Jump to content

Problema pompa rezervor


hremus
 Share

Postare recomandată

parerea mea este sa cumperi pompa cu totul. eu unul asa am facut cind mi-a picat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • marius976

    14

  • hremus

    12

  • F l o r i n

    12

  • eu_markhu

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

gabismail2003

Parerea mea e ca daca mergi cu cat mai mult combustibil in rezervor se poate intarzia defectarea ei . Nu stiu daca am dreptate dar oricum dupa cum ati observat si voi numai face daca ai multa motorina in rezervor. Eu incerc sa tin rezervorul peste jumatate . Nasoala treaba cu aceasta pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompele cad din cauza carburantului de buna calitate de la noi, am tot fost in germania si acolo nu au auzit aia de pompe stricate. Atentie de unde alimentati .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Cand pun contactul, inainte de acel bazait finut al pompei, se aude un "c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu pana acum vreo saptamana nu auzeam deloc pompa si era totul ok.ieri am inceput sa o aud si nu mai porneste masina.am scos-o afara si am bagat-o intr-un bidon cu motorina si am scos furtunul de la tur si am vazut ca nici macar nu pisa motorina,deci......e clar ca e dusa.urmaza alta.eu cred ca s-a dus din cauza ca in ultimul timp(3-4 luni)am mers mai mult cu rezervorul gol(sunt bugetar)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Am nevoie de niste sfaturi.

In primul rand e vorba de un G4 AXR Pompe Duse. Prin februarie am auzit pompa de motorina ca face un zgomot ciudat da odata cu incalzirea vremii zgomotul a disparut. Astazi masina nu a mai pornit si dupa ce am verificat siguranta 28 de la pompa si am scos furtunul de tur dinainte de filtru de motorina si am vazut ca nu vine strop de carburant am tras concluzia ca s-a dus pompa. Concluzia am tras-o si dupa ce nu am mai auzit sub niciun fel pompa si dupa ce am masurat tensiunea si la punerea contactului aveam pe mufele de la pompa 12 V timp de 2 sec iar la automat tensiunea era de 9,7 V (ma gandesc ca din cauza electromotorului sa fie tensiunea mai mica). Am comandat o pompa (doar pompa) Pierburg cu 500 lei, pompa care soseste maine.

Astazi am dat jos pompa cu gandul sa o demontez pentru a putea maine sa o montez repede pe cea noua. M-am impotmolit insa la scoaterea celor doua furtune negre flexibile care leaga sorbul-pompa si turul, furtune care par presate la cald in acel T si in pompa.

Dupa 1 ora de chinuiala ma pune cine ma pune si incerc pompa pe direct, scoasa din motorina si constat ca merge si inca silentios.

Acum intrebarile:

1. cum se scot si baga la loc acele furtune?

2. ce voi primii maine in pachet (oare?) adica doar pompa sau si acel furtun montat (sertizat) pe pompa?

3. credeti ca poate sa fi fost doar intepenita pompa si acuma sa-si dat drumul sau din cauza vascozitatii motorinei sa nu mai aiba putere sa se invarteasca turbina?

4. pentru linistea mea si tinand cont ca am niste drumuri ee facut mai bine sa schim vechea pompa? - asta doar daca reusesc sa demontez si montez furtunele buclucase?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca, daca iti merge pompa asta, sa o lasi asa cum este, si sa umbli cu cea noua in masina, in caz ca pica asta. La mine si-a dat drumul dupa cateva luni,si nu mai face zgomot.

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea cea mai mare e cum naiba se scot si se baga acele furtune in caz ca ma lasa undeva in drum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are niste sigurante mici, cu butonul apasat ridici de conducta. Cand zic buton ma refer la o proeminenta din plasit exact la imbinare.

Dupa ce scoti turul si returul, desurubezi rama neagra, scoti mufa care e pe sorb, culoare negru, si ridici cu totul.

Dar eu nu cred ca ai pompa de alimentare la masina ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am patit-o si eu recent cu pompa de alimentare, tot la AXR.

Simptome... la deal avea un usor spike pe la 3000 rpm in full load, dar eu ma gandeam ca e ambreiajul.:blink:

Dupa schimbarea pompei (a motorasului) pe langa faptul ca a amorsat(fapt pentru care am schimbat-o), acum in WOT se simte un boost de la presiunea marita pe conducte(din specsul motorasului reiese ca poate dezvolta 7.25 bari presiune) dar niciodata nu mi s-a oprit motorul in mers ca la colegii de mai sus.

Ca sfat, daca vi se strica pompa si aveti:

- ABE (Made in France) (plastic galben si prindere prin cleme/tije) puteti cumpara doar partea electrica de la Pierburg (~500 roni) sau tot sistemul (~900 ron) si ambele se vor potrivi la fix.

- VDO-SIEMENS (plastic alb, prindere cu 4 suruburi) sa nu cumparati cartusul Pierburg deoarece nu se va potrivi! Pentru VDO-SIEMENS exista cu totu partea de jos care se poate comanda (~500 ron) sau toata piesa care probabil e tot ~900 roni.

- alt model, luati legatura cu @volksman.

Offtopic: Cu ocazia asta multumesc baietilor de la volksparts ca au avut timp sa identifice care pompa unde se potriveste si am facut alegerea cea mai ieftina :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dupa aproape 2 ani de cand a inceput sa faca zgomot, saptamana trecuta m-a lasat si pe mine. Intr-o seara a pornit destul de greu motorul, iar a doua zi dimineata , deloc. Ca si piese am gasit motoras Pierburg la 400RON si pompa intreaga la 700RON. Pe masina aveam ABE. Am gasit o pompa VDO aproape noua (era o stampila cu 2009 pe ea si arata si merge destul de bine) la dezmembrari. Am luat-o la 250RON. Am mai avut o problema interesanta sa spunem, mai exact aveam o fisura in acel dop/capacel de plastic care se afla in partea inferioara a filtrului de motorina. Cum lasam masina sa stea mai mult timp cum se golea filtru de motorina si aveam o balta sub masina. Am inlocuit filtru. Filtru vechi era MANN si nu avea mai mult de 20K km si mi s-a parut de calitate inferioara fata de cel nou MAHLE.

Per total am scapat destul de ieftin 250RON pompa + 60RON filtru.

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. De vreo saptamana ma confrunt si eu cu o problema asemanatoare. Imi porneste motorul insa moare uneori atunci cand plec de pe loc si cand cuplez trepte superioare. Initial am schimbat sonda litrometrica pentru ca imi indica eronat in bord. Acum indica bine insa a ramas aceasta problema. Nu am schimbat filtrul de benzina de ceva timp. Stie cineva care ar putea fi problema?

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate si eu o sa ma alatur in curand clubului de "pompe de rezervor defecte" ;). La mine vibreaza si scaunul din cauza pompei :D.

Sincer mi-e si frica sa mai ies cu masina, se poate strica cand ti-e lumea mai draga.

Concluzie: Nu alimentati de la Rompetrol! Mai mult ca sigur ei mi-au stricat masina :wub:

PS: ar trebui deschis un topic in care sa zicem unde am gasit combustibil de calitate ca sa nu luam teapa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum spuneam, la nici 24 de ore mi-a murit, si mie, pompa. Incep sa regret ca traiesc in Romania :)).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Trutan Darius

Buna seara.

Am si eu o problema cu un golf 4 1.9 TDI AJM PD, 2001.

Problema este: - daca masina a stat mai mult timp nepornita porneste foarte greu.

- o data pornita...daca o opresc pentru putin timp porneste semnificativ mai bine, dar tot nu porneste la sfert.

O data pornita masina...merge perfect, trage, nu moare in mers...etc

Problema este ca nu tot timpul aud pompa din rezervo, s-ar putea sa fie cea din rezervor problema sau cea tandem?

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Ba se poate repara. Azi mi-am cumparat motorasul(pompa propriuzisa) Pierburg, cod 7.28303.60.0, dupa ce, in prealabil, am desfacut pompa din rezervor si m-am asigurat ca este Abe-made in France. Maine o dau iar jos si rezolv(vechiul Pierburg din pompa mea este total MORT). Noroc, cred, de pompa tandem care o pune la treaba si pe cea din rezervor. Va salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut,

am un Golf 4, motor 1,9 TDI AXR si ieri când eram in provincie, m-a lasat si pe mine pompa de motorina din rezervor. Fiindca eram intr-o curte, am scos pompa din rezervor si am vazut ca este fabricatie ABE (Made in France) (plastic galben si prindere prin cleme/tije) si as dori sa incerc solutia mai ieftina adica schimbarea numai a motorului electric de la Pierburg. Nu stiu insa cum se desface pompa in bucati ca sa pot inlocui motorul. Am vazut ca are si 2 furtune destul de rigide si nu stiu cum le-as putea demonta fara stricaciuni. Nefiind ieri acasa cu masina, nu mi-am permis sa incerc demontarea pompei de tema ca sa nu stric ceva si apoi sa nu mai pot ajunge acasa, si nici nu aveam prea multe scule cu mine. Mentionez ca am reusit pornirea masinii prin actionarea lunga a demarorului.

Altfel spus poate vreun coleg sa-mi ofere niste indrumari pentru demontarea corecta in parti componente a pompei ABE (made in France), pentru a i se putea inlocui motorul electric cu unul Pierburg, asa cum se sugereaza in posturile anterioare ?

Va multumesc anticipat !

Modificat de Remus66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp mi-am rezolvat problema si pentru ca poate si alti colegi ar putea avea nevoie de instructiunile de demontare/montare a motorului electric Pierburg in ansamblul pompei de combustibil tip ABE (made in France), cu codul 1J0 919 050, adica acea pompa ce se asambleaza numai cu ajutorul clemelor, m-am g

Instructiuni 1.pdf

Instructiuni 2.pdf

Instructiuni 3.pdf

Instructiuni 4.pdf

Modificat de Remus66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cam aceeasi problema si la mine...

Am primit cadou un plin de motorina de la Romperol si de aici problemele...am observat ca la pornire nu se mai auzea pompa din rezervor...nu isi mai facea "treaba"...nu mai injecta motorina...

Zilele astea am ajuns pe la jumatea rezervorului si parca a inceput sa se auda pompa..dar se aude ca si cum ar injecta intrerupt...si masina porneste un pic mai greu...si la un momendat incepe sa tremure...si motorul parca nu mai merge rotund:-(

A fost coincidenta faza cu plinul?sau daca ai motorina peste un anumit nivel pompa nu mai amorseaza instalatia?ca eu de obicei...bag de maxim 150 ron...si cand se aprinde becul iar bag de 150 si tot asa...mu am prea mers cu multa motorina in rezervor...

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am si eu aceeasi problema cu pompa de motorina la un G4/2004 AXR 101CP, numai ca mecanicul a spus ca pot sa merg cu ea asa defecta ca nu sunt probleme, numai ca rezervorul sa fi tot timpul pste un sfert ( cu alte cuvinte nu o sa se opreasca in mers?!).

Da la mine parca si motorul merge mai turat la relanti (nu tot timpul), iar in mers se tureaza parca mai tare la 2500-3000 turatii.De alimentat numai din PECO Rompetrol EFIX S ( ALTO ) si Efix.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mark 76

Ai oarecum dreptate, maina functioneaza aparent normal si cu pompa din rezervor defecta, insa nu in toate situatiile.

Pe mine, in ziua in care m-a lasat de tot, tocmai plecam de dimineata in provincie si am mers normal pâna la un moment, cu precizarea ca doar pornirea era ceva mai greoaie. Insa in timpul calatoriei, am fost nevoit de 2 ori sa opresc cu masina aplecata mult de spate (prima data) si apoi aplecata mult de fata. In ambele situatii a pornit extrem de greu, prima data chiar ma gândeam ca am ramas acolo si imi faceam planuri pe cine sa sun sa ma remorcheze. Fara exagerare am dat la cheie de 3-4 ori, foarte lung cam 30-40 de secunde pâna când a pornit. De câte ori am oprit pe plan orizontal masina a pornit aproape normal, cu acea pornire usor greoaie doar, de care pomeneam mai sus.

Asta se intâmpla intr-o zi de vineri si luni mi-am si cumparat pompa.

Prin prisma celor traite de mine, eu nu as sfatui pe nimeni sa mearga fara pompa din rezervor, cel putin eu nu as mai vrea sa trec prin acele momente neplacute.

Fabricantul n-o fi pus-o el chiar degeaba acolo !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte corecta ultima propozitie :icon_thumleft:

exact asta ma pregateam sa scriu

Modificat de frn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frn,Remus66

Aveti dreptate cu fabricantul.

O sa ma duc sa cumpar motorasul (am inteles ca este separat) si am sa incerc sa il pun eu daca voi reusi?, daca nu mai cotizez si la service. Am vazut mai sus ca nu e asa de greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mark 76,

inainte de a cumpara motorasul (pompa propriu-zisa), fa un efort si scoate mai intâi, pompa ta din rezervor.

Citeste in acest topic postul 35 al colegului raz3k si vei vedea ca exista 3 tipuri de pompe montate pe Golf4 si nu la toate tipurile se poate inlocui numai motorasul. Sa nu cumperi motorasul degeaba !

Daca totusi ai verificat asta inainte, atunci succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Remus66

Nu am scos pompa din rezervor, dar o voi scoate pentru a lua datele complete.

Multumesc pentru sfat.

Drumuri bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!