Jump to content

Clapeta acceleratie (detaliere)


maxxgabi
 Share

Postare recomandată

sal alll !

am gasit problema !!

nu era nimic cu, compresia... ci faptul ca atunci cand se arde o bobina de inductie le cumperi pe toate noi ... nu iei patentu si o sarma ca numai santem in epoca lu` ceasca, cat despre clapeta de la acc nu am avut curaj sa umblu la ea inca .. dar am sa-mi fac si am sa detaliez totul cu poze ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat ieri clapeta unui coleg forumist si am facut si niste poze:

Tot ce este negru pe poze, in interiorul clapetei se va curata: pensula, un solvent (benzina, diluant ceva) si carpa. La sfarsit adaptarea (pentru cei care au acces la un VagCom)

post-2063-1241680968_thumb.jpg

post-2063-1241680975_thumb.jpg

post-2063-1241680986_thumb.jpg

post-2063-1241681027_thumb.jpg

post-2063-1241681032_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai la mine nu arata asa de rau .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kryss782001

radar 23,ai dat jos clapeta si nu arata asa,murdaria respectiva se depune pe partea care nu sa vede la clapeta.adica poza 3 pusa de blitz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-mi te rog de unde din VAG-COM se face adapterea si daca este obligatorie dupa curatare.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor !

am curatat in sf clapeta !!! o mizerie de nedescris ... dar in fine

problema la mine cu trepidatul nu este de la benzica ci din cauza bobinelor de inductie, trebuie sa le iau pe toate noi nu pe rand ... daca aveti semenea probleme si pe tertere va va da mising hell fire, schimbati bobinele ca sa nu aveti probleme ca si mine.

am sa atasez si eu curatarea clapetei.

Bafta tuturor !

post-46124-1241730994_thumb.jpg

post-46124-1241731003_thumb.jpg

post-46124-1241731015_thumb.jpg

post-46124-1241731022_thumb.jpg

post-46124-1241731034_thumb.jpg

post-46124-1241731043_thumb.jpg

post-46124-1241731052_thumb.jpg

post-46124-1241731065_thumb.jpg

post-46124-1241731072_thumb.jpg

post-46124-1241731080_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare chiar este valabila readaptarea clapetei fara Vag? Cel putin la mine exista un consumator (alarma) care nu poate fi deconectat decat odata cu interiorul. Trebuie sa deconectez neaparat alarma care se armeaza in momentul cand pun borna si tipa daca pun contactul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kryss782001

eu am facut adaptarea fara vag si nici o problema,cu alarma nu stiu ce sa zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ralanti imi trepideaza si mie si banuiesc ca ar trebui sa curat clapeta. problema e ca nu am acces la un vag-com. cum se face adaptarea fara program?

multumesc si numa' bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde acuma ... trepidatiile se datoreaza si din cauza bateriei .. find veche numai are aceeasi putere... acum astept sa-mi cumpar bobinele de inductie sa vad cum se comporta , daca nu sunt probleme am sa postez tot ceea ce am avut probleme la skoda mea si ceea ce am reparat ! daca imi va mai face, am sa schimb si bateria, e bateria de fabrica si e posibil sa influenteze, nus ce sa zic un pr a avut aceeasi problema la BMW si schimband bateria nu a mai avut probleme ...

Bafta tuturor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kryss782001

cristiv este descris mai sus cum se face adaptarea fara vag com.numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Fratilor da' nu credeam ca poate fi atat de murdara clapeta..(am vazut la Blitz)... A mea n-a fost asa... poate din cauza ca merg pe gpl?!

Am mai desfacut-o odata ca s-o deschid si s-o curat asa cum trebuie -desi asa cum am zis era foarte putin murdara - iar acum au aparut niste porniri ciudate la cald parca "porneste in 3". Cand accelerez si trece pe gaz mersul ciudat dispare. Cand a facut prima data eram prin Slatina si urcam o panta. S-a vazut ca motorul nu are putere pe benzina; in schimb pe gaz mergea bine. Inainte de asta am schimbat si filtrul de benzina - am pus unul Mann cumparat de la magazin dupa ce am dat datele masinii. Sa fie din cauza ca n-am facut adaptarea cum trebuie? Sau e filtrul? La ralanti BC arata 1l/h si turatia este la aprox 800r/min. Mentionez ca asa arata si inainte sa umblu la clapeta... Ma intreb de ce e nevoie sa faci adaptarea daca ea revine singura in pozitia initiala?! :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat un Sonax, solutie de curatat injectoarele, supapele, etc. si prietenul meu vanzatorul de la piese auto spune ca curata si clapeta pe interior...............asa o fi? :( ........ce legatura are?

Modificat de Alinrac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teoretic si practic nu are cu ce sa influenteze cand umbli la clapeta daca inainte sa te apuci de treaba desfaci borna de la baterie.... ea e reglata si retul face partea electronica, el stie care e pozitia lui si nu ai cum sa o modifici numai daca o desfaci complet, eu inca sunt in asteptare cu bobinele de inductie, apoi am sa va comunic starea masiniii si daca a mai facut probleme ...

Bafta tuturor ! :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic ar fi dar practic nu e asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat ieri clapeta unui coleg forumist si am facut si niste poze:

Tot ce este negru pe poze, in interiorul clapetei se va curata: pensula, un solvent (benzina, diluant ceva) si carpa. La sfarsit adaptarea (pentru cei care au acces la un VagCom)

Salut am si eu o intrebare. Din ce an era Skodita din imagine ca a mea este din 2002 si cred ca trebuie sa ma apuc si eu de curatat clapeta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cred ca este MY 2002, cel mult 2003 si NU cred ca a fost curatata vreodata. Masina are 130.000km in prezent. Cu bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa stai 15 minute cu borna scoasa. Ajung cateva secunde.

Si...propun sa fie facut topicul asta sticky ca sa il vad si altii care mai au nevoie.

Salut am si eu o intrebare? Bornele de la baterie trebuie luate jos in timpul operatiei de curatare a carburatorului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e necesar. Doar mufa de la clapeta scoasa bineinteles. :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o intrebare? Bornele de la baterie trebuie luate jos in timpul operatiei de curatare a carburatorului ?

Motorul meu de 1.2 nu are carburator :evil:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca nu ai carburator? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hei, gata cu prostiile. Piesa se cheama generic clapeta de acceleratie si este folosita de motor pentru dozarea cantitatii de aer ce intra in cilindru. Carburatorul era cu totul altceva: dispunea si de clapeta de acceleratie comandata mecanic dar sub ea era si partea de alimentare cu combustibil a masinii, un fel de 2 in 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat si eu clapeta care era super murdara (strat de 1mm de mizerie) in interior acolo unde vin gazele arse de la EGR , am constatat ca la relantii sta clapeta mai inchisa decat inainte de curatare . Am readaptat clapeta pe care am deschis-o de n ori , in modul empiric deoarece nu am laptop. Intrebarea mea este alta , oare nu se readapteaza clapeta la fiecare oprire a motorului cand am constatat ca pret de cateva secunde se inchide la maxim dupa care se relaxeaza. Cand se readapt. cu vag-ul se aude cum clapeta lucreaza, iar la readapt. fara vag nu se aude nici o miscare. De aici intrebarea daca se readapteaza fara vag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fi prins clapeta de acceleratie ceva mizerie acolo pe clapeta? sau sa fie zgariat putin cilindrul acela deoarece atunci cand turez mai tare pana pe la 2500 rpm scoate un zgomot ciudat, dar daca accelerez foarte incet nu mai face. Zgomotul vine din zona clapetei de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

petru.tomsa

Va rog respectuos pe oricare care mai desface clapeta sa puna poze cat mai detaliate cum se desface...pt ca trebuie sa o curat si nu stium cum sa o desfac fara probleme...ce scule trebuie...etc...

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!