Jump to content

Reviziile la Polo - generalitati


DANNY VW
 Share

Postare recomandată

Mihai.Nechifor

505.01 e 5w40 nu 30. Cel 30 e fie 502.00/505.00 - ptr 1,2 benzina, fie 504.00/507.00 ptr DPF. Pana acum ceva timp era vatul special pumpe-duse (syntech), in ultimul timp am vazut ca l-au scos. Acelasi ulei am pus si eu in fostul passat PD, iar la ultimul schimb am trecut la syngold-ul acesta http://www.vatoil.com/ro/catalog/ulei-motor-auto_uleiuri-multigrad-sintetice-autoturisme/1255/syngold-5w-40/2492/, care respecta norma 505.01 PD

Modificat de Mihai.Nechifor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu uleiul si filtrele la polo al meu

Ulei Liqui Moly Top Tec 4100 5w40 , 4 litri = 165 lei (norma 502.00), am aproape doua luni cu el si sunt foarte multumit de cum toarce masina

La filtru de ulei Man 20 lei, la aer Champion 20 lei si la benzina Man 59x  -  40 lei

total = 245 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recent am facut si eu revizia, eu merg in continuare pe Mobil 1 5w40 sunt multumit, filtrul de ulei man -40 lei, filtru aer Champion - 20 lei, filtru polen Mahle - 35 lei , ulei - 90 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua,

Sunt nou pe aici si de aceea o sa-mi cer scuze daca s-au mai pus astfe de intrebari! Mi-am luat un wv polo atractive de 1.4 din 2009 care are 96000 de Km reali. Primul drum l-am facut la un mecanic recomandat de cineva. Acesta, dupa ce s-a uitat la ea mi-a spus ca trebuie schimbate placutele de frana pe fata (asta sunt convis ca le-am vazut), schimbul de ulei, filtre ulei, polen (masina are climatronic), benzina,etc si neaparat cureaua de distributie care cica trebuia facuta la 80000 de km. Am zis ok pentru ca, dupa ce am dat bani pe masina ar fi si culmea sa nu am grija de ea. Toata treaba m-a costat 1500 de lei, incluzând aici piese+manopera. Am si eu o intrebare : e ok ca si pret? In comparatie cu reprezentanta ma refer, cineva i-mi spunea ca acolo ma cam toaca la bani, dar aici... Cei drept masina merge foarte bine, cel putin pana acum. Am facut vreo 500km de la acest operatiuni!

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai schimbat doar cureaua sau tot kit-ul cu role cu/fara  pompa apa ? ce producator de piese ai folosit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

       Sunt pe dinafara la mecanica! Pot doar sa-ti spun ca pompa de apa in mod sigur nu!(am primit de la mecanic o hartie pe care scrie ce a schimbat si nu apare pompa de apa). Apare doar cureaua de distributie, de Kit cum i-ati spus nu scrie nimic! Nu l-am intrebat de producator, dar data viitoare o sa o fac!  Eu, fiind afon, ma duc, cel putin pana la proba contrarie, pe incredere! :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Afon, afon, da' serios, Wolsvagen? Esti pe un forum VW, demonstreaza si tu putin interes si incearca macar sa copiezi ce scrie in talon :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ia sa vezi cu increderea asta cum te descurci.O curea de distributie Continental e ~80 ron , ulei + filtre din ce spun colegii mai sus ~300 ron , placute fata ~100 ron daca am omis ceva sa imi spui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigel, intinzator, curea accesorii, role...

Nu cred ca acel mecanic a fost atat de nebun si a schimbat doar cureaua de distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A schimbat tot la distributie si antigelul. Am facut curat prin masina si am gasit factura, era de 430 lei si am vazit ca a luat si antiger.Suma totala de 1500 mi s-a parut putn mare, da vorba unui prieten, e vw.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

la motorul 1.4 tdi, 51 kw schimbarea kitului de distributie ce implica? curea, rola si pompa apa? trebuie si antigel? banuiesc ca oricum pierde cand se da pompa jos. o recomandare si un pret estimativ as avea nevoie.

sa schimb si termostatul daca tot umblu la distributie? unde se afla localizat? pe furtune sau distributie?

Modificat de b0gdan_07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal sa fie asa filtrul de aer pe partea stanga? nu ar trebui sa fie etans?

post-25322-14394075191923_thumb.jpg

Modificat de b0gdan_07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti e inchisa bine carcasa la filtru de aer, inchide-o bine sa nu murdaresti maf-ul.

 

Ai lichid de frana albastru ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc sa l inchid dar nu mai merge apasat. nu stiu daca e albastru. asa am luat o. singurul lichid pe care l stiu albastru e ate parca race. ma uit maine si revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

b0gdan_07 daca te referi la faptul ca se vede garnitura filtrului pe partea stanga e normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci imi cer scuze, nu credeam ca asa sunt facute unele carcase pt. filtru aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma e bine sau nu sa se vada garnitura? am incercat sa l mai inchid dar nu merge. ma gandeam ca nu am aranjat garnitura bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti sa pui carcasa fara sa nu se vada garnitura :) asa vine din fabrica daca te uiti pe partea stanga inaltimea carcasei e mai scurta decat la dreapta unde sunt suruburile

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu un polo 1.4 16v 2002 cu 140000km si as dori sa ma informati si pe mine cu privire la urmatoarele chestii va rog: ce ulei imi recomandati, care este costul unei schimbari de distributie(si ce presupune ea adica ce piese mai exact deoarece nu ma pricep mai deloc) inca o chestie , masina doar ce am cumparat-o , ce trebuie schimbat musai la ea fiind luata de la parc auto si nestiind ce si cum s-a schimbat la ea. Multumesc!

Am si eu un polo 1.4 16v 2002 cu 140000km si as dori sa ma informati si pe mine cu privire la urmatoarele chestii va rog: ce ulei imi recomandati, care este costul unei schimbari de distributie(si ce presupune ea adica ce piese mai exact deoarece nu ma pricep mai deloc) inca o chestie , masina doar ce am cumparat-o , ce trebuie schimbat musai la ea fiind luata de la parc auto si nestiind ce si cum s-a schimbat la ea. Orice sfat util este bine venit.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia are 4 role, 2 intinzatoare, 1 de ghidaj, si una de vibratii, plus trebuie schimbata si pompa de apa. Pe mine m-a costat 700 aceste piese, kitul e Contitech si pompa Graf (made in italia), plus 200 manopera.

 

La ulei poti merge linistit pe Motul 5w30 sau 5w40, iar la filtre pe Mahle, ai 4 filtre de schimbat: la ulei neaparat odata cu uleiul, si apoi ce de combustibil, aer si polen.

 

Deocamdata iti ajunge atat, pe parcurs mai vezi ce mai ai nevoie, stergatoare noi, sau placute de frana etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand trebuie schimbata distributia daca nu stii istoricul masinii. Recomand sa nu mai mergi cu ea pana nu schimbi sa nu ai surprize gen curea rupta ca e nasol, se pot strica supape si altele. Daca sunt reali km distributia treb schimbata pe la 90 k (originala). Dupa se schimba pe la 60 k sau 4 ani.

Distributia - Kit distributie Contitech si pompa apa Hepu, antigel rosu Hepu

Manopera la distributie e in jur de 200-300 lei. Piesele vezi tu pe forum

la cei care aduc piese (sper sa nu gresesc dar in jur de 500-600)

Dupa aia trebuie ulei si filtre:

Ulei Motul ( Franta) sau Aral (Germania)

- Filtru ulei Man

- Filtru aer Man

- Filtru benzina Man

- Filtru polen poti pune in functie de buget (nu afecteaza performantele masinii, doar cat de bine filtreaza impuritatile din habitaclu)

Manopera vreo 100-150 iar piesele in jur de 400.

De curiozitate, dupa ce scoti distributia vezi ce piese are in ea, precum si anul stantat pe curea si pe urma posteaza aici. Eu am scos distributie originala, an de fab odata cu masina, vechime 8 ani!!!

Starea-cureaua avea crapaturi pe interior si putea ceda oricand, pompa arata ok, mai mergea, intinzatorul era moale avea joc.

Modificat de b0gdan_07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am si eu o rugaminte sa ma ajute cineva cu un sfat. Am cumparat un polo 9n din 2002 cu motor de 1,4 tdi si nu stiu ce fel de ulei sa bag la motor. Vreau neaparat sa bag liquid moly sau aral (liquid e prioritar). Uleiul il cumpar din germania.
 Problema e ca sunt multe tipuri si nu stiu care e bun pentru tdi (nu am mai avut masina pe motorina). top tec 4100 e bun?

Nu prea merge netul si imi este greu sa caut detalii. Multumesc.

Am uitat sa zic ca uleiul va fi 5w40

Modificat de NuCeTaNu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna ziua,

Sunt nou pe forum si nou in lumea Volkswagen, am un Polo 9n 1.2 motor bzg. Trebuie sa fac revizia tehnica si as dori sa cumpar eu piesele si uleiul.

Acum, problema este cu uleiul care din cate inteleg trebuie sa respecte norma 505.01/502 si sa aibe vascozitatea 5w30 - asta reiese dintr-o mai veche revizie tehnica facuta la reprezentanta unde au inlocuit uleiul cu EDGE OE 5w30 V Castrol 5W30 505.01/502.

Acum, eu cautand pe net uleiul acesta fie norma este diferita, fie vascozitatea este alta 5w40 de exemplu fie apare in versiunea Titanium fie Professional. Diferentele sunt importante? Pe care l-ati recomanda voi?

Multumesc anticipat! 

Modificat de Amenofis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ti-as recomanda Castrol 5w40. Nu iti bate capul inutil cu alte detaliu... Daca masina avea 2-3 anisori merita ? 

Schimba uleiul/filtre la timp (15.000km sau 1 an) si esti ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Amenofis Castrol Edge Professional OE 5w30 sau Magnatec Professional OE 5w40 oricare sunt ok pt tine 505.01 / 505 ambele,  as mai adauga la aceste doua si Magnatec Professional A3 care il gasesti 5w30 si 5w40 este un a3/b4 full saps 502 / 505.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!