Jump to content

Revizie Golf V


nesanatosu
 Share

Postare recomandată

Revizie 42000 km:

filtru aer - 50 RON, filtru polen - 40 RON, filtru ulei - 37 RON(toate Knecht)

ulei Castrol SLX Proffesional 5W- 40, 4l - 200 RON.

Filtrul de aer si cel de polen au fost schimbate de mine.

Schimb ulei/filtru + verificare de rampa - 50 RON.

Total - 400 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Doom_I_86" la motorul 1.6 MPI 102 CP intra 4,5 litri de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa am citit si eu si pe aici si pe alte situri de specialitate. nu inteleg cum la revizia anterioara au intrat 4 litrii( motorul era cald si uleiul si filtrele au fost schimbate in prezenta mea) joja e la acelasi nivel de atunci adica pe la jumatatea striatiilor

Modificat de Doom_I_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina din semnatura

Revizie facuta la "La service" (il gasiti pe forum)

485 RON cu tot cu manopera

Schibat: ulei+toate filtrele

Comparativ, la PBN mi-au facut oferta, 900 Ron, cu aceleasi piese si din experienta asta era prima strigare, normal ajungeam la 1100 ron.

Multumit 90%, am stat langa mecanic, am dialogat cu el ,am vazut tot ce facea si ce filtre imi punea.

Eu am decis ce filtre vreau si ce ulei.

Singurul neajuns a fost curatenia, dar poate sunt doar un tip tipicar.

Oricum, am iesit mirobolant de eftin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda...eu mi'am luat teapa chiar azi la PBV1...270 roni cu materialele mele (filtre aer, ulei, polen + ulei Castrol Edge 5W-30(asa cum am gasit ca se pune pesite la Castrol))...in total m'a dus la 650 roni, fara sa schimb si filtrul de benzina...deci as vrea sa stiu si eu unde e service'ul de care vorbeste mai sus MihaiV sa dau si io pe acolo data viitoare...totusi nu stiu ce incredere pot sa am intr'un service de cartier, mai ales dc nu cunosc pe nimeni din service...menstionez ca vorbesc acum despre revizia la 15k km la 1,6 FSI'u meu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu cateva intreabari persoanelor care cunosc mai bine un contract de leasing si detalii despre revizie !!

De exemplu eu am depasit termenul de revizie cu cativa km. Ok, in bord imi arata 200 si ceva de zile sau 2000 km ... Eu am depasit km aia deoarece nu am avut timp sa ma duc cu ea la revizie. Oricum eu sunt la 4-a revizie la 51000 km ... eu am depasit-o cu 1000-2000 km in mare. Se intampla ceva daca nu o fac la 15000 km cum imi arata in bord?

Masina mea este in leasing si vreau sa schimb la Scorpion Focsani doar filtrele si uleiul. Normal trebuia sa schimb si placutele de frana dar eu nu dorec sa le schimb acolo deoarece au preturi extrem de mari aproape dublu la piese si manopera este destul de mare. In fine, poate sa imi spuna si mie cineva daca pot sa schimb placutele de frana in alta parte in afara de service-urile autorizate VW ?! Eu cumpar placutele cu holograma de la VW [originale] si vreau sa le montez in alta parte... asta incerc sa fac si vreau sa stiu daca patesc ceva cu masina conform contractului ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Nu are nicio importanta leasingul si plata lui cu service-ul... Imi inchipui ca nu mai ai garantie - poti face oriunde reviziile...

Ok, altfel da la revanzarea masinii faptul ca ai toate reviziile facute la service autorizat VW insa costurile acestora sunt sensibil mai mari decat la un alt service neautorizat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu fiu :) si rog moderatorii sa stearga ce e mai jos daca ofenseaza pe cineva sau pur si simplu nu are legatura cu aceasta discutie:

E un paste la un mesaj primit PM de la un coleg forumist pe care il respect. Mesajul este primit ca urmare a postului meu de mai sus.

<<

"Foarte promti, draguti ,atenti, lucrat f bine

Singurul lucru care nu mi-a placut a fost ca mecanicul a umblat direct cu mainile murdare pe filtre, nu cred ca va avea vreo importanta, dar asa sunt eu, mai tipicar si probabil caut nod in papura".

Sunt sigur ca aceeasi nota o poate avea un medic care iti salveaza viata( daca descoperi ca nu s-a spalat pe maini inainte sa iti inlocuiasca inima)!

sunt convins ca si mecanicul (la care sigur te-ai uitat urat) isi doreste ca fiecare piesa pe care o atinge sa ajunga la el , tot atat de curata ca atunci cand o scoate din cutie...tu poti sa il multumesti pe el ( cel care a montat respectivul filtru)macar o singura data?

cu siguranta ...la asta nu te-ai gandit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 la mana " Salut! "

2 la mana iti poate salva viata si dupa 2 zile sa suferi complicatii si sa mori pe masa de operatii ca boul. Pentru ca , eh, nu s-a spalat pe maini.

Nu m-am uitat urat, pentru ca daca era ceva cu adevarat deranjant, ziceam.

Am avut ceva de obiectat pt ca altfel suna a reclama. Si vreau sa-mi pastrez obiectivitatea.

Si da, i-am multumit, am glumit cu el, ba chiar m-am oferit de multe ori sa-l ajut.

Nu sunt o "pitzipoanca", cum probabil iti imaginezi, nu ma uit la oameni urat sau de sus pentru ca asa am fost educat.

Si inca o data , da, il multumesc platindu-i munca depusa.

Si ii voi aduce clienti noi, si firma va avea de castigat si indirect el, deoarece, recomand serviciile lui.

Si ii multumesc prin faptul ca am fost atent la ce face, l-am admirat, sustin ca este un profesionist si prin obiectia mea ajut respectivul service sa se perfectioneze.

Sper ca m-am facut inteles.

Sarbatori fericite!

Mihai>>

Nu vreau sa declansez o discutie, pentru ca rolul acestui topic e altul.

Multumesc sa m-ati citit si va rog sa nu-mi dati reply ci sa continuati tema topicului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ dudu : Multumesc mult de informatie :icon_santa: :icon_rendeer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Facut astazi revizia de 45k km la Elcargid Buzau

Costul total (conform si estimarii initiale a inginerului de service) 790 lei

- revizie 45k

- schimbat ulei ->Mobil 1

- schimbat filtre ulei, aer, benzina si habitaclu - OEM

- schimbat lichid frana - OEM DOT 4

- efectuat test stand franare (obligatoriu in astfel de cazuri)

Daca cineva este interesat pot pune si valorile exacte din factura

Mentionez ca am beneficiat de programul cu 40% discount manopera si 5% piese schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am facut revizia la PBV1 de 2 ani la 25000Km schimb ulei si filtru si buson bae schimb filtru benzina si test diacnoza 705 ron si a durat 3 ore

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi`am facut si eu revizia la masina zilele trecute (nu la dealer`ul VW): ulei castrol + toate filtrele + antigel + manopera => 590 lei (acceptabil zic eu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa fac si eu revizia la masina, cam peste 1000-1500 km si nu stiu ce ulei sa bag in ea. Unii imi recomanda 5W-30, altii 5W-40. Eu as opta pentru ultima varianta. Mentionez ca masina este adusa din Germania si nu stiu ce ulei s-a folosit la ultima revizie (masina de la profil). Cine-mi da si mie un sfat privind marca si tipul uleiului pe care ar trebui sa-l cumpar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revizia 30.000 km la Tess Brasov, cost total 569 lei = multumit.

Am schimbat filtre polen, aer, ulei + ulei Castrol SLX 5W40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare!

Care-i combinatia cu reviziile astea, pana la urma? La sfarsitul lunii trebuie sa fac si eu a doua revizie (2 ani/30.000 km).

Am trimis un mail catre Nurvil Rm. Valcea (acolo am facut prima revizie) rugandu-i sa-mi transmita operatiunile care se fac la a doua revizie impreuna cu ceva preturi. Am primit in scurt timp o factura in care se mentiona o inspectie service, schimb filtre (ulei, aer, polen si combustibil), impreuna cu consumabilele (ulei, filtre si nelipsitele materiale mici), toate costand cam 680 lei.

Am luat planul de service al masinii si am constatat ca inspectia service se face dupa primii 3 ani/60.000 km, filtrele de aer/polen se schimba la 2 ani/mai putin de 60.000 km (parca) etc. In acelasi timp ma uit la pagina in care era trecuta prima revizie si vad ca schimbul filtrelor de aer si polen au fost trecute la operatiuni suplimentare.

De aceea, i-am raspuns persoanei de la Nurvil ca vreau doar schimbul de ulei, schimbul filtrului de ulei si schimbul filtrului de combustibil (el incercand sa imi explica ca avand in vedere conditiile din Romania recomanda operatiunile mentionate in factura transmisa). Oricum, ca sa mai fac ceva economii, voi schimba eu filtrul de aer si pe cel de polen.

Ce parere aveti? Sa merg pe recomandarea lor (aceiasi apropiere o au si cei de la Euro Tehno Targoviste, PBV1 si Midocar) sau stiind cum merg cu masina sa fac doar acele operatiuni care ma intereseaza (schimb ulei si filtre ulei & combustibil)?

Multam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de mers cred ca majoritatea mergem cu grija insa conditiile din Romania nu-s ca-n Germania. Eu am inlocuit la 15.000 uleiul si toate filtrele si am de gand sa fac lucrul asta la fiecare revizie. Daca vrei sa-ti faci o idee, scoate filtrul de polen sau de aer si vezi in ce stadiu se prezinta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de service si ce consumabile baga ei ( dai cat nu face ). Am avut neplacuta surpriza de a constata acum 2 luni un bazait care venea din partea dreapta mijloc-jos a masinii , am tot ascultat si pana la urma am urcat masina pe o rampa ( sunetul se auzea si din afara masinii in acelasi loc ), acel loc este "filtrul de benzina", prima oara am zis ca a luat o razna pompa dar cand deschizi usa sunetul specific al pompei se auzea normal deci nu era ea de vina ci doar in monentul pornirii motorului la relanti si chiar in o usoara accelerare, continuand investigatia proprie am observat ca filtrul de benzina ( pus de service ) este de productie italiana marca UFI un filtru slabut care cred ca nu este agreat de VW ca piese de schimb si origine ( pretul la service este oricum mare deci normal te astepti sa iti puna de firma buna ) revenind la filtre si service verificand tot ce au pus ei am constatat ca restul sunt de calitate ( valeo ). Masina vine din fabrica cu un filtru german ( ceva cu M la nume, nu retin exact - se gaseste in ETKA denumirea ) deci ma asteptam la un MANN sau un BOSH in mod normal si la banii ceruti, la service mereu am primit cutiile de la ce sa schimbat dar de la filtrele de benz niciodata. Continuand sa ma interesez care ar fi cauzele acestui sunet al filtrului am afalat urmatoarele cauze :

-fiabilitatea filtrului este indoielnica din fabrica ( marca UFI ).

-in interior are o valva ( supapa ) care este aproape blocata ducand la aceasta manifestare cu sunet.

-masina isi pierde din puterea normala.

-exista posibilitatea ca sa nu o mai ia la prima cheie.

Pt cei care au cod motor BSE sa retineti un amanunt filtrul trebuie sa fie pt presiune de 4 bari ( exista de 2 bari pt 1.4 cred si de 6 bari pt 1.6 fsi ). Recomand filtru MANN cu codul de piesa WK 69 / 2 este in jur de 70-80 ron.

Deci atentie ce va baga astia pe la service.

BAFTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A incercat cineva pana acum ulei de provenienta franceza, respectiv Motul! Eu tare as incerca la al meu BKD, dar nu as vrea sa fiu primul! Astept un feedback din partea voastra! Oscilez acum intre Castrol LongLife (nu ca as vrea sa--l tin 30000 dar e un ulei mai superior) sau Liqui Moly sau Motul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine ma duc la Cardinal Motors CT pentru revizia de 55.000 km. Cand o sa ies de la revizie o sa povestesc cum a fost si toate cele :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de service si ce consumabile baga ei ( dai cat nu face ). Am avut neplacuta surpriza de a constata acum 2 luni un bazait care venea din partea dreapta mijloc-jos a masinii , am tot ascultat si pana la urma am urcat masina pe o rampa ( sunetul se auzea si din afara masinii in acelasi loc ), acel loc este "filtrul de benzina", prima oara am zis ca a luat o razna pompa dar cand deschizi usa sunetul specific al pompei se auzea normal deci nu era ea de vina ci doar in monentul pornirii motorului la relanti si chiar in o usoara accelerare, continuand investigatia proprie am observat ca filtrul de benzina ( pus de service ) este de productie italiana marca UFI un filtru slabut care cred ca nu este agreat de VW ca piese de schimb si origine ( pretul la service este oricum mare deci normal te astepti sa iti puna de firma buna ) revenind la filtre si service verificand tot ce au pus ei am constatat ca restul sunt de calitate ( valeo ). Masina vine din fabrica cu un filtru german ( ceva cu M la nume, nu retin exact - se gaseste in ETKA denumirea ) deci ma asteptam la un MANN sau un BOSH in mod normal si la banii ceruti, la service mereu am primit cutiile de la ce sa schimbat dar de la filtrele de benz niciodata. Continuand sa ma interesez care ar fi cauzele acestui sunet al filtrului am afalat urmatoarele cauze :

-fiabilitatea filtrului este indoielnica din fabrica ( marca UFI ).

-in interior are o valva ( supapa ) care este aproape blocata ducand la aceasta manifestare cu sunet.

-masina isi pierde din puterea normala.

-exista posibilitatea ca sa nu o mai ia la prima cheie.

Pt cei care au cod motor BSE sa retineti un amanunt filtrul trebuie sa fie pt presiune de 4 bari ( exista de 2 bari pt 1.4 cred si de 6 bari pt 1.6 fsi ). Recomand filtru MANN cu codul de piesa WK 69 / 2 este in jur de 70-80 ron.

Deci atentie ce va baga astia pe la service.

BAFTA

salut

in primul rind vw foloseste piese de la diversi producatori.ce inseamna reprezentanta?nimic doar piese f scumpe si fite .o revizie standard o poate face oricine .piese se gasesc acum de totfelul.alegerea apartine fiecaruia.la prima revizie filtru la banzina era made in china,am ramas masca era filtrul cu care a venit masina.nimic nu mai e original.

la a 2-a revizie am cumparat filtre mann si ulei mobil 1 0w40 si persoana de la care am luat produsele are service si mi-a facut revizia gratis. manopera la prima revizie vw 200 ron =JAPCA LA DRUMUL MARE RUSINE .pe linga astea iti ia masina si nu vezi ce iti face la ea.nu sti daca ti-a schimbat ceva inafara se ulei care poti vedea daca e curat

REVIZII MADE IN ROMANIA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin sa precizez ca si filtrul MANN pe care il comanzi de la noi sau chiar din Germania este tot "made in China" dar totusi tind sa cred ca este un alt control al calitatii la Mann decat la multi alti producatori dubiosi, din punctul meu de vedere filtre bune sunt : Mann, Bosch, Valeo, Purolator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la fiecare revizie (15000km) schimb toate filtrele (combustibil , ulei , aer si polen) si uleiul. Filtrele MANN iar la ulei pana anul trecut am folosit Castrol 505.01 iar acum folosesc Castrol 507.00 (cica e mai bun). Oricum recomand sa schimbati toate filtrele la revizie pt. ca dupa 15000 km parcursi in Romanica arata...groaznic!

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut revizia la 55.000 km la Cardinal Motors Constanta si cand am auzit scuma de plata am ramas ceva de genu :frigbaitata: ... foarte scump. Am platit 1250 Ron pentru urmatoarele : filtre [toate], 4 litri ulei Castrol 5w-40, placute frana fata, lichid frana si manopera. Mi se pare mie sau preturile sunt cam exagerate !?!?!?!

In curand o sa revin cu preturile pentru fiecare piesa in parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scump, am iesit din garantie le-am spus pa, imi cereau doar pe manopera cu piesele mele, revizie 2 ani, 250-300 ron.

Avertisment

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!