Jump to content

Problema pompa rezervor


hremus
 Share

Postare recomandată

Am scos pompa de motorina Pierburg din ansamblul pompei de combustibil ABE.

M-am chinuit un pic dar am demontat-o complet ( se demonteaza foarte usor, cu atentie). Sita ( de plastic )de pe ansamblu era un pic murdara dar aia (dubla din metal ) din ansamblu montata pe pompa era murdara rau...... avea o pata neagra exact pe unde trage pompa.Am curatat-o bine cu WD40 peste tot, am dat toata sicleala aia neagra de pe toate componentele ( am muncit 2,5 ore), am montat-o la loc...ca noua.

In noaptea asta o las sa se evapore WD40, iar maine la prima ora ma duc sa vad ce am facut. Revin maine cu rezultatul.Mentionez faptul ca este prima data cand fac asa ceva, nu am nici o legatura cu mecanica, dar criza ....Nu faceau la sevice ce am facut eu ..incet si cu grija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • marius976

    14

  • hremus

    12

  • F l o r i n

    12

  • eu_markhu

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

marius.stanescu

Salutare.Am si eu o intrebare legata de pompa din rezervor.La mine cand mai am un sfert din rezervor se aude un piuit continuu in spatele masinii.Asa trebuie sa se auda pompele la motoarele ajm sau are a mea vreo problema?Precizez ca nu am probleme cu pornirea sau sa raman in filtru fara motorina.mulumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cam tarziu, dar am vrut sa testez pompa pe mai multi km.Acum pompa nu mai face tot timpul zgomotul ala ( parca ai avea toba sparta ), numai cand vrea ea. Am sa inerc cu o motorina de la Petrom (aia cea mai ieftina ), nu cum am pus eu panaacum ( de 4 ani ) numai Rompetrol - alto si efix.........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dupa mai multi kilometri de asteptare (dupa curatare), am hotarat sa o schimb. Am cumparat tot ansamblu PIERBURG la un pret foarte bun (600 lei, numai pompa PIERBURG era 450 lei), am inlocuit-o si totul e ok.

Acum masina merge super.

Drumuri bune.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

am ramas si eu in drum din cauza pompei din rezervor. nu-mi mai ajunge motorina in filtru. eu am bagat in ultima vreme numai de la lukoil si nici nu am schimbat filtru de motorina de ceva timp. tot timpul am uitat de el :(. Conteaza atat de mult motorina bagata? fratele meu are tot vw, foloseste numai lukoil si nu a avut nici o problema cu ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Stimati colegi ma lovesc de o problema si din cate am citit ar fi pompa de motorina desi nu stiu daca un golf 4 1.9 sdi are asa ceva in rezervor.Problema ar fi ca daca motorina scade sub un anumit nivel imi ramane furtunul de tur gol si masina porneste greu.Daca pun chiar si putina motorina peste acel nivel masina functioneaza normal pana ajunge la nivelul cu problema dar care este cu mult peste nivelul in care se aprinde becul rosu.Multumesc anticipat!

Modificat de pana_valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai pompa de motorina in rezervor.Scoate sonda litometrica,inspecteaza sa nu fie mizerie si vezi supapa unisens cum se prezinta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara. Astazi am desfacut si eu pimpa dupa ce am ramas in drum cu masina, ca si idee astazi dimineata cand am coborat la masina am mai scos o data furtunasul de la filtru si am pus contact...surpriza,scotea motorina, am bagat furtunasul am mai dat vreo cateva chei pana s.a umplut filtru si am dat la automat, iarasi surpriza, nu a pornit si dupa aia nici pompa nu s.a mai auzit. Mi.am facut curaj si am demontat.o am pus cu fire de la baterie si nu a miscat nimic. Ce o fi avut de a mers dimineata si dupa aia nimic? Ce recomandati? Pompa sh cu 200lei sau motoras nou cu 160lei? Multumesc

Mentionez ca mai tot timpul am mers cu peste 1/2 din rezervor, acum am3/4 pusa de la mol in rest rompetrol de aia normala de la peco din poarta rafinariei. Este vreo conditie ca motorasul sa functioneze cand il pui pe direct? Adica sa fie scufundat in lichid sau altceva? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata, am cumparat o alta pompa din dezmembrari, era putin diferita ca si forma dar are acelasi cod,cantitatea de motorona o indica la fel cum era si cu cea veche, imi poate spune cineva exact cum se verifica daca indica bine?cum s-ar putea face vreo verificare exacta? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, am luat recent o pompa din dezmembrari,am montat.o si functioneaza doar ca la punereacontactului dupa ce masina a stationat cel putin o ora se aude un sunet ciudat,ceva de genul ca ar trage aer(motorina cu aer) ma puteti lamuri si pe mine ce este? Mentionez ca a facut asa si cu rezervorul aproape plin. Are cumva vreo supapa in ea care sa pastreze tot timpul pompa plina si sa nu functioneze corect? Multumesc. Am mai scris si in alt topic aceste lucruri dara daca nu a raspuns nimeni am zis ca aici o sa am noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Vad ca nu mai este activitate pe aici,îmi poate face cineva o poza sa o posteze aici cu poziția pompei de motorina la un golf 4 variant cod motor AXR pentru ca nu am fost atent la demontare și nu sunt 100% sigur ca e bine pusa pe poziție. Multumesc, faza cu poziția furtunilor nu e valabila ca se mișcă foarte ușor. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba, atata timp cat mufa instalatiei si furtunele stau bine(nu sunt tensionate).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am observat ca dacă am mai mult de 1/2 motorina nu mai scoate sunetul ala de amorsare cu bule de aer, ce am observat este ca se duce acul văzând cu ochii,iar consumul este la fel cum îl aveam și cu cealaltă pompa, m.am uitat pe sub mașină pe la filtru și pe la furtunele și nu am văzut sa piardă motorina,la un drum de 60 km se duce o gradație poate chiar mai mult și consum îmi arata 7% oare de la ce sa fie, acum aștept poate îmi spune cineva care este poziția pompei ca pe caroserie nu am sageata. Și nu mai rețin cum era când am scos-o. Multumesc

Am remontat pompa veche sa vedem ce nivel îmi arata la combustibil ⛽, dar nu știu cum sa o pun,pe ce poziție. Va rog ajutati-ma cu o poza cei care aveți AXR Variant(ca an e 2005)

Ca precizare pe CB îmi indica bine

Astăzi am schimbat sursa de alimentare, am zis ca o avea motorina ceva de se consuma repede.

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ti-am spus si mai sus, nu conteaza, atata timp cat e prinsa bine, si conexiunele facute corect. E la fel la toate care au pompa in rezerboe, nu conteaza ca e AXR sau altceva. Poate pompa ce o montezi sa aiba pb la litrometru.

 

Uite aici cum se face:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa te contrazic...dar toată lumea mi.a spus ca este o sageata pe pompa care se aliniază cu sageata de pe mașină....am și observat și la pompa mea și la alte doua probate ca difera indicatorul din bord în figurație de cum o învârt.

Sărumana pentru video... Deci la mine exista acolo doar un cod și o linie verticala...acum pompa este exact cum a pus-o și cel din video. Aliniata cu acea gaura....deci m.am lămurit,mulțumesc....acum rămâne problema cu sunetul ciudat de amorsare cu bule...face asa doar când am mai puțin de jumătate de rezervor....și când face asa dacă iau și pun contactul de 2 ori a trei-a oara se aude normal....pompa actuala este ca cea pusa de el în video și cea scoasa este Abe exact ce a scos și cel din video(doar ca a mea era mult mai curata).... Oare sa aibă vreo valva univers stricata pe undeva? Știe cineva pe unde sunt acele valve?

Precizez ca am mai încercat o pompa și aia făcea tot la fel și am schimbat-o crezând ca e defecta, dar și actuala face tot asa. E prea dubios ca amândouă sa fie stricate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea dupa ce am schimbat-o la fel facea. Tot ABE era inainte si acum am pus VDO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce făcea la fel sunetul ala de amorsare?De la ce sa fie? Sunt curios dacă la cei ce au vdo din fabrica se aude sunetul ala? Și nu te deranjează? Pe mine ma dispera...ma face sa ma gândesc la faptul ca ceva nu este în regula....oricum la vdo e alt principiu la pompa...motorașul e diferit ca ma gândeam sa pun motorașul de la vdo în carcasa de la Abe...dar nu se pupa

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zgomotul e de "bule pe conducta", un fel "fleosc", etc este bine, dar daca e un barait , atunci nu e ok, e de la motoras pe duca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da e un sunet gen cum ai avea apa în gura și o treci repede printre dinti...ceva degetul...nu îmi trece prin minte o alta explicație acum...ok sa înțeleg ca nu e problema dar totuși de ce face asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pus astăzi pompa veche(Abe) pe mașină...dubios este ca a mers(doar ca se auzea un zgomot mai ciudat,deci și.a revenit doar puțin) arata cu aproximativ 2litri mai puțin decât cea Vdo. Deci lirrometrul este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

 Cum pot sa scot motorina din rezervor la masina din semnatura fara prea multe interventii. Am incercat sa alimentez doar pompa din rezervor dar nu se aude ca lucreaza , sa fie prea mic curentul de la un acumulator de 12V/ 7,5 A? Alimentarea am facut-o pe firul albastru cu rosu la plus si maro la minus, mai sunt 2 fire mai subtiri dar cred ca sunt de la litrometru. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trage fire de la baterie....sau pune o baterie mare acolo langa pompa, sau sunt pompe manuale(dai la manivela) :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut ca pompa este destul de micuta si nu cred ca are nevoie de curent mare si nu vreau sa mai desfac acel capac pentru a introduce alta pompa manuala sau electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Recomand o curatare a pompei prima data si dupa aia un schimb.Am patit si eu acu 3 ani ceva asemanator am ramas cu masina in drum,am remorcat-o pana la primul service acolo am avut noroc si am dat peste un mester bun ,a scos pompa a spalato cu o solutie ,a restartat-o la bateria masinii si a pus-o anapoi,fara probleme de atunci chiar daca cateodata se aude un bizait fin cand pun contactul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!