Jump to content

Revizie Golf V


nesanatosu
 Share

Postare recomandată

Acum am vb si eu la midocar si am primit un pret bomba revizie de 2 ani 18.000.000 lei vechi

In conditiile in care la 2 ani am 16000 mii de km (am masina de servici )

I-am explicat celui de acolo ca am schimbat la 8000 ulei si filtre mi-a zis urmatoarele:

schimb de filtre toate

schimb placute toate

schimb ulei

schimb ulei cutie si am masina din 2008

Concluzia mi-am facut programare la Volvo unde ma costa 10 mil aceeasi operatie si sefu de service vine de la Pmb mi-a zis ca fac orice masina

Legat de garantie a postat cineva care cica lucreaza in sistem

Service=ul autorizat pmb sau midocar nu e cu nimic mai bun decat un alt service iar vrajala aceea cu retrasu si inlocuitul piesei se efectueaza cand este vorba despre un subansamblu care pune in pericol circulatia si viata soferului La noi la romanica in afara de un model nu cred ca se cheama la service asa una doua:)

Nu mai vorbim ca garantia pe care o acorda cei din gama vw este practic o bataie de joc am vopseaua sarita pe porbagaj intr=o zona unde nu are cum sa sara de la pietre sau de la natura si mi se spune ca am zgariato eu si sincer e o portiune de 2 degete unde vopseaua si grundul nu mai exista

deci se vede metalu si nu se acorda garantie

Sincer am fost un fan al Midocar acum o sa ma duc la ei cand nu vor mai fi service-uri in Bucuresti

O mizerie de retea 18 mil sa imi schimbe 3 chestii? Pe criza asta o sa isi transforme toate sediile in spalatorii auto in maxim 2 ani

Eu teoretic pierd garantia cand fac rezivia de 2 ani pt ce sa le mai dau si bani?

Sunt plin de draci Iar in germania aceeasi revizie costa 230 de euro oare cu ce naibi sunt mai buni mecanicii de la midocar sau pmb decat cei din germania?

Iar cu privire la stampila care o pun service-urile autorizate pe carte am gasit o stampila pe net care se poate aplica pe carte:)))adica o sa fie in regula si cu chestia asta oricum La ultima revizie am un scris de analfabet pe ea

Scuze dudu pt limbaj dar imi venea sa ma duc peste ei in service :D

Daca la 2 ani imi iau 18 mil la distributie o sa le las o usa:))

Si mai raspunde si tu la telefon :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda am sunat si eu azi la midocar si iam zis lu tipu de la telefon ce vreau printre care si uleiul de la cutia de viteze, i-am zis k am 60k si a zis k daca nu am DSG nu se schimba uleiul de cutia manuala ....altu de la metrotehnica mi-a zis k se schimba....mda..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am impresia ca sunt incompetenti eu am cutie normala si vor sa imi schimbe uleiul din cutie la revizia de 2 ani:))

Mai e o chestie ca la service cam batea vantu si poate cum te prind iti schimba masina ca sa iti ia mai multi bani

Din punctul meu de vedere sunt hotarat sa ma duc in alta parte la revizie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crezi tu k bate vantu azi am sunat la midocar si prima zi libera este joi la 7 dim iar la metrotehnica pe 6 iulie, am sunat pt ulei de la haldex si am zis si de asta de la cutie dar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

midocar vitan

suna pe mobilu de programare revizie

iti raspunde un baiat

Mie mi-a zis ca se poate face si daca vin intr-o ora Eu cam trec prin fata service-ului cand plec de la scarbici e pustiu

Acum nu stiu ce sa zic poate aduc masinile cu elicopteru prin spate :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stie cineva filtru de benzina cam la ce nr de km e indicat sa se schimbe? tinand cont ca traim in romania si benzina e cum e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate da cineva codurile filtrelor care trebuie schimbate la revizia de 30.000km

masina e 1.9 TDI 105cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtru Ulei: 071 11 562 A

Filtru Aer: 1K0 129 620 D

Filtru Polen (carbon activ): 1K1 819 653 B

Filtru Motorina: 1K0 127 400 K

:icon_thumright:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astea sun MANN sau BOSCH ?

stie cineva cam cat costa?

Modificat de rotterro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stie cineva filtru de benzina cam la ce nr de km e indicat sa se schimbe? tinand cont ca traim in romania si benzina e cum e

Se schimba la 30000km sau la 2 ani daca nu mergi mult.

Eu l-am schimbat si la 15000km, nu costa mult si prelungesti si viata pompei de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astea sun MANN sau BOSCH ?

stie cineva cam cat costa?

Nu cred ca's nici una din ele, pt ca pe filtru' de motorina cat si pe cel de ulei am vazut scris acolo Made in Italy

Poate cel de Polen sau de Aer sa fie Made in Germany, dar ma indoiesc.

Preturile pt filtrele OEM arata cam asa:

Filtru Ulei: 071 11 562 A = 38.83 RON

Filtru Aer: 1K0 129 620 D = 78.89 RON

Filtru Polen (carbon activ): 1K1 819 653 B = 61.01 RON

Filtru Motorina: 1K0 127 400 K = 138.67 RON

Aceste preturi le-am gasit la reprezentanta locala TESS Brasov, cat si la dealer-ul Skoda local DELCAR Brasov (identice pana la ultimul ban au fost preturile :P)

Daca vrei lista de coduri cat si preturile pt filtre MANN "Made in Germany", uitate mai jos:

Filtru Ulei HU719/7x = 30 RON

Filtru Aer C35154 = 50 RON

Filtru Polen (carbon activ) CUK2939 = 45 RON

Filtru Motorina PU825x = 90 RON

Acestea sunt preturile care le gasesti la colegul volksman :lol:

:lol: safe

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dilema e urmatoarea.

daca eu le achizitionez, masina fiind in garantie. se pierde garantia daca le-am achizitionat dn alta parte.

E vreo problema la montaj. am inteles ca cei de la service ar comenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

George, nu esti obligat sa o faci fix la dealer, ci la orice service autorizat vw (autorizat inseamna ca poate gestiona garantii)

Scuze de raspunsul tarziu, am uitat sa urmaresc discutia asta...

Nu am fost posesor de masina noua pana acum, si imi e neclara treaba.

Ce anume intelegi prin a gestiona garantia? Daca mi se strica ceva ce am schimbat la ei, mi se pare logic sa merg la ei, dar daca eu am facut revizia de 30 000 la ei, si dupa asta mie mi se strica... nu stiu, ceva pe la cutia de viteze, ce fac?

Dupa mintea mea, Porsche nu ar trebui sa aibe nimic de comentat, atat timp cat reviziile le am facute la timp, am facturile de la service, pentru a dovedi ce e trecut in carnetul service...

Imi cer scuze daca am indreptat discutia spre alta directie.

OFF TOPIC: @edi2009: Colegu, eu nu ma indoiesc de calitatea serviciilor oferite de voi, (am auzit numai bune despre Nurvil) dar la partea cu rechematul in service... Mi se pare un pic aiurea sa nu ma cheme pt ca nu le-am facut la ei... Plus sa nu ne aducem aminte de aia cu DSG-ul si cu mecatronicu stricat. Au si ei destule bube pe sub par....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de raspunsul tarziu, am uitat sa urmaresc discutia asta...

Nu am fost posesor de masina noua pana acum, si imi e neclara treaba.

Ce anume intelegi prin a gestiona garantia? Daca mi se strica ceva ce am schimbat la ei, mi se pare logic sa merg la ei, dar daca eu am facut revizia de 30 000 la ei, si dupa asta mie mi se strica... nu stiu, ceva pe la cutia de viteze, ce fac?

Dupa mintea mea, Porsche nu ar trebui sa aibe nimic de comentat, atat timp cat reviziile le am facute la timp, am facturile de la service, pentru a dovedi ce e trecut in carnetul service...

Imi cer scuze daca am indreptat discutia spre alta directie.

OFF TOPIC: @edi2009: Colegu, eu nu ma indoiesc de calitatea serviciilor oferite de voi, (am auzit numai bune despre Nurvil) dar la partea cu rechematul in service... Mi se pare un pic aiurea sa nu ma cheme pt ca nu le-am facut la ei... Plus sa nu ne aducem aminte de aia cu DSG-ul si cu mecatronicu stricat. Au si ei destule bube pe sub par....

Referitor la actiunile de service , eu nu vorbeam de actiunile de rechemare (dealerul care a vandut masina e obligat de fabrica sa recheme clientul in service pentru indepartarea unor defecte care pot afecta siguranta masinii). Doream sa arat ca sunt si alte actiuni gratuite ,de inlocuire ale unor elemente sau de efectuare a unor operatii odata cu intrarea masinii la orice service din reteaua importatorului indiferent de ce solicita clientul cu acea ocazie sau daca are sau nu reviziile la zi.Am fost poate (si de aceasta data) cam alambicat dar nu cred ca toti posesorii de VW cunosc aceste facilitati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deoarece intentionez sa imi fac revizia la un service non-vw am si eu o curiozitate:aveti idee dc se schimba busonul la baia de ulei? Intreb pentru ca am citit pe aici ca la G5 acest nu mai are saiba de cupru care trebuia schimbata dupa fiecare desfacere, si presupun ca poate tocmai de aceea se schimba busonul. Mie de ex la prima revizie de 15k la Nurvil nu mi a trecut busonul de ulei pe factura, dar voua da. La serviceul unde intentionez sa schimb uleiul au saibe de cupru dar vreau sa stiu sigur dacae nevoie doar de aceasta sau trebuie sa achizitionez un nou buson din alta parte.

De asemenea doresc o recomandare:care filtre sunt mai bune, Mann sau Bosch? Din cei care au luat masina noua ce marca de filtre ati gasit pe masina?Eu am avut Valeo(polen) si Kaiser cel de aer.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de buson e simplu la strangere saiba de cupru se muleaza si etanseaza se inlocuieste pt ca dupa deschidere ramane deformata nu e un cap de tara daca nu il ai Unii mai uita de el

Legat de baiatul cu service-ul fara suparare masinile se recheama la service astfel : se ia din baza de date a dealerului numele posesorilor de masini care au achizitionat masini de la ei in perioada x/y si sunt chemati la service indiferent daca au revizia sau nu facuta la ei . Cel putin la renault e sigur asa si ma indoiesc ca la vw e altfel pt ca eu sa presupunem ca,cumpar masina de la PMB si ma duc la midocar service-urile nu vad bazele de date intre ele deci chestia cu revizia e total aiurea . chestile care spui tu ca le schimba service-ul moca am si eu o intrebare Azi fac 2 ani si fac revizia de 2 ani la midocar platesc o galagie de bani pt ca baietii au manopera 1.5 mil pe ora probabil si dupa ce imi fac revizia nu mai am garantie ca au trecut 2 ani

Oare cei din service ce vor face.o repara moca sau o lasa asa si asteapta sa ma intorc cand nu mai am garantie?E o problema pur teoretica

In al doliea rand e o revizie normala adica placute ulei filtre oricine le poate face daca citeste un pic pe net pt ce sa platesc 4 ore sa imi schimbe 3 placute? cand pot platii jumate din bani la Un service super bun care nu este autorizat vw dar are personal mai calificat ca cel autorizat?

Pentru reparatii mai importante gen distributie sau chestii legate de motor sunt de acord ca trebuie mers la un service autorizat care sa ofere garantie

insa vb de revizie la 2 ani unde practic se schimba filtre si alte prostii ieftine pe care si o maimuta stie sa le schimbe

Traim in romania nu in germania si aici garantia este considerata o povara pt cei care vand masini pt ca ei considera ca in mom in care ai dat 20 de mii si ai plecat cu masina pe poarta nu mai au responsabilitati Iar daca te intorci inseamna ca tre sa te mai rupa de bani .Daca tu crezi ca nu este asa esti liber sa ma contrazici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va asigur ca veti vedea in curand un nou mod de abordare a clientilor la dealerii vw (reduceri,promotii,oferte etc).

Inclusiv extinderea perioadei de garantie la 3 ani (se discuta,cel putin pentru auto achizitionate noi).

Chiar si acum pentru o masina iesita din garantia de 2 ani si care are reviziile facute la termenele recomandate,la un dealer din retea,se acorda din ce in ce mai des acea "culanta" (fabrica,importatorul si dealerul suporta impreuna integral sau partial costul unor reparatii).

E vorba in general de valori mari,inclusiv motoare.

E bine de stiut ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

speram sa vedem ceva nou

sincer cred ca modu de abordare se schimba si datorita crizei si a faptului ca incep sa piarda clienti si incearca sa isi tina aproape clientii Totusi au inceput sa apara marci precum hyundai opel chiar si renault seat care la aceeasi bani ofera mai mult

Acum pe servicii nu am ce sa reprosez nici fata de Pmb nici Midocar cel putin eu nu am avut probleme dar sa ma ia un papitoi de birou la misto si sa imi spuna ca placutele se schimba la 15 e cam grav:) sau uleiul in cutia de viteze:) Oare scrie pe fruntea mea prost

Am o intrebare pt tine daca eu refuz sa schimb placutele ce se intampla? Schimb filtre ulei si nu accept schimb de placute

Pierd garantia?

Si totusi am doua masini cumparate de la ei si la vanzari vw cunosc cativa pe acolo super oameni Insa acum o saptamana stateam pe ganduri sa vand masina la midocar si sa imi iau una noua dupa tel la Midocar cu revizia sincer sunt hotarat sa nu mai am treaba cu cele doua service uri

Ma duc pe casco si atat

Inca ceva sa nu ai impresia ca am ceva cu tine pt ca nu este asa. eu iti expuneam problemele mele pt ca muncesc pe bani nu imi cad din cer

si cand ma simt furat ma enervez ff tare Ce spui tu mie mi se pare un pic de poveste si sper sa fie cum zici tu dar ma indoiesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te poate obliga nimeni sa faci o lucrare,cel mult ti se recomanda pe factura lucrarile necesare.

Sunt insa situatii cand pleci din service pe propria raspundere si ti se va cere sa iei la cunostinta in scris (eventual mentiune pe contract) de faptul ca defectul constatat impune imobilizarea masinii sau afecteaza siguranta circulatiei.

Garantia nu "se pierde" decat in cazuri extreme cand se poate demonstra ca au fost efectuate lucrari in perioada de garantie la ansamblul defect in service din afara retelei.

Chiar si la usoara depasire a intervalelor de service trebuie analizat punctual daca acest lucru a putut afecta functionarea reperului respectiv (nu are legatura schimbarea la timp a uleiului si a filtrelor cu defectarea franei de parcare).

Inca o data,garantia inseamna defect de fabricatie argumentat tehnic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de buson e simplu la strangere saiba de cupru se muleaza si etanseaza se inlocuieste pt ca dupa deschidere ramane deformata nu e un cap de tara daca nu il ai Unii mai uita de el

Pai cam asta e dilema:daca am garnitura de cupru dc sa schimb tot busonul?Probabil ca nu are si atunci se uzeaza busonul. Problema mea nu se refera la pret, ci la faptul ca nu stiu daca sa imi cumpar buson sau garnitura de cupru. Cred ca mai bine le iau pe amandoua si scap de o grija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vazut la unele serviceuri ca vine cu filtru de ulei gen packet

Acum nu stiu ce sa zic probabil ca pana nu iti curge ulei pe la surub nu iti pui problema sa fi atent:)

Acum nu stiu ce sa zic poate te ajuta cineva de la service suna si intreaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

facut prima revizie la 15 000 km ieri la Scorpion Focsani. de treaba baietii, m-au intrebat inclusiv daca vreau sa stau langa masina cat timp se schimba cele necesare. in continuare prezint costurile operatiei:

filtru ulei - 54 lei

filtru aer - 79 lei

ulei Castrol 5w-40 4l - 148 lei

materiale mici - 10 lei

lampa numar spate - 30 lei

demo + montat lampa numar spate - 18 lei

manopera - 116 lei

TOTAL - 515 lei

mi se pare un pret destul de rezonabil, dar s-a ajuns aici datorita faptului ca a scazut tariful la manopera si a numeroaselor promotii pe care le baga luna de luna.

@lds_ok: am impresia ca si mie mi-au schimbat busonul. l-am vazut pe baiatul care a lucrat la masina cu ceva in mana, dar nu am fost foarte atent ca eram prins intr-o discutie la telefon.

Modificat de arboby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am venit si eu de la rev :Driver:

6 MIL

FILTRU AER

FILTRU HABITACLU

FILTRU ULEI

FILTRU BENZINA

ULEI CASTROL

COMPLETAT ANTIGEL

VERIFICAT DENSITATE SI CALITATE LICHID FRANA

DIAGNOZA

Verificare frane ca sa imi iasa din cap cu schimbatu placutelor la Midocar la 15000

Si sincer a durat 30 de min toata operatia

Toate filtrele si tot ce am pus pe masina sunt originale VW

Un service super TL Garage zona Mc otopeni pe strada odaii

la Nea Tanase:))

Modificat de r_dragon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare, am achizitioant si eu un G5 cu 59.000 km din germania, si am vzt k proprietarul deacolo a facut revizia la 15mii km, 30mii km si 45mii km, eu am facut acum la 60mii km si am schimbat filtru de ulei, de motorina de polen si de aer plus 5l ulei castrol 5W30 (asa mi-a zis baiatu de la service, eu am vrut sa cumpar 5w40 care l-am folosit 4 ani la o octavia cu acelasi motor numai ca G5 are filtru de particule si mi-a zis k tre sa pun dasta neaparat. stie cineva de ce ??? ) si cumparasem si placutele fata-spate in total au costat 750 de ron, le-am facut eu singur si nu ma costat nimic :Driver:...am intrebat si la service dar nu mi-a spus nimic. daca masina e 4motion mai tre sa schimb si altceva? mai am de schimbat bieletele antiruliu si nu stiu bucsele la cat timp se schimba???

dupa ce am facut astea de mai sus , am fost la midocar vitan am sunat joia trecuta si ma programat ieri la ora 7 dim, am ajuns la 7 acolo cu urmatoarele "probleme" am aflat de pe forum k mai tre sa schimb la 60k si uleiul de la haldex (pt 4motion) asa ca am zis sa nu ma bag si sa las pe cine se pricepe, pe langa asta i-am dat tipului de la receptie urm lista :

-schimb ulei si filtru haldex

-schimb lichid de frana

-schimb filtru de aer,(nu il avea cand le-am cumparat pe cele de sus)

-schimb semnalizator oglinda drepta (era spart)

-nu se aprinde becul de la mers inapoi (nu era nici becul ars nici siguranta)

-zgomot stanga fata (trosnit la denivelari)

am stat pentru astea de la ora 7.10 pana la 12.30 :D si am platit 1000 de lei :(((( imi venea sa plang

detaliat a fost ceva de genul:

ulei si filtru haldex -300 ron

lichid de frana si manopera -200ron

semnal si man -130 ron

filtru aer si man- 120 ron :((((( si la mag e 50 de ron

remediat mufa mers inapoi - 50 de ron

pt zgomotul de pe fata au facut: test frana, control articulatii si control ceva cu trenul de rulare parca si au iesit cu ea pe traseu (1 inginer si dupa eu cu el, dar nu sa mai auzit nimic cand am plecat si am ajuns pe vacaresti iar a facut la o groapa ...ma rog) toate astea - 200 ron

mda si uitea asa am plecat lefter nici un breloc cu golf nu am mai avut banii sa imi iau si am stat si 5 ore acolo :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eh, am facut si eu revizia azi ! la bif com in cluj. total 1007 ron cu 10% reducere :D

La 63 mii km , preturi FARA TVA:

filtru aer 75

filtru benzina 63

filtru polen 59

filtru ulei 25

placute frana fata cu senzor TRW - 139 ( promo cica )

placute frana spate TRW 168

ulei mobil1 5w40 5l 195

restu e manopera :), cam 130 ron la tot. Si au mai testat franele, suspensiile si tot ce se putea testa.

Cum vi se par preturile?

Mie mi se par ok, si sunt profesionisti, in plus poti sta langa masina cand lucreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!