Jump to content

Problema pompa rezervor


hremus
 Share

Postare recomandată

Mda, curatatul boala lunga moarte sigura.

Cand da semne de oboseala, nu te mai opti baza pe acea pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • marius976

    14

  • hremus

    12

  • F l o r i n

    12

  • eu_markhu

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

La mine am observat ca acel "bazait" al pompei incepe sa se auda cu intarziere. De regula odata cu punerea contactului se auzea instant. Acum ezita pentru circa o secunda, are un mic delay. Astazi a ezitat sa porneasca la sfert, a trebuit sa insist ceva mai mult. Aceasta intarziere a pompei este un semn ca e pe duca, sau poate fi si alta cauza, de natura electrica?

Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In momentul de fata eu am pe masina ABE dar as vrea sa inlocuiesc doar pompa propriu zisa. Am cautat pe net si am gasit mai multe tipuri de motorase cum ar fi STARLINE (130 LEI ), SIDAT(280LEI), PIERBURG(360lei)... care e diferenta intre ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Revin dupa 6 ani de la acel ,,zgomot,, si vreau sa va spun ca la mine s-a rezolvat in felul urmator: am facut plinul cu motorina de calitate de cateva ori si zgomotul a disparut! Am mai mers peste 50K de km pana acum fara sa schiimb pompa din rezervor!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut! A montat cineva pompa in rezervor la o masina care n-a avut? Ma intereseaza ce legaturi trebuie facute! Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce sa o montezi? cine o comanda?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a amorsa si probabil ajuta si la pornire! Tocmai am intrebat ce legaturi trebuie facute! A montat o cunostinta pe un ajm...dar se pare ca avea deja cablajul! Decat a montat-o...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna colegi.Si la mine când pun contactul se aude pomla din rezervor cum face doua zgomote mai puternice.E pompa Abe si cred ca este originala.Sa fie pe duca pompa.Masina porneste bine si trage.Motorina de la pompa (Petrom) iarna ai pun aditiv Castrol.A scos din rezervor si nu are sita murdara ?Ce e de făcut?Daca cade se poate lua doar motorasul,asta se arde/uzeaza?Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic nu ai de facut, pentru moment. Da-i pace. 

Da, se poate inlocui doar motorasul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare.

Oare zgomotul din videoclipul postat e de rau ? Daca las masina peste noapte si incerc dimineata sa o pornesc cu nivelul motorinei scazut, se inneaca in prima instanta, dupa care porneste dupa multe ture ( aprox 7-10 secunde de tinut pe automat ). In restul zilei (cu putina motorina in rezervor) SAU  cu rezervorul peste jumatate plin, nu mai am probleme.

Dar, chiar cu putina motorina in rezervor, dupa 2 sau 3 puneri de contact, moment in care dispare si cârâitul pompei din rezervor, porneste fara ezitare.

Oare trebuie alta pompa sa sa circul cu rezervorul mai plin decat gol ?

 

Va multumesc.

 

Golf_4_TDI_(2).mp4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa verifici supapa ce nu lasa motorina sa se scurga in rezervor. E pe undeva pe langa filtrul de motorina daca-mi aduc bine aminte. E o supapa unisens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut .Intreb si eu la fel ca colegul firiss,vreau sa imi montez pompa in rezervor dar nu stiu cum sa o leg la ecu sa o comande exact ca de fabrica.Ne ajuta ajuta cineva??

Modificat de bigstar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai avut, nu o poti alimenta. Lipseste cablajul , siguranta, releu, circuitul de comanda de la ECU...  o poti alimenta doar artizanal, cu legaturi pe plus dupa contact. Dar e periculos, in caz de impact de exemplu, nu se opreste alimentarea si baga motorina in continuu si Doamne fereste... sau daca tii contactul pus ea baga in continuu, etc

Cel care zice ca avea cablajul, avusese pompa anterior, si cineva a schimbat-o doar cu sorb. Sau cine stie ce improvizatii... 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ii trag eu cablajul numai ca nu gasesc schema cu firele ce duc la ecu.Nu cred ca e greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la ECU ai doar 1 fir, de la pinul 80, la comanda releului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapa care e pe furtunul de tur care iese din filtru si intra in conducta care trece pe langa motor, orizontal si duce motorina la pompa tandem, este functionala, am verificat-o tragand din capatul care se monteaza pe filtru. Imi ramanea furtunul lipit de limba, semn ca isi face treaba.

Am facut plinul ieri, si, normal, pompa mica, cea care efectiv pompeaza motorina din rezervor, fiind scufundata in combustibil, nu mai scotea nici un zgomot, semn ca este amorsata.

Nu o sa o schimb, deoarece rularea cu rezervorul mai gol decat plin e daunatoare atat pentru o pompa veche ( a mea ) cat si pentru una noua. Asa ca, deocamdata, o sa imi urmez rutina, o sa fac plinul cand indicatorul este prin zona de mijloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Referitor la postul de mai sus.Dupa ce am montat pompa comandata de pinul 80 din ecu, Am o anomalie cu releul, respectiv face clik de doua ori “ am montat un releu 53 “apoi ramane cuplat cum e normal ,putin apoi intrerupe .Si mai cupleaza cand pornesc. Sa nu fie releul potrivit? Multumesc

ECC84B5B-E2DC-46A2-9540-C1CF88AF589F.png

Modificat de bigstar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este perfect normal, el cupleaza la punerea contactului pentru 3 secunde si apoi decupleaza, mai culpeaza cand dai la automat si apoi ramane cuplat pe toata perioadacand este pornit motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunosc functionarea numai ca in alea 3 sec cupleaza si decupleaza rapid de 2 ori apoi ramane pana se fac 3 sec... nu stiu daca ma fac inteles ?. Face cu tot cu decuplare de 4 ori

Clar nu asta e functionarea corecta. Am numarat de cate ori face clik releul , fix de 4 ori cand pun contactul apoi inca o data cand pornesc. Decapsat releul meu face 2 cuplari complete camd trebuia sa fac doar una pana la pornirea motorului.Trebuie sa pun undeva o dioda o rezistenta ceva ca nu e normal.Am cumparat pompa noua pierbug 530 ron si e pacat sa o zapacesc la fiecare contact. Va rog sa ma ajutati!?

E posibil ca comanda din ecu sa vina eronata? Releul e verificat minutios legaturile sunt ca la carte .... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Oare o diagnosticare cu VCDS-ul nu te-ar ajuta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am erori, am lasat-o asa ca nu intrerupe alimentarea pompei in timpul asta, este bine.Multumesc

Masina se comporta mai bine acum cu pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Daca pompa nu functioneaza , care sunt efectele? Imi spune si mie cineva care pompa sa aleg Delfi sau vdo ?

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La turatii mai.mari poate da in nas, pornire greoaie, oprire...etc.  In functie de motor, model, se poate manifesta diferit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da motor axr am patit ca nu a mai pornit , ulterior a murit de tot in tunel in germania . Urcat pe slep si scoasa la lumina .A doua zi dupa doua surubelnite in cap a pornit cu un huruit ciudat , pus tester nu poate lua legatura cu modulul.acum nu stiu ce model sa aleg am optat intre delfi si pierburg Ultima fiind mai scumpa am ales o pe ea , ce parere ai? Multumesc

Modificat de vasiuca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!