Jump to content

Clapeta acceleratie (detaliere)


maxxgabi
 Share

Postare recomandată

salutare! pana sa curat clapeta de acceleratie masina mergea foarte rau intrerupea, nu statea la relantiu, nu vrea sa se accelereze, si am schimbat pompa de benzina, am curatat clapeta de acceleratie cu alcool tehnic iar acum nu imi tine la relantiu, in mers accelereaza dar cand opresc la o intersectie sau calc frana imi moare motorul nu des din cand in cand, oare ce ar putea fi???

multumesc mult!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil readaptarea clapetei nu a fost efectuata corespunzator. Te rog sa revezi cu cateva pagini in urma pasii pe care sa-i urmezi ca sa reusesti adaptarea. Te rog sa revii cu feedback dupa ce ai efectuat operatia.

De asemenea, te rog sa te asiguri ca ai mufat corect clapeta si ai bagat si furtunasul de la recirculare. Cred ca nu are rost sa te mai intreb daca ai pozitionat corect garnitura de sub clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va suparati ca intreb dar de ce eu nu am nici un furtunas legat de clapeta ? Apare numai la anumite motoare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, am verificat. Se pare ca acel furtunas este present la unele modele iar la altele nu. Mea culpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la acel furtunas la Vw Bora berlina model 2001 exista

Pentru Blitz multumesc mult de sfaturi am desfacut clapeta din nou si am verificat acea garnitura este o bucatica de tabla din aluminiu care nu prea poti sa o pui decat in pozitia ei altfel nu merge, am verificat furtunasele sant bune, mufa si firele sant ok, a mai ramas sa schimb filtrul de benzzina si maine seara revin cu detalii daca am reusit sau nu. readaptarea clapetei am facut-o scotind borna de la baterie pentru ceva timp mai exact cat am desfacut curat si remontat clapeta, am pus borna am pornit masina fara nici un alt consumator si am lasat-o sa mearga timp de 30 de minute, maine schimb filtrul si ai dau pedala sper sa fie bine.

p.s cand dau la cheie imediat dupa ce a invartit electromotorul se aude un scartait puternic scurt parca ar aluneca o curea sau ceva de genul stie cineva din ce cauza sau ce poate fi???? nu face mereu.... :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MULTUMESC BLITZ!!! Aseara am facut proba la masina intradevar problema era de la clapeta cel mai sigur nu isi luase noile setari si undeva ceva mergea prost, acum am refacut tot, si totul e ok, am sa schimb filtrul de benzina pentru ca e vechi, dar problema a fost rezolvata cu succes multumesc inca odata lui BLITZ si tuturor.

Astept un raspuns daca aveti idee de la ce poate face acel zgomot cand pornesc masina

Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot decat sa ma bucur ca ai rezolvat. Multumim si noi de feedback. Aviz celorlalti colegi care fac aceasta operatie! Toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@plc.Odata cu gazele recuperate din carterul motor mai scapa si vapori de ulei.De aceea se murdareste clapeta, in anumite cazuri si filtru de aer.La motoarele cu uzura mai mare debitul de vapori este mai mare.

Modificat de metalworker
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru explicatie , la mine nu stiu cand a fost curatata ultima data clapeta dar cand am facut-o eu am gasit mult ulei in jurul ei si ulei putin in filtrul de aer .

Modificat de BLiTZ
Fara QUOTE!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gaseste de cumparat acea garnitura de tabla de la clapeta de acceleratie ? dupa ce am facut si eu operatia de curatare am vazut ca era cam stramba tabla aia si ma intreb daca mai etanseaza la fel de bine. ceva ulei am gasit si eu pe filtrul de aer cand l-am schimbat si ma intrebam daca e bine , dar acum is lamurit :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O problema la o Skoda Fabia 1.4 16v 2003: merge neregulat la relanti si porneste greu. Pana aici nimic deosebit insa acum vine partea interesanta: s-au schimbat valvele, bobinele, s-a inlocuit garnitura de chiulasa, s-au curatat injectoarele, s-au schimbat bujiile si masina se comporta la fel. Pe vag-com nu da nicio eroare, doar " amestec sarac", iar in ultimul timp s-a folosit doar benzina 98 de la MOL. Sa curatat si clapeta de aceleratie. :blink:

Modificat de marcelpod
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de beznina a fost schimbat? Atentie la presiunea de functionare 3 sau 4 bari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am curatat si eu clapeta astazi. ce-i drept nu am avut asa multa mizeria dar rezultatele au fost mult peste cele asteptate, pedala de acceleratie raspunde mult mai bine la comenzi decat inainte. ca solutie de curatat am folosit Motorsolv, o substanta folosita pentru curatat motoare. Va salut si succes . :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca nu ai desfacut nimik de pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine ma ajuta si pe mine sa demontez clapeta de acceleratie sunt cam multe suruburi ,multe furtune un tutorial ceva ar fi perfectdar nu am gasit,sintome:apas acceleratia ai dau drumul apoi motorul da sa moara scade relantiul eu zic ca de la clapeta de accceleratie este ptrebui curatata daca ma ajutati raman dator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sylvyu, daca citesti incepand cu primul post sigur vei sti, nu iti trebuie decat un imbus de 5 sau 6 , scoti mufa de la clapeta prima data apoi desfaci cele 4 suruburi, daca e ceva ce nu intelegi din posturile anterioare te asteptam cu intrebari :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut baieti , am citit toate posturile dar nu am gasit cum sa fac repozitionarea din vag com ..precizez ca e 409.1 Multam anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu contactul pus intri in 01-Engine electronics apoi la Basic settings in grupul 0. Astepti sa se gate, iei contactul si asta este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema pe tester mi-a iesit ca ar fi senzorii 1 si 2, problema ar fi ca la rece imediat ce o opresc se opreste motorul , dupa repornire daca o acelerez nu se alimenteaza adica se opreste iar, faza se repeta timp de un minut apoi nu mai am treaba cu ea pana cand se raceste iar tot, mi sa zis ca ar trebui schimbata clapeta ... acu nu stiu ce sa fac daca asta ar fi rezolvarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu schimba nimic. Deocamdata pune mana si curata clapeta si fa-i o readaptare si vezi cum evolueaza problema. Gasesti in acest topic tot ce ai nevoie: cum se demonteaza, cum se curata, cum se adapteaza. Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am mentionat ca am curatat clapeta , este tzipla dupa curatare a fost pusa pe tester nu stiu daca a fost adaptata, dar nici nu stiu sigur daca a fost dereglata, dupa apasare clapeta revenea in pozitia initiala, oricum nu era muradara deloc

Modificat de vladpreda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum adica "dupa apasare clapeta revenea in pozitia initiala"?

adaptarea clapetei se face pe masina. iar daca ai montat-o si ai pus "intrarea" de la aer, nu mai vezi clapeta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand era desfacuta daca miscam clapeta ea nu statea in pozitia in care o puneam ci revenea cumva intre inchis, in pozitia in care era cand am desfacut acolo

Modificat de vladpreda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Vlad, de acord cu tine. Insa clapeta este astfel constrita: are un arc inauntru care o tine tot timpul in pozitia inchis. Totodata are si un motoras care o deschide mai mult sau mai putin, functie de ce ii cere calculatorul de motor. Ei bine, acest motoras trebuie MUSAI sa "invete" capetele de cursa, minim si maxim, a.i. sa poata executa comenzile "fine" de inchis/deschis ale calculatorului de motor. De aceea trebuie refacuta adaptarea clapetei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!