Jump to content

Clapeta acceleratie (detaliere)


maxxgabi
 Share

Postare recomandată

poate nu e adaptata ok clapeta, si de acolo mirosul de gaze nearse si fluctuatiile motorului, incearca adaptarea pe interfata si apoi da o tura mai lunga si verifica erorile aparute

motorul chiar daca e uzat el trebuie sa mearga rotund... cat de cat... uzura se manifesta prin lipsa de putere si fum (de la consumul de ulei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare ,

Curatat clapeta admisie aer la Fabia motor AUB 1.4 16 V 101.

Dupa curatare cu modificare pozitie clapeta relanti-ul varia de la 1500 la 2000 la interval de 1-2 sec .

Cu Vag Com pentru calibrare nu am putut accesa sectiunea Engine.Dadea eroarea "can't read baud rate'.

Dupa mai multe cautari am gasit ca trebuie modificat baud Rate la 9600.Apoi am sters erorile si in sectiunea basic setings la 060 am dat pe revenire la setarile de baza.(30 sec)

Postez pentru Skodari cu motoare AUB intrucat recalibrarea fara VAG nu a reusit(cel putin la mine)desi am incercat toate metodele de prin forum-uri.

Iata si erorile gasite .

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation

P1553 - 35-00 - -

17851 - Potentiometer for EGR (G212): Signal too Low

P1443 - 35-10 - - - Intermittent

17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground

P1156 - 35-10 - - - Intermittent

17952 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Signal too Large

P1544 - 35-10 - - - Intermittent

17581 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Signal too High

P1173 - 35-10 - - - Intermittent

17912 - Intake Air System: Leak Detected

P1504 - 35-10 - - - Intermittent

bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut!

Daca poate cineva sa ma ajute, poate a mai aintalnit situatia mea:

Pentru masina din semnatura VW golf 4 diesel, SDI 1.9, Cod motor AQM am avut urmatoarele probleme:

a inceput in mers sa fluctueze puterea motorului... la inceput mai incet apoi din ce in ce mai grav, zbicea in trepte mici la apasarea usoara a acceleratiei (20-30%apasata) apoi imediat uneori isi pierdea puterea, "dadea in nas".

a urmat o testare cu vag com unde a aparut ca ar fi defect senzorul de temperatura lichid racire G62, Inginerul a facut setari astfel incat sa mearga mai bine cu acel senzor defect.... nu stiu.... sa ii dea niste valori de compromis pana ii schimb senzorul.

Imediat dupa asta a mers destul de bine fara fluctuatii dar nu ca inainte dupa care din ce in ce mai prost.... pana a inceput iar cu fluctuatii mari de putere zbicituri dat in nas.

la cateva zile am schimbat senzorul de temperatura cu unul nou BERU, aceiasi poveste... a mers un pic mai bine la inceput apoi iar rau.

m-am dus apoi la inginerul cu tester a refacut setarile cu noul senzor de temperatura.... a mers iar bine dar a doua zi a revenit la obiceiurile proaste.

Ce ar putea fi?

Pe langa mersul acesta neregulat adaugam si o scadere a puterii + un consum marit cu 1.5-2l/100Km.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate fum cumva, pe langa pierderile de putere? Incearcă pe rand sa scoti mufa de la valva care comanda EGR )sau anulare EGR,cu scos furtunul de vacuum si şurub in capul lui), sau de la clapeta de cut/off (e echivalentul la diesele al clapetei ăsteia, care face obiectul topicului) şi vezi dacă sesizezi vreo diferenţa. Filtrul de motorina când l-ai schimbat ultima oară?

Modificat de uglyjamal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fum nu scoate foarte rau iar filtrul de motorina l-am schimbat de maxim 5000 km iar cel de aer l-am schimbat o data cu senzorul de temperatura.

de pornit porneste usor indiferent de cat de frig e afara dar dupa pornire motorul are o trepidatie parca ar merge in 3 pisoane apoi dupa aprox 1-1.5 minute se aude un tacanit de releu si incepe sa functioneze "rotund".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu m-am lamurit, clapeta e numai la benzina sau si la diesel? pozitionarea ei e la fel? una noua cam cat ar costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nu exista clapeta de acceleratie la diesel. numai benzina are asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a ok eram nedumerit pentru ca mecanicul a spus ca de vina pentru o eroare la masina ar fi fost clapeta servomotor si ma gandeam ca e similar. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am auzit ca se cam baga clapete si la diesel mai nou pentru reducerea poluarii

probabil mecanicul s-a referit la EGR ca nu lucreaza bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masinile cu climatronic se poate face adaptarea clapetei fara VAG-COM??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce legatura are climatronicul cu clapeta?......da se poate face.... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ce-are climatronicul cu clapeta de ACCELERATIE?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura climatronicul cu EGR-ul, dar unii spun ca trebuie 'resetat' climatronicul dupa scoaterea bornelor bateriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

egr-ul...sau corpul de clapeta? :blink: nu trebuie ,,resetat" nimic...

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu raman mut la unele afirmatii de necunoscatori ...:))) auzi se reseteaza nush ce daca scoti bateria ...fratilor singurul lucru care se poate reseta e cassul original si uneori nici ala daca nu e scos de pe masina :,)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu precizari.

Codurilede mai sus odata sterse nu au mai aparut deci adaptarea cu VAG a fost ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andrey_syg şi cei care cred că motoarele diesel nu au clapetă de acceleraţie, le recomand să se mai documenteze. O căutare pe Google după cuvintul magic "drosselklappe" face minuni c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

Am si eu o problema. Am curatat clapeta si conducta aia care vine de la EGR ca aveam becul aprins in bord. Am desfacut totul ca la carte exact cul era detaliat aici pe forum si cu un spray de curatat carburatorul si o pensula am facut minuni :) . Ceam observat ca era mai infundat a fost conducta care vine de la EGR aproape ca era astupata complet. Dupa operatiunea de curatare a clapetei, am desfacut si EGR si l-am curatat putin si pe el, nu era mizerie dar am zis ca daca tot sunt la capitolul asta sa rezolv si problema EGR. Dupa ce am montat totul inapoi nu am mai facut "adaptare" fara VAG COM. Am plecat pur si simplu pentru ca nu am miscat deloc clapeta. Pe drum au inceput sa se aprinda EPC si mai un bec in bord, si se tura foarte tare... Dupa 2-3 km am oprit masina, am repornit-o si nu sau mai aprins becurile(doar cel de la EGR a ramas aprins) si am observat ca turometrul se stabiliza undeva la 1000 turatii cu motor la 90 grade. A doua zi dupa curatare am zis sa fac si adaptarea aceea cu scosul bornei de la baterie. O detaliez...

Am scos borna, am lasat 3-4 min, in timpul asta am "aprins" farurile sa se duca toate sursele de curent de pe instalatie. Dupa asta am conectat inapoi borna pe baterie, si am pus contactul timp de 4-5 minute, si apoi am pornit-o si am lasat-o la relanty vreo 10 minute. Pana aici toate bune, apoi seara cand am terminat lucrul am iesit la o plimbare pana in afara orasului, si acolo am accelerat-o putin mai tare (4000, 5000, 6000 ture) si spre surprinderea mea becul care imi arata ca exista o eroare la EGR sa stins. \

Acum ce am observat ca am pierdut cateva setari, una ar fi geamurile electrice (am doua trepte la butoane, prima treapta ridica/coboara cat tin apasat, iar a doua treapta printr-o apasare ridica/coboara de tot)

Puteti sa imi spuneti cum se poate sa fac din nou setarile astea, ? exista vreo modalitate? se poate vu VAG COM?

Multumesc si Paste Fericit tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de fiecare data cand vei scoate bornele, vei pierde aceasta setare a geamurilor. o procedura pentru aceasta setare gasesti aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am citit ce ati scris voi pe aici cu setarea geamurilor, m-am pus si eu sa fac asta, si am rezolvat. E foarte simplu... 1minut dureaza ;)

Eu ma gandeam ca trebuie sa gasesc pe cineva cu VAG COM sa faca asta, dar 10 minute pe forum si am rezolvat.

Multumesc inca o data vwforum.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

problema la mine este ca, clapeta nu se deschide in ture joase(sub 4000), ci doar daca ii dau un spritz in gol pana in 4000, doar apoi se schimba situatia, clapeta ramanand deschisa.

nu mi s-a parut murdara, dar am dat-o jos si am curatat-o mai bine ... lucrurile nu s-au mai imbunatatit cu mult, doar ca acum se deschide la o turatie mai mica la un spritz in gol (cam 3000)

ce sa-i mai fac? ... ca sunt satul de spritzuri :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut bn64and,

Eu nu sunt expert in domeniu, dar iti zic parerea mea, eu cand am desfacut clapeta mea sa oa curat, am vazut ca nu era inchisa perfect, nu cred ca se inchide perfect etans niciodata, am vazut ca ramane o fanta de aer vizibila cu ochiul liber. Cred ca cel mai ok cu o adaptare, tu chiar si dispui de vag com, ai putea sa incerci. Nu stiu ce sa iti zic altceva.

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...iti dai seama ca dupa curatare, i-am facut si adaptarea de rigoare... dar nu s-a schimbat mai nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut tuturor

Am o BORA 1.6 tip Aus. I-am curatat clapeta de acceleratie,dupa care am adaptat-o cu Vag-com,insa am probleme.Ralantiul este pe la 1500rpm si oscileaza .Nu mult dar nu e stabil.Acestea sunt codurile de eroare.

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 036 906 034 BB

Component: MARELLI 4LV G 3772

Coding: 00031

Shop #: WSC 49557

VCID: 53AF7DB48B65

4 Faults Found:

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation

P1553 - 35-10 - - - Intermittent

17912 - Intake Air System: Leak Detected

P1504 - 35-10 - - - Intermittent

17580 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Signal too Low

P1172 - 35-10 - - - Intermittent

17952 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Signal too Large

P1544 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 1010 0001

Ma poate ajuta cineva ???Orice parere e binevenita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveai vreuna dintre erorile astea inainte de operatiune? Cu ce ai curatat clapeta sau mai bine zis ai dat cu spray gramada pe ea?

Ai pus totul bine la loc pentru ca e posibil sa ai aer fals in galeria de admisie?

Demonteaza totul si ia-o de la capat: grija sa fixezi totul la loc corespunzator si inspecteaza si cupla electrica de la clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!