Jump to content

Problema pompa rezervor


hremus

Recommended Posts

De vreo o luna incoace de fiecare data cund pun contactul aud pompa de motorina din rezervor. Numai ca nu se aude acel bazait finut de motoras , ci mai degraba a tractor. Mai nou am inceput sa-l aud si cand merge motorul. Am dat bancheta deoparte, am ridicat mocheta si se aude destul de tare. Am vazut acolo 3 suruburi dar mai departe nu stiu. Am cautat in mai multe locuri si nu prea am gasit nimic concret. Inainte de a demonta , astept cateva pareri ,despre cum se deface , eventual modalitati de a o curata(daca e nevoie), etc.

PS: Motorina am bagat doar de la OMV, Petrom si MOL.

Edited by hremus
Link to post
Share on other sites
  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • marius976

    14

  • F l o r i n

    12

  • hremus

    12

  • eu_markhu

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sal si eu am avut aceeasi problema dar asa cum a aparut asa a si disparut.Se auzea un barait .

Link to post
Share on other sites

Exact. Numai ca la mine nu dispare si ma dispera.

Link to post
Share on other sites

Salut,

Eu tocmai am schimbat pompa de alimentare.

Se auzea acel zgomot de motor de care vorbeste hremus.

A doua zi am turato mai tare si s-a oprit motorul de tot.

Ai grija cu ea ca s-ar putea opri motorul cand tie lumea mai draga.

Link to post
Share on other sites

Colegul valibb a patit acelasi lucru ca si tine...si are acelasi motor ca si al tau.A schimbat pompa;ar fi bine sa iei legatura cu el sa vezi ce si cum,pentru ca stiu ca a cautat solutia care a considerat-o el cea mai buna si anume raport calitate/pret.

Link to post
Share on other sites

vreo idee cat costa o pompa noua? Asta in caz ca nu se poate repara...

Link to post
Share on other sites

Siemens VDO...in jur de 700 RON,e ceva compatibil cu ce ai tu dar nu e acelasi lucru.

Link to post
Share on other sites

curata rezervorul cu o laveta absorbanta ( dupa ce ai scos motorina) curata si sorbul pompei vezi ca are niste site finute ! umbla delicat cu ele !

si mie mi s-a intamplat sa nu-mi mai porneasca motorul !

dupa ce am curatat pompa si rez. nu am mai avut probleme ( faza este ca daca te duci la service zice ca ti s-a ars pompa si te face de banuti ) !

mie mi se blocase cumva pompa cu vreun fir de nisip cred, pentru ca atunci cand mi-a facut acea figura, doar am demontat-o am probat-o pe direct sa vad daca mai misca ceva, si am montat-o la loc, cheie si talpa .... :offtopic:

de curand tot la fel mi-a facut dar atunci i-am trs vreo doi trei pumni in zona capacului de sub bancheta si si-a dat drumul !

preventiv am in portbagaj o pompa sh cumparata cu 100 ron de la niste prieteni cu service ( scuze daca o fi a vreunui forumist tepuit) ! :Driver:

Edited by nyk
Link to post
Share on other sites

Una-i sa se blocheze din cauza unor "mizerii" si alta este zbarnaitul. Daca acest zgomot

persista de mai mult timp inseamna ca pompa are rolele uzate. Poti sterge cu ce vrei, poti pune solutii

in motorina de care vrei dar zgomotul va persista. Asta inseamna ca pompa e pe "duca" .

Cand ? nu se stie sau mai exact atunci cand motorul se va opri si nici pompa nu

se va mai auzi. Singura solutie : sa strangi bani si s-o schimbi. Dar si aici vei gasi

pompe originale - cele mai scumpe -, pompe dedicate acestui rol si pompe universale, cele

din urma cele mai ieftine . Poti s-o schimbi si singur dar iti trebuie foarte multa rabdare

si ceva indemanare ptr a o scoate din locasul ei. Nu-i usor ! dar nici foarte greu.

Link to post
Share on other sites

Din pacate cand incepe sa faca zgomot e pe duca Primele simptome care apar este acel zgomot care il face tot timpul Verifica daca ai motorina in filtru , scoate acel teu cu doua garnituri de pe filtru si vezi daca este motorina Daca nu este e gata pompa

Eu am schimbato acum 2 luni si am dat 9 mil pe una SIEMENS VDO producator german Originala era ABE Made in France ,una noua ABE costa 14 mil asa ca am mers pe SIEMENS De reparat nu se poate repara Si stati linistiti nu ajunge mizerie in ea pentru ca are 2 site pentru filtrare

Link to post
Share on other sites

Aceste role nu se pot schimba ? Cam cum arata? Se pot face la strung?

De vreo 2 zile nu mai face. Dar a mai facut asa si apoi a disparut, si apoi iar a reaparut. Ce Se poate intampla daca ma lasa de tot, in afara ca se opreste motorul si raman cu ea in drum? Alte complicatii...??

Link to post
Share on other sites

SALUT. TREBUIE SA TE PREGATESTI SA CUMPERI O POMPA NOUA.EU AM AVUT ACEEASI PROBLEMA.LA INCEPUT FACEA ZGOMOT,SI FARA NICI UN SEMN M-A LASAT

Avertisment

Scrierea nejustificata cu majuscule, litere

Edited by Marius
Te rog sa citesti si sa respecti Regulamentul. Multumesc!
Link to post
Share on other sites

Pe mine m-a costat pompa 950 RON. (cea mai ieftina pe care mi-a gasito).

Era si la 1400 RON chiar.

Mi-a dat si garantie 2 ani la ea.

Bafta

Link to post
Share on other sites

Salut,

saptamana trecuta am schimbat si eu pompa din rezervor dupa ce ma lasat in drum de trei ori , :icon_thumright:

simptomele sunt cele descrise mai sus, huruie la pornire si se opreste masina in mers.

Eu am gasit una VDO (Siemens) 980 ron.

Link to post
Share on other sites

Tot Siemens VDO am pus si eu , dar exista o diferenta intre pompa originala si pompa VDO La pompa originala care era ABE Made in France sitelele de filtrare a motorinei erau din cupru iar la Siemens sunt din panza de plastic (ceva de genu) Cand pun contactul se aude mult mai tare traseul pe care-l parcurge motorina fata de vechea pompa Asa se aude si la tine Johnn ? De mers merge bine masina, si e si foarte silentioasa pompa ,in timp ce merge motorul nici macar nu o auzi Din pacate e cam scumpa 900 de lei

Link to post
Share on other sites
MasinaPoporului

Salutare,

ALH-ul are si el pompa in rezervor? :D

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Salut, si la mine a murit motorul in mers. Am 1.9 TDI-PD 115HP. Am verificat cam tot ce se poate la ea: pompa tandem, injectoare, axa cu came, supape daca in momentul cand dau la cheie vine motorina pe retur - si vine. Ca eroari in Vag Com aparea senzorul de temperatura combustibil (am schimbat) si ca ECU intrerupe curentul catre motor dar nu zice de ce....

Intrebarea mea este: aceasta pompa care nici nu bazaie la punerea contactului poate fi de vina? Are vreun senzor si asta transmite eroare la ECU?

Masina da sa porneasca 1 sec din prima dar nu se alimenteaza electric motorul.

Se aprinde in bord becul de ASR ESP si martorul bujiilor clipeste intermitent dupa orice incercare de a o porni, si afisajul de la tiptronic se aprinde tot cu cifrele scrise in alb pe fond negru, adica invers fata de normal.

Link to post
Share on other sites

Zgomotul cand il face cand nu. Nu prea are o regula. In fine. Am desfacut capacul de la pompa(cel cu 3 suruburi), am astirat tot praful care era ce acolo si cam atat. Am incercat sa invart de pompa dar nu se misca deloc. Cum desfac mai departe???

Link to post
Share on other sites

Pompa e prisa cu un capac negru de plastic de rezervor si are un filet Mai is 2 furtune unu pentru tur si unu pentru retur care ies foarte usor cu mana Au un fel de blocaj cu arc daca il apesi le scoti foarte usor afara Asa a facut si la mine zgomot si nu aveam motorina in filtru Am schimbato cu alta noua Poma veche nu prea se poate repara ,eu ia-m facut si o 'autopisie' si nu prea ai ce repara , motorasul e capsat Din pacate pompa e destul de scumpa eu am dat 900 de lei pe ea Simens VDO, originala era la 1500

Link to post
Share on other sites

Stiu ca va cadea. Ma gandeam sa o curat poate ii lungesc viata cat de cat ...

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

Pt demontarea pompei din rezervor exista o cheie speciala.

u89vp3h11jbhquxxu7d1.gif

g2a4pvqhoiki6w5mhc5.gif

Link to post
Share on other sites

La PD-ul meu, cod motor AJM, 116 HP nu exista pompa in rezervor.

Amorsarea am inteles ca o face pompa tandem.

Link to post
Share on other sites
  • 11 months later...
voineafin

Astazi si AXR-ul meu a inceput sa faca zgomot in rezervor! Am mers cu becul galben de motorina aprins ...

Exista si numai motorul acestei pompe de schimb?

Link to post
Share on other sites
voineafin

Se poate preveni sau intarzia aparitia acesrui defect?

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept