Jump to content

Reviziile la Polo - generalitati


DANNY VW
 Share

Postare recomandată

Salutare!

 

Sunt destul de nou pe acest forum..in sensul ca nu am mai postat.

Am un VW Polo din 2009 1.6 TDI 75 de cai. Am facut revizia pana acum doar la porsche (fie PBN , fie Porsche Ploiesti ) . Preturile sunt foarte ridicate dar ultima data parca a fost prea nesimtire...

 

Revizie facuta la Porsche Ploiesti:

 

schimb filtru ulei si carburant

verificare ventilator

schimbat un bec

 

Pret total : 10 500

 

Acum urmeaza revizia de 75 000 de km .

 

Daca aaveti un sfat...e bine primit.

Masina mea e inca in garantie deci banuiesc ca trebuie sa aleg intre midocar si pbn ?

 

Din cate stiu acum ar urma sa mi se schimbe toate filtrele...nu stiu daca mai trebuie schimbat ceva in plus la 75 000

 

Multumesc!+

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca ai gresit cu un zero pretul ca altfel fac atac de panica. Poti sa faci schimburile in orice service autorizat VW (nu doar la reprezentanta), fara sa pierzi garantia.

Modificat de barbu.c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catre toti posesorii de POLO 9n am o intrebare!La revizia de 30.000km sau 2 ani (cazul meu),cam cat v-a costat revizia,ca eu am ramas perplex cand am vazut factura de 6.800.000 lei,doar pentru inlocuirea filtrelor si desi trebuia (dar nu au facut-o,dar au facturat-o),inlocuirea furtunului de apa pentru spalatul lunetei,care era fisurat.

salut,

 

Sunt nou pe acest FORUM, de curand am cumparat un WV POLO 9N, 1.2 Benzina si as dori sa ma ajutati. Care este costul pentru schimbat ulei, filtre si ce tip de ulei imi recomandati!

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Catre toti posesorii de POLO 9n am o intrebare!La revizia de 30.000km sau 2 ani (cazul meu),cam cat v-a costat revizia,ca eu am ramas perplex cand am vazut factura de 6.800.000 lei,doar pentru inlocuirea filtrelor si desi trebuia (dar nu au facut-o,dar au facturat-o),inlocuirea furtunului de apa pentru spalatul lunetei,care era fisurat.

salut,

 

Sunt nou pe acest FORUM, de curand am cumparat un WV POLO 9N, 1.2 Benzina si as dori sa ma ajutati. Care este costul pentru schimbat ulei, filtre si ce tip de ulei imi recomandati!

 

Multumesc,

 

 

O revizie obisnuita cuprinde: filtru aer(motor), filtru polen(habitaclu), filtru benzina, filtru ulei, ulei motor. In functie de locul unde faci revizia si ce marca sunt produsele folosite, pretul poate fi intre 200 lei (in fata blocului, piesele cumparate de tine) si 600 lei (la reprezentanta, piesele cumparate de ei).

 

Trebuie sa ai in vedere si faptul ca unele revizii pot costa mai mult, conform planului de service: ulei servo, lichid frana, placute frana, etc. Unele se schinba odata la 2 ani, altele mai rar. De asemenea, sa fii atent la distributie - daca este pe curea trebuie inlocuita la un interval de timp/km.

 

In ceea ce priveste tipul uleiului si marca produselor folosite, parerile sunt impartite. Eu am folosit filtr Mann si ulei mobil 1 de 5w40. Este un topic dedicat tipurilor de ulei motor in forumul Polo.

 

PS: Sa-l stapanesti sanatos!

Modificat de mihaibzgica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna, am si eu un Polo 1.2 benzina 69 CP motor BZG, am 102000 km si urmeaza sa ii fac revizia peste 2000km, aveti idee ce mai trebuie schimbat in afara de ulei si filtre? Nu intentionez sa merg la reprezentata pentru ca m-au "tuns" de 3 ori pana acuma, ultima revizie a fost facuta la un alt service insa nu au pus masina pe tester si in afara de ulei si filtre nu au schimbat nimic, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica in primul rand vizual lichidul de frana si antigelul sa nu fie murdare, apoi masoara temperatura la care rezista antigelul (poti sa-ti iei tu scula cu vreo 20 lei), iar la lichidul de frana e un tester ce masoara apa din el fiindca acesta absoarbe umiditatea si te poti trezi fara frana pe inghet.

 

Ar mai fi de facut (daca au ramas restante) opticul si echilibratul rotilor dar probabil le schimbi cu ceva de iarna.

 

Verifica toate becurile din exteriorul masinii, doar la frana ai nevoie de ajutor.

 

Nu e de sezon dar poti verifica AC-ul doar daca functioneaza nu neaparat la cei care incarca instalatia, unii il folosesc la dezaburire.

 

Cred ca esti la curent cu starea de uzura a elementelor de franare care sunt consumabile, e foarte important in sezonul rece sa ai frana echilibrata macar in parametri ITP unde baieti te verifica cu placere contracost.

 

La cutie din cate stiu nu se umbla fiindca e "life fill", cel putin la motorul 1.4, si nu se poate verifica uleiul fiindca aceasta sta inclinata si daca deschizi busonu de verificare curge din ulei, cutiile fiind folosite anterior si pe alte masini unde stateau mai drept, la cele de 1.4 trebuie sa intre 1.9 litri de ulei, metoda de verificare e prin golire si reuplere pe sus pe la selector, dar nu stiu sigur daca avem aceasi familie de cutii pe masini...

 

Atasez si procedura de verificare daca vrei sa o faci vreodata si ai cutie de acelasi fel.

 

Daca te mai gandesti si mai citesti iti vin idei destule, eu am enumerat cateva de bun simt.

 

Spor la verificari!

transmission_hum_tech_bulletin.pdf

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o mica dilema :)

In masina dupa cati ani trebuie schimbat? La mine la masina arata bine antigelul si nu a trebuit sa complectez nici o data pana acum.

Din cauza "vitezei" am luat din greseala o punga de antigel concentrat in loc de solutie pentru parbriz asa ca daca tot l-am luat ma bate gandul sa-l bag in masina dar problema e ca nu stiu daca e bun sau nu. Pe el scrie GlycoXpert G30 si are culoarea rosie iar in amestec de 1:1 rezista pana la -36 grade.

Daca este bun de cat antigel concentrat am nevoie si in ce proportie sa-l diluez? 

 

Edit: Acum am masurat antigelul din masina iar dupa acel aparat (ca un termometru) imi arata ca ingheata la -40 grade. Am masurat apa de la robinet cu el si imi arata ca ingheata la 0 grade deci cred ca e bun cat de cat.

merita sa il schimb?

Modificat de NuCeTaNu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu din cate stiu nu se schimba, doar se completeaza. E important de stiut ca e nevoie 5-6 litri de antigel in cazul in care vrei sa schimbi tot. De asemenea, la polo se foloseste G12, roz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cartea tehnica scrie antigel G12 plus pentru Polo 9N.  Poti cumpara si alt antigel roz cu norma VW 774.

 

Nu e musai sa-l schimbi, poti doar sa-l completezi. Daca nu completezi cu foarte mult poti sa pui concentrat, se amesteca cu cel existent.

 

Antigelul G12 se schimba macar la 4 ani si in mod sigur cand schimbi distributia (in carte scrie la 120.000 km pentru masinile produse dupa 2006). La schimbarea de dsitrbutie intra 4 litri de antigel G12.

 

Eu am schimbat recent distributia la 95.000 km, masina are deja aproape 8 ani. Cureaua de distributie schimbata arata inca OK (cred ca mai ducea lejer 20.000 km), dar daca tot am mers la service si am dat-o jos si aveam curea de schimb am zis ca nu e cazul sa risc. Cureaua de alternator in schimb era praf - avea si crapaturi si ciupituri vizibile.

 

Multa lume schimba cureaua de distributie doar ghidandu-se dupa numarul de km, cum scrie in cartea tehnica.. Cureaua insa se uzeaza in timp, indiferent de numarul de km (veri toride - imbatraneste cauciucul ala, apar crapaturi, cureaua se labartzeaza un pic). Daca aveti masina cu prima curea de vreo 7 ani (cazul meu) poate ca ar fi momentul sa o schimbati. Nu ca nu ar putea duce pana in 120.000 (exista persoane care "au tras" de o curea pana la 170.000 km) dar, asa, pentru siguranta. Distributia nu e o chestie la care sa te calicesti la bani. 

 

Nu pot sa cred ca mai exista persoane care schimba uleiul si filtrele la Porche sau reprezentanta. Daca ati iesit din garantie, puteti  merge la service de cartier. Filtrele de aer, polen si combustibil le puteti schimba si singuri. Schimbati la service doar uleiul si filtrul de ulei la 2 ani. Eu le fac fix inainte de ITP ca sa-mi iasa si noxele ok. 

Modificat de rosix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Urmeaza sa fac revizia(schimbat toate consumabilele). Intreb: trebuie schimbat si lichidul de frana? eu am masina de vreo 2 ani da nu am schimbat lichidul niciodata. Am mai auzit ca lichidul de frana atrage umezeala in timp...sper sa nu gresesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca e ~30-40 lei lichidul + maxim 50 manopera, ai putea sa-l schimbi  :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa tratezi masina "ca la carte" in privinta schimbului de lichide, e bine sa schimbi lichidul de frana macar odata la 2-3 ani, cu aerisire clasica, la pedala. 

 

Batraneste sau, mai bine spus, "romaneste"   :icon_confused:  este -  cat timp ai pedala ok si ai schimbat placutele la timp, sa nu schimbi niciun lichid de frana.  

Mai arunci cate un ochi in pompa de lichid de frana sa vezi daca cumva a scazut sub nivel (caz in care completezi) si sa te mai uiti pe sub masina la revizie sau cand poti sa vezi daca nu cumva ai pierderi de lichid pe undeva.  Dar asta, repet, e varianta "romaneasca" de a mai trage de lucruri.

 

Daca totusi schimbi si placute si discuri la 50.000 de km si lichidul de frana are peste 5 ani, poate e bine sa schimbi si lichidul de frana daca tot mergi la service. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa schimb lichidul doar din cauza ca nu stiu cand sau daca a fost schimbat vreodata. In rest in vas nu s.a modificar nimic la nivelul lichidului, placutele au fost shimbate in primavara, pedala e ok, ABS functional. Dar o sa schimb lichidul ca cel mai probabil are cativa ani buni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preventiv poti sa-l schimbi.Eu l-am schimbat prima data dupa 2 ani,in 2009 cand masina avea 2 ani,iar acum l-am schimbat anul asta,dupa 4 ani cand am pus discuri si placute noi + aerisire.Automat,cum e si cu uleiul,in timp isi pierde din proprietati.

Nu au fost probleme absolut deloc la mine in astia 4 ani,dar stii cum se spune, better safe then sorry! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura as vrea sa-mi intind putin cablul de la frana de mana sa nu trebuiasca sa ridic de ea asa de mult. Aceasta operatiune se face din masina sau trebuie sa ajung dedesupt sau la roata? La mine pe spate am tambur nu disc.

Problema e ca o ridic destul de sus dar nu blocheaza rotile iar daca e in panta o pot impinge in jos destul de usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da afara plasticul din jurul franei de mana si ajungi la surubul de reglaj. E posibil totusi sa fie lungite prea mult si sa trebuiasca schimbate..macar unul din ele. Asa e la mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat plasticul jos si am strans din acel surub (in limita bunului simt) dar cablul de pe dreapta care e schimbat anul trecut se retrage mai mult decat cel de pe stanga atunci cand las frana. E posibil sa se fi lungit cel de pe dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e putin lungit cablul atunci risca sa se blocheze sau sa se rupa? Momentan tine bine pe roata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e de la uzura saboti/tambur, cablurile nu se lungesc fiindca sunt de otel

 

ar fi o idee buna se se inlocuiasca una dintre cele 2 cauze sau ambele daca sunt uzate peste limita admisa

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sabotii au fost schimbati anul trecut cand am cumpartat masina iar tamburii au zis la service ca sunt in stare buna si nu necesita schimbati. Au schimbat doar cablul de la frana de mana de pe partea dreapta care avea izolatia tocita si ramanea blocat.

Pe fata am schimbat placutele de frana iar cand va trebui sa schimb data viitoare placutele atunci trebuie sa schimb si discurile. Asa au zis la service. Problema este ca la mine e sparta acea mufa in care se conecteaza cablul de la senzorul de uzura si nu stiu cum sa cer in magazin sa-mi cumpar alta. Acum nu imi mai arata cand ajunge la limita de uzura (pe fata).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa nu se intinda cablurile? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!