clapeta acceleratie (detaliere)


maxxgabi
 Share

Postare recomandată

Inainte de a curata clapeta am avut urmatoarele erori :

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 036 906 034 BB

Component: MARELLI 4LV G 3772

Coding: 00031

Shop #: WSC 49557

VCID: 53AF7DB48B65

2 Faults Found:

17977 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal

P1569 - 35-10 - - - Intermittent

17566 - Manifold Pressure Sensor (G71): Implausible Signal

P1158 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 1000 0000

Prima stiu ca este de la tempomat (navigator) care e pe maneta de semnalizare si cand semnalizez se intrerupe iar dupa ce maneta revine isi revine si contactul.Cred ca trebuie schimbata maneta.nu cred ca se mai poate repara.

A doua eroare m-a determinat sa curat clapeta.Am curatat-o cu un tub de spray de curatat si dupa aceea cu o aschie de lemn cu mare atentie sa nu las urme atat pe clapeta cat si interior(locul unde culiseaza clapeta).Am lucrat incet cu mare grija,mi-a luat vreo 2 ore pt. ca clapeta era plina de depunere neagra groasa cam de 1 mm.Am curatat si garnitura .Dupa care le-am pus f. putina pasta siliconica si le-am montat inapoi.Am bagat mufa usor pana a facut un click....si asta a fost.Am incercat sa o adaptez cu vagcom-ul si mi-a dat erorile:

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 036 906 034 BB

Component: MARELLI 4LV G 3772

Coding: 00031

Shop #: WSC 49557

VCID: 53AF7DB48B65

4 Faults Found:

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation

P1553 - 35-10 - - - Intermittent

17912 - Intake Air System: Leak Detected

P1504 - 35-10 - - - Intermittent

17580 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Signal too Low

P1172 - 35-10 - - - Intermittent

17952 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Signal too Large

P1544 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 1010 0001

Oare am gresit undeva ????Multumesc.

Modificat de giku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pfff, ce dracu, inseamna ca s-a dus dracului clapeta? Ultimile 2 defecte sunt din clapeta, de la cei 2 senzori de cap de cursa la motorasul clapetei. N-ar trebui sa fie acolo. Daca le stergi si refaci adaptarea ce se intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am incercat sa adaptez clapeta fara VAG.A m decuplat bateria am lasat-o cateva minute dupa care am conectat-o inapoi.Am facut o tura de cartier dar tot s-au aprins martorii EPC,ABS si evacuare gaze.Azi am facut vreo 20-30 km cu opriri la 3-4 km si nu mi s-a mai aprins nimic pe bord.Minune....sau nici macar nu stiu cum sa-i zic.Nu stiu cat o sa tina dar in ultimii 4-5 km am tras bine de tot de ea.Am bruscat-o si a raspuns foarte bine.Nu ma asteptam.Si ralanti-ul e pe la 750 rpm si nu mai oscileaza,motorul merge rotund.E ok deocamdata,sper sa tina.Ce nu inteleg e.... cum si-a revenit asa dintr-o data ?O sa revin cu alte relatari daca va mai fi cazul.Multumesc mult BLITZ!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dracu stie ce s-a intamplat, n-o fi fost mufa bagata corect/complet la clapeta.. :| straniu. Oricum defectele de pe clapeta NU aratau ca ar fi fost o problema electrica pe cei 2 senzori de cap de cursa, ci doar ca semnalul lor nu "batea" cu ce vroia/stia ECU.

Pana la urma bine ca s-a intamplat si-asa. Mai ia-o la niste plimbari normale (n-o mai omori) si scurte pana sa te inhami cu ea la un drum lung, ca sa ai certitudinea ca totul e ok acum.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am dat si eu jos clapeta si am curatat-o, mai bine o lasam asa... cred ca nu vrea sa mi se readapteze (nu am vag-com). Mi s-a aprins martorul EPC si triunghiul cu sageata in jurul sau. de accelerat nu se accelereaza si sta subturata, se cam ineaca. ce naiba sa aiba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

porneste motorul, lasa-l sa se incalzeasca pana la 90 grade, opresti, ia din nou bornele jos, pui iar bornele, si dai cheie, si o lasi sa merga vreo 5 minute, fara sa apesi pedala de acceleratie....... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am repetat procesul si nu s-a schimbat nimic. tot nu ma lasa sa accelerez si imi pufaie in toba.

Modificat de Bukovina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica mufa sa fie introdusa perfect, ai strans corpul de clapeta bine?, garnitura de sub el ai pus-o? teava care duce spre egr, sa fie stransa bine, furtunele bagate la loc, n-ai uitat vreunul scos.......? ca altfel n-ar avea voie sa ai probleme, in ultima instanta daca toate sunt ok, trebuie pus aparatul pe ea sa vezi ce s-a bazducit....asa dupa ureche... cam greu....vreo carpa uitata prin stomacul pacientului....intreb si eu? ca vad ca ai intrat in saptamana patimilor...numai de necaz dai.....nu dispera....succesuri... :lol:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am furtune pe supapa, n-am uitat nimic pe acolo.

prima data dupa ce am pus inapoi clapeta, nu am strans bine un surub, un vecin a observat asta.

nu era nicio garnitura metalica pe acolo, doar una de cauciuc verde care era pe acolo, nu m-am atins de ea. o sa chem maine pe cineva cu un tester sa vada unde e buba.

azi aveam de gand sa merg sa-i fac si testul de compresie... dar du-te daca ai cu ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat! a venit un prieten cu testerul si mi-a readaptat clapeta. parca trage ceva mai bine acum :), dar tot e lenesuca din cauza sondei pe care o sa o schimb in curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andras.ilyes87

Buna! As dori sa va intreb daca stie cineva in Cluj-Napoca unde mi-ar curata clapeta de acceleratie, EGR, EVAP. Ca nu m-as apuca singur si nici nu am uneltetel necesare. Dar ma gandesc ca la servicuri mai mari nu se ocupa de aceste chestii. Msi mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Peste drum de Dora este un service.

Modificat de kthor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA benzinare curatarea EGR este frectie kla picior de lemn, iar la evap nu ai ce sa cureti. Clapeta, da, trebuie curatata si apoi adaptata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andras.ilyes87

Prin Dora ai inteles ceva DORA Parc de pe calea turzii? O sa ma duc pana acolo, daca spui ca acolo se ocupa de astea. Daca nu reusesc, atunci o se te caut si cand ai timp sa ma ajuti. problema mea este ca nu rea am timp sa las masina pe undeva mai ales in weekend, dar imi fac candva oricum ca aste trebuie rezolvate neaparat pentru masinutza. :) Msi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu.....dupa IRA, treci peste pod, si in curba pe dreapta, este un service.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al ai ideie daca la EVAP pot face ceva imi tot da o eroare de cand am masina si nu stiu ce sa ii fac , cei de la service imi spun ca e din cauza faptului ca merg cu prea putina benzina in rezervor.

16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow

P0441 - 35-00 - -

Azi am adaptat clapeta cu Vag-Com deoarece nu tragea cum trebuie si aveam ceva fluctuatii.Asta dupa ce am avut modificari majore la motor(segmentat si rectificat chiulasa) Dupa adaptare la cald parca merge mai bine sa vad dupa ce mai fac km cum o sa fie.

Modificat de zafycom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie pe deschis acea supapa de la evap, si mai ales, ea tacane in timpul functionarii motorului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andras.ilyes87

Carmina, msi! Am gasit, voi merge acolo. Zafy, legat de problema asta, pot sa-ti spun ca si la mine scrie acelasi lucru la eroare. Eu am fost la Skoda in Cluj si bineinteles acolo tipul doar atat mi-a zis ca-i dusa sonda :)). Cum sa nu! Nu am nimic cu sonda. Cred ca dupa ce se face curatarea clapetei si EGR, nu o sa aiba nici Evap-ul asta probleme. vreau sa schimb si filtrul de beznina in curand, voi reveni sa spun ce ii rezultatul. A si inca ceva, rar umblu cu prea putina benzina in rezervor, deci nu stiu daca s-ar putea fi de la aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea, daca tot mergi, sa ai filtru de benzina in jebuc, sa iasa o treaba faina, la egr, sa insisti sa curete bine tija, sa culiseze usor,nu numai asa o spalare de-a mocca, ca atunci chiar e ca o frectie la picior, vorba seniorului.... :lol:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care e efectul dupa ce se curata EGR-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bukovina, tu schimba sonda lambda 1, si va avea exact efectul pe care ti-l doresti.......lasa egr-ul, ca nu e de acolo lipsa de putere..... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) eu intrebam doar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu.....dar stiam unde ,,bate" intrebarea matale, sau mai bine zis, ca te agheti de orice, numai sa nu dai atata banet pe sonda, stiu ca e greu dar cateodata chiar nu ai ce sa faci..... http://vwforum.ro/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/sad3.gif

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie pe deschis acea supapa de la evap, si mai ales, ea tacane in timpul functionarii motorului ?

De tacanit tacane de cand o stiu. Uneori o aud mai tare iar uneori nu se aude sau nu o aud eu. In schimb am observat multa mizerie in interiorul clapetei ln dreptul orificiului ala ce vine de la evap, faza ciudata este ca masina o am de noua si de la inceput mi-a dat eroarea asta, cei din service spun ca imi da eroare atunci cand merg pe rosu cu benzina si intradevar cam atunci apare, eu de obicei merg pana se aprinde rosu si dupa alimentez, uneori merg pana imi scrie 0km pe C.B.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andras.ilyes87

Intrebare importanta! La curatarea clapetei am citit aici ca dupa curatare, readaptarea fara VAG adica cea cu luatu bornei de pe baterie, se face cu motorul la 90 de grade. Bine bine da cum sa aiba motorul 90 de grade dupa ce io lucrez la ea un timp? Si dupa ce ma opresc cu motorul cald inainte sa incpe sa lucrez, trebuie sa astept un pic ca totusi sa nu deschid capaculde la ulei ca sa iau jos capacul de plastic de la motor. Deci se poate face readaptare asta fara VAG si la motorul rece? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!