Jump to content

Intra motorina in ulei - motor TDI


lucian victor
 Share

Postare recomandată

90% de la oringuri ,probabil cand au fost inlocuite nu sa pus suruburi noi stranse la cuplu .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat toate suruburile noi! Acum ce-i drept...nu mai stiu cum au fost stranse si posibil ca vreunul sa-l fi ciupit mecanicul cand le-a pus. Nah, asta e. O sa fac un test sa vedem pe unde curge (daca se vede). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut,

Am un prieten care are un vw passat 1.9tdi ATJ 116CP. S-a plans ca nu ii porneste masina ok, am zis sa verific si am depistat oringuri-le la injectoare ciupite. Le-am schimbat impreuna cu suruburile noi si doua zile nu a mai avut nicio problema. Dupa astea doua zile m-a sunat sa imi spuna ca aude un sunet ciudat de la motor (tipul este paralel cu mecanica). I-am sugerat sa nu mai mearga cu ea, pana nu ma uit si eu la ea. Nu m-a ascultat, a mai mers cca 20 km si dintr-odata PAC, BUM, fum negru in spate, motorul s-a turat blana, a luat contactul si nu s-a oprit si a fugit din ea crezand ca ia foc. 
M-am dus sa il remorchez, iar primul lucru la care m-am gandit era AXUL la turbo. I-am scos joja si surpriza, motorina era prezenta peste 10cm de la semn. 
I-am dat jos si furtunul la admisie si axul era rupt la turbo. 
De unde poate fi motorina in exces in baia de ulei, daca oringurile sunt noi?
Mentionez faptul ca inainte nu ii baga deloc motorina in ulei, chiar daca avea oringurile ciupite.

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, mai poate scapa pe la garniturile de la pompa tandem. Sau din nou s-au ciupit Oring-urile injectoarelor - ceea ce inseamna ca deja ai o problema in chiulasa. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emy D,

ma poti ajuta cu un link, ceva, pentru garniturile pompei tandem? Totusi, oringurile au fost bosch (50 lei setul), suruburi noi, sant a fost in chiulasa dar am frecat putin cu o foaie abraziva de 2000 astfel incat sa nu mai agate cand introduc injectorul cu oringurile noi. Toate au intrat perfect, putin cam greut datorita noilor oringuri.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am un link ca nu am gasit acum pe net (epiesa) 

Garnituri pompa vacuum (LUK )  = 30 ron garnitura de pe bloc, 110 ron set garnituri interior - la colegul nostru Volksman (VolksParts).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vladinsky, ai uns oringurile cu ceva vaselina inainte de a introduce injectorul in chiulasa? Daca nu, e posibil sa le fi ciupit de noi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Cornel. Oringurile au fost unse cu ulei de motor, astfel incat la introducerea lor nu am observat vreo opunere anormala. Si la passat-ul meu, care are acelasi motor, aceleasi injectoare am facut operatia asta si de 2 ani nu am avut probleme cu pornirea si nici nu imi baga motorina in ulei. 
Ambele chiulase au avut santuri din cauza injectoarelor nestranse la cuplu si neinlocuirii suruburilor de prindere, si culmea de acelasi mecanic, acum muuulti ani :))  Am aflat asta stand de vorba cu prietenul meu.

Momentan trebuie sa rezolv turbina care are axul rupt si dupa va tin la curent cu "motorina in ulei". Am vrut doar sa am un punct de plecare in a depista neregula asta si multumesc pentru timpul acordat si opiniile voastre.
Va salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare. Acum 9 luni imi baga si mie motorina in ulei la un passat 1.9 pd din anul 2000. Am schimbat oringuri injectoare, date cu vaselina tot, si 9 luni uleiul doar a scazut nu crescut. Acum a inceput iar sa  creasca. Puteau fi ciupite dar sa tina atatea luni? Chiulasa avea urme de la injectoare inca de atunci ca la majoritatea. Istoria pompei tandem nu o stiu doar ca am vazut de atunci ca are urme de silicon negru pe ea. Ve ma sfatuiti? Din nou oringuri? Sa schimb pompa tandem? Sau sa ma gandesc la alta chiulasa din cauza acelor santuri ce le fac injectoarele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica pompa tandem

P.S. La inlocuirea oring-urilor pe  injectoare se da cu ulei ,NU cu vaselina . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce metoda ar fi cea mai sigura pt verificat tandemul? Am dat cu vaselina in ideea ca aluneca mai bine si nu se rup sau ceva.. inca o simptoma: de cateva ori s.a blocat la 149 si 160 la ora, nu mai tragea deloc peste. Alta data a ajuns la 190 dubios de repede in conditiile in care mai mereu dura o vesnicie pana la 180 care era cam maxim. A ce va suna asta? Nu are chip sau alte modificari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am bagat aer cu presiune~ 7 bari pe tur motorina din pompa tandem, returul astupat si capacul de la tacheti scos. Pe la injectoare nu se vedea sa iasa ceva dar parca se auzea ceva pe la tandem. Tinand cont ca oricun schimbasem la injectoare oringurile acum 10 luni am decis sa schimb pompa tandem originala si cu stutz lipit marca Luk cu una sh Bosch. Aparent nu mai baga motorina in ulei deci pot concluziona ca baga pe la pompa. O mica nota/corectura pt cilegul de mai sus: am gasit tutorial video pus pe youtube, pe canal oficial de bosch parca pt montare injectoare. Se specifica si arata clar ca pe oringuri se da cu VASELINA.  la pompa am pus garnitura tabla noua aftermarket de la colegul volksparts.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad relevanta si argumentul. Pentru mine e suficient ca un producator imens, nu mare, de oring-uri si injectoare spune ca se dau cu vaselina la montaj. Revenind la topic: imi porneste greu dupa ce sta cam 10-12 ore. E clar ca se dezamorseaza circuitul. Momentan am in locul valvei unisens originale una aftermarket care nu stiu la ce presiune deschide. Cea originala am aflat ca deschide la 0.2 bari. Cum aflu de ce se dezamorseaza o sa postez aici. Am observat de cand am pus alta pompa tandem ca la manevre de parcare scoate fum gri. Are legatura?

Modificat de gsv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma indoiesc. Fumul are alta cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 13 ore, gsv a scris:

Nu vad relevanta si argumentul. Pentru mine e suficient ca un producator imens, nu mare, de oring-uri si injectoare spune ca se dau cu vaselina la montaj. Revenind la topic: imi porneste greu dupa ce sta cam 10-12 ore. E clar ca se dezamorseaza circuitul. Momentan am in locul valvei unisens originale una aftermarket care nu stiu la ce presiune deschide. Cea originala am aflat ca deschide la 0.2 bari. Cum aflu de ce se dezamorseaza o sa postez aici. Am observat de cand am pus alta pompa tandem ca la manevre de parcare scoate fum gri. Are legatura?

Care producator spune vaselina??

Cauta intr un manual de reparatii ce spune la schimbarea oringuril

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Elring spune asta.

.  tu pe ce te bazezi cand spui ulei? Tu ai citit manualul? Daca da, te rog sa imi arati si mie punctual unde scrie in manual ca se pune ulei. In alta ordine de idei, inca baga motorina in ulei deci trebuie sa revin de unde am plecat, si anume oring-uri injectoare. Cum am ceva uzura in chiulasa unde intra injectorul si nimeni nu ma poate lamuri care uzura e prea mare, probabil voi vota pt o schimbare de chiulasa.

Modificat de gsv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand esti offtopic .

Ca sa-ti invingi incapatanarea deschide un manual .Motorina NU dilueaza vaselina ,asa ca la urmatoarea demontare ai s-o gasesti tot acolo si mai rau e ca infunda orificiile de la turul injectorului.

Unii de pe aici stau cate 8-10 ore pe zi cu nasul in motoare nu pe gooagaaal.

Si uite ce zice manualul:

montare injector.jpg

P.S.Motorina in ulei nu intra doar pe la etans oringuri,lucru care se poate testa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti a aratat EXCALADE inaintea mea!!

Oringurile de la Elring in primul rand sunt mai subtiri(compara elring cu bosch).

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt screenshot. Eu am un manual in engleza si nu am gasit bucata aia. Daca ai bunavointa, mi-l poti furniza pe cel in romana?  Nu stiam nici ca elring sunt mai subtiri, in caz ca mai schimb iar doar oringurile voi pune clar bosch. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce foloseste tipul din clip se numeste "engine assembly lube",e o pasta speciala de montaj motoare ,NU vasilina de la noi din comert

Si in limba engleza tot la 23  gasesti detalile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles asta cu ungerea cu ulei a oring-urilor.Dar imi poate spune cineva, din cei ce stau cu nasul in motoare 10 ore pe zi, care e uzura maxima acceptata in locasul unde intra injectorul? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este acceptata o uzura pana la punctul cand se pierde etansietatea,urmareste in elsawin procedura de verificare a oringurilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eexcalade: mersi, am sa arunc un ochi in program sa vad ce procedura e recomandata. Ideea e ca m.au tinut 10 luni oringurile puse de noi, si nu prea imi vine sa le schimb iar ,ca sa testez. Speram ca e pe undeva trecut in mm toleranta la uzura..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!