Jump to content

Reviziile la Polo - generalitati


DANNY VW
 Share

Postare recomandată

din cate imi aduc aminte nu trebuie sa schimbe ceva ... doar se cumpara suportu` si se introduce in locas

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut, pe toti!

Proaspat posesor de Polo 1.4 TDI 9N din 2009 care are ceva kilometri la bord, 138000, masina rulata in Germania/Olanda cu service-urile facute la termen prin Olanda, stampile VW peste tot.

Mi s-a pus in vedere sa schimb kit-ul de distributie, pompa de apa, sa completez antigel-ul si sa ii dau cu un spray lubrifiant pe la motor. Ce parere aveti de preturi:

Kit distributie 483

Pompa de apa 240 (nemteasca), 136 italiana

Manopera 240

Antigel  29

Spray 10

Aseara dupa ce am oprit masina mi-a aparut pentru o fractiune de secunda si simbolul de ulei, trebuie schimbat uleiul?

Conform cartii masinii urmatoarea revizie era la 148.000 programata.

In legatura cu stilul de condus, aceasta se conduce mai "ambalata"? Am condus anterior un caddy 1.9 TDI si acela raspundea destul de prompt la talpa, la schimbarea simultana ambreiaj/acceleratie, aici parca trebuie sa astept sa isi faca numarul (viteza 1) pentru vreo 30-40 de secunde si doar dupa aceea sa ii dau a doua si in continuare.

Va multumesc pentru timpul pierdut cu mine, orice sfat e bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-l porti sanatos Robert! e un prieten de nadejde ... Motorul asta se conduce doar peste 2000 de ture daca vrei sa nu ai treaba cu el. A mea avea si soft de la 55 000 km (acum a depasit 100 000 km, nu stiu exact ca e la frati-miu) si nu are probleme ... verifica nivelul uleiului ca mai consuma din cand in cand, mai ales la talpa (presupun ca ai alergat-o putin) ... pe mine la Polo schimbare kit distributie + revizie (ulei si filtre) m-a costat undeva la 1200 ron cu toate incluse (antigel schimbat complet) ... revizia era 400 de lei: filtre mann/mahle, filtru de polen cu carbon.

 

drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca nu vrei sa o strici, da-i talpa dupa ce se incalzeste apa la motor. Iar dupa ce ii dai talpa, nu opri motorul brusc. Plus, cestiile specifice conducerii unui diesel  :) - pe care le gasesti tot pe aici pe forum.

Eu am aplicat asta si de la 133.000 pana la 214.000 km nu am avut nici o problema la motor sau turbina. Nimic picat, doar pe la mecanica, si acolo rar.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Poti sa imi dai si mie niste exemple privitor la "chestiile specifice conducerii unui diesel", eu unul in afara de schimbarea undeva la 2000-2400 nu am observat. De asemenea am o intrebare referitor la kit-ul de distributie, am un link daca aveti timp sa bagati un ochi daca pare sa fie ceea ce trebuie si de ce e o diferenta de pret asa de mare intre cele doua modele de Bosch:

unul e 1335,41 (nr. stoc Unix 216896) iar celalalt este 633,66 (216823). Modelul de motor e BWB 1,4 TDI.

http://www.unixauto.ro/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P18605&cMegnNr=4259

Multumesc anticipat.

Modificat de Robert_C
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Robert sunt multe topic-uri legate de condusul unui diesel cu diferentele specifice ... cilindree mica/mare, turbina cu geometrie fixa/variabila ... ulei si alte chestii interesante ... inarmeaza-te cu rabdare ;) ... referitor la kit-ul de distributie mai bine te duci la Volksparts ... Unix sunt dubiosi (parerea mea personala) ... eu mi le comand dupa seria de caroserie direct de la magazin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat de la Unix si am ridicat filtrul de ulei MANN HU 719/7 la 31.78 RONI si uleiul pentru motor Castrol Edge 5W-30 bidon de 4L la vreo 204 RONI (modelul de motor e BWB din 2009, 1.4 TDI in 3 cilindri). Am sa il schimb astazi pe cel dinauntru. Aveti idee unde pot gasi schema de demontare, daca e nevoie sa dau scutul jos sau are trapa de acces la baia de ulei (ca sa il scurg pe ala vechi)? Iar despre filtrul de ulei, unde gasesc schema de demontare?

Multumesc anticipat.

Modificat de Robert_C
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut schimbul de ulei, singur. Are un scut de plastic pe dedesubt, l-am demontat si baia are un surub la orizontala, 22-23 cred, l-am desfacut dar cred eu ca nu a mai fost desfacut din fabrica, s-a desfacut foarte greu. N-am stiut ca baia are o capacitate de 4,3 l credeam ca un bidon de 4 l e suficient. Mai iau zilele astea un bidon de 1 l si completez. Mie imi pare ca toarce mai frumos, acum. Filtrul e relativ simplu de schimbat, un pic mai complicat cu desfacutul si cam atat. Urmeaza filtrul de combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare si bine v-am gasit! 

 

Din Iunie 2012 sunt posesorul (pana acum foarte multumit) unui VW POLO 9N3 1.4 benzina 80 CP din 2007, cod motor BUD.

 

Se apropie revizia de 60.000 km si pentru ca nu am gasit informatii despre aceasta revizie pe forum (si nu m-am lamurit pe deplin din cartea masinii), m-am gandit sa ii rog pe cei care au trecut deja prin experienta aceasta sa ma lamureasca si pe mine cu unele aspecte:

 

1. Ce se inlocuieste si ce consumabile si piese de schimb imi trebuie(tip ulei, model filtru, bujii etc.):

 

    - inlocuire filtru de benzina (la fiecare revizie);

    - inlocuire filtru de praf si polen (la fiecare revizie);
    - inlocuire filtru de aer (la fiecare revizie);
    - inlocuire ulei cuplaj Haldex (la 60000);
    - inlocuire filtru cuplaj Haldex (la 60000);
    - inlocuire bujii (la 60000);
    - inlocuire filtru de zapada (daca exista - la 60000).
 
2. Se schimba distributia acum? In manual scrie ca se verifica la 90.000 km.
 
3. Imi puteti recomanda un service bun unde pot face aceasta revizie in Bucuresti si cam la ce pret total ar trebui sa ma astept?

 

Mentionez ca pana acum fostul proprietar a facut reviziile la Porsche Romania conform planului de service.

 

 

Va multumesc si ma iertati daca deja s-au raspuns la unele din intrebarile puse de mine, insa nu am gasit nimic centralizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    Parerea mea este sa te duci la un magazin de genul Unix sau Volksparts sa iti faca o lista de preturi cu toate consumabilele care le pui, apoi te poti duce la un service autorizat (gen Porsche) si verifica-i.  

Dar asteapta-te la o nota de plata serioasa, pe mine la Volkswagen cand mi-au zis de 300 de lei manopera la schimbul de ulei (fara ulei) m-au cam trecut racorile, in final mi l-am facut singur. Distributia mi-o voi face si eu la unul serios, dar cele simple, de genul schimbat filtru de ulei, inlocuirea uleiului, inlocuirea filtrului de polen cred, cu putina rabdare si studiu individual (plus cateva scule personale) ti le poti face singur, economisind manopera. 

Te vor ajuta cei de aici, cauta-i pe cei care au un model similar cu al tau, al meu e 1.4 TDI tot 9N3, asa ca sfaturile mele nu iti pot fi de prea mult folos decat daca dotarile standard sunt similare.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inlocuire filtru de benzina (la fiecare revizie) - asta e pt diesel ... la benzina mai rar ...

 

- inlocuire ulei cuplaj Haldex (la 60000);

    - inlocuire filtru cuplaj Haldex (la 60000); polo nu are 4motion
 
filtru de zapada ? unde vine pus asta la alea care au?
 
distributie 4 ani sau 90k km stiam eu ...
 
revizia standard = ulei + filtru ulei + filtru aer + filtru polen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

eu am o am din 2009 luata de la sandra trading din iasi, model n93, acuma are 45.000 KM  :icon_geek:

Distribuia o schimb pe la 85.000 nici chiar la 90.000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Ma apropii de 90k si o sa skimb distributia .Ajutati-ma cu pareri despre producator kit (calitatea ma intereseaza)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-am facut pana la urma la o reprezentanta Volkwagen din Targoviste, Eurotehnogroup. Daca te intereseaza iti fac copy/paste pe factura, piesele sunt originale, alea vechi le-am primit ambalate in ambalajele celor noi. Distributia (inclusiv pompa de apa), filtru diesel, filtru polen, filtru aer este cea originala Volkswagen. Daca te intereseaza eu iti fac o scanare a facturii si vezi acolo codurile de produs plus pret de reprezentanta. Cureaua de distributie era una PowerGrip HTD (Made in UK), rola intinzatoare (cred) e ceva facut prin Canada. Eu am schimbat-o pe la 105000, dar se simte, masina a capatat o alta viata in ea, e mai fasneata, motorul toarce mai rotund, nu mai vibreaza ca inainte la relanti.

Scuze de repetitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu este mare deranj m-ar ajuta

Iti multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare . 

Ma tenteaza si pe mine un Polo din 2005-2006 benzina:

 

Ce motorizare imi recomandati ? 

Cat ajune o revizie cap coada cu tot cu distributie facuta la un service decent nu la reprezentanta( presupun ca acolo is preturi de top) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cineva cu probleme la motoarele SDi ?! am auzit ca sunt super ok 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa raspund e. Ocoleste motorizarea de 1.2, edte un pic submororizata ptr Polo, recomandarea utilizatorilor e cea de 1.4 deosrece e o solutie potrivita din punct de vedere putere/consum.

Referitor la costurile revizie, nu sunt tarife fixe, in functie de ceea ce e nevoie la masina respectiva costul poate urca: lichidul de frana si uleiul din cutie trebuie schin ate la max 3 ani, pompa de apa (depinde de motorizare) daca e pe traseul curelei de distributie trebuie schinbata, role sau piate semeringuri. Un cost la mine la diesel a fost 1500 lei: curea distributie,curea accesorii, rola intinzatoare, ulei cutie, lichid de frana.

Sper sa te ajute informatiile de mai sus.

Acum am vazut greselile de redactare, sunt pe telefon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de info. 

Pacat ca motorizare de 1.4 gasesc cam greu, la benzina din cate stiu piesele sunt o idee mai ieftine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Robert, unde ai postat foto imi cere parola ca sa pot vedea albumul.

Daca nu iti este greu trimite-mi pe mail :office@tool-it.ro

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am facut public, acum oricine poate vedea pretul la revizia facuta http://s1119.photobucket.com/user/hiperboreus/library/ .

Atentie, pretul final se afla la pagina (factura 2) 2, avem doua coloane, practic pretul fara TVA si TVA, adica aprox 1700 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc

Din cite am vazut pompaapa este MAXGEAR

Setul curele si role sunt piese de origine

Cam scumpa revizia+distributie.

Am facut revizia pe consumabile MANN si ulei CASTROL + manopera = 360

cea mai mica oferta set distrib ct957k3=620+pompa HEPU=170+manopera 280 deci un total=1070

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!