Jump to content

Problema pompa rezervor


hremus
 Share

Postare recomandată

Nu comunica la diagnoza, pompa de motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • marius976

    14

  • hremus

    12

  • F l o r i n

    12

  • eu_markhu

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Circuitul de alimentare al pompei trece doar prin contactele releelor (cel al pompei şi al ECU)  şi o siguranţă şi  nu este monitorizat de ECU. Apare eroare la diagnoză doar dacă înfăşurarea releului este întreruptă sau în scurt, dacă contactele releului sau pompa au probleme nu apare cod de eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, Pierburg este o marcă ok. Varianta găsită de tine este cu tot cu carcasă, plutitor, senzor nivel, vezi că se găseşte şi numai pompa propriuzisă mai ieftin, aproape jumătate de preţ. Mai jos ai codurile Pierburg pentru cele două variante

7.02550.25.0

7.28303.60.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru toate informatiile , nu mai stau sa le desfac acum , o montez asa cu totul nu de alta dar am masina in drum si nu cred ca am cele necesare schimbarii doar pompei .iar pe diagnoza mi a iesit o eroare precum senzorul nivel combustibil ar avea scurt la masa ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare, aceasta pompa de mai sus, este valabila la orice 1.9 pd? de exemplu, un ARL , merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag acum in seama , sunt din cate am vazut mai multe modele , au un numar pe ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După cum se vede în poză este valabilă pentru orice 1,9TDI PD sau VEP de la 90CP la 150CP.

pompa.thumb.png.6a51b395b760fefcb11931492dd95015.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salutare..

Am o nelamurire...la pornire...pompa functioneaza in functie de cantitatea motorinei din rezervor?

Intreb pentru ca la mine daca am mai putin de jumatate motorina in rezervor,aud pompa cum "soarbe"/impinge motorina si masina porneste ok...

Cum trec de jumatate inspre plin...pompa nu se mai aude si implicit porneste mai greu ca si cum nu ar avea motorina

Este normal?

Am patit si 2 chestii dubioase dar nu le-am dat importanta la momentul respectiv

1-Eram aproape de rosu,am alimentat si acul nu s-a miscat chiar daca am bagat aprox 30l

2-Am pus contactul...acul s-a dus spre 3/4,dupa care a luat-o in jos spre rosu,revenindu-si pe parcursul drumului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi nu prea este normal, probabil este obosită pompa.

La cealaltă problemă presupun că a rămas plutitorul blocat sau au fost ceva  probleme de contact la potenţiometrul din el. Am păţit şi eu o dată să o ia razna, dar nu s-a repetat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm..esti sigur?asta ar insemna sa fie obosita de ceva timp...

Cum as putea sa o verific?  Scot turul din filtru,il bag intr-un borcan si pun contactul? Turul parca este cel fara valva nu?

Daca scuipa inseamna ca pompa merge?chiar daca nu o aud?

Eu tot sper...?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificarea o faci simplu .Ridici bancheta , desfaci covorasul scoti capacul pui contactul si daca functioneaza , vei auzi pompa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt sigur, dar faci un experiment: vezi cât bagă să zicem în 20 secunde cu  rezervorul plin şi apoi cu el aproape gol. Testul trebuie făcut în condiţiile în care ai observat problema. Sunt componente care funcţionază uzate destul timp....dar funcţionează prost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat baga cand?Doar cu contactul pus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alimentezi pompa separat cu două fire de la baterie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

important de verificat rezervorul sa fie curat sorbul pompei sa nu fie imbacsit(atentie este unul exterior pe plasticul in care e pompa si unul chiar pe pompa).Eu am scos pompa si am curatat-o cu wd 40 am rămas cu masina in drum s-a oprit pompa si motorul a murit.A iesit din ea o solutie neagra ca ziceai ca am avut titei in rezervor.De atunci pana acum nu am avut probleme.Important nu mergeti pe rosu sau aproape de rosu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

SALUTARE  ! sper sa nu fiu pe langa subiect ,pompa de benzina  are de suferit pe termen lung daca nu imi merge switchul pe partea soferului ? stiu ca la deschiderea usii pompa se amorseaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, doar tu....cu pornirea mai lunga, cand se dezamorseaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 12/1/2017 at 7:44 AM, Aerofan said:

Eu zic sa verifici supapa ce nu lasa motorina sa se scurga in rezervor. E pe undeva pe langa filtrul de motorina daca-mi aduc bine aminte. E o supapa unisens.

Daca te ascultam, ce bine era. Am reconditionat injectoarele, am schimbat oring-urile inca odata, ultima rezolutie era sa cumpar o chiulasa noua (3000+ lei) sau sa imi schimb masina, problema pornirii nefiind rezolvata. Am schimbat furtunele de tur si de retur intre filtru si cele 2 conducte metalice care sunt montate longitudinal pe langa capacul motorului si problema a disparut. Initial am montat doar furtunele, FARA supapa unisens si dupa vreo 3 saptamani de porniri normale ale masinii, am decis sa cumpar o supapa Sytec de pe net pe care am si montat-o. Dupa aceasta operatiune, am dat peste un Golf 4 ultima generatie, an de fabricatie 2005, si, normal ca nu avea NICI O SUPAPA pe furtunul de tur. Avea acelasi tip de filtru, dar furtunurile erau doar simple furtunuri, fara nici o supapa. De asemenea, Golf 5 nu are supapa respectiva, dar are un altfel de filtru. 

Aerofan, merci mult !!!

Asadar, schimbati cele 2 furtunase (tur si retur), initial puteti fara supapa, va costa 20-30 de lei pentru un 1 m de furtun Gates de motorina, diametrul interior de 8 mm si doar apoi puteti vorbi despre porniri dificile ! Cel putin, in cazul meu, acesta operatiune a rezolvat problema, schimbarea pompei tandem, a pompei de motorina din rezervor, a oring-urilor injectoarelor (de 3 ori), a bujiilor incandescente (intr-adevar 3 nu functionau de nici un fel) si reconditionarea injectoarelor neaducand nici o modificare situatiei.

Supapa Sytec 02.jpeg

Supapa Sytec 01.jpeg

Modificat de zumik83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare!

Are cineva schema electrica pentru Pompa de motorina din  rezervor? Am nevoie de schema pentru retrofit la AJM-ul din semnatura. 

Thanks! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut.Se da un golf plus care ma lasat in drum si nu mai porneste.Din indicatii am ajuns pana la pompa motorina din rezervor cica ea ar fi vinovatul,dar intreb....

cum se poate verifica daca  functioneaza acea pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alimentezi cu 12V si vezi daca baga motorina.,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pune contactul si trebuie sa bage motorina in recipientul filtrului. Daca este gol.....de vina e pompa

 

Testezi cum ti-a recomandat bundy.....daca tot nu misca, atunci e arsa.

Daca misca pe direct dar pe contact nu, atunci trebuie verificata comanda acesteia, alimentare,  siguranta, etc 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!